Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    13-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW STATUS
    Heden zijn al de in mijn bezit zijnde 

    E-MAILTJES beandwoord

    Indien u geen andwoord bekwam vraag ik

     u uw bericht terug te zenden.....ASAP

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    13-11-2010 om 13:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECA ( EGKS)
    Yestoday in PARIS in a Restaurant camme I in conversation with a elderly person

     of SWISSE and FRENCH dualality  NATIONALITY witch was very intresting

     in my activity at the AVIATION WORLD at EU-level i BRUSSELS

    He was retired now but in his younger years he was aparently

     very strongly involved in the formation of the SECA and also

     in   the initial development of EUROCONTROL

     He was also good aware of the persons involved in the SECA in 1951

     and the EUROCONTROL in 1962 in PARIS

    A very intresting converdation  with a lot of details on the

     initial TARGETS of this both  ORGANISATIONS  

     and mainly about the GRANDFATHERS of the EC their  initial vieuws in 1951

    13-11-2010 om 12:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KONTAKTEN met SDW
    Zoals ik vroeger reeds melde ben ik praktisch elke dag aktief tussen

     0500 en 0700 A uur via de mij toegezonden E-mails die ik dagelijks bekijk

    Indien u mij niet kunt bereiken per E-mail kunt u mij bereiken via  03-236 29 54

    waarop TELEFOON, FAX en RECORDER zijn aangesloten

    Wat de 03-236 29 54 adviseer ik deze slechts tussen 0700 en 1900 uur te gebruiken

     behalve voor ZEER DRINGENDE BOODSCHAPPEN

    THANKS

     SDW ( SYLVAIN)

    11-11-2010 om 17:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A380 INCIDENT
    Wegens de vele vragen over het A380 QUNTAS incident  met de

     ROLLS-ROYCE  TRENT 900  ENGINE

     bekom ik vele vragen van  SENIOREN welk daar uitleg komen over vragen

      Ikzelf heb hierover geen komentaar ...Maar kan u een tweetal E-mailtjes bezorgen

     over dit incident  indien u mij per kerende post of hoe noemt men dat 

    uw e-mail laat geworden

      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    11-11-2010 om 16:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WERELD VREEMDE MEP
    Herhaalde malen krijg ik mailtjes aan de schijnbaare wereldvreemdheid van de MEP aan de

     werkelijkhied van het dagelijkse leven van de EU-INGEZTENE!!

    Ik kan dit bevestigen maar dit is voor een deel het gevolg van de benaderingen die de EU BURGER

    hebben naar de MEP

    Men moet deze MEP benaderen als gewone stervelingen en niet zoals dit heden het geval is steeds als

     VIP en hen zodoende een beeld te bezorgen van het werkelijk dagelijkse leven

    Normaal trachten wij als LOBBYIST een beeld te bezorgen van wat er in ons dagelijks leven

     omgaat, maar in veel gevallen wordt hen de omgang met de EU burgers vermeden door de hen

     omgevende veiligheidsdiensten en de administratieve diensten

    Sommige trachten zich onopvallend te gedragen ...........MAAR het is niet eenvoudig wegens hun

     bekendheid via de EU-MEDIA 

    11-11-2010 om 13:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATION WORLD
    A MAJOR PROBLEM for AVIATION in the EU

    is the factor thad in the various projects thad I try to follow up

    such as  EASA  ..., EUROCONTROL,...EU-SES,;;; FABEC and SESAR

    The 27 NATIONAL  TOP AUTHORITY agreed !!!


    But the lower ADMINSTRATIONS who are making

     the EU-APLICATION in the FINAL version  toward THE AIRSPACE USERS 

    are BOYCOTING the PROGRES

    10-11-2010 om 16:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-ONTWIKELING
    Heel wat vragen van bezoekende SENIOREN gaan over hoe de EU verder invloed gaat hebben

     op ONS dagelijkse leven??

    Dat is een zeer INTRESANTE vraag

    We moeten realiseren dat de invloed van

     de EU-REGULATION

     slecht zeer langzaam hun uitwerking hebben

     in de 27 EU-LIDSTATEN

    Wat de ingezetene van BELGIE betreft heb ik 

    dikwijls de  indruk dat het voor BELGIE 

    in een aantal gevallen een achteruitgang 

    van onze verworven voordeelen 

    zal voor gevolg hebben , 

     gezien onze zeer komplexe ,

     kostelijke  administratieve en

     politieke struktuur 

    de EU  ontwikelingen niet degelijk kunnen 

     opvolgen .......Wat gaan de gevolgen zijn

     kan ik echter niet  beoordeelen hoor .

    ......SORRY

    10-11-2010 om 16:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BESTUUR DER LUCHTVAART
    Heden vernam ik dat een ambtenaar van het BLV ( nu DGLV) welk zeer positieve bijdragen

     achter de schermen leverd voor    DE NON CAT AIRSPACE USERS  

     

    Mr GEORGE VERHOEVEN

    OVERLEDEN is in de maand October

    08-11-2010 om 18:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA
    Take a look at;

    EASA SIB 2010-31
    issued 08/11/2010

    aboud AVGAS

     91/96UJ  &  91/99UL

    FOLOW UP REQUIRED

    08-11-2010 om 18:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROHIBITION 100LL in the EU ??
    Recently I was informed from som experts of the GREEN in the EP thad a task force  via the STOA  is formulating a

     propsal on AVIATION witch could intrest me:

    1)-Limiting the originating of CONTRAILS !!

    2)-Prohibiting the use of 100LL in 2012

    3) -Mandating TCAS for all AIRCRAFT to avoid MIDAIR COLLISIONS

    4)- ELT/PLB (ICAO) for VFR

    5)- FLARM for VFR

    6)- LANGUAGE PROFICIENCY ( ICAO) for VFR

    In  function of the POINT 1 have I no reaction
    Point 3 seems very PREMATURE  for ALL AIRCRAFT ??

    HOWEVER;
    POINT 2 seems to be in advanced stage meaning thad between 2013 and 2015 this may have some efect
    Also because apaerently is TOTAL intending to make 91/96UL avaible in
     2011 on  the GA/AW AIRFIELDS ??

    WARNING , COMMENTS and ADVISE are welcom ASAP   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM
     

    06-11-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW UPDATING
      Heden heb ik all de mij toegezonden 
      E-MAILTJES  beandwoord Indien u
      GEEN antwoord hebt bekomen betekent 
      dit dat uw bericht verloren ging

    SORRY

    Gelieve het ASAP terug te zenden

    05-11-2010 om 20:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW UPDATING
    Presently I have reacted to ALL my E-mails, if you have not received a reply this means YOUR message has been lost

    SORRY

    Sent it AGAIN ASAP

    05-11-2010 om 19:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIMING tijdens W.E
    ZATERDAG 06/11

    -0600 tot 0900  BUREEL FLAG
    -0900 tot 1200  CAFETARIA BELAIR  EBAW

    ZONDAG 07/11

    -0900 tot 1200 CAFETARIA BELAIR EBAW
    -1200 tot 1230  RAAC

    05-11-2010 om 19:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOORDRACHT over WWII
    Heden avond geeft een onzer SENIOREN een voordracht in LUMMEN over een neergeschoten

     LANCASTER op  21 FEBRUARIE 1945

    zie;

     WWW.WARVISITORSLINKHOUT.BE

    05-11-2010 om 16:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FRANK DEWINNE


      Via RAeS-BELGIUM  kan ik u uitnodigen aan een Engelstalige voordracht van


                                       FRANK DEWINNE

     op   MAANDAGAVOND 22 NOVEMBER 2010  bij HQ EUROCONTROL te EVERE 

     Inschrijving VERPLICHT wegens SECURITY 

     Registratie vanaf 1715
     
     Voordracht vanaf 1800 uur

     EUROPA-ZAAL

    Nadien een kleine receptie om een aantal personnen te ontmoeten bij een DRANKJE 

     INFO en bevestiging ASAP bij  Noelle.leroy@eurocontrol.int

    Locatie zie WWW.EUROCONTROL.INT

    04-11-2010 om 18:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de E.U ( EUROPESE UNIE
    Herhaalde malen steld men mij via E-MAIL vragen over de EU

     en beklaagt men zich over de verplichte veranderingen welk het

     resultaat zijn op uw individuele levensomstandigheden

     Men moet zich wel realiseren dat de bedoeling van de EU er is

     om de LEVENSOMSTANDIGHEDEN voor de inwoners der

     27  EU lidstaten te verbeteren

    Dit heeft soms dan ook voor gevolg dat voor een LAND gelijk

     BELGIE waar we reeds veel voordelen genoten een stap

     achteruit zetten!!

     SORRY maar dat is de werkelijkheid ??

    Gelieve wel te realiseren dat de levens omstandigheden

     in de 27 lidstaten niet dezelfde zijn en er ZEER GROTE

     verschillen waaren en nog  zijn ???

    Steeds beschikbaar voor uw reacties en voorstellen via

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    04-11-2010 om 16:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INSIDE VIEUWS at EASA
    Out of a number of contacts inside the STAFF of EASA does it appaer thad

     they are trying to satify the proposals submitted by the

     AIRSPACE USERS via their TECHNICAL PROPOSED DRAFT

     However via the NATIONAL REPRESENTATION their is a number 

    of strong presure to oppose this  proposals via the

     NATIONAL POLITICAL  LEVELS, mainly orientated to maintain the power and

     existance of the NATIONAL AUTHORITY in a number of EU memberstates 

    ALSO be aware thad their are montly coordination meetings

     between EASA and FAA to obtain in   the future a automatic acceptance

     from eacht other PILOT LICENSES

    However this means a adaption of certain presently in use NATIONAL PRIVILES 

    to obtain a  LEVEL PLAYING FIELD in the 27 EU-MENBERSTATES

     to facilitate the GENERAL  AVIATION and the

     NON COMMERCIAL AERIAL WORK OPERATIONS




    WARNING;

    Their is a URGENT need thad the AIRSPACE USERS ORGANISATIONS 

    are placing STRONG PRESSURE at the POLITICAL LEVEL 

    at EU ( EP and COUNCIL) and at NATIONAL LEVEL

     toward the proposals they made toward EASA

    EASA has ONLY INFLUANCE on the TECHNICAL LEVEL ............

                        .BUT ..........

    .NONE at the POLITICAL LEVEL

     STRONG ACTION ASAP REQUEIRED ???


    03-11-2010 om 17:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
     Heden is het voor mij een grote aanpassing 

    om niet meer  100%

     betrokken te zijn  bij het dagelijks gebeuren in het

     INTERNATIONAAL LUCHTVAART  wereldje 

     en de contacten te vermijden en aftebouwen 

     Heden ben ik bijna dagelijks aanwezig in de

     ANTWERPSE ZOO en ook aktief betrokken

     bij een nieuwe groep bekenden van 

     SENIORENNET

    01-11-2010 om 15:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADAPTION for SDW
    Presently the DAILY average of e-mails from AIRSPACE USERS

     has been reduced from 130 to only 10

    I have ADVISED the last 6 months my e-mailers to contact their 

    NATIONAL ORGANISATIONS and use the channels from IAOPA and FAI

    THANKS

    01-11-2010 om 15:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FASTI
     Presently the FASTI FOCUS Newsletter for October 2010  is avaible !!!


     This support system for the ATCO is  taking shape

     See alsothe text of MICHEL DASCOTE  from BELGACONTROL 

     on the System  analysis tool to monitor how the sector team uses the system

    01-11-2010 om 15:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!