Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    19-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAAGJE
    Voor DE GRIEPMEETING moet u zich wenden tot;


    www.grotegriepmeeting.nl  

    19-11-2010 om 18:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW STATUS
    PRESENTLY I have REACTED to ALL MY E-mails

    Heden heb ik ALLE    E-mailtjes beandwoord

    Je viens de reagir a toutes mes E-mail

    19-11-2010 om 18:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIMING tijdens W.E
    ZATERDAG 20/11
    0600-0900 BUREEL FLAG
    0900-1200 BELAIR CAFETARIA
    1300 BISTRO
    1600 THUIS

    ZONDAG 21/11
    0900-1030 BELAIR CAFETARIA
    1030-1130 FREE FLIGHT
    1130-1230  RAAC
    1300 THUIS

    De bevestigde  tijden voor de AFSPRAKEN blijven behouden
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    19-11-2010 om 11:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEBRIEFING
    DEBRIEFING on EP VISIT

    -SPORT POLICY

    -TRANSPORT

    -100LL

    -IDPA

    -DRAFT on WHITE PAPER on TRANSPORT

    -

    19-11-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIST en DE LUCHTVAART
    Heden was men ten zeerste verwondert dat een VLIEGTUIG met nieuwe soort KIKKERS voor de afdeling REPTIELEN in DE ZOO niet kon vliegen

    Alhoewel dat er vliegtuigen toekwamen in BRUSSEL

    Een belangrijk aspekt waarmede we rekening moeten houden zijn de weersomstandigheden op de plaats van VERTREK en op de plaats van AANKOMST

    Tevens zijn er verschillende MINIMAS van ZICHT noodzakelijk om een LANDING uit te voeren;

    Er bestaan 3 categorien van NADERINGEN op de ILS

    CAT 1  minmaal zicht  op de RWY 800 meter
    CAT 2  minimaal zicht op de RWY 200 meter
    CAT 3  minimaal zicht op de RWY  80 meter

    De voorwaarden om aan een category te voldoen is afhankelijk van;
    De uitrusting van de RWY
    De uitrusting van het VLIEGTUIG
    De opleiding en bevoegdheid van de BEMANING


    NOOT;  dit is een zeer vereenvoudigde toelichting hoor !!!

    16-11-2010 om 19:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    15-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROBLEMEN met MEDICAL
    Kreeg deze week weer twee  KANDIDAAT  PILOTEN welk problemen hebben met het 

    MEDISCH ONDERZOEK voor het bekomen van een OEFENVERGUNNING 

    Zoals ik reeds melde kan ik mij niet meer persoonlijk bezig houden met het begeleiden van 

     het betwisten van hun voorlopig MEDISCHE ONGESCHIKTHEID maar verwijs hen

     hier in het ANTWERPSE  naar een

      MEDISCHE LUCHTVAARTGENEESHEER   ......... Dr ERIC VERTENTEN
      ev@evertair.net

     of naar een gespecialiseerde persoon voor OGEN ........ Optieker ANDRE MAAS 
     optiekMaes@pandora.be

    Of verder via AOPA-BELGIUM

    15-11-2010 om 16:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn ervaring met DE huidige JEUGD??
    In 2007 liet ik mij weer verlijden door een beheerder van een LYONS CLUB om op een 
    school aan 16 jarige   JONGENS en MEISJES een uitleg te geven over het beroep van PILOOT

     Ik heb dat in de jaren 60 herhaalde malen gedaan voor jongeren. waar ik dan mijn ervaring als BURGERLIJKE en MILITAIR gevlogen LUCHTVAARTUIGEN in BELGIE en BUITENLAND

     Gezien de huidige beschikbaarheid van de vele informatie bronen via het I-media hield ik mijn toelichting over de verschillende mogelijkhrden via de BURGER, of MILITAIRE luchtvaart kort en gaf hen de mogelijkheden vragen te stellen

    1ste vraag;   WANNEER GAAT men als PILOOT op PENSIOEN ??

    2th vraag;    WANNEER wordt men PIC ?( BOORDCOMANDANT)

    3th vraag  WANNER krijgt ge uw UNIFORM met gouden galons ?

    4th vraag;  Wat verdient ge als PILOOT?

    Op deze laatste vraag vroeg ik of er bij de aanwezigen een gedacht hadden vaan de maandwedde van een PILOOT gezien ikzelf daar geheel geen gedacht van heb wat de verschillende soorten piloten in CAT verdienen
    Een der jongeren noemde mij een bedrag dat ik geheel niet wist en nam nota van dat genoemde maandloon

    5th vraag ik stel belang in het beroep van VERKEERSLEIDER ( ATCO) met dien verstande dat ik niet in ploegverband wens te werken en enkel de weekdagen van 0900 tot 1700 uur

    NO COMMENT!!!

    Ik adviseerde voor een volgende voordracht geen PILOOT te vragen maar een hoofd van de PERSONEELSDIENST van een LUCHTVAARTMAATSCHAPPIJ

    Buh nader nazicht vond ik her vermelde loon terug bij AIR FRANCE  waar een beperkt aantal piloten van DE CONCORDE deze wedde bekwamen ,maar dat zijn maar een beperkt aantal piloten op wereldvlak

    De huidige jongeren stellen schijnbaar geen belang in het VLIEGEN zelf maar in de sociale en status symbolen

    WAAR GAAT DE LUCHTVAART NAAR TOE ??

    14-11-2010 om 17:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPORTVLIEGEN
    Meestal spreekt men in DE MEDIA   verkeerdelijk voor elk
    KLEIN VLIEGTUIG over een SPORTVLIEGTUIG

    In de LUCHTVAART bestaat er;

    CAT = COMMERCIAL AIR TRANSPORT

    G/A = GENERAL AVIATION

    A/W = AERIAL WORK

     S/A =  STATE AICRAFT

    Enkel 7% van de in gebruik zijnde LUCHTVAARTUIGEN worden gebruikt als SPORT  ttz  RECREATIONAL FLYING

    14-11-2010 om 08:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW NOVEMBER 2e DEEL
    15 M         ZOO                        T

    16 D         ZOO                         T

    17 W       E.C                            T

    18 D                           EP  TRANSPORT                         T

    19 V       ZOO                          T

    20 Za      FLAG    EBAW        T    BISTRO                      T

    21 ZO    EBAW                       T

    22 M     EC              EUROCONTROL          RAeS                    T

    23 D     ZOO

    24 W   ZOO

    25 D    ZOO                      T   REFRESHER WEGCODE   T

    26 V     ZOO                     T

    27 Za   FLAG     EBAW    T

    28 Zo   EBAW                   T       MISSION ??                                           T

    29 M   ZOO                       T

    30 d         DG-MOVE           EP/TRAN                                 T    DEPENDING on WEDER ???

    More details on request    or apointements via   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    14-11-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW STATUS
    Heden zijn al de in mijn bezit zijnde 

    E-MAILTJES beandwoord

    Indien u geen andwoord bekwam vraag ik

     u uw bericht terug te zenden.....ASAP

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    13-11-2010 om 13:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECA ( EGKS)
    Yestoday in PARIS in a Restaurant camme I in conversation with a elderly person

     of SWISSE and FRENCH dualality  NATIONALITY witch was very intresting

     in my activity at the AVIATION WORLD at EU-level i BRUSSELS

    He was retired now but in his younger years he was aparently

     very strongly involved in the formation of the SECA and also

     in   the initial development of EUROCONTROL

     He was also good aware of the persons involved in the SECA in 1951

     and the EUROCONTROL in 1962 in PARIS

    A very intresting converdation  with a lot of details on the

     initial TARGETS of this both  ORGANISATIONS  

     and mainly about the GRANDFATHERS of the EC their  initial vieuws in 1951

    13-11-2010 om 12:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KONTAKTEN met SDW
    Zoals ik vroeger reeds melde ben ik praktisch elke dag aktief tussen

     0500 en 0700 A uur via de mij toegezonden E-mails die ik dagelijks bekijk

    Indien u mij niet kunt bereiken per E-mail kunt u mij bereiken via  03-236 29 54

    waarop TELEFOON, FAX en RECORDER zijn aangesloten

    Wat de 03-236 29 54 adviseer ik deze slechts tussen 0700 en 1900 uur te gebruiken

     behalve voor ZEER DRINGENDE BOODSCHAPPEN

    THANKS

     SDW ( SYLVAIN)

    11-11-2010 om 17:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A380 INCIDENT
    Wegens de vele vragen over het A380 QUNTAS incident  met de

     ROLLS-ROYCE  TRENT 900  ENGINE

     bekom ik vele vragen van  SENIOREN welk daar uitleg komen over vragen

      Ikzelf heb hierover geen komentaar ...Maar kan u een tweetal E-mailtjes bezorgen

     over dit incident  indien u mij per kerende post of hoe noemt men dat 

    uw e-mail laat geworden

      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    11-11-2010 om 16:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WERELD VREEMDE MEP
    Herhaalde malen krijg ik mailtjes aan de schijnbaare wereldvreemdheid van de MEP aan de

     werkelijkhied van het dagelijkse leven van de EU-INGEZTENE!!

    Ik kan dit bevestigen maar dit is voor een deel het gevolg van de benaderingen die de EU BURGER

    hebben naar de MEP

    Men moet deze MEP benaderen als gewone stervelingen en niet zoals dit heden het geval is steeds als

     VIP en hen zodoende een beeld te bezorgen van het werkelijk dagelijkse leven

    Normaal trachten wij als LOBBYIST een beeld te bezorgen van wat er in ons dagelijks leven

     omgaat, maar in veel gevallen wordt hen de omgang met de EU burgers vermeden door de hen

     omgevende veiligheidsdiensten en de administratieve diensten

    Sommige trachten zich onopvallend te gedragen ...........MAAR het is niet eenvoudig wegens hun

     bekendheid via de EU-MEDIA 

    11-11-2010 om 13:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATION WORLD
    A MAJOR PROBLEM for AVIATION in the EU

    is the factor thad in the various projects thad I try to follow up

    such as  EASA  ..., EUROCONTROL,...EU-SES,;;; FABEC and SESAR

    The 27 NATIONAL  TOP AUTHORITY agreed !!!


    But the lower ADMINSTRATIONS who are making

     the EU-APLICATION in the FINAL version  toward THE AIRSPACE USERS 

    are BOYCOTING the PROGRES

    10-11-2010 om 16:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-ONTWIKELING
    Heel wat vragen van bezoekende SENIOREN gaan over hoe de EU verder invloed gaat hebben

     op ONS dagelijkse leven??

    Dat is een zeer INTRESANTE vraag

    We moeten realiseren dat de invloed van

     de EU-REGULATION

     slecht zeer langzaam hun uitwerking hebben

     in de 27 EU-LIDSTATEN

    Wat de ingezetene van BELGIE betreft heb ik 

    dikwijls de  indruk dat het voor BELGIE 

    in een aantal gevallen een achteruitgang 

    van onze verworven voordeelen 

    zal voor gevolg hebben , 

     gezien onze zeer komplexe ,

     kostelijke  administratieve en

     politieke struktuur 

    de EU  ontwikelingen niet degelijk kunnen 

     opvolgen .......Wat gaan de gevolgen zijn

     kan ik echter niet  beoordeelen hoor .

    ......SORRY

    10-11-2010 om 16:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BESTUUR DER LUCHTVAART
    Heden vernam ik dat een ambtenaar van het BLV ( nu DGLV) welk zeer positieve bijdragen

     achter de schermen leverd voor    DE NON CAT AIRSPACE USERS  

     

    Mr GEORGE VERHOEVEN

    OVERLEDEN is in de maand October

    08-11-2010 om 18:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA
    Take a look at;

    EASA SIB 2010-31
    issued 08/11/2010

    aboud AVGAS

     91/96UJ  &  91/99UL

    FOLOW UP REQUIRED

    08-11-2010 om 18:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROHIBITION 100LL in the EU ??
    Recently I was informed from som experts of the GREEN in the EP thad a task force  via the STOA  is formulating a

     propsal on AVIATION witch could intrest me:

    1)-Limiting the originating of CONTRAILS !!

    2)-Prohibiting the use of 100LL in 2012

    3) -Mandating TCAS for all AIRCRAFT to avoid MIDAIR COLLISIONS

    4)- ELT/PLB (ICAO) for VFR

    5)- FLARM for VFR

    6)- LANGUAGE PROFICIENCY ( ICAO) for VFR

    In  function of the POINT 1 have I no reaction
    Point 3 seems very PREMATURE  for ALL AIRCRAFT ??

    HOWEVER;
    POINT 2 seems to be in advanced stage meaning thad between 2013 and 2015 this may have some efect
    Also because apaerently is TOTAL intending to make 91/96UL avaible in
     2011 on  the GA/AW AIRFIELDS ??

    WARNING , COMMENTS and ADVISE are welcom ASAP   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM
     

    06-11-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW UPDATING
      Heden heb ik all de mij toegezonden 
      E-MAILTJES  beandwoord Indien u
      GEEN antwoord hebt bekomen betekent 
      dit dat uw bericht verloren ging

    SORRY

    Gelieve het ASAP terug te zenden

    05-11-2010 om 20:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!