Ben sedert 1970 aktief in VLIEGVEILIGHEID via ICAO
Sedert 1980 via de EU regelmatig aanwezig in werkgroepen over de veiligheid in het VERVOER
Een der problemen die heden in het daglicht staan in BELGIE maar ook elders is de veiligheid in het SPOORVERVOER
Heden lees ik dat bij de NMBS dat het probleem van een BOOM welk de zichbaarheid van een SEIN langs het spoor hindert gemeld word door een tgreinbestuurder .............het VIER jaar heeft geduurt alvorens de BOOM was verwijdert
Het heeft jaren geduurt om bomen te doen inkorten welk de nadering van de vliegtuigen op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN hinderden
kosten voor allerlei zaken maar steeds duurder worden??
Het is wel intresant te zien dat een LANDJE zoals BELGIE heden over een ZESTAL REGERINGEN, PARLEMENTEN en SENATEN beschikt met een 66 in functie zijne MINISTERS met elk hun CABINET
Dit verschijnsel doet zich ook voor in
FIRMA's en INSTELLINGEN
Een voorbeeld van DE INSTELLING " ALPHA "
IN het jaar ;
1990 bestond deze uit 40 AKTIEVE
WERKNEMERS en EEN DIRECTEUR
2010 bestaat deze uit 40 AKTIEVE
WERKNEMERS en 40 MANAGERS
met UNIVERSITAIRE DIPLOMAS
welk elk hun ADVIES en BESLISSING
wensen te geven over het uit te voeren
werk door de AKTIEVE WERKNEMERS
DE JAARLIJKSE omzet in 2010 is wel met 100%toegenomen