Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    28-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPZOEKEN in mijn BLOG
    Nog steeds krijg ik vragen per E-MAIL welok reeds in mijn BLOG werden behandelt daarom raad ik aan om aan de linkerzijde in het vak " ZOEKEN IN BLOG"  een trefwoord van het door u gezochte in te typen en dan vindt u reeds een aantal gegevens in mijn BLOG  en bekomt u sneller het gezochte en indien onvoldoende dan kunt u me nog een E-MAILTJE zenden hoor.

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    28-04-2006 om 15:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELANGRIJKE DAG in EP over 112 + E-CALL
    Gisteren was het voormij een belangrijke dag met de STEMMING in het EUROPEESE PARLIAMENT in de MINNI-PLENAIRE te BRUSSEL  van wat men nu de E-CALL project noemt en welk in 2009 zou moeten toehepast worden in de 25 EU lidstaren +de 2 nieuwe staten alsook ZWITSERLAND op al de NIEUWE AUTOS   en op ALLE AUTO's op 2012.

    Dit is echter een zeer lang verhaal dat zijn aanvang nam in 1970 toen ik als helicopterpiloot betrokken werdt bij mijn eerste medisch vervoer van een slachtoffer van een ongeval in de streek van VIRTON !!!

    In 1973 samen met mijn ECHTGENOTE stelden wij toen een dossier op over wat wij toen MEDICOPTER noemde met het gebriuk van de helicopter voor eerste hulp bij ongevallen.

    Er werden later enkele pogingengedaan met succes door de burgerlijke bescherming en het SINT JANS HOSPITAAL (oude ligging) te BRUGGE

    Een der moeilijkheden om zeer snel een RAMPENDOKTER binnen de 60 minuten op de plaats van het ongeval te brengen via de baan of via de lucht

    In 1980 bracht ik tijdens de initiele gespreken over GALILEO(het EU satelietsysteem) de gedachte naar voor om via GPS de diensten van de toenmalige 900 te verwittigen van de plaats van het ongeval( via IAOPA)

    Later werdt er een voorstel gedaan om de voertuigen uit te rusten met een automatische ongeval meldend systeem bij een inpact (via EURAMI)

    Hieruit groeide de noodzaak om een gemeenschapelijk NOODNUMMER voor de toen 12 EU lidstaten gaande van de ons bekende 900 nar de 100 en nu verplicht naar de 112

    Gisteren in het EP na de interventie van de raporteur Mr TITLEY en de steun van Mvr REDING ( EU commisaris) en een levendig depat met de aanwezige MEP kwam het omstreeks te 12:00 uur tot een POSITIEVE STEMMING

    Nu nog de aanvaarding door de EU COUNCIL om tot een uitvoering te beginnen naar wat we de INTILIGENTE CAR noemen

    Meer informatie op : WWW.EUROPARL.EU.INT.

    En bijkomende vragen steeds welkom via; SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    28-04-2006 om 04:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REGIONALE POLITIEK
    Alhoewel ik meestal vooral bezig ben met aspecten der LUCHTVAART welk van INTERNATIONAAL of EUROPEES belang zijn hou ik nog steeds een oog en oor open voor wat er in BELGIE gebeurt en vooral in VLAANDEREN!!

    Een der grote problemen voor VLAANDEREN is dat men in de POLITIEKE middens geheel geen kennis heeft van uit wat de LUCHTVAART bestaat  en welk de gevolgen zijn van de verschillende onderdelen der LUCHTVAART op het ECONOMISCHE gebeuren voor de REGIONS in het toekomstige EUROPA.

    Men realiseerd niet dat in de huidige MOBILITEITS ontwikkeling er noodzaak is om buiten AIRPORT BRUSSELS en de twee REGIONALE LUCHTHAVENS ANTWERPEN en OOSTENDE in de toekomst zal moeten beschikken over nog een aantal kleindere LUCHTHAVEN voor het BUSINEES en GENERAL AVIATION gebeuren alsook voor AERIAL WORK operations ten behoeve van de SME(KMO), alsook voor de OPLEIDING van gemotiveerde jongeren voor de 92 LUCHTVAART BEROEPEN.
    Ook de noodzaak om over VLIEGVELDEN te beschikken voor het beoefenen van de LUCHTSPORTEN worden in VLAANDEREN geheel uit het oog verloren.
    Schijnbaar hebben de VLAAMSE POLITIEKE MIDDENS geheel geen voeling met de toekomstige ontwikkelingen in het EUROPEESE gebeuren?????????

    Men kijkt niet naar de TOEKOMST van de VLAAMSE INGEZETENE in het NIEUWE EUROPA der TOEKOMST  van onze JEUGD !!!!!

    27-04-2006 om 04:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VANDAAG
    Vandaag ben ik weer weg naar BRUSSEL in de hoop van in de MINI-PLENAIRE van het EP enkele naar mijn persoonlijke opinie belangrijke voorstellen te zien gestemt worden waarvan we de eerste gevolgen in 2010 moeten verwachten voor de EU ingezetene

    HOOP doet LEVEN zegt men !!!!!!!

    27-04-2006 om 04:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHTEN op CHINA
    Enkele SENIOREN stekllen mij vragen via E-MAIL over de nieuwe vluchten voorzien om van uit BRUSSEL naar CHINA te vliegen met een directe vlucht.

     Zoals ik reeds eerder vermelde ben ik geheel niet betrokken bij het organiseren van VLIEGREIZEN en heb via SN-BRUSSELS vernomen dat de HAINAN AIRLINE voorziet om 4 maal per week een directe vlucht te organiseren van BRUSSEL naar BEIJING en SHANGAI
    verder heb ik hierover geen informatie en vermoed dat                   SN-BRUSSELS en BIAC hierover in de toekomst de juiste gegevens zullen beschikbaar maken?????


    WWW.FLYSN.COM
    WWW.BIAC.BE

    26-04-2006 om 14:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIDAIR COLISION
    Wat betreft de botsing kleine vliegtuigen  met 5 slachtoffers in ALASKA  op  zondag  23 April moet men dat in de context plaatsen dat in deze staat er zeer veel gevlogen wordt en dat er tevens soms zeer slechte weersomstandigheden heersen.
     Volgens de eerste informatie betreft het hier twee CESSNA op zicht (VFR) vliegende toestellen die zelf instaan voor hun separatie en niet onderworpen aan ATC begeleiding.
    meer hierover later!!!!

    26-04-2006 om 14:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GNSS
    Normaly whe always are speaking about GPS but the reality is thad the future is on the GNSS in witch we look at  :                              GPS  GALILEO  GLONASS

    Clarification  on the progres GNSS Solutions is avaible in a very intresting  magazine avaible for a FREE SUBSCRIPTION is just a MOUSE CLICK AWAY;;;   WWW.INSIDEGNSS.COM

    26-04-2006 om 14:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-SES
     K.V.I.V organiseerd op 31 Mei  2006 om 20;00 uur in het AUDITORIUM  D-OO3 van de VUB op de campus ETTERBEEK  een voordracht SINGLE EUROPEAN SKY project  met als spreker  de heer BEN VAN HOUTTE van DG-TREN  en welk ook toelichting zal geven over het nu opgestarte SESAR-project

    Deelname is gratis maar inschrijving verplicht via WWW.KVIV.BE/SES.

    26-04-2006 om 14:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLRI
    VLRI houdt zijn jaarlijkse ALGEMENE VERGADERING op  ZATERDAG 13 MEI om1030 in het FLAG secretariaat ,AIRPORT ANTWERP BUSINESS CENTER  vosstraat 343  te DEURNE  2100.


    ORGANISATIES die denken dat de DOELSTELLINGEN van  de VLRI hun aanspreken zijn welkom na contact met de voorzitter ROLAND DEFEVER  GSM 0486 911 561
    of via  INFO@VLRI.BE

    zie WWW.VLRI.BE

    26-04-2006 om 08:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TRAVEL INFORMATION
    A number of PILOTS traveling TO and FROM  the               BERLIN AIR SCHOW and intending to TRANSIT via EBAW are requesting to make HOTEL RESERVATIONS for them.

    I sugest them strongly to do this themself !!!!!

    I SUGEST a HOTEL CLOSE TO THE ANTWERP AIRPORT who is mentioned in the IAOPA PARTNER SERVICES

     CAMPANILE  at ANTWERPEN@CAMPANILE.BE

    26-04-2006 om 05:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EMP
    Nous avons recu l'information que L'EMP est maintenant compose de PILOTE de MONTAGE de FRANCE,ITALY,ESPAGNE,GERMANY,AUSRIA et SUISSE et tiendra un rassemblement des pilotes de montagne europĂ©ens en AUTRICHE  a MAUTERNDORF les 2-3-4 et 5 JUIN(pentcote)
     WWW.MAUTERNDORF.AT

    Pre-inscription des le 15 Fevrier por participations et renseigment detailles

    contacter  ROBERT BARRIER 74290 VEYRIER DU LAC
                    045-0602177

     RBARRIER.AVIAMON@wanadoo.fr.

    25-04-2006 om 18:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADS-B
    Veel vragen worden er gesteld aangaande ADS-B.

     Een aantal der onderwerpen staan op de AGENDA van  de CASCADE WORKSHOP welk plaats vindt op 26 & 27 April te TOULOUSE en waar nadien de informatie zal beschikbaar zijn via:     WWW.EUROCONTROL.INT/CASCADE

    25-04-2006 om 17:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY
    Voor vele is het actief VLIEGSEIZOEN  weer aangebroken en dit is steeds een kritische periode waar wij tot ons leedwezen steeds een aantal ongevallen en incidenten zien gebeuren.

    SAFETY is in uw eigen handen en beslissingen BE SAFETY MINDED en overschat uw capaciteiten niet tijdens die eerste vluchten van het nieuwe VLIEGJAAR

    25-04-2006 om 16:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lettre de JEAN BELOTTI
    Intresante lectuur in het Frans zijn de maandelijkse " MA LETTRE " van JEAN BELOTTI een mijnheer met een zeer grondig inzicht  over de LUCHTVAART en een aangenaam lezende schrijver welk men kan aanvragen om maandelijks te bekomen.via :

     JEAN.BELOTTI@wanadoo.fr.

    25-04-2006 om 09:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PILOTEN te veel of te weinig !!!!
    Bekwam via de ABN-AMRO een exemplaar van de study CHANGE of FORECAST gemaakt op 9 Feb 2006 over RYANAIR en waaruit zou blijken dar de groei van RYANAIR in de volgende jaren zuo beperkt worden door een gebrek aan PILOTEN, ook bij andre ELFAA leden heb ik gelijkaardige opmerkingen bekomen, een intresant en verder uit te diepen onderwerp

    25-04-2006 om 09:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SABENA
    Bekwam een intresant tweetalig document " KRONIEK VAN DE HARENSE SABENA-JAREN gemaakt door ;sociaal kulturele raad haren op 09.09.1990 over de peiode 1919-1952.

    25-04-2006 om 09:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVANCED PLANNING 2007
    In function of my request for the INTRODUCTION of SUBJECTS for the AVIATION BRIEFING DAY at EUROCONTROL dit I already receive a number of intresting reactions who could be on the AGENDA since they clarify and introduce intresting proposals who could be of intrest for the EU-SES project to be brought to the attention of the EU political,administratif and technical authority

    25-04-2006 om 08:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. "N"
    De TSA heeft een ADVISORY-WARNING uit gegeven op 20 April 2006 voor de personen welk met "N" gerigristeerde vluiegtuigen buiten de USA zich verplaatsen!!!

      WWW.AOPA.ORG/AIRPORTWATCH.

    25-04-2006 om 07:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ECAC AIRSPACE
    Concerning the AIRSPACE CLASSIFICATION at ECAC up to FL600 have I transmitted the colorfull EUROCONTROL POSTER dated 07 DEC 2005.

     However I was verbally informed thad the UK-CAA has changed some  CLASS "A" AIRSPACE  below FL195 to CLASS "C" this is a very important adaption on this very complex subject toward the EU-SES !!!!!

    More details avaible on request and also via the AIP-UK avaible via WWW.EUROCONTROL.INT.    CFMU-EAD

    25-04-2006 om 06:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RUNWAY SAFETY
    Onderwerp van 24 en 25 April van SYMPOSIUM te HQ EUROCONTROL is zeer intresant en moet ook dringend ( ASAP) ter aandacht gebrachtt worden van de BELGISCHE FLICHT en GROUNDINSTRUCTERS in de FTO  en RF als topic in de initiele cursussen van zowel de VFR als IFR kandidaat Piloten

    25-04-2006 om 05:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!