Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    22-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HUIDIGE TOEPASSING der WETGEVING in DE LUCHTVAART
    Een der huidige problemen in

     DE EU LUCHTVAART

     middens  is de toe te passen 

    WETGEVING en REGLEMENTEN

     De ICAO  ANNEXEN (SARPS)  zijn geen 

    Wetgeving maar moeten bevestigd worden 

    door NATIONALE wetgeving

     De EU heeft nu   een aantal bijkomende 

    WETGEVENDE verplichtingen ingevoerd

    Ook via EASA zijn er nu verplichtingen welk 

    door de NATIONALE CAA moeten worden

     toegepast maar  deze zijn niet altijd duidelijk!!

    Ook zijn er nu regels via EUROCONTROL

     welk door de

     EU als WETELIJKE VERPLICHTINGEN 

    worden gemaakt

    Er is dringend noodzaak volledig over te gaan 

    naar een  EU REGELGEVING

    MAAR ............dat is niet zo eenvoudig ook

     omdat men nog verplichtingen heeft via de JAA 

    Tevens tracht de EU zich in de plaats van ICAO 

     een aantal ICAO ANNEXEN aante passen als

     een verplichting in de 27 EU lidstaten........


    .MAAR ???

    SORRY een beter ANTWOORD kan ik u heden

     niet geven

    22-02-2011 om 14:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WARNING
    DUE to  COMPUTER  PROBLEMS

    I may have LOST some of YOUR MAILS

    PLEAS SEND the AGAIN


    SORRY

    21-02-2011 om 06:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EVEN TOELICHTEN
    Heden verneem ik enkele NIEUWSJES

    Eerst het droevige nieuws dat de

     Franse Helicopter kunstenaar

     waarmede ik eens een zeer leerzame vlucht 

    heb gedaan   JEAN BOULET  op 15 Februarie

    op 90 jarige leeftijd overleden is



    Intresant TV uitzending zag ik gisteren mijn 

    collega   ROGER DEGRANDE 

    welk nog steeds aktief is  als Helicopter piloot

     met 31.000 vlieguren  en welk boeiend

     vertelde over het plezier dat hij nog steeds heeft


    Meer info zie op GOOGLE 

    20-02-2011 om 16:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERP AIRPORT
    Heden voormiddag weer enkele intresante gespreken op de 

    ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    en stel met vreugde vast dat er weer een SME zijn aktiviteit op de 

    luchthaven gaat ontplooien , het is zeer intresant te zien dat er de laatste tijd 

    een aantal nieuwe SME door jongere mensen aktiviteiten

     op de luchthaven opstarten

    Tevens hoop ik dat de   ook jongere vervangster als  HEAD OF AIRPORT POLICY 

      in de  MOW  te Brussel welk omringt is door enkele zeer kundige en aktieve

     geintreseerde oudere ambtenaren de  kans zal zien om zodoende 

    deze niewe  ontwikeling op de  VLAAMSE  REGIONAL AIRPORTS

      via de ADVIEZEN van de EU  te bevorderen

    19-02-2011 om 18:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WE PLANING SDW
    ZATERDAG  19 FEB 2011  0900 tot 1200  EBAW

    ZONDAG       20 FEB 2011  0900 tot 1200  EBAW

    Normal SEATING in BELAIR CAFETARIA

    avaible for CONFIRMED e-MAIL

    19-02-2011 om 04:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RAes BEZOEK EUROPEES PARLEMENT
    Organizes   the 23 March  via

     BRUSSELS RAES

     a visit to the 

    EUROPEAN PARLIAMENT

     IN BRUSSELS

    More information and Conditions Will Follow

    let us know if your interest with Will Be Drawn 

    an English-speaking guide are

    sylvain.dw @ gmail.com

    19-02-2011 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STAMPE SV4
    Wat betrefd de vele vragen over de STAMPE SV4 bis

     die ik niet kan beandwoorden raad 

    ik aan een bezoek te brengen aan het

     STAMPE-VERTONGEN MUSEUM 

    op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    zie;

    WWW.STAMPE.BE

    18-02-2011 om 16:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PUBLIEK GEHEIM
    Een aantal E-mailers vragen mij hoe zij de

     CANVAS uitzending over DE STAMPE FACTORY

     15 Februarie 2011 kunnen bekijken.

    Schijnbaar is er een systeem bij de VRT om 

    uitzendingen terug te belijken 

    WWW.EEN.BE

    17-02-2011 om 18:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION
     This week I Will NOT be present in the 

    EU-ARENA in BRUSSELS

     I will be at the EU-INSTITUTIONS 

    WENSDAY    20110223

    15-02-2011 om 17:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONSULTING
     On a number of occasions I ame contacted to try to convince me to accept a

    CONSULTING   ACTIVITY  in the EU-INSTITUTIONS in BRUSSELS

    HOWEVER I regret i can NOT ACCEPT such a tyring activity no more

    I can advise YOU to;

    AVILUTION  BVBA  to JOERI

    www.avilution.be

    15-02-2011 om 14:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TV
    Heden avond op TV bij CANVAS om 20;40 uur 

    een uitzending over 

     DE STAMPE FACTORY

     op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    15-02-2011 om 05:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTO
    Indien u FOTO's wenst te bekomen van LUCHTVAARTUIGEN stuur me dan uw E-MAIL


    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    15-02-2011 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toelichting over T.R
    Heden stel ik vast dat bij een aantal ongevallen met vliegtuigen verneem 

    dat piloten welk er vroeger  vluchten mee hadden uitgevoerd tijdens

     hun vlucht eigenaardige gedragingen hadden voor gehad maar

     deze nergens hadden vermeld of er maar gewoon eens over gepraat hadden

     met andere piloten maar  zonder er een  T.R over te maken en een

     grondig nazicht te laten uitvoeren door een bevoegd en  betrouwbaar  mekanieker

    Gevolg later gebeurt er een ONGEVAL waarvan men de oorzzaak niet kan vinden en

     het dan maar  beschouwd als fout van  DE PILOOT waar het echter vermoedelijk

     een  TECHNISCHE  oorzaak heeft ..????

    14-02-2011 om 19:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.T.R
    One IMPORTANT action in the avoiding 

    of ACCIDENTS is the use of the T.R

    TROUBLE  REPORTING

    out of a number evaluation of ACCIDENTS does it apaer thad ther where abnormal indications during previous flichts
    It is VITAL thad any abnormal reaction of a   AIRCRAFT 
    schould be REPORTED and EVALUATED in depth with the AIRCRAFT DOCUMENTATION
    By Qualified Engineering personnel

    14-02-2011 om 14:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PILOOT voor een DAG
    Heden verneem ik dat de Antwerpse  RAAC 

    weer drie  ZATERDAGEN dit jaar een DAG INITIATIE 

    " PILOOT VOOR EEN DAG" zal organiseren op de

     ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    Vermoedlijk de eerste sessie op 

    ZATERDAG 30 APRIL

    meer gegevens kortelings beschikbaar


    WWW.RAAC.BE

    13-02-2011 om 18:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. EBGT
    Wat betreft het in 1985 Gesloten vliegveld der RLW 

     GENT SINTDENIJS WESTREM  is er veel informatie beschikbaar via

     GUY VANDERLINDEN   

     www.airfield-ghent.be

    13-02-2011 om 17:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVIES GEVEN
    Gezien mijn aktiviteiten in het verleden in DE MILITAIRE en 

    BURGERLUCHTVAART OPLEIDINGEN

     alsook mijn aanwezigheid op  het vlak van   ICAO, EU en DGV

     via mijn betrokkenheid bij  IAOPA , AOPA, ABI, VLRI, BFSE 

    , JEUGD&LUCHTVAARTom er enkele te vernoemen  wordt ik regelmatig

     benadert voor ADVIES en OPLOSSEN VAN PROBLEMEN voor PILOTEN

     Ik doe dit geheel GRATIS en VRIJBLIJVEND door mijn regelmatige

     aanwezigheid in de

     LUCHTVAART middens   Het is echter zeer frustreerend dat de betrokene

     in vele gevallen het RESULTAAT welk meestal  positief is me niet meer melden...

    ..en ik dan later  van andere  via andere wegen het gevolg en

     resulttaat  moet verneemen???

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM
    TEL/FAX/REC  03 236 29 54
    AANWEZIG op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN bij BELAIR CAFETARIA
    ZATERDAG    en ZONDAG voormiddag  0900 tot 1200

    13-02-2011 om 07:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. A.B.I
    TOELICHTING over A.B.I 

    ASSOCIATIE vab BELGISCHE INSTRUCTEURS-VLIEGERS,
    Beroepsvereniging gevestigd te BRUSSEL
     Bijlage STAATSBLAD van 16 Januarie 1986
    NR 7355
    volgens   aanvaarding van  DE RAAD VAN STATE

    VOORZITTER;                              00MS  jean
    ONDERVOORZITTER ( FR)        METTENS Hermann
    ONDERVOORZITTER ( NL)       DRAPPIER Jacques

    Aanpassing der STATUTEN in progres via

    de Heer E.EHLINGER
    Advocaat
    Mechelsesteenweg 142 bus 5
    2018 ANTWERPEN

    telf:  03-237 85 50

    Statutten in aanpassing 


    12-02-2011 om 18:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.75 JAAR DC3
    Heden kan ik u een tekst en foto's bezorgen van de 

    verjaardag van 75 jaar viering van de

     DC3

    Bezorg me uw E-mail

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    12-02-2011 om 14:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GLUNDERENDE VADER
    Heden ontmoete ik een GLUNDERENDE VADER welk nu voor de eerste maal een vlucht had uitgevoerd met zijn ZOON welk onlangs zijn VERGUNNING van PRIVAAT PILOOT behaalde op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    12-02-2011 om 14:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!