Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    09-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITNODIGING
    Heden krijg ik van verschillende bezoekers 

    van MIJN BLOG de  uitnodiging om bij hen

     aan  te sluiten via   LINKEDIN ,  FACEBOOK 

    en nog enkele andere van die spullen !!!




    GELIEVE me te verontschuldigen ik ga GEEN gebruik maken van die voor mij onbekende systemen

    09-12-2010 om 11:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    07-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHRISTMAS
    MERRY CHRISTMAS
    Iwill not maile anny 
    cards this YEAR



     Ik ga dit jaar geen
    KERSTKAARTEN 
    zenden




    Cette annee je vais
     pas envoyer des cartes




    SORRY

    07-12-2010 om 17:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIJN ERVARING met DE MEDIA
    Heden is DE MEDIA enkel gericht bij de TV 

    op KIJKCIJFERS

     en bij de GESCHREVEN PERS 

    op VERKOOPCIJFERS

     DE JOURNALIST  zijn doel is

     enkel afgestemd op een SCOOP en 

    op artikels die hem een plaats geven op het

     TITELBLAD van de KRANT want dat geeft 

    hem een toename van zijn

     financiele inkomsten

    Tevens tracht hij in de publieke opinie 

    te komen om na zijn  journalistieke periode

     een mogelijk intresante en goed betaalde

     POLITIEK MANDAAT te krijgen toegewezen


     Tijdens mijn aanwezigheid als LOBBYIST

     voor  GENERAL AVIATION & 

    AERIAL WORK OPERATION 

    bij de EU- INSTELLINGEN heb ik daar 

    enkele  zeer intresante voorbeelden welk

     dan ook  nog succesvolle tussenkomsten

     doen en positieve resultaten bekomen

    07-12-2010 om 17:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING over mijn LUCHTVAART BETROKKENHEID
    TIJDENS mijn Aktieve en operationeel LUCHTVAART AKTIVITEITEN was ik 90% hierbij betrokken en slechts 10% bij mijn GEZINSLEVEN

    Na mijn ONGEVAL verminderde dit tot 70% en 30% bij mijn GEZINSLEVEN

    Sedert 2011 ga ik slechte aktief zijn in DE LUCHTVAART voor 30% en 70% in mijn GEZINSLEVEN

    SORRY maar  ... ONZE.... LEEFTIJD en GEZONDHEID verplicht mij tot deze indeling !!!!

    SORRY

    07-12-2010 om 14:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION ACTIVITY SDW
    Presently  I will NOT be avaible at any of the EU-INSTITUIONS in BRUSSELS

    Due to medical situation I have to reduce my AERONAUTICAL ACTIVITY to 0% UFN

    07-12-2010 om 13:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RESCUE
    RESCUE,

     Heden was er op TV-EEN op ZONDAG 05-12-2010 om 16;15  over het gebruik van 

    DE SEAKING in HET HOGE NOORDEN

    Zeer intresant wat de WONDEREN DER HUIDIGE TECHNIEK mogelijk maakt 

    op gebied van de helicopter en de uitrustingen voor de SAR operaties

    Voor mij zeer INTRESANT en LEERZAAM gezien ik in de jaren 70 betrokken werdt

    met de toen in gebruikte SIKORSKY van KOKSIJDE tijdens mijn 

    aktiviteit als piloot ALII tijdens onze cursus OVERLEVING   

    in het water van  de KOUDE NOORDZEE  maar tevens in de 

     WARME MIDELANDSE ZEE in CORSIKA, alsook 

    de overleving in DE BERGEN samen met het VREEMDELINGE LEGOEN

      ZEER INTRESANT en LEERZAAM

    TEVENS niet vergeten dat in 

    KOKSIJDE de SEAKING

    van de

     BELGISCHE LUCHTMACHT 

    ook in STAND BIJ is 7 op 7 dagen 

    24 op 24 uur om ons bij testaan 

    in geval van.......... NOOD


    De mooie beelden van 

    " WINDKRACHT TIEN"

    Zijn niet enkel beelden voor de TV

     maar een werkelijkheid in ons 

    dagelijks bestaan

     NOTA in de toekomst de taak van de NH90 

    KREEG bericht van TV-REDAKTIE dat 

     " EXTREME RESCUE"  in NOORWEGEN 

     van  Dominique PIPAT

    BESCHIKBAAR is  via;     NET GEMIST

    05-12-2010 om 18:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORISCHE VLUCHT
    HERHHAALDE malen vroeg men mij wat het kost voor een

     vlucht op een SV4b ( STAMPE)

      Men moet rekenen op ongeveer 250 €/per uur  van BLOK tot BLOK

     Tevens doet men die enkel bij rustig en goed weder

    05-12-2010 om 15:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADAPTION
    STRAKS  om 0900 uur ben ik aanwezig op 

    DE LUCHTHAVEN

    -CAFETARIA BELAIR
    -KLASLOKAAL FREE-FLIGHT
    -OPERATIONS VLM
    -WEERKUNDIGE DIENST BELGOCONTROL
    -ATCO
    -RAAC club-lokaal
    -Bureel FLAG

    Tot 1200 uur

    05-12-2010 om 04:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPGELET
    MORGEN ZONDAG 05 DECEMBER zal ik 

    vermoedelijk het slechte weder niet trotseren 

    en weer niet 

    AANWEZIG zijn op de 

    ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    SORRY

    04-12-2010 om 19:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TODAY SDW ACTIVITY
    TODAY SATERDAY 20101204

    I will not be PRESENT at ANTWERP AIRPORT

    04-12-2010 om 07:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GOEDE RAAD ???
    Heden heb ik toegegeven aan het ADVIES van 

    mijn ECHTGENOTE en mij niet gewaagd om

     de GLADDE WEGEN naar BRUSSEL te trotseren

     Dit is de EERSTE maal dat ik mijn betrokkenheid bij

     het EU gebeuren niet als prioriteit heb gezet

    HET VERSTAND komt niet voor 

    DE JAREN dus heeft 

    het bij mij lang geduurt !!! 

    01-12-2010 om 17:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWJAARSDRINK ANTWERPEN STAD
    09 JANUARIE 2011 vanaf 1100uur tot 1400 uur op de GROTE MARKT
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    01-12-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION
    Due to the negative ROUT FORCAST wil I not be present at 

    HQ-EUROCONTROL and NATO

     tomorow 20101201 in BRUSSELS

    SORRY

    30-11-2010 om 16:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION
    TOMOROW  20101130  DUE TO WEATHER 

    I will NOT be PRESENT in BRUSSELS


    SORRY

    29-11-2010 om 21:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU OVEREENKOMSTEN
    Een der problemen die een aantal senioren naar voor brengen betrefd het probleem dat bepaalde

     beslissingen in de EU zo lang duren alvorens ze beslist woorden en dan dat ze worden uitgevoerd 

    en dat men de uitwerking ziet in het dagelijks leven


    TOELICHTING:

     Geliver er wel nota van te nemen dat alvorens men een voorstel kan naar voor brengen dat men moet de toestand in de 27 lidstaten onderzoeken, tevens is er het gebruik van 24 verschillende talen

    Alvorens de COMMISIE een voorstel kan formuleren moet het ook trachten de 27 lidstaten hun zienswijze naar voor te brengen
    Ook worden de personen die de gevolgen van de aanpassing zullen ondrgaan hun opmerkingen en aanpassingen naar voor te laten brengen

    Dan maakt de COMISSIE een voorstel naar het EUROPEESE PARLIAMENT en naar DE RAAD, het EP zal dan ook een aanpassing van het voorstel eerst in een of meerder commitees naar voor brengen en stemmen om nadien in de PLENAIRE te STEMMEN

    Dan moet er een vergelijk gezocht worden tussen het  aangepaste voorstel van het EP en aanvaard worden door 
    DE RAAD via de adviezen van de COREPER

    Dan wordt er een tekst naar het O.J gestuurd met daarin een invoerings datum welk soms voor bepaalde staten ook nog een langere overgangsperiode hebben

    Dan moet het nog door de NATIONALE ADMINISTRATIES in voege gebracht worden en dat neemt ook nog tijd in beslag


    29-11-2010 om 16:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW DECEMBER 2010
    1-W   ZOO      T

    2-D    GARAGE   T      ZOO

    3-V    ZOO         T            ZNA

    4-ZA  FLAG    EBAW   T   BISTRO

    5-ZO             EBAW       T

    6-M    ZOO

    7- D     EUROCONTROL                  VLOC/VLRI

    8-W    ZOO         T

    9-D   ZOO           T

    10-V ZOO          T

    11-ZA  FLAG     EBAW   T   BISTRO

    12-ZO         EBAW        T

    13-M       EU-ARENA

    14-D     ZOO   T 

    15-W    ZOO

    16-D    ZOO      T

    17-V    ZOO       T

    18-ZA   FLAG   EBAW     T    BISTRO

    19-ZO            EBAW      T

    20- M    ZOO         T

    21-D      ZOO        T

    22-W     EUROCONTROL    FLAG  T

    23- D     ZOO       T

    24- V     ZOO       T

    25- Za      ZOO                           FONDUE

    26 ZO            EBAW       T         KERSTFEEST

    27-M      ZOO      T

    28- D      ZOO    T

    29-W     ZOO     T

    30-D     ZOO   T

    31-V      ZOO   T

    01/01/2011    -ZA   ??

    02-ZO      EBAW         T


    29-11-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SUGESTION
    I Sugest strongly to ALL PILOTS, and OWNERS

     to support the action

    N-FLYERS OF   EUROPE

    more to be  made avaible later ??

    27-11-2010 om 20:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. URGENT ACTION for MEDICAL FLIGHTS
    A major problem for PILOTS for a MEDICAL FLOCHT OPERATION is to obtain from the

     GROINDHANDELING and AIRPORT OPERATIONS the needed PRIORITY OPERATIONS for

     REFUELING, DEICING and SNOWCLEARING PROCEDURE at a number of AIRPORTS in the

     EU where the PRIORITY is given to the SCHEDULED COMMERCIAL AIR TRANSPORT


    There  is URGENT REQUIRED thad for a number of 

    VERY URGENT MEDICAL FLIGHTS a PRIORITY CODE is developed

    Not only for FLIGHT operations but also for GROUND OPERATIONS when it is a

     LIFE THREATING SITUATION

    27-11-2010 om 17:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING over LOBBYING
    Ik krijg herhaalde maalen klachten dat ik niet aanwezig ben op

     NATIONALE, REGIONALE of zelfs ANTWERPSE EVENEMENTEN

     Waarvoor men mij heeft uitgenodigd en waar ik AFWEZIG was

      Ik heb steeds getracht een verontschuldiging aan de organisators gezonden

     In mijn aktiviteit van het LOBBYING voor

    GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATION

    is het veel belangrijker dat ik contacten met personen aktief in de EU of 

    zelfs ICAO ontmoet gezien

     dat een positief zinnetje in hun omgeving zijn positief resultaat kan voor 

    gevolg hebben in het EU gebeuren in de 27 lidstaten en bij ICAO zelfs op 

    GLOBAAL vlak via de 190 lidstaten

     Dit zijn ontmoetingen die praktisch NIET  zichbaar zijn in het LUCHTVAART 

    gebeuren dan binnen enkele jaren

    SORRY

    27-11-2010 om 16:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LICHTE VLIEGWEZEN V/D LANDMACHT
    Herhaalde malen verwijs ik naar mijn periode als PILOOT-INSTRUCTEUR bij het LT/AVN te EBBT

    Hier een goede LINK over het LTAVN;


    WWW.LTAVN.FOTOTOPIC.NET

    25-11-2010 om 18:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!