Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    07-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONWEDERS
    Wat betrfd onweders zijn de lijnvliegtuigen uitgerust met een WEDERRADAR welk de PILOOT informatie geven over de aktieve cellen in een onweerswolk zodat hij die kan vermijden.
     Meestal kan een lijnvliegtuig hoog genoeg vliegen om boven de onweerscellen te vliegen.
     
    Bij het dalen bekomt de piloot informatie over de weersomstandigheden op de luchthaven waar hij wil landen en zal dan beslissen of er geen gevaar is tijdens de nadering en de landing en ook nog gebruik makend van de WEDERRADAR aan boord.

    Lichre vliegtuigen gaan onweders vermijden en er zeer ver van wegblijven en wachten om te gaan landen tot het onweder voorbij is.

    Meestal is de duurtijd van een onweder slechts een twintigtal minuten.

     Ik hoop dat dit de gestelde vragen over de invloed van  onweders  in vlucht zoniet verwacht ik uw bijkomende vragen.

    07-08-2008 om 11:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    06-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEKERS
    Iedereen welk mijn BLOG bezoekt kan daar reeds een aantal beantwoorde vragen en onderwerpen
     
    vinden door in het vakje  " ZOEKEN in  BLOG "  enn woord of benaming in te typen.

    Indien dit geen resultaat geeft stuur me dan een MAILTJE:

     
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM


    Denk er aan er bestaande geen lompe vragen hoor en tevens worden die individueel beandwoord en

    naamloos behandelt in mijn BLOG nadien ????





    06-08-2008 om 11:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    05-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STRESS

     Recently I received some verbal story's by PILOTS,ENGENEERS,CUSTOM and also ATCO about the STRESS created by going on their tour of DUTY by the various and difernt SECURITY CHECKS aplied to them on various ocasions during their tour of duty.

    I had the feeling the story where made to strong but now after reading SHIRP-FEEDBACK N° 87 and N°86 do I start to believe there is a PROBLEM.

    This may create STRESS durng the OPERATIONS

    I SUGEST STRONGLY and URGENTLY to SOLVE THIS PROBLEM BEFORE IT CREATE A FATAL ACCIDENT.

     This is a HUMAN FACTOR PROBLEM thad must be adjusted URGENTLY


    WWW.CHIRP.CO.UK

    05-08-2008 om 15:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SPECTRUM

    I sugest strongly ALL ORGANISATIONS representing the NON CAT AIRSPACE USERS to

    develop contacts toward their NATIONAL ADMINISTRATION involved in

    COMMUNICATION on the 2011 WRC for the ITU on the SPECTRUM assigment.

    There are prposals to have the complete spectrum made avaible bij paying for it.

    ICAO and EU are advising negative toward such a aplication but do NOT have a voting right in the WRC

    The voting is in hand of the NATIONAL DELEGATE representing YOUR country at the WRC

    for advise contact;  WWW.IAOPA.ORG    atention FRANK HOFMAN    ....ASAP

    04-08-2008 om 17:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELT 406MHZ
    I sugest al NATIONAL ORGANISATIONS to take a close look on the NATIONAL aplication on the requirements of the ELT 406MHZ.

     Whe are evaluating the ICAO ANNEXE 6 PART II on the aplication on IGA ??

     But each country can introduce their own aplication via their NATIONAL AIP.

     Take a look a the DUTCH AIC on the ELT requirements , who seems to be mutch more restrictive than the ICAO SARPS for IGA??

    04-08-2008 om 15:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EXPERTS
    Het is toch onvoorstelbaar dat bepaalde adminstraties berope doen op zogenaamde experts en daarvoor grote budgetten beschikbaar hebben??

     Deze week ontmoete ik een expert welk aktief is in de bestudering van het invoeren in de EU van de nieuwe ELT 406MHZ.( ICAO definition) Hij haalde aan  als een voordeel voor het zweefvliegen dat met deze uitrusting het zeer intresant zal zijn omdat de ophaalploeg dan onmidelijk de juiste plaats van buitenlanding zal kennen.

     Toen ik hem er op wees dat dit geen noodgeval is maar een normaal voorziene procedure, wees hij er mij op dat hij elke landing buiten een erkend luchtvaartterein in de wet wordt beschouwd als een noodlanding en dus via de ELT zou gemeld worden aan de reddingsdiensten ??

    WAT STAAT ONS NOG TE WACHTEN ??

    03-08-2008 om 17:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MODE "S"
    WWW.EUROCONTROL.INT/MSA/PUBLIC/STANDAARD_PAGE/GENERAL_AVIATION_VFR.HTML

    of via WWW.EUROCONTROL.INT

    AIRCRAFT OPERATORS

    AVIONICS

    MODE S & ACAS

    GENERAL AVIATION  VFR BRIEFING ROOM

    31-07-2008 om 16:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPECTRUM
    The SPECTRUM used by AVIATION for CNS is under sever threat ??

    In the present era of COMMUNICATION there are proposals to have ALL USE of SPECTRUM to be SOLD.

    The ICAO, EU, and EUROCONTROL are oposing such a aplication to give financial revenue for the spectrum used in AVIATION.

     However in 2011 is tis on the agenda of  the WRC  for the ITU and nor ICAO EU or EUROCONTROL dont have a VOTE at the ITU.
     The VOTING RIGHTS are in hand of the NATIONAL COMMUNICATIONS DELEGATE.
    and each country schould LOBBY very strong to opose such a proposals because many BILKION DOLLAR COMPANIES  are intresting in obtaining aditional SPECTRUM against very hich financial price.

     AVIATORS ; JOIN YOUR FORCES in a STRONG  SPECTRUM DEFENCE

    This is not only a theat for the CAT but mainly for the NON CAT  VFR AIRSPACE


    WWW.IAOPA.ORG      contact JOHN SHEEHAN

    31-07-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO IFATSEA
    For contact on the variuos profesions represented by IFATSEA contact:

     DANNY VERBIST
     EXECUTIVE SECRETARY

     IFATSEA@SKYNET.BE

    30-07-2008 om 16:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ERNST HAUFF
    Some persons are asking clarification concerning ERNST HAUFF .

     I met ERNST many years ago in his activity of communication expert in HQ EUROCONTROL in Rue DE LA LOI in BRUSSELS

     Beeing a PPL a developed close contacts with him and was intoduced via his activity the ACEC the AEROCLUB og the EUROPEAN COMMISION in the the project FLY FOR EUROPE witch was organised on many ocasions to breng GENERAL AVIATION also to the attention of the EU services.

    In a later stadium was I promoted from adviser of the ACEC to HONORARY MEMBER.

    I also introduced ERNST to the AOPA BELGIUM as Board member and as representation for AOPA-BELGIUM to the IAOPA.

    ERNST was very active for IAOPA in many of the meetings in the EU and obtained thad IAOPA o,n behave of GENERAL AVIATION & AERIAL WORK ( New ICAO definition) was taken in consideration at the various EU-INSTITUTIONS

    He also was very actif in the many projects of  CNS  for AVIATION

    I can asure thad ERNST had a very important role to play in the IAOPA-EUR development and many of his iniatifs are now giving IAOPA a voice in the complex EUROPEAN AVIATION WORLD

     Whe will mis his knowledge and tenacity for our beloved GENERAL AVIATION & AERIAL WORK  operations of the  21th CENTURY

    30-07-2008 om 14:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROCONTROL REORGANISATION
    Apaerently there is again a reorganisation og EUROCONTROL in function of the new perogatifs

    ans asignedment of responsablity toward the EASA and to the EC-COMISSION on the 

                     AIR TRANSPORT  in the EU-ARENA ??

     Sombody mentioned the 35th reorganistion beeing in progres

    There was a  BRIEFING on the draft proposal last week, but this was apaerently rejected by the
     
    EUROCONTROL MEMBERSTATES ???

    This must also be acepted at EU level  in function of the EU-SES and the progres of the SESAR 

    Be aware thad EUROCONTROL is composed of various parts:

    HQ
    CRCO
    CFMU
    R/D BRETIGNY
    UATC MAASTRICHT
    ITS LUXEMBURG
    XXX

    This are not the official termonology witch I wil research at a later stadium for your clarification

    adress your questions to   SYLVAIN@GMAIL.COM



     

    30-07-2008 om 13:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IFATSEA ???
    There are a number if ABREVIATIONS witch are regular apaering in the AVIATION WORLD:

    ICAO
    IATA
    IFALPA
    IFATCA
    IAOPA
    FAI
    IBAC

    but a less known is IFATSEA ??

    AVIATION is composes of 92 diferente professions but most are whe only thinking on ;
    PILOTS
    ENGINEERS
    AIRHOSTESSES
    ATCO

    but their are also the ; AIR TRAFFIC SAFETY PERSONNEL  (  ATSEP)who are very important in the AVIATION WORLD

    See:  ICAO DOC 7192-AN/857 - PART E-2 ( DRAFT)

    Whe also need motivated  YOUNGSTERS to be oreintated toward this professions.

    This is the task of ALL persons active in AVIATION:

    CONSULT:

     WWW.IFATSEA.ORG.












    29-07-2008 om 11:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION
    WWW.MOBILIT.FGOV.BE


    Must read;

     HTTP://WWW.MOBILIT.FGOV.BE

    29-07-2008 om 10:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROFIEL SDW

      In Enkele E-MAILETJES  vraagt men wat het kost om advies of bijstand te bekomen voor problemen in de LUCHTVAART.

    Heden ben ik geheel onafhankelijk en individueel aktief en dor dit geheel GRATIS.

    Tijdens de periode  1980 - 2004 van IAOPA en AOPA was dit ook GRATIS maar werden mijn onkosten vergoed door IAOPA of AOPA-BELGIUM maar werdt ik niet bezoldigd

    Tevens wat betrefd de aktiviteiten voor ABI is dit ook een onbezoldigde aktiviteit met vergoeding van mijn onkosten wat betrefd de aankop van bureelbenodigheden, fotokopies en porto van de briefwisseling

     Sedert ik de Krijgsmacht heb verlaten in 1976 ben ik op PENSIOEN

    De boven vermelde aktiviteiten doe ik als BENEVOL zoals men dit noemt uit erkentelijkheid van de hulp die ik tijdens mijn beginnende loopbaan heb gekregen van een aantal personen die dit tevens BENEVOL hebben gedaan.

     Mijn betrachting is om DE LUCHTVAART te bevorderen voor de VREDE en VRIENDSCHAP te ONTWIKKELEN tussen de ganse MENSHEID zonder onderscheidt van RAS,NATIONALITEIT,RELIGIE of SOCIALE STANDING


    Deze zienswijze is het gevolg van mijn ervaringen tijdens WWII en ook door de langdurige gespreken met " DOC" over de reden van bestaan van ICAO en met een der vaders van de EGKS de voorloper van de EC  prof  ALBERT COPPE 

    "DOC" = J;B HARTANFT, JR. 
     zie brochure IAOPA 25th YEAR on GENERAL AVIATION of March 1989

    27-07-2008 om 14:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EGNOS
    Received a updated briefing on the " EGNOS" who seems to have a number of benefit for

    GENERAL AVIATION & BUSINESS AVIATION


    I dont know if this is also the opinion of the AIRSPACE USERS ???


    Yor recations are welcom at  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    26-07-2008 om 14:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AANGEPASTE ZWARTE LIJST DER LUCHTVAART
    Heden werdt een nieuwe versie van DE LUCHTVAART ZWARTE LIJST van de EU

    op 24 JULI 2008 beschikbaar gemaakt

    26-07-2008 om 14:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ALGEMENE METEOROLOGIE
    Herhaalde malen zijn er SENIOREN en andere welk belang stellen in het volgen van een opleiding

    ALGEMENE METEOROLOGIE
     

    Dat is nu mogelijk via:

    WWW.BELGOCONTROL.BE     te STEENOKKERZEEL

    Contact:  RAF_WINDMOLDERS@BELGOCONTROL.BE 


    Wens jullie succes met dit zeer intresant en fascinerend onderwerp dat zo een belangrijke rol in mijn leven heeft gehad!!

    25-07-2008 om 18:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING
    MORGEN ZATERDAG 26 JULI ben ik beschikbaar om enkele personen te ontmoeten op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN:

    Van 0800 tot 10;00 op BUREEL FLAG

    Van 10:00 tot 11:00  Cafetaria  in de T-TERMINAL

    Van 1100 tot 1230  Lokaal RAAC

    Een bevestiging van uw aankomstijd per E-MAIL is echter wel aangeraden !!!!

    25-07-2008 om 17:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. IAOPA - 24 th WA in ATHENE/GREECE
    Wat betrefd het verloop van de 24th IAOPA WORLD ASSEMBLY over GENERAL AVIATION
    & AERIAL WORK te ATHENE welk plaats had  van 9 tot 14 JUNI 2008  verwijs ik u naar


    WWW.IAOPA.ORG

    25-07-2008 om 11:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SES LE CIEL UNIQUE
    L'edition " LES DOSSIERS EUROPEENS " du mois de juillet 2008  N°15 contient un nomber
     
    intresant de  intervieuw de personalites dans le EU concernant " LE CIEL UNIQUE' mieux connu
     
    dans le nom ans


    le EU comme " S.E.S"

    DOSSIERS.EUROPEENS@WANADOO.FR
    GSM  06 60 83 94 36

    See my coments on " SESAR" ??

    25-07-2008 om 05:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!