Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    07-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTIVITY SDW today
    Presently I have REACTED to all the still

     OPEN STANDING E-MAILS

    If YOU have not received a reply

     this means thad YOUR

     MESSAGE has been LOST !!!

    PLEAS SEND it AGAIN 

    SORRY

    07-02-2011 om 17:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELGISCH REGISTER
    Regelmatig krijg ik vragen over de MUTATIES 

    op het BELGISCH LUCHTVAARTREGISTER

    Hiervoor raad ik aan een abonnement te nemen op

    BCARG


    contact  ASAP;

    schotmans.jan@skynet.be
    BOB RONGE   bcarg@asa-be.com

    06-02-2011 om 17:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELAIR CAFETARIA - A1RTWERP AIRPORT
    OPENINGSUREN  

    WERKDAGEN 

    en WEEK-END

    0900 uur  A ( 0800 UTC)

    AIRPORT SHOP OPEN van 0600 a uur

    KOFFIE en VERSE  CROISANTS beschikbaar

    05-02-2011 om 14:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRPORT SHOP
    DE AIRPORT SHOP op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN 

    is  NU terug OPERATIONEEL

    Openingsuren zie website 

    WWW.ANTWERP-AIRPORT.BE



    Contact;    airportshop.anr@gmail.com

    05-02-2011 om 14:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE opleiding tot PILOOT
    ZATERDAG 12 FEBRUARIE is er een GRATIS voorlichting

     op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN 

    over de opleiding tot PRIVAAT PILOOT 

    op VLIEGTUIG en HELICOPTER

    EUROPILOT CENTER

    WWW.EUROPILOTCENTER.BE
    INFO@EUROPILOTCENTER.BE

    contact;  LEEN Vandendriessche

    05-02-2011 om 14:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    SATERDAY 20110205

    0900 a  till 1130 & ANTWERP AIRPORT
    BELAIR CAFETARIA

    SUNDAY 20110206
    ANTWERP AIRPORT
    0900 til 1100  BELAIR CAFETARIA
    1100 till 1130 FREE FLIGHT OFFICE
    1130 till 1230 RAAC
    1300 HOME

    sylvain.d.w@gmail.com
     

    04-02-2011 om 17:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FTDT
    TO BE DEVELOPED

    04-02-2011 om 05:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGEN voor uw PLEZIER
    VLIEGEN voor uw PLEZIER

    Heel wat E-mailtjes stellen vragen over HET VLIEGEN voor uw PLEZIER

    Een mogelijke toegang tot deze droom is het ULM VLIEGEN

    Ik ga hier niet veel over uitleggen maar raad u aan om de website te bekijken

     welk zeer veel inlichtingen beschikbaar maakt

    HTTP://WWW.ULM-FED.BE

    Aussi beaucuop d'information en FRANCAIS disponible

    03-02-2011 om 16:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.status SDW
    PRESENTLY I have reacted to 

    ALL the avaible E-MAILS

    02-02-2011 om 17:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY
    SAFETY  of in het Nederlands 

    VEILIGHEID in TRANSPORT is vitaal

    Ben sedert 1970 aktief in VLIEGVEILIGHEID via ICAO

    Sedert 1980 via de EU regelmatig aanwezig in werkgroepen over de veiligheid in het VERVOER

    Een der problemen die heden in het daglicht staan in BELGIE maar ook elders is de veiligheid in het SPOORVERVOER

    Heden lees ik dat bij de NMBS dat het probleem van een BOOM welk de zichbaarheid van een SEIN langs het spoor hindert gemeld word door een tgreinbestuurder .............het VIER jaar heeft geduurt alvorens de BOOM was verwijdert

    Het heeft jaren geduurt om bomen te doen inkorten welk de nadering van de vliegtuigen op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN hinderden

    SAFETY ???

    02-02-2011 om 17:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    SORRY

    TODAY 20110202

    I wil NOT be PRESENT in BRUSSELS

     EU-INSTITUTIONS

    Renew  APOINTEMENTS for NEXT week  via

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    02-02-2011 om 05:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEDSTRIJD ZWEEFVLIEGEN
    Tijdens het SYMPOSIUM ZWEEFVLIEGEN van LVZC  te MALLE  werd de Diploma  

    " PAUL TISANDIER" van de F.A.I   via de KONINKLIJKE AEROCLUB  van BELGIE 

    uitgereikt aan mijn vriend Prof Dr BERT SMELTZER voor zijn inzet voor het 

    ZWEEFVLIEGEN in BELGIE

    Hij zelf aktief ZWEEFVLIEGER alsook zijn twee zoonen ontwikkelde in 2009  tijdens

     het  Symposium toen een voorstel om een boek te laten maken over het 

    ZWEEFVLIEGEN in  VLAANDEREN

    Verleden jaar in 2010 was het boek beschikbaar

    heden zijn de 800 unieke exemplaren verkocht

    de inkomsten zijnde  6.205,41 € worden ter beschikbaar gesteld om

     DE JEUGDIGE VLAAMSE  ZWEEFVLIEGERS welk wensen deel te nemen

     aan het W.K ZWEEFVLIEGEN voor JUNIOREN financieel te steunen

    In het verleden waren zijn twee zoonen aktief in de

     INTERNATIONALE WEDSTRIJDEN met succes

    Intresante anecdote in  1962 bezorgde ik BERT en ook zijn broertje van toen 6 a 7 jaar

     een iniatievlucht in een TIGERMOTH te KEIHEUVEL in BALEN-NEET, 

    ook hun vader ( Duitser) was aktief als ZWEEFVLIEGINSTRUCTEUR

     voor de VIERSE AEROCLUB te EBKH met de lier

    BERT werdt Dokter in de GENEESKUNDE en zijn BROERTJE werdt 

    DUITSE MILITAIRE PILOOT INSTRUCTEUR op PHANTHOM  

    en is nu op NON FLYING status als hoger officier van de DUITSE LUCHTMACHT

     voor DE NATO in ISTANBOEL

     N.B   ik voel een bepaalde fierheid dat ik in de jaren 60 deze twee broertjes

     een iniatievlucht kon geven met het gevoel dat mijn iniatief een klein beetje hen in 

    de gevolgde richting stuurde

    WWW.LVZC.BE
    WWW.WOMMELENGEM.BE

    30-01-2011 om 19:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE
    Gisteren tijdens mijn bezoek aan enkele VLIEGVELDEN en CLUBS en het VLAAMSE ZWEEFVLIEGMIDDEN

     vastgesteld dat er heel wat onjuiste

     INFORMATIE wordt verteld over 

    ICAO

    ECAC

    EU 

    DG-MOVE

    EP

    STOA   

    EASA,

     SESAR,

    EUROCONTROL,

    JAA

     FAB

     NSA

     ATSP

     SAFA

     EURECAE

    30-01-2011 om 07:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION at the EU INSTITUTIONS
    THERE seems to be a lot of 

    DESINFORMATION 

    to be CIRCULATED in

     the GENERAL AVIATION

     & AERIAL WORK OPERATIONS

     ENVIROMENT  ???

    30-01-2011 om 05:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STATUS SDW
    Heb heden om 0600 A  ( 0500 UTC) 

    al mijn bekomen E-MAILS gelezen 

    en beandwoord

    29-01-2011 om 06:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTACT met SDW

    U mag me steeds contacteren via;


    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    27-01-2011 om 17:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VORDERINGEN in DE EU

    Herhaalde malen krijg ik E-mails alsook in gespreken klaagt men 

    er over dat de ontwikkelingen in de EU zo traag verlopen en

     dat intresant  voorstellen zoveel jaaren nodig hebben om door de 27

     lidstaten te worden aanvaard en te worden toegepast

    TOEN ik in een gesprek met de MEP  Otto von HABSBURG daarover een diepgaand 

    gesprek had  wees hij mij er op dat het nog maar  vijftig ( 50)  jaar geleden was dat zijn

     medeburgers op ons nog  met  KOGELS hadden geschoten om hun WIL op te leggen

    In het huidige EU gedeelte van EUROPA zijn er nog steeds grote verschillen in 

    NATIONALE  BELANGEN.......MAAR men betwist die niet meer met KOGELS

     maar nu zijn de gebruikte WAPENS tussen DE EU LIDSTATEN  nog steeds

     aanwezig maar het zijn nu WOORDEN  geworden!!!

    Dat was zijn reactie  tijdens ons gesprek waar hij mij betittelde met ....JONGE MAN

    Een zeer wijs man met veer ervaring in het nog zo turbulente 

    EU gedeelte van EUROPA waar nog  veel moet opgelost worden
     

    27-01-2011 om 17:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEERSVOORSPELLINGEN

    Herhaalde malen vraagt men naar mijn voorspelling van het weder voor de komende dagen


     Heden beschik ik niet meer over de nodige WEERKAARTEN,WAARNEMINGEN en DOKUMENTEN om een degelijke voorspelling te maken

    Tevens zijn voorspellingen verder dan 24 uur zeer moeilijk

    Een voorspelling geven voor gans BELGIE is ook praktisch niet realiseerbaar hoor

    WEERKUNDE is geen bewezen WETENSCHAP

    maar een gissing van hoedat de WEERSTOESTAND zal evalueren in de toekomst

    Als PILOOT leert men omgaan met de weerkundige verschijnselen die soms zeer snel kunnen veranderen

    SORRY

    26-01-2011 om 17:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONKOSTEN voor de SAMENLEVING
    Herhaalde malen steld men vast dat de
     kosten voor allerlei zaken maar steeds duurder worden??

    Het is wel intresant te zien dat een LANDJE zoals BELGIE heden over een ZESTAL REGERINGEN, PARLEMENTEN en SENATEN beschikt met een 66  in functie zijne MINISTERS met elk hun CABINET

     Dit verschijnsel doet zich ook voor in 
    FIRMA's en INSTELLINGEN

    Een voorbeeld van DE INSTELLING " ALPHA "
    IN het jaar ;
    1990 bestond deze uit 40 AKTIEVE
     WERKNEMERS en EEN DIRECTEUR

    2010 bestaat deze uit 40 AKTIEVE 
    WERKNEMERS en 40 MANAGERS
    met UNIVERSITAIRE DIPLOMAS
    welk elk hun ADVIES en BESLISSING
    wensen te geven over het uit te voeren  
    werk door de AKTIEVE WERKNEMERS

    DE JAARLIJKSE omzet in 2010 is wel met 100%toegenomen

    26-01-2011 om 15:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW


    WOENSDAG 26/02/2011

    0700   EU-ARENA
    HQ EUROCONTROL

    ZATERDAG 29/02/201

    0900 ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    1000 CLUBHUIS op VLIEGVELD OOSTMALLE/ZOERSEL

    1300 SYMPOSIUM ZWEEFVLIEGEN LVZC


    ZONDAG 30/01/2011

     0900ANTWERPSE LUCHTHAVEN  tot 1230

    24-01-2011 om 07:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!