Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    21-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BIRD COLLISION
    Een der problemen van het vliegen op lage hoogte is het gevaar om in aanvaring te komen met VOGELS in vlucht vooral na het opstijgen of tijdens de nadering gezien er zich meestal veel vogels ophouden in de nabijheid van de LUCHTHAVENS en VLIEGVELDEN .

    RECOMMENDATION:

     1) bij het opmerken van VOGELS  op korte afstand tracht geen  brutale uitwijkende maneuvers te doen meestal zijn de vogels behendiger in het uitwijken dan wij met ons vliegtuig of helicopter.
    2) raadpleeg de BIRDHTAMS  die de vliegroutes, hoogten ,snelheden en datums van migratie vluchten beschrijven om zodoende deze te vermijden in vlucht
    3) bij een aanvaring is het geraadzaam om zo snel mogelijk te landen om de opgelopen schade waar te nemen

    REACTIONS:
     
    Gaarne uw ervaringen en reactie op mijn recommendation welk tegenstrijdig zijn met adviezen van bepaalde CAA's in EUROPA maar in lijn met mijn ervaring en ook met de voor  militaire  piloten voorziene adviezen.

    21-04-2006 om 21:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOMEN op Fort III te borsbeek
    Verneem zo juist dat er een bezwaarschrift met 520 handtekens is ingedient om de BESTENDIGE DEPUTATIE op 7 Juni de kapvergunning der bomen op het FORT III te doen weigeren.
     
    De veiligheid van de LUCHTVAART gebruikers en de duizende personen die belang hebben bij de goede en veilige werking der ANTWERPSE LUCHTHAVEN voor ANTWERPEN STAD en de ganse PROVINCIE zijn economische plaats in het NIEUWE EUROPA te geven wegen hier zeker tegen op.!!!!!!!!

    21-04-2006 om 16:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARTE LIJST der LUCHTVAART
    Vele Senioren stellen vragen over de ZWARTE LIJST der EU, deze is nu beschikbaar en deze toestellen mogen niet meer in het LUCHTRUIM der 25 EU lidstaten vliegen

    Deze vliegen echter buiten deze landen maar een TOUROPERATOR moet u vooraf vermelden met welke AIRLINES hij u wenst te vervoeren en zodoende kunt u dit voorstel weigeren

    Ga in mijn BLOG onder de titel   ZOEKEN IN BLOG en type in  ZWARTE LIJST

    21-04-2006 om 11:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ongeval te EBBT
    Wat betreft het ongeval op 17 April  te BRASSCHAAT-POLYGOON met een zwever betreft dit een  ASK21. meer informatie op WWW.aeroclub-brasschaat.be   onder EXTRA NIEUWS

    21-04-2006 om 06:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.USA
    Verneem zojuist dat SCOTT CROSFIELD  de legendarische TEST PILOOT waarmede ik in de jaren 60 een vlucht maakte tijdens een AIRSCHOW  is verongelukt  op Donderdag 20 April met een CESSNA 210A op 84 jarige leeftijd in de omgeving van ATLANTA/USA.

    21-04-2006 om 06:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6 MEI 2006 te BRUSSEL

    OP ZATERDAG 06 MEI 2006 is het weer mogelijk om de EUROPEESE INSTELLINGEN te bezoeken en zijn er een aantal activiteiten die dag te BRUSSEL

      WWW.EUROPARL.EU.INT.
    WWW.BRUSSELSINTERNATIONAL.BE
     kijken onder EVENEMENTEN

    20-04-2006 om 20:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JOINING a ORGANISATION

    I receive a number of request from Individual PILOTS or OWNERS requesting me witch ORGANISATION I would advise them to join???

    I myself have been involved for 50 Years via AOPA and would of cours sujest to join the NATIONAL AOPA,,,,,,,,,,,,,,,However I have to be correct in some country the NATIONAL AOPA are very wel organised and actif in other they are on a low profile.
    Also for certain AIRSPACE ACTIVITY the NATIONAL AOPA is less actively involved and would I advise a other NATIONAL ORGANISATION who could be a better solution for your activity!!!!

    I will always a NEUTRAL level try to advise YOU for a specifique activity or a specifique problem via any NATIONAL ORGANISATION in vieuw to be abel to satisfy YOUR AERONAUTICAL ACTIVITY (or dream.)

     I LOVE  THE FLYING WORLD and will TRY thad you obtain ACCES to this FANTASTIC EXPERIENCE in the EUROPEAN AIRSPACE

    BUT I SUGEST STRONGLY to be a mMEMBER of a ORGANISATION in YOUR COUNTRY

    TOGHETER WHE ARE STRONG to obtain some priviliges in the future SINGLE EUROPEAN SKY  project via the SESAR

    20-04-2006 om 09:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEDICAL PILOOT in UK
    Wat betreft de MEDICAL voor Class 1 en 2 heb ik nu ook de gegevens beschikbaar voor de UK  JAA-JAR/FCL
    voor meer info stuur mij een E-mailtje

    20-04-2006 om 08:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTIONS SDW
    I ame avaible to assist any PILOT or OWNER but strongly advise them to first contact somme of their NATIONAL organisations such as AOPA, EAS, PPL/IR  , EBAA , EGU , EHA , EMU, EPA, who have information avaible on many subject and witch I try to keep also informed on various items of intrest to their members.

    My activity in the EUROPEAN INSTITUTIONS is only a ONE MEN SCHOW and not supported bij the Qualified STAFF avaible in this organisations.

     The only advantage I have thad during my 50  1954)year in AVIATION and 25(1980) in the EUROPEAN INSTITUTIONS I have a number of very active personnel contacts at POLITICAL,ADMINISTRATIVE and TECHNICAL in many different area who have direct or indirect effect on  AVIATION

    19-04-2006 om 13:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTION
    EVEN GEDULT ben dezer dagen afwezig in het EP  te BRUSSEL en kan onmogelijk jullie E-MAILTJES behandelen!!

     CAUTION I ame absent this days to the EUROPEAN INSTITUTIONS in BRUSSELS and ame not abel to react to your E-MAILS

     Je regret d'etre absent ces jours a BRUXELLES aux EP et pas disponible de repondre sur vos E-MAIL

    19-04-2006 om 04:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGTUIGONGEVAL 2
    Ik bekwam bijkomende informatie dat het ongeval te EBBT geen dodelijk slachtoffer heeft geiest maar een persoon in CHOCK en een andere licht gewond en een volledige vernielde zwever (perte total)  maar dat is minder ernstig dan eerst gemeld.

    18-04-2006 om 19:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGONGEVAL
    Verneem zo juist dat er te BRASCHAAT-POLYGOON (EBBT) een dodelijk zweefvliegtuig ongeval is gebeurt.
     Voorlopig geen oorzaak bekend en het zal wel even duren alvorens we de juiste toedracht en de oorzaak zullen kennen

    17-04-2006 om 18:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.29 APRIL to OOSTENDE
    Wat betreft de 29 April gaan wij met de TREIN, maar voor degene die met de wagen  wensen te gaan is er een GRATIS PARKING en PENDELBUS voorzien zie informatie hierover op FORUM

    17-04-2006 om 05:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EBKH
    Zoals reeds vroeger vermeld viert KEIHEUVEL (EBKH) op 11/12/13 aug 2006 zijn 50 jarig bestaan door een gratis open dagen toegankelijk voor idereen , zie hiervoor de website: WWW.AEROCLUB-KEIHEUVEL.BE
    Ik hoop er op  zondag 13 aug ook aanwezuig te zijn om de oude en aangename ogenblikken te herineren welk ik daar doorbracht in de jaren stillekes en hoop er een aantal oudere bekenden te ontmoeten welk mij opvingen in het Belgische luchtvaartlmiden  na onze terugkeer in BELGIE

    17-04-2006 om 05:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.35.000 BEZOEKER
    Vandaag 16 April 2006 heeft de 35.000 bezoeker mijn BLOG bezocht, ik heb echter geen gedacht wie dit was ???

    Today 16 April the 35.000 visitor was on my BLOG, however I have no knowledge of who this visitor whas ????

    16-04-2006 om 18:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PENSIOEN voor PILOTEN
    In functie vaan een VLAAMS DECREET is het nu mogelijk dat PILOTEN welk hun examen CPL slaagden  bij het BLV en een cursus bij een school volgden in het verleden (zoals SOTRAMAT), deze periode kunnen in aanmerking komen voor hun PENSIOEN BEREKENING.
     Belangstellende moeten persoonlijk contact met mij en T.V hierover nemen om de juiste toestand te onderzoeken!!!!!!!!

    16-04-2006 om 18:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LIDMAATSCHAP
    Wat betreft lidmaatschap van LUCHTVAART organisaties heb ik in mijn LUCHTVAART leven ben ik lid van verscheidene organisaties

     1956 lid AOPA -USA
     1980 lid AOPA-BELGIE
     1969 lid AOPA-GERMANY
          erelid ACEC
              lid  IDPA
              lid  FNA
              lid  RAAC
              lid  J & L
              lid  CEBLO
              lid  ASA
              lid  PAL
              lid  EBKH
              lid  EURAMI
              lid  KACB
              lid  VTB


    voor de rest moet ik opzoeken in mijn geheugen en documenten raadplegen sedert 1954
             

    16-04-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OVERLIJDEN
    Verneem zo juist dat mijn vroegere collega PILOOT INSTRUCTEUR in het LT/AVN te EBBT ROGER ARNHEM deze week op 80 jarige leeftijd overleden is

    Mijn deelneming aan zijn echtgenote en de ganse familie

    15-04-2006 om 07:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROBLEMEN
    18.45 Heb voorlopig probemen om mijn BLOG te openen maar blijf bereikbaar via  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    Nu om 20:45 kan ik terug op mijn BLOG maar alles gaat zeer traag dank zij de tussenkomst van REDPOPPY via  mijn vraag op het FORUM

    14-04-2006 om 22:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DIAMOND AIRCRAFT
    Enkele NEDERLANDSE  E-MAILERS vragen informatie over de DIAMOND AIRCRAFT en daarvoor verwijs ik hen neer:

     WWW.AOPA.NL
     WWW.DIAMONDFLYERS.NL

    14-04-2006 om 18:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!