Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    26-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIDAIR COLISION
    Wat betreft de botsing kleine vliegtuigen  met 5 slachtoffers in ALASKA  op  zondag  23 April moet men dat in de context plaatsen dat in deze staat er zeer veel gevlogen wordt en dat er tevens soms zeer slechte weersomstandigheden heersen.
     Volgens de eerste informatie betreft het hier twee CESSNA op zicht (VFR) vliegende toestellen die zelf instaan voor hun separatie en niet onderworpen aan ATC begeleiding.
    meer hierover later!!!!

    26-04-2006 om 14:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GNSS
    Normaly whe always are speaking about GPS but the reality is thad the future is on the GNSS in witch we look at  :                              GPS  GALILEO  GLONASS

    Clarification  on the progres GNSS Solutions is avaible in a very intresting  magazine avaible for a FREE SUBSCRIPTION is just a MOUSE CLICK AWAY;;;   WWW.INSIDEGNSS.COM

    26-04-2006 om 14:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-SES
     K.V.I.V organiseerd op 31 Mei  2006 om 20;00 uur in het AUDITORIUM  D-OO3 van de VUB op de campus ETTERBEEK  een voordracht SINGLE EUROPEAN SKY project  met als spreker  de heer BEN VAN HOUTTE van DG-TREN  en welk ook toelichting zal geven over het nu opgestarte SESAR-project

    Deelname is gratis maar inschrijving verplicht via WWW.KVIV.BE/SES.

    26-04-2006 om 14:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLRI
    VLRI houdt zijn jaarlijkse ALGEMENE VERGADERING op  ZATERDAG 13 MEI om1030 in het FLAG secretariaat ,AIRPORT ANTWERP BUSINESS CENTER  vosstraat 343  te DEURNE  2100.


    ORGANISATIES die denken dat de DOELSTELLINGEN van  de VLRI hun aanspreken zijn welkom na contact met de voorzitter ROLAND DEFEVER  GSM 0486 911 561
    of via  INFO@VLRI.BE

    zie WWW.VLRI.BE

    26-04-2006 om 08:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TRAVEL INFORMATION
    A number of PILOTS traveling TO and FROM  the               BERLIN AIR SCHOW and intending to TRANSIT via EBAW are requesting to make HOTEL RESERVATIONS for them.

    I sugest them strongly to do this themself !!!!!

    I SUGEST a HOTEL CLOSE TO THE ANTWERP AIRPORT who is mentioned in the IAOPA PARTNER SERVICES

     CAMPANILE  at ANTWERPEN@CAMPANILE.BE

    26-04-2006 om 05:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EMP
    Nous avons recu l'information que L'EMP est maintenant compose de PILOTE de MONTAGE de FRANCE,ITALY,ESPAGNE,GERMANY,AUSRIA et SUISSE et tiendra un rassemblement des pilotes de montagne europĂ©ens en AUTRICHE  a MAUTERNDORF les 2-3-4 et 5 JUIN(pentcote)
     WWW.MAUTERNDORF.AT

    Pre-inscription des le 15 Fevrier por participations et renseigment detailles

    contacter  ROBERT BARRIER 74290 VEYRIER DU LAC
                    045-0602177

     RBARRIER.AVIAMON@wanadoo.fr.

    25-04-2006 om 18:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADS-B
    Veel vragen worden er gesteld aangaande ADS-B.

     Een aantal der onderwerpen staan op de AGENDA van  de CASCADE WORKSHOP welk plaats vindt op 26 & 27 April te TOULOUSE en waar nadien de informatie zal beschikbaar zijn via:     WWW.EUROCONTROL.INT/CASCADE

    25-04-2006 om 17:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY
    Voor vele is het actief VLIEGSEIZOEN  weer aangebroken en dit is steeds een kritische periode waar wij tot ons leedwezen steeds een aantal ongevallen en incidenten zien gebeuren.

    SAFETY is in uw eigen handen en beslissingen BE SAFETY MINDED en overschat uw capaciteiten niet tijdens die eerste vluchten van het nieuwe VLIEGJAAR

    25-04-2006 om 16:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lettre de JEAN BELOTTI
    Intresante lectuur in het Frans zijn de maandelijkse " MA LETTRE " van JEAN BELOTTI een mijnheer met een zeer grondig inzicht  over de LUCHTVAART en een aangenaam lezende schrijver welk men kan aanvragen om maandelijks te bekomen.via :

     JEAN.BELOTTI@wanadoo.fr.

    25-04-2006 om 09:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PILOTEN te veel of te weinig !!!!
    Bekwam via de ABN-AMRO een exemplaar van de study CHANGE of FORECAST gemaakt op 9 Feb 2006 over RYANAIR en waaruit zou blijken dar de groei van RYANAIR in de volgende jaren zuo beperkt worden door een gebrek aan PILOTEN, ook bij andre ELFAA leden heb ik gelijkaardige opmerkingen bekomen, een intresant en verder uit te diepen onderwerp

    25-04-2006 om 09:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SABENA
    Bekwam een intresant tweetalig document " KRONIEK VAN DE HARENSE SABENA-JAREN gemaakt door ;sociaal kulturele raad haren op 09.09.1990 over de peiode 1919-1952.

    25-04-2006 om 09:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVANCED PLANNING 2007
    In function of my request for the INTRODUCTION of SUBJECTS for the AVIATION BRIEFING DAY at EUROCONTROL dit I already receive a number of intresting reactions who could be on the AGENDA since they clarify and introduce intresting proposals who could be of intrest for the EU-SES project to be brought to the attention of the EU political,administratif and technical authority

    25-04-2006 om 08:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. "N"
    De TSA heeft een ADVISORY-WARNING uit gegeven op 20 April 2006 voor de personen welk met "N" gerigristeerde vluiegtuigen buiten de USA zich verplaatsen!!!

      WWW.AOPA.ORG/AIRPORTWATCH.

    25-04-2006 om 07:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ECAC AIRSPACE
    Concerning the AIRSPACE CLASSIFICATION at ECAC up to FL600 have I transmitted the colorfull EUROCONTROL POSTER dated 07 DEC 2005.

     However I was verbally informed thad the UK-CAA has changed some  CLASS "A" AIRSPACE  below FL195 to CLASS "C" this is a very important adaption on this very complex subject toward the EU-SES !!!!!

    More details avaible on request and also via the AIP-UK avaible via WWW.EUROCONTROL.INT.    CFMU-EAD

    25-04-2006 om 06:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RUNWAY SAFETY
    Onderwerp van 24 en 25 April van SYMPOSIUM te HQ EUROCONTROL is zeer intresant en moet ook dringend ( ASAP) ter aandacht gebrachtt worden van de BELGISCHE FLICHT en GROUNDINSTRUCTERS in de FTO  en RF als topic in de initiele cursussen van zowel de VFR als IFR kandidaat Piloten

    25-04-2006 om 05:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100 LL CAUTION
    PILOTS,

     Flying in to AFRIKA with a PISTON ENGINE CAUTION I receive a warning thad there is a schortage of avaiblity of 100 LL

    Any practical information is very welcom
         REGARDS
          SDW

    24-04-2006 om 04:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.29 APRIL to OOSTENDE/URGENT
    Iedereen welk ingeschreven heeft en betaald heeft voor deelname aan de 5 jaar viering van SENIORENNET in het CASINO(kursaal) te OOSTENDE op 29 April moet nu zijn bevestiging en toegangnummer bekomen hebben!!!!!!!!!!!!!

    24-04-2006 om 03:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ADVANCED PLANNING 2007
    In function of the recent  succesfull GENERAL & BUSINESS AVIATION DAY witch took place on Friday 31 March 2006 at HQ EUROCONTROL in BRUSSELS under the chairmanschip of PHIL BOYER (IAOPA) and LEX HENDRIKS (EUROCONTROL) are som intrested persons started to think on the 2007 edition for March/April 2007.

    In function of some request expressed schould the 2007 edition be adapted and based on subjects and papers introduced by the AIRSPACE USERS of the EU-SES project.

    Therefore it is urgently advised thad ANY AIRSPACE USER who does not belong to the CAT(COMMERCIAL AIR TRANSPORT , AIRLINE OPERATIONS) or STATE AIRCRAFT  and who is using the EUROPEAN AIRSPACE  or LANDINGPLACES can submit a SUBJECT in written form to MR SAM PARKIN at EUROCONTROL in vieuw to evaluate the posiblity of covering the subject in the AVIATION DAY 2007 

    The intention is to open the BRIEFING to the intrest of any AIRSPACE USER who is involved at COMMERCIAL or NON COMMERCIAL activity in the 25 EU memberstates.

    And to look at the REQUIREMENTS for
    ULM,DELTA,PARAPLANE,PARAMOTOR,AIRPLANE,
    PARACHUTISME,GLIDER,BALLOON,AIRSCHIP,
    GYROCOPTER,HELICOPTER,VLJ,AIRFIELD,AIRSTRIP
    or HELICOPTER LANDINGPLACE
    ( I hope I dint forget any intrested party)

    THE SLOGAN of the BRIEFING 2007 :

    "ALONE WHE ARE WEAK , TOGHETER WE ARE STRONG"

    ANY sugestions or comments are welcom ASAP  to SDW:
    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    23-04-2006 om 18:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONTMOETINGEN
    Deze morgend op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN ontmoeting met enkele intresante collega's INSTRUCTEURS waaronder een grote DAME der BELGISCHE LUCHTVAART welk naar mijn laatste informatie de 55.000 uur moet hebben als PILOTE meestal in AERIAL WORK  van het type INSTRUCTIE dus nooit of zelden met een automatische piloot aan boord

    23-04-2006 om 16:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZONDAG 23 April 2006

    Heb heden weer even op alle gestelde vragen gereageerd, moesten er bezoekers van mijn BLOG zijn die tot op heden geen antwoord bekomen hebben dan vraag ik hen hun vraag terug in te zenden ASAP gezien ze dan verloren ging in de behandeling der vele E-MAILTJES


         SORRY
         SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

     

    23-04-2006 om 04:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!