Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    24-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA
    PRESENTLY I have the FEELING thad the REQUIREMENTS of the EASA are going 

    THE WRONG and 

    TO COMPLEX APLICATION for the GA & AWO

    I hope thad they will realise thad GENERAL AVIATION are the ROOTS for the AERONAUTICAL INDUSTRY to give the YOUTH and also OLDER acces toward the 90 SPECIALISED JOBS for witch we require

     MOTIVATED PERSONS

    24-10-2010 om 18:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LANGUAGE VALIDATION
    BE AWARE thad ALTHOUGH YOU have YOUR RADIO OPERATORS QUALIFIQUATION

      Acording ICAO you als have to give proof of YOUR;

     ENGLISCH LANGUAGE PROFICIENCY

    CLASS.

    4  valid 3 year

    5 valid 5 year

    6 valid 6 year

    Presently DGLV ( CAA) is temporary only  giving a class 4

    Whe ar waiting  for the EASA  requirements ???

    24-10-2010 om 17:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEEFTIJD voor JAR/FCL PPL
    Volgens de huidige regels is de MINIMALE leeftijd op 17 JAAR en niet 16 

    zoals ik onlangs mondeling vermelde aan een aantal SENIOREN

    SORRY

    24-10-2010 om 17:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELT 406 MHZ
    Wat betrefd de uitrusting van de ELT is dit heden een ICAO

     REQUIREMENT welk door elk land wordt voorzien volgens hun NATIONALE AIP voor INTERNATIONALE VLUCHTEN

    Op EU vlak trachten we te bekomen dat de ELT 406 MHZ  enkel VERPLICHT wordt  voor CAT en voor NON-CAT die dit wensen ..??? 

    Heden hebben we kennis van:

    BELGIE tot op heden geen regels voorzien moet wel invoege komen tegen einde 2010

    NEDERLAND verplicht voor INTERNATIONALE VLUCHTEN met VASTE ELT

    DUITSLAND ELT  406 MHZ verplicht voor DUITS GEREGESTREERDE LUCHTVAARTUIGEN ( na te zien)

    FRANKRIJK 406 MHZ verplicht maar mag een PLB zijn ??

    Ook opleten voor de verplichte REGISTRATIE  van de 406 MHZ gegevens

    24-10-2010 om 17:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICAO Voordracht
    Ter voorbereiding van de VOORDRACHT over de ICAO ANNEXEN raad ik aan om 

    onder de benaming;  ICAO/ANB

    even de toelichtingen te lezen over;

    -SARPs

    -PANS

    -SUPPs

    -GUIDANCE MATERIAL

    -NOTIFICATION of DIFFERENCES

    -This is a shrt reaction on a number of MAILTJES in vieuw of

     the BRIEFING tomorow at the VLOC in EBOS  via VLRI

    24-10-2010 om 15:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE
    Heden is er een overvloed aan INFORMATIE ,STUDIES  , GEGEVENS en STATISTIEKEN

     wel  beschikbaar worden via alle mogelijke AUDIO en VISUELE MEDIA

     alsook DOCUMENTEN

     HET GROTE PROBLEEM

     is echter te vinden welk 

    DE JUISTE en BETROUWBARE

     INFORMATIE IS

    22-10-2010 om 18:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINTERTIME
    FROM SUNDAY 31 OCTOBER 2010 

    at 0300 B are whe going to 0200 A

     THIS MEANS thad whe are using 

     UTC +1


     CAUTION 

    MANY ERORS in APOINTEMENTS are made the first 3 days also because
     many official cloks are only
     updated after the WE and some 
    are changed initialy 
     in the WRONG DIRECTION ??

    22-10-2010 om 17:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW UPDATING


      PRESENTLY I have REACTED to ALL the recieved E-MAILS
      If YOU have not received a reply then it could mean thad I have lost it !!!
      SEND IT AGAIN ASAP

     HEDEN heb ik al mijn E-MAILS beandwoord
    Indien u geen andwoord kreeg  dan betekend dit dat uw bericht verloren ging!!!
     STUUR HET NOGMAALS ASAP

    PRESENT j'ai repondu a toutes mes E-MAIL
    Si vous avez pas recu une reponse ca veut dire que j'ai perdu votre meesage !!!
    RENVOYER VOTRE MESSAGE ASAP


    21-10-2010 om 19:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INTERNE STRUBELINGEN
     Een der problemen die bepaalde intresante voorstellen tegen houden zijn de zienswijze van de

     EUROCONTROL/CFMU  welk enkel belang steld in IFR-OPERATIONS

    Tevens krijgen we ook weerstand via de EUROCONYROL/CRCO welk enkel belang steld in de

     AIRSPACE USERS welk onderworpen zijn aan de ENROUTE en APPROCHE CHARGES

    Ook de grote verscheidenheid in de NON CAT AIRSPACE USERS  welk VFR of IFR beneden 

    de 2000 KGR  opereeren  en welk steeds van het verkeerde zienswijze uitgaan dat alles wat in HQ

     EUROCONTROL gebeurt enkel invloed heeft op de AIRSPACE USERS boven FL 245 of FL

     195 en praktisch niet reageren op de veelvuldige en komplexe HEARINGS en vragenlijsten van HQ

     EUROCONTROL welk dit in een aantal gevallen doet ten behoeve van de EU INSTELLINGEN

     voor de 27 EU-LIDSTATEN

    21-10-2010 om 17:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EFFECT van LOBBYING
    Heden    bekom ik een aantal reacties over het stemmen van het ZWANGERSCHAP verlof naar

     20 weken in het EP.

    Alhoewel dit niet een onderwerp is dat ik volg was ik hiervan op de hoogte omdat sedert een aantal

     jaren een aantal LOBBYISTEN ontmoet die heel aktief waren om dit voorstel naar voor te brengen bij

     de POLITIEKE PARTIJEN , de MEP en de andere EU strukturen

    Nu is het wel zo dat onafgezien dat het EP dit gestemt heeft het nog moet goedgekeurd worden in 

    DE RAAD  en vermoedelijk zal men daar werken met vertraagde invoege treding in de lidstaten 

    21-10-2010 om 17:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOORDELEN BEKOMEN
    Zoals reeds een aantal PILOTEN weten bekomt men een aantal VOORDEELEN 

    door het gebruik van de IAOPA CREW KAART welk men kan bekomen als 

    LID der NATIONALE AOPA's

    Heden bestaat er een gelijkaardig en intresante kaart voor de leden van 

    SENIORENNET  CLUB

    namelijk de  OXYPASS

    Gelieve de toelichtingen te bekijken op 

    WWW.SENIORENNET.BE

    Wij hebben deze onderschreven op de BEURS in GENK  gezien ik heden als

     NIET MEER OPERATIONELE PILOOT de IAOPA CREWCARD

     niet meer bekom

    WWW.IAOPA.ORG

    18-10-2010 om 18:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICAO Voordracht
    Herhaalde malen steld men mij  vragen over ICAO

    Op 25 Oktober 2010 om 19u30  heeft er in het VLOC te OOSTENDE 

    een intresante voordracht plaats door  Ir Herwig CALLEBAUT

    GRATIS maar INSCHRIJVING noodzakelijk ASAP

    info@VLOC.EU

    www.vloc.eu

     www.khbo.be/LUCHTVAART

     www.ti.kviv.be

    18-10-2010 om 17:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VANDAAG
    Vandaag ZONAG 17 Oktober zijn we vanaf 1000 uur tot 1700 uur op 

    de SENIORENBEURS in DE LIMBURGHAL te GENK

    17-10-2010 om 06:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SV4
    Enkele SENIOREN stellen mij vragen over de SV4

    = STAMPE VERTONGEN

    =STAMPE

    =SV4

    www.stampe.be

    Via deze link kan men informatie en foto's bekijken

    16-10-2010 om 19:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. CAPT Renaud ECALLE FAF
    Depuis la date du 04 Octobre j'ai recu un nombre d'emails concernant l'accident  mortelle  du 

     03 Octobre du  Jodel DR-1050   F-BKBZ  avec comme pilote Renaud ECALLE et sont epouse et

     deux enfant   dans les montagnes du LODEVOIS ( HERAULT/FRANCE)

     Je vais pas rejiondre le nombre de supositions sur L'acident et attend le RAPORT FINAL 

    du service BAA-FRANCAIS

    SORRY ???

     

    16-10-2010 om 17:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIJN LIEVELINGS VLIEGTUIG?
    Hen in mijn AKTIEVE LUCHTVAART periode een 240 verschillende LUCHTVAARTUIGEN

     bestuurd, zijnde ZWEVERS, VLIEGTUIGEN en HELICOPTERS

     Bij DE VLIEGTUIGEN was dat de SV4    zie   WWW.STAMPE.BE
     ook de enkele vluchten in dubbel op DE FOUGA MAGISTER en de DC3 hebben een grote indruk achter gelaten. ook de L18C van LT/AVN  te EBBT natuurlijk 

    Bij de ZWEVERS de GRUNAU  en de 

      bij de HELICOPTERS DE BOLKOW 105  en natuurlijk de ALII bij L'ALAT in DAX

    15-10-2010 om 17:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN aan SDW
    Een ganse reeks e-mailers stellen vragen over de BELGISCHE LUCHTVAART

    hiervoor wens ik hen nogmaals te verwijzen naar;    ASA

     WWW.ASA-BE.COM

    Tevens hebben deze voor hun leden zeer intrsante  tweemaandelijkse PUBLICATIES;

    1)---AERONEWS OF BELGIUM

    2)---FASTEN SEATBELTS

    3)---BCARG NEWSLETTER

    14-10-2010 om 17:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TO Craig FULLER IAOPA-PRESIDENT
    In the AOPA PILOT ( USA) editionof NOVEMBER 2010

    Is Craig FULLER 

    Reaction on the question

    'HOW ARE WE GOING TO GROW THE PILOT POPULATION ???

    He is invitung YOU to send in YOUR comments and proposals in vieuw ofthe  3 day 

    AVIATON SUMMIT 

    to be held from , 11 to 13 November  in LONG BEACH /CALIFORNIA

    I HAVE SUBMITTED MY VIEUW for EUROPE but witch apply at GLOBAL level

    For ACTION by any "NON CAT AIRSPACE USER"   ....ASAP

    Keep me in the picture  sylvain.d.@gmail.com

    craig@aopa.org

    14-10-2010 om 17:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn INTREST in ULM
    Enkele E-MAILTJES van de laatste dagen zijn in functie van mijn 

    AANWEZIGHEID op het ULM SYMPOSIUM op 10-10-10 te DILBEEK

    Reeds in het JAAR 1980 was ik in functie van mijn aktiviteiten in het

     ZWEEFVLIEGEN, MOTORVLIEGEN en HELICOPTER VLIEGEN

    en mijn benadering en ervaring in  op de vele Luchtvaartmiddens in EUROPA 

    alsook mijn initiele ervaring in FRANKRIJK 

    Alsiik de latere ervaring met al de soorten AIRSPACE USERS 

    zoals heden vermeld in mij DIAGRAM 20090902 SDW( beschikbaar per post op aanvraag op

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    Zodoende was ik zeer intensief betrokken ook via "DOC HARTANFT bij het initieren van een

     IAOPA POLICY over " ULTRALIGHTS  van de 10th WA in CANNES/FRANCE in 1984

    13-10-2010 om 17:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING SDW
    De bovenstaande  WARNING heb ik in circulatie gebracht in de maand MEI 2010, 

    wegens een aantal  interne unlichtigen welk ik bekwam over een

     aantal voorstellen welk door bepaalde LOBBYISTEN van

     zwaar kaliber worden bevordert op gebied van een aantal REGULATIONS 

    welk in de tiehomst hun effect zullen vinden en zodoende 

    de toegang tot een aantal 

    NIET COMMERCIELE LUCHTVAART

     AKTIVITEITEN  in GENERAL AVIATION 

     adminstratief en medisch zullen onmogelijk maken voor

     de minder kapitaalkrachtigen

    DEZE VOORSTELLEN hebben geheel 

    geen achtergrond als  SAFETY 

    maar enkel de persoonlijke intrest van een aantal

     personen

    en zijn in tegenstrijd van  ICAO A37-WP /138
    beschikbaar op WWW.ICAO.ORG

    13-10-2010 om 17:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!