Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    17-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIMING WE SDW
    ZATERDAG 18/12

    0600 BUREEL FLAG
    0900  BELAIR CAFETARIA
    1130 THUIS
    1300 ETENTJE  BISTRO

    ZONDAG 19/12
     0900 BELAIR CAFETARIA
     1000 FREE FLIGHT KLASLOKAAL
     1200 RAAC
     1300 THUIS

    17-12-2010 om 14:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING SDW
    Wat betrefd se AFSPRAAK met een aantal

     SENIOREN op de  NIEUWJAARSDRINK 

     op ZONDAG 09-01-2011 op DE

     GROTE MARKT  te ANTWERPEN

     Zijn wij aanwezig vanaf 1100 uur in de hoek 

    aan het  STADHUIS nabij

     CAFE DEN ENGEL en CAFE DEN BENGEL

    De DRINK is GRATIS 

    voor ALLE ANTWERPENAREN en VRIENDEN

    Meer info;  SYLVAIN.D.W|@GMAIL.COM

    Een MAILTJE is WELKOM ??

    11-12-2010 om 17:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEROEPSCOMMISIE DGLV
    Even herhalen dat  DR ERIK VERTENTEN 

    Welk als PILOOT tevens aktief is als FAA-AME

     tevens aktief is om PILOTEN te begeleiden ingeval van problemen met de

     DGLV-MEDISCHE BEROEPSCOMMISIE

    Heden te bereiken via   ;    EV@EVENTAIR.NET

    11-12-2010 om 15:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WARNING ABOUT EASA
    SINCE  SEPTEMBER  have I CIRCULATED 

     my WARNING  at the POLITICAL , 

    ADMINISTRATIVE and TECHNICAL

     INSTITUTIONS in the EU



     THE FUTURE of the 

    AERONAUTICAL INDUSTRY

     and  THE FUTURE 

    of the EUROPEAN UNION 

     are in DANGER  to

     be DESTROYED  by the  EASA  

      PROPOSED REGULATION on AVIATION

    NOTE;  1000 Copies circulated

    10-12-2010 om 17:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2010
    BESTE SITE van het JAAR 2010

    WWW.SENIORENNET.BE

    Heeft in het;

    Algemeen KLASSEMENT   de 16e PLAATS

      in de categorie     LIFESTYLE    de 1st PLAATS

    PROFICIAT

    10-12-2010 om 14:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AANGEPSTE PLANNING SDW
    ZATERDAG 11/12/2010
      -0600  -0900  BUREEL FLAG
      -0900  -1100  BELAIR CAFETARIA EBAW
      -1200   THUIS
      -1300   BISTRO
      -1500   THUIS

    ZONDAG 12/12/2010
      -0900 -1000 BELAIR
      -1000 -1100 FREE FLIGHT
      -1100 -1200 RAAC

    MAANDAG 13/13/2010
     -0700-  1300  HQ EUROCONTROL
     -1500  THUIS

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM
    Indien enig verschil in de bevestigde afqpraken ??VERWITIG ASAP

    10-12-2010 om 12:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOBBYING
     Het effect van " WIKILEAKS" activiteit

     doet zich gevoelen in de contacten met 

    POLITIEKE  en ADMINSTRATIEVE

     DIENSTEN in de EU-INSTELLINGEN  

    , welk heden niet meer wensen te

     DIALOGEREN 

    over  LUCHTVAARTASSPECTEN van

     POLITIEKE STREKKING

    09-12-2010 om 11:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITNODIGING
    Heden krijg ik van verschillende bezoekers 

    van MIJN BLOG de  uitnodiging om bij hen

     aan  te sluiten via   LINKEDIN ,  FACEBOOK 

    en nog enkele andere van die spullen !!!




    GELIEVE me te verontschuldigen ik ga GEEN gebruik maken van die voor mij onbekende systemen

    09-12-2010 om 11:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    07-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHRISTMAS
    MERRY CHRISTMAS
    Iwill not maile anny 
    cards this YEAR



     Ik ga dit jaar geen
    KERSTKAARTEN 
    zenden




    Cette annee je vais
     pas envoyer des cartes




    SORRY

    07-12-2010 om 17:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIJN ERVARING met DE MEDIA
    Heden is DE MEDIA enkel gericht bij de TV 

    op KIJKCIJFERS

     en bij de GESCHREVEN PERS 

    op VERKOOPCIJFERS

     DE JOURNALIST  zijn doel is

     enkel afgestemd op een SCOOP en 

    op artikels die hem een plaats geven op het

     TITELBLAD van de KRANT want dat geeft 

    hem een toename van zijn

     financiele inkomsten

    Tevens tracht hij in de publieke opinie 

    te komen om na zijn  journalistieke periode

     een mogelijk intresante en goed betaalde

     POLITIEK MANDAAT te krijgen toegewezen


     Tijdens mijn aanwezigheid als LOBBYIST

     voor  GENERAL AVIATION & 

    AERIAL WORK OPERATION 

    bij de EU- INSTELLINGEN heb ik daar 

    enkele  zeer intresante voorbeelden welk

     dan ook  nog succesvolle tussenkomsten

     doen en positieve resultaten bekomen

    07-12-2010 om 17:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING over mijn LUCHTVAART BETROKKENHEID
    TIJDENS mijn Aktieve en operationeel LUCHTVAART AKTIVITEITEN was ik 90% hierbij betrokken en slechts 10% bij mijn GEZINSLEVEN

    Na mijn ONGEVAL verminderde dit tot 70% en 30% bij mijn GEZINSLEVEN

    Sedert 2011 ga ik slechte aktief zijn in DE LUCHTVAART voor 30% en 70% in mijn GEZINSLEVEN

    SORRY maar  ... ONZE.... LEEFTIJD en GEZONDHEID verplicht mij tot deze indeling !!!!

    SORRY

    07-12-2010 om 14:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION ACTIVITY SDW
    Presently  I will NOT be avaible at any of the EU-INSTITUIONS in BRUSSELS

    Due to medical situation I have to reduce my AERONAUTICAL ACTIVITY to 0% UFN

    07-12-2010 om 13:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RESCUE
    RESCUE,

     Heden was er op TV-EEN op ZONDAG 05-12-2010 om 16;15  over het gebruik van 

    DE SEAKING in HET HOGE NOORDEN

    Zeer intresant wat de WONDEREN DER HUIDIGE TECHNIEK mogelijk maakt 

    op gebied van de helicopter en de uitrustingen voor de SAR operaties

    Voor mij zeer INTRESANT en LEERZAAM gezien ik in de jaren 70 betrokken werdt

    met de toen in gebruikte SIKORSKY van KOKSIJDE tijdens mijn 

    aktiviteit als piloot ALII tijdens onze cursus OVERLEVING   

    in het water van  de KOUDE NOORDZEE  maar tevens in de 

     WARME MIDELANDSE ZEE in CORSIKA, alsook 

    de overleving in DE BERGEN samen met het VREEMDELINGE LEGOEN

      ZEER INTRESANT en LEERZAAM

    TEVENS niet vergeten dat in 

    KOKSIJDE de SEAKING

    van de

     BELGISCHE LUCHTMACHT 

    ook in STAND BIJ is 7 op 7 dagen 

    24 op 24 uur om ons bij testaan 

    in geval van.......... NOOD


    De mooie beelden van 

    " WINDKRACHT TIEN"

    Zijn niet enkel beelden voor de TV

     maar een werkelijkheid in ons 

    dagelijks bestaan

     NOTA in de toekomst de taak van de NH90 

    KREEG bericht van TV-REDAKTIE dat 

     " EXTREME RESCUE"  in NOORWEGEN 

     van  Dominique PIPAT

    BESCHIKBAAR is  via;     NET GEMIST

    05-12-2010 om 18:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORISCHE VLUCHT
    HERHHAALDE malen vroeg men mij wat het kost voor een

     vlucht op een SV4b ( STAMPE)

      Men moet rekenen op ongeveer 250 €/per uur  van BLOK tot BLOK

     Tevens doet men die enkel bij rustig en goed weder

    05-12-2010 om 15:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADAPTION
    STRAKS  om 0900 uur ben ik aanwezig op 

    DE LUCHTHAVEN

    -CAFETARIA BELAIR
    -KLASLOKAAL FREE-FLIGHT
    -OPERATIONS VLM
    -WEERKUNDIGE DIENST BELGOCONTROL
    -ATCO
    -RAAC club-lokaal
    -Bureel FLAG

    Tot 1200 uur

    05-12-2010 om 04:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPGELET
    MORGEN ZONDAG 05 DECEMBER zal ik 

    vermoedelijk het slechte weder niet trotseren 

    en weer niet 

    AANWEZIG zijn op de 

    ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    SORRY

    04-12-2010 om 19:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TODAY SDW ACTIVITY
    TODAY SATERDAY 20101204

    I will not be PRESENT at ANTWERP AIRPORT

    04-12-2010 om 07:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GOEDE RAAD ???
    Heden heb ik toegegeven aan het ADVIES van 

    mijn ECHTGENOTE en mij niet gewaagd om

     de GLADDE WEGEN naar BRUSSEL te trotseren

     Dit is de EERSTE maal dat ik mijn betrokkenheid bij

     het EU gebeuren niet als prioriteit heb gezet

    HET VERSTAND komt niet voor 

    DE JAREN dus heeft 

    het bij mij lang geduurt !!! 

    01-12-2010 om 17:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWJAARSDRINK ANTWERPEN STAD
    09 JANUARIE 2011 vanaf 1100uur tot 1400 uur op de GROTE MARKT
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    01-12-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION
    Due to the negative ROUT FORCAST wil I not be present at 

    HQ-EUROCONTROL and NATO

     tomorow 20101201 in BRUSSELS

    SORRY

    30-11-2010 om 16:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!