Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    30-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verklaring over LOW COST AIRLINES
    Velen zijn vewondert dat er geen LOW COST AIRLINES op de ZWARTE LIJST van de EU staan.

    Gelieve te geloven dat de SAFA inspecteurs ook zeer wantrouwig zijn ten opzichte van deze maatschapijen die zeer goedkope vluchten aanbieden.

    Persoonlijk was ik ook heel wantrouwig en begreep niet hoe dit mogelijk was en heb daarom de opzoekingen door de EU en ECAC-JAA-SAFA van nabij gevolgt op het TECHNISCHE,PROCEDURES en TRAINING der PILOTEN en zag daar zeer goede resultaten.

     Nadien het ADMINISTRATIEVE verder mee bekeken en geleerd dat er hier een zeer geavanceerde en sterk vereenvoudigde administratie wordt toegepast die heel veel kosten uitspaart.

     Ook het gebruik van nieuwe moderne toestellen is een belangrijke factor om de kosten te drukken

     Ook is er schijnbaar een veel minder  MANAGEMENT , P.R en ADMINISTRATIEVE  staff in deze LUCHTVAART MAATSCHAPIJEN aanwezig dan in de grote gekende AIRLINEs

     Dit is een nieuwe vorm van AIRLINE MANAGEMENT die een nieuwe elan in de LUCHTVAART brengt

    Informatie te vinden op  WWW.ELFAA.COM

    30-03-2006 om 10:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING pre AVIATION DAY
    Vandaag wordt een drukke telefoondag want wegens de STAKINGEN in ENGLAND en FRANKRIJK zijn enkele der gasten welk in BRUSSEL moesten landen ergens anders in EUROPA geland en moeten we trachten ze vandaag naar hier te krijgen. en zijn een aantal van de geplande bezoeken die we moeten trachten te herschikken!!!
    STAKINGEN hebben steeds zeer grote invloed op de geplande vluchten omdat de LIJNVLIEGTUIGEN zeer intens gebruikt worden en men meestal de geplande vluchten geheel uit hun verband haalt en heeft dit gevolgen op verschillend vluchten ook in andere landen

    30-03-2006 om 05:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZENDING
    Ga nu naar BRUSSEL om de laatste zaken op punt te zetten voor de GENERAL AVIATION & BUSINESS AVIATION DAY van EUROCONTROL  IAOPA  EBAA aan te passen.
     LATE BOOKINGS nog steeds mogelijk  ASAP via WWW.EUROCONTROL.INT

    29-03-2006 om 05:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRCRAFT INSTRUMENTATION
    To my best knowledge ICAO and JAR-OPS 1 require to have 2 SENSATIVE ALTIMETERS in FEET and with a  HPA/MB SCALE;
    However for GA & AW I would sugest to look in your NATIONAL REGULATIONS and the AIP of the visiting country since ther seems to be differences toward ICAO requirements.
     However I believe thad EUROCONTROL has replyed to this question in a mutch beter way then I ame abel to do.
    WWW.EUROCONTROL.INT

    28-03-2006 om 18:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    Gezien het vragen zijn van ENGELSTALIGE beantwoord ik deze in het ENGELS tevens is dat de door de LUCHTVARENDE gebruikte taal voor 189 landen voorzien, maar mpeestal zijn mijn teksten in het NEDERLANDS of wat er voor door gaat een foutje meer of minder is het minste van mijn zorg hoor !!!

    28-03-2006 om 12:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAXIMUM AGE for PILOTS
    According ICAO the PIC in CAT is allowed to be actif until his 65 , instead of the JAR-OPS 1 limit of 60.
     This does only aply to CAT and not to GA and AW , although that some experts are advising to have a age limit  of 80 to be placed on PPL , FI and EXAMINORS without any justification than there feeling that at this age we schould no more FLY a AIRPLANE or HELICOPTER;
     KEEP CLOSE OBSERVATION on YOUR NATIONAL REGULATORS who are trying  strongly to have this imposed via NATIONAL REGULATIONS witch  they until now  failed to obtain via JAA,EASA-EU, or ICAO REGULATIONS

    28-03-2006 om 08:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FI & RFI REFRESHER
    I was informed thad the FITC is organising a  REFRESHER SEMINAR  in the NETHERLAND is organised at the end of MARCH.
      I think that the JAR/FCL make it possible to have BELGIAN FI to participate and thad this is legal possible.
     Contact:  G.JACOBS@HETNET.NL or POOTMARSUM@TISCALI.NL  ASAP  SORRY  I only received the information this week

    28-03-2006 om 06:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVANCED INFORMATION for PILOTS

    1)- apaerently has the NETHERLANDS his VFR GUIDE avaible via the WEBSITE !!!

    2)- AOPA-NL has circulated the 2006  FREQUENCY CARD

    3)- Very soon there are changes in the FREQ at EBAW to be introduced ( 121,40  becoms 135,20 ) but to be confirmed in the AIP avaible for FREE  via EAD( WWW.EUROCONTROL.INT)

    4)- The difficulty at the BELGIAN MEDICAL services are still going on and whe are evaluating the use of the JAA-JAR/FCL MEDICAL in other country's as a solution, for individual problems contact ABI on SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

     5)- BELGOCONTROL is developing a number positive iniatifs toward the GA,AW and SPORTING AIRSPACE USERS such as a :
      -METEO COURSES
      -AIC on AIRSPACE
      -SUPPORT for the VFR/NF
      -CLARIFICATION for SPECIAL VFR
      -THE chart 1/250.000 for BELGIUM updated till  2005 is avaible( info via VAC-PILOT SHOP ( VAC@SKYNET.BE )and  GATC (WWW.GATC.BE.) and  possible others
     6) CBT testing for ENGLISCH LANGUAGE for PILOTS and ATCO for 2008 ICAO standart requirement

    More on this later!!!!!!

    27-03-2006 om 04:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PRO -CONTRA ZOMERUUR

    Reeds sedert 1980, tijdens mijn eerste stappen in de EU instellingen is dit een regelmatig terugkomende discutie in de verschillende diensten van de EU te Brussel in functie van ingediende VRAGEN van EUROPEANEN aan hun MEP of via PETIITIES met allerlei  redenen over dit onderwerp.
     Reeds uren heb ik daar discuties en expert raporten over bijgewoont.
    steeds grote verklaringen over de VOORDELEN mar ook de NADELEN van bekende profesoren en experts.
    En dan begint het politieke spel daar rond tussen politieke strekkingen en ook de nationale benaderingen.
    CONCLUSIE er is een probleem er zijn voordelen(maar begrijp niet voor wie of wat) men gaat het herzien maar voorlopig blijft het behouden tot een nadere datum.
     Ik kan het niet beoordelen en herinner me dat de bezetter in de II wereldoorlog dat ook reeds had ingevoerd en dat er toen gen discutie over was hoor.
     Nu is er discutie en ieder heeft het recht en de mogelijkheid zijn ongenoegen of genoegen uit te drukken in de pers en via zijn MEP in de EU !!!

     Deze morgend +14°C, 8/8 bewolkt, lichte wind, grond nat  geen regen maar  vrolijk rondspringende KIKKERS in onze tuin

    Uit de BLOG van AFM lees ik dat de duitsers dit in 1916 invoerden dus in de WW I en niet in de WW II wat ik mij herinerde uit mijn jeugdjaren in MERKSEM

    27-03-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    26-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARTE LIJST IN DE LUCHTVAART
     de ZWARTE LIJST  is op VRIJDAG  24 Maart  2006 verschenen in het EU STAATSBLAD en heb juist de 10 bladzijden via de WEBSITE of DG-TREN uitgeprint ik weet niet hoe ik die op mijn BLOG kan beschikbaar maken.

    WWW.EU.INT/COMM/DGS/ENERGY_TRANSPORT/INDEX_EN

    en ga kijken op NEWS

    26-03-2006 om 06:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELT(ELBA)
    In functie van de toekomstige aanpassing van de ELT van 121,5/234  MHz frequency naar de 406 MHz  voor 2009 bekom ik zeer veel individuele vragen die ik trachte te beantwoorden , via een mijner AOPA vrienden verwees myj naar  WWW.NSS.GC.CA welk heel veel informatie weergeeft over deze bestaande ELT's en PLBs (personal locator beacons) who are working at GLOBAL level.

    24-03-2006 om 17:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GA & AW
    Als we over GENERAL AVIATION spreken denken we steeds aan de USA maar men moet ook eens kijken naar wat er in CANADA gebeurt en daarom verwijs ik naar  WWW.COPANATIONAL.ORG

    24-03-2006 om 17:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EVOLUTIE in de LUCHTVAART
    Zoals reeds vroeger toegelicht bestaat de LUCHTVAART uit de

    A) BURGERLUCHTVAART
    B)  STAATSLUCHTVAARTUIGEN zoals militaire,douane en politie

    In de BURGERLUCHTVAART hebben we volgens ICAO de volgende soorten:  1) COMMERCIAL AIR TRANSPORT = CAT
                                  2)GENERAL AVIATION                     = GA
                                  3)AERIAL WORK                                =AW

    Mijn aktiviteiten liggen vooral in de twee laatste namelijk GA en AW

    Een vraag die men mij dikwijls steld is hoe ik de LUCHTVAART zie evalueren in de toekomst in EUROPA

    Dit is een zeer intresant onderwerp maar daar ik geen glazen bol beschik is het een kwestie van gissingen en trachten te zien wat er in onze omgeving gebeurt.

     Hier enkele stellingen die ik ter betwisting naar voor breng:

    STAATSLUCHTVAARTUIGEN zie ik bij de MILITAIRE LUCHTVAART een afname van het aantal vliegtuigen en ook van het aantal vluchten maar een toename in gebruik van UAV voor militaire doeleinden en voor douane en politie opdrachten of ben ik verkeerd???

    CAT is er een toename van vliegtuigen en er wordt steeds meer gevlogen in EUROPA en ook op WERELDVLAK.
    we zien nieuwe zeer grote vliegtuigen type A380 verschijnen ,ook veel REGIONALE vluchten een afname van LUCHTTAXI maar toename van de FRACTIONAL OWNERSCHIP vluchten.

    GA een steeds toeneming van LUCHTVAARTUIGEN aanwezig in EUROPA met een toename van vluchten in de BUSINESS VLUCHTEN en een afname in de privaat vluchten en vrije tijdsbesteding in de klassieke vliegtuigen in de vliegclubs .

     We stellen echter een  zeer sterke toename in de ULM luchtvaartuigen van de modernere versies en welk veel vliegen zonder dat we daar echter van officiele zijde gegevens over kunnen bekomen!!!

    De vraag die zicht steld wordt er in totaal meer of minder gevlogen

    Wat AW betreft in commerciele functie en in niet commerciele functie heb ik de indruk dat er een toename van vliegtuigen en vluchten is;

    De LUCHTVAARTWERELD verandert zeer snel en wij van de oudere generatie in functie van onze vorming  en onze gewoontes hebben het moeilijk om ons aan te passen aan deze snelle veranderingen  en de toenemende kosten zoals ook de administraties deze moeilijkheden hebben om deze verandering in hun voorschriften aan te passen!!!!!!

    Ik zie een toename van de LUCHTVAART maar op andere wijze dan wij dit kennen.

    OPMERKINGEN,BETWISTINGEN ,TOELICHTINGEN zijn steeds welkom op   SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    24-03-2006 om 14:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SOLO
    Het woord SOLO heeft veel betekenissen en in mijn wereldje der LUCHTVAART betekend SOLO alleen als PIC vliegen en de éérste SOLO is een zeer belangrijke stap in de opleiding van een PILOOT als je voor de eerste maal alleen aan boord een vlucht uitvoert            je bent de koning te rijk en voelt je wat ik noem de BAAS na GOD !!!!

    24-03-2006 om 07:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.60 jaar versus 65 jaar
    De aanpassing van de STANDARD bij ICAO geeft aanleiding tot heel wat discutie in het pilotenmiddens:

     Een aantal mijner ex-leerlingen vinden dat een goede zaak dat ze tot hum 65 jaar als PIC kunnen blijven vliegen.
     Andere vinden het erg dat ze tot hun 65 jaar  moeten vliegen.

     Ik ga me daar niet in moeien hoor en geen standpunt verdedigen hoor

    24-03-2006 om 05:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELICOPTER VLIEGEN
    Een der regelmatige vragen over de LUCHTVAART betreft het vliegen met HELICOPTERS.

    1)Is dit moeilijker dat VLIEGTUIG?
       Het vkliegen met de helicopter vertoont veel gelijkenis met het vliegtuig vliegen in normale kruisvlucht het opstijgen en landen is een geheel andere werkwijze

     2) Hoe dat te leeren ??
         Ik adviseer van eerst motorvliegen of zelfs zweefvliegen te doen en nadien de kursus helicopter te doen;

     3) men kan met helicopter vertikaal opstijgen , stil blijven hangen in de lucht en achteruit vliegen??
        Dat kan allemaal als het toestel niet te zwaar geladen is en in wel bepaalde weersomstandigheden, meestal als we demonstraties doen is het toestel licht geladen en dan zeer handelbaar maar bij een zwaar geladen helicopter en bepaalde weersomstandigheden is dit geheel niet meer mogelijk en is het vertikaal opstijgen, stil hangen en achteruit vliegen geheel niet meer mogelijk, ik ga hier niet trachten dat toe te lichten hoor!!!

     4) Is helicopter leren vliegen duur?
         Het is duurder dan leren vliegtuig vliegen maar geeft u later dan weer andere gebruiksmogelijkheden

     5) Wat is de maximum leeftijd om te leren vliegen op helicopter??
         Er is geen ouderdomslimiet om te leren vliegen op HELICOPTER of op VLIEGTUIG de enigste voorwaarden is dat u MEDISCH GESCHIKT wordt bevonden,                                                        NOOT: mijn oudste leerling was 80 en heeft gevlogen tot zijn 88 jaar mijn jongste 14 en die vliegt nog hoor)


    23-03-2006 om 10:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WAT VERWACHTEN DE SENIOREN VAN DE EU ???
    DE reacties bekomen via het FORUM van SENIORENNET werden uitgeprint en overhandigt aan enkele (5) der mij  regelmatig gecontacteerde MEP tijdens mijn aanwezigheid in het EP op 21 en 22 maart.
     bekwam reeds enkele intresante mondelingen reacties en verwacht nu nog bijkomend de schriftelijke reacties via E-MAIL en verder mondeling gesprek op 18/19/20 april wanneer ik weer drie dagen in dit midden vertoef

    23-03-2006 om 10:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARTE LIJST IN DE LUCHTVAART
    Bekwam gisterenavond een E-MAILTJE van onbekende persoon met de vermelding van 42  compagnies op de ZWARTE LIJST maar vermoed dat dit niet de officiele EU lijst is !!!!!!!!

    23-03-2006 om 05:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARTE LIJST IN DE LUCHTVAART
    Vandaag wordt de voorgestelde ZWARTE LIJST in de LUCHTVAART door de COMMISARISSEN normaal vrij gegeven en zal VRIJDAG  24 Maart gepubliceerd zijn

    22-03-2006 om 04:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEANTWOORDEN E-MAILTJES
    Dit zal vermoedelijk maar eerst op DONDERDAG gebeuren want ben nu twee dagen in de EUROPRESE INSTELLINGEN  te BRUSSEL en afwezig van 06::00 tot 20:00 b uur om te praten over de EASA aanpassingen  met EXPERTS en MEP en over  de WENSEN van de SENIOREN ingedient in het FORUM !!!

    21-03-2006 om 04:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!