ZONDAG 17/10 SENIOREN BEURS te GENK van 10;00 -1700
DINSDAG 19/10 VERKEERSBEURS te SINT NIKLAAS
WOENSDAG 20/10 EU-ARENA
ZATERDAG 23/10 FLAG en EBAW
ZONDAG 24/10 EBAW
Even ook melden dat ik op MAANDAG, DINSDAG, DONDERDAG en VRIJDAG mijn OCHTENDWANDELING doe door HET CENTRAAL STATION tussen 08 en 09 uur en genieten van DE RUST in DE ZOO tussen 09 en 11 uur
Een der belangrijke CONCLUSIES die ik persoonlijk trek uit een aantal tussenkomsten uit de zaal is dat een aantal der ULM VLIEGERS wensen de EENVOUDIGE voorziene REGLEMENTATIE te behouden voor het ULM VLIEGEN
Maar een aantal van hen wil wel trachten dezelfde VOORDELEN en BESCHERMING te bekomen welk via de toegepaste ICAO, CAA, EASA and JAA voorschriften gegeven worden door de veel STRENGERE en veel KOSTELIJKE VOORSCHRIFTEN
Bekwam ook een aantal zeer intresante opmerking van enkele EXAMINATORS over het verloop der EXAMENS
-Het ware zeer intresant dat de ULM piloten op een vliegtuig een iniatie zouden krijgen op een VLIEGTUIG om een iniatie te krijgen over de TOLVLUCHT gezien dit in de huidige versie van ULM zich onverwacht kan voordoen
Er werdt wel opgewezen dat zelfs voor de huidige JAA/FCL exaam van PPL de TOLVLUCHT niet meer in de voorschriftrn voorzien is, mogelijk dat in de EASA/FCL dit echter terug zal voorzien worden ??
Tevens blijkt het dringend nodig de opleiding van de INSTRUCTEURS te verbeteren en aan te passen zoals dit in FRANKRIJK wordt toegepast