Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    15-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONSULTING
     On a number of occasions I ame contacted to try to convince me to accept a

    CONSULTING   ACTIVITY  in the EU-INSTITUTIONS in BRUSSELS

    HOWEVER I regret i can NOT ACCEPT such a tyring activity no more

    I can advise YOU to;

    AVILUTION  BVBA  to JOERI

    www.avilution.be

    15-02-2011 om 14:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TV
    Heden avond op TV bij CANVAS om 20;40 uur 

    een uitzending over 

     DE STAMPE FACTORY

     op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    15-02-2011 om 05:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTO
    Indien u FOTO's wenst te bekomen van LUCHTVAARTUIGEN stuur me dan uw E-MAIL


    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    15-02-2011 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toelichting over T.R
    Heden stel ik vast dat bij een aantal ongevallen met vliegtuigen verneem 

    dat piloten welk er vroeger  vluchten mee hadden uitgevoerd tijdens

     hun vlucht eigenaardige gedragingen hadden voor gehad maar

     deze nergens hadden vermeld of er maar gewoon eens over gepraat hadden

     met andere piloten maar  zonder er een  T.R over te maken en een

     grondig nazicht te laten uitvoeren door een bevoegd en  betrouwbaar  mekanieker

    Gevolg later gebeurt er een ONGEVAL waarvan men de oorzzaak niet kan vinden en

     het dan maar  beschouwd als fout van  DE PILOOT waar het echter vermoedelijk

     een  TECHNISCHE  oorzaak heeft ..????

    14-02-2011 om 19:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.T.R
    One IMPORTANT action in the avoiding 

    of ACCIDENTS is the use of the T.R

    TROUBLE  REPORTING

    out of a number evaluation of ACCIDENTS does it apaer thad ther where abnormal indications during previous flichts
    It is VITAL thad any abnormal reaction of a   AIRCRAFT 
    schould be REPORTED and EVALUATED in depth with the AIRCRAFT DOCUMENTATION
    By Qualified Engineering personnel

    14-02-2011 om 14:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PILOOT voor een DAG
    Heden verneem ik dat de Antwerpse  RAAC 

    weer drie  ZATERDAGEN dit jaar een DAG INITIATIE 

    " PILOOT VOOR EEN DAG" zal organiseren op de

     ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    Vermoedlijk de eerste sessie op 

    ZATERDAG 30 APRIL

    meer gegevens kortelings beschikbaar


    WWW.RAAC.BE

    13-02-2011 om 18:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. EBGT
    Wat betreft het in 1985 Gesloten vliegveld der RLW 

     GENT SINTDENIJS WESTREM  is er veel informatie beschikbaar via

     GUY VANDERLINDEN   

     www.airfield-ghent.be

    13-02-2011 om 17:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVIES GEVEN
    Gezien mijn aktiviteiten in het verleden in DE MILITAIRE en 

    BURGERLUCHTVAART OPLEIDINGEN

     alsook mijn aanwezigheid op  het vlak van   ICAO, EU en DGV

     via mijn betrokkenheid bij  IAOPA , AOPA, ABI, VLRI, BFSE 

    , JEUGD&LUCHTVAARTom er enkele te vernoemen  wordt ik regelmatig

     benadert voor ADVIES en OPLOSSEN VAN PROBLEMEN voor PILOTEN

     Ik doe dit geheel GRATIS en VRIJBLIJVEND door mijn regelmatige

     aanwezigheid in de

     LUCHTVAART middens   Het is echter zeer frustreerend dat de betrokene

     in vele gevallen het RESULTAAT welk meestal  positief is me niet meer melden...

    ..en ik dan later  van andere  via andere wegen het gevolg en

     resulttaat  moet verneemen???

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM
    TEL/FAX/REC  03 236 29 54
    AANWEZIG op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN bij BELAIR CAFETARIA
    ZATERDAG    en ZONDAG voormiddag  0900 tot 1200

    13-02-2011 om 07:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. A.B.I
    TOELICHTING over A.B.I 

    ASSOCIATIE vab BELGISCHE INSTRUCTEURS-VLIEGERS,
    Beroepsvereniging gevestigd te BRUSSEL
     Bijlage STAATSBLAD van 16 Januarie 1986
    NR 7355
    volgens   aanvaarding van  DE RAAD VAN STATE

    VOORZITTER;                              00MS  jean
    ONDERVOORZITTER ( FR)        METTENS Hermann
    ONDERVOORZITTER ( NL)       DRAPPIER Jacques

    Aanpassing der STATUTEN in progres via

    de Heer E.EHLINGER
    Advocaat
    Mechelsesteenweg 142 bus 5
    2018 ANTWERPEN

    telf:  03-237 85 50

    Statutten in aanpassing 


    12-02-2011 om 18:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.75 JAAR DC3
    Heden kan ik u een tekst en foto's bezorgen van de 

    verjaardag van 75 jaar viering van de

     DC3

    Bezorg me uw E-mail

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    12-02-2011 om 14:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GLUNDERENDE VADER
    Heden ontmoete ik een GLUNDERENDE VADER welk nu voor de eerste maal een vlucht had uitgevoerd met zijn ZOON welk onlangs zijn VERGUNNING van PRIVAAT PILOOT behaalde op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    12-02-2011 om 14:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERP AIRPORT SHOP
    PRESENTLY the ANTWERP AIRPORT SHOP is OPEN AGAIN

    WEEKDAY's FROM 0600 till 

    SATERDAY  FROM 0600 till 1200

    SUNDAY    FROM  1200 till  1800

    The NATIONAL,
     INTERNATIONAL NEWSPAPERS 
     MAGAZINES
    SPIRITS
    SIGARETS
    PRALINES

    HOT COFFEE and CROISANTS



    12-02-2011 om 14:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THEORETISCHE OPLEIDING HELICOPTER
    HERHAALDE malen stelde men mij de vraag om LES
    te geven ten behoeve van het 
    voor het 
    THEORETISCH EXAMEN van HELICOPTERPILOOT

    Heden is dit mogelijk via:
    in klas verband
    WWW.EUROPILOTCENTER.BE

    Tevens is het mogekij afspraak te maken  voor
     individuele privaat lesmet
     bij
     BENEDICT AVIATION
     BENEDICT.AVIATION@HOTMAIL.COM

    12-02-2011 om 14:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET EU GEBEUREN
    Herhaalde malen krijg ik hier 

    e-mailtjes  welk mij uitleg vragen 

    over de toekomst van de EU

    Dit is  zeer complex en ik heb geen GLAZEN BOL om

     de toekomst te zien ??

    We moeten realiseren dat de initiele ontwikkelingen van 

    de EGKS, BENELUX   en nadien de EEG , plaats vonden in 

    een geheel andere omstandigheden in een EUROPA 

    dat juist de WWII had ondergaan en bezig was om zich 

    te herstellen met

     tevens aan een zijde HET YZEREN GORDIJN en 

    aan de andere  zijde het machtige  USA

    De VADERS van de EEC hadden allen de WWII ondergaan 

    en zagen de noodzaak  om een hernieuwde EUROPA 

    op te richten met een gemeenschapelijk beleid om

     het wapengekletter te vermijden en de levensstandaart 

    te verbeteren voor de  bevolking van initieel 

    de 6 stichten landen,  nadien de 12 en dan de 15

    Het is in die periode dat ik mijn eerste stappen  ( 1980) 

    in het EEC POLITIEKE WERELDJE zette ten behoeve van 

    GENERAL AVIATION

    HEDEN zitten we met 27 lidstaten en  geheel andere

     toestanden

    De meerderheid  MEP die heden in  het POLITIEKE ARENA  

    aanwezig zijn  hebben de WWII niet meegemaakt en hebben 

    geheel andere benaderingen


    ( Wordt vervolgt)

    11-02-2011 om 17:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION A.B.I
    WARNING :

    Heden is er nog geen DATUM bepaalt voor de ALGEMENE VERGADERING 

    van ABI bij het DGLV voor 2011

    Meester Ed EHLINGER werkt verder aan het dossier voor de aanpassing

     van ons sTATUUT als BEROEPSVERENIGING  zoals aanvaard door 

    DE RAAD VAN STATEN



    WARNING:

    Pour le moment on a psa encore une date pour

     L'ASSEMBLEE GENERAL de ABI 2011

    Maitre Ed EHLINGER s'ocupe pour l'adaption de nos status comme accepte par 

    LE CONSEIL D'ETAT comme ORDRE PROFESIONEL

    dylvain.d.w@gmail.com

    10-02-2011 om 18:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING WE SDW
    ZATERDAG  12/02/2011  
    ANTWERP AIRPORT  cafetaria BELAIR  0900 till 1100
                                          bureel EUROPILOT CENTER  1100 tot 1200

    ZONDAG    13/01/2011
    ANTWERP AIPORT cafetaria BELAIR    0900 tot 1200 uur

    Afspraak bevestigen   ASAP   via  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM 

    10-02-2011 om 17:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.status SDW
    PRESENTLY   I  have reacted to al the obtained E-MAILS

    If YOU have not received a reaction 

    PLEAS SENT YOUR E-MAIL AGAIN

    10-02-2011 om 16:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLARIFICATION on LPE qualification
    LPE  CLARIFICATION ???

    I received a verbal clarification from a CAA thad the are adding on the 

     ICAO-  LPE  -number a letter in function of the PILOT LICENSE

    A= AIRPLANE

    B=BALLOON

    H=HELICOPTER

    G=GLIDER

    10-02-2011 om 16:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WARNING by SDW
    Mag ik mijn bezoekers verzoeken om mij

     geen E-mailtjes te  verzenden om

     informatie te bekomen uit de recente

     LUCHTVAARTONGEVALLEN

     op;

    08/02/2011 te KIEWIT/HASSELT van OO-TMI

    10/02/2011 te CORK

     Ik ga geen opinie hierover geven alvorens het 

    FINAL REPORT 

    of the C.A.A is made avaible

    SORRY

    10-02-2011 om 14:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO van ABI
    Alhoewel ABI heden wegens ADMINISTRATIEVE REDENEN

     schijnbaar ZEER PASSIEF IS

    Ben ik nog steeds aktief betrokken bij BIJSTAND en ADVIES

    te verstrekken aan de leden van ABI

    Mag ik er echter nogmaals op aandringen mij zo snel mogelijk in te lichten bij problemen

    Kan die niet steeds OPLOSSEN maar u ADVIES geven en verwijzen naar persoonen welk u

     bijstand kunnen geven


    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    09-02-2011 om 04:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!