Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    05-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ op EBACE
    Bekwam zeer intresante informatie over de VLJ in EUROPA van JOE WALKER van ADAM AIRCRAFT voor gesteld op EBACE 2006.

    Men moet dit natuurlijk wel met de nodige voorzichtigheid aanvaarden gezien de intrest van ADAM AIRCRAFT maar het geeft ons toch een leidraad in deze nieuwe ontwikkeling in  het deel PRIVAAT en BUSINESS gebruik van GENERAL AVIATION  in de toekomst in een EUROPA van 25 (+4) lidstaten

    Zie ook het verslag van EUROCONTROL over BUSINESS AVIATION in EUROPA

    05-05-2006 om 16:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING 2007
    De " BEWEGING voor de VERENIGDE STATEN van EUROPA"

    Organiseert op ZONDAG 04 Februarie 2007 te ANTWERPEN  om 15;00 uur in in het Historische  ELZENVELD  een EUROPESE ERESENAAT.
    Deelname is GRATIS maar het is wel noodzakelijk zich hiervoor tijdig in te schrijven gezien uit veiligheids overwegingen en  er is  een beperking van zitplaatsen  voor de bezoekers gezien de reeds vele oficiele EUROPESE PERSONALITETEN  welk hier elk jaar aan deelnemen

    PROGRAMMA hiervoor later beschikbaar

         WWW.BVSE-UEF.ORG
    zie WWW.UEF.BE

    u! mag ook  steeds contact nemen met  mij via :SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    05-05-2006 om 13:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTIVITY SDW
    Van 07 Mei tot 15 Mei gaat ge me niet horen of zien maar ben ik wel bezig met het bestuderen en formuleren van opmerkingen over  COM(2005) 579 FINAL over de aanpassing van 1592/2002  van 15 July 2002 betrefende de EASA aanpassingen ten behoeve van de voorstellen van het  secretariaat

    Dit onderwerp komt kortelings ter sprake in het EP-TRAN ter voorbereiding van een stemming in de TRAN en na het groot verlof in de EP-PLENAIRE vergadering

    Dit gaat van vitaal belang zijn voor elke vorm van LUCHTVAARTAKTIVITEIT in de 25 EU lidstaten ( +2+2) voor de 21th EEUW

    05-05-2006 om 11:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTIONS SDW
    BE AWARE thad from O7 MAY until 15 MAY  I will not be reacting to ANY E-MAIL since I will have no PC avaible

    Van 07 MEI tot 15 MEI  zal ik op geen E-MAIL reageren gezien ik geen PC zal hebben

    Du 07 MAY aux 15 MAY acune reaction sur les E-MAIL car je ne dispose pas d'un PC


       SORRY

    04-05-2006 om 16:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU POLITIEK aanpassing
    In het verleden stelde ik via het FORUM onder het onderwerp POLITIEK  op 11 Januarie de vraag aan de SENIOREN:

    WAT VERWACHTEN DE SENIOREN van de EUROPESE UNIE ????

    Ik sloot die vraag af op 12 Maart  en maakte een print out van dertig bladzijden bekomen reacties in dit onderwerp  en maakte 10 exemplaren op 20 Maart beschikbaar aan 10 Nederlandstalige MEP.

    Heden heb ik van 4 een mondeling  algemene reactie bekomen die er op neer komt dat er intresante opmerkingen en voorstellen zijn die zij in hun gedachte zullen gebruiken bij toekomsige dossiers.
    Tevens stellen zij vast dat er veel verkeerde begrippen heersen bij de SENIOREN over wat er in het EP wordt beslist en hoe dat dit dan later op NATIONAAL vlak in de 25 lidstaten wordt toegepast.

    Tevens stellen zij vast dat zij beter  informatie  moeten bezorgen aan de EUROPESE BURGERS gezien zij zelf vast stellen dat zij hierin te kort schieten

     er zijn nog enkele gespreken voorzien maar het blijkt  reeds dat sommige MEP de bekomen reactie en opmerkingen  aandachtig  hebben gelezen

    We moeten echter wel begrijpen dat men in de voorstellen in het EP rekening moet houden dat wat het resultaat is het gevolg is van de samenwerking tussen de 25 lidstaten beinvloed door de verschillende politieke strekkingen en ook beinvloed door de benaderingen van de vele LOBBYISTEN aanwezig in de EU INSTELLINGEN  te BRUSSEL

    EEN der MEP stelde voor dat SENIORENNET voor de geintreseerde SENIOREN in het onderwerp POLITIEK een bezoek aan het EP brengen tijdens een MINI-PLENAIRE te BRUSSEL

    Tevens wees men er op dat op  ZATERDAG 06 MEI 2006  er OPEN DAG is van de EUROPESE INSTELLINGEN, PARLEMENT,RAAD,COMMISIE,ECONOMISCHE  SOCIAAL COMITE,COMITE van de REGIO's vanaf 10:00 uur met ook een GROOT  VOLKSFEEST in de Europese wijk


     WWW.EUROPARL.EUROPA.EU

    04-05-2006 om 12:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL te EBGB
    Wat betreft het ongeval van een toestel opgestegen te GRIMBERGEN  betreft het hier een zelfbouw toestel PH-ZOD dat voor ons nog onbekende reden een noodlanding in de streek van breendonk uit voerde waarbij het toestel geheel vernietigd werdt en de twee inzittende er met de schrik vanaf kwamen.
    Meer hierover weet ik voorlopig niet en wacht de uitslag van het onderzoek af alvorens er gisingen over te maken.

    04-05-2006 om 11:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADAPTION
    TAKE NOTE thad the XXXXX@CEC.EU.INT is going to adapt to XXXXXX@EC.EUROPA.EU very soon

    03-05-2006 om 19:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLLOW UP
    Nog even geduld voor de FOLLOW UP van de  vele E-MAILTJES  welk ik nog niet individueel beantwoord heb tot morgen, gezien ik vandaag ook weer de ganse woensdag naar de EUROPEESE INSTELLINGEN ben te BRUSSEL om een aantal dossiers op te volgen welk ik belangrijk beschouw vooe de toekomst  de  ingezenne van EUROPA van de 21th EEUW ?????????

    03-05-2006 om 04:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ
    Some persons have requested clarification on the development of VLJ via DG-TREN???

    I sugest they sent their request   ASAP  to;  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    02-05-2006 om 20:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INTRESANTE BLOG
    Enkele intresante berichten gevonden in fe BLOG  van  NEWMAN welk zijn LUCHTVAARTERVARINGEN verteld

    01-05-2006 om 21:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COMUTERFREAK
    TRACHT een wederbezoek aan je BLOG te doen zonder succes, dank voor de beste wensen en zoals u op mijn BLOG ziet hadden we een heerlijk W. te OOSTENDE.

    01-05-2006 om 20:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SENIORENFEEST van 29 April te OOSTENDE
    Wij hebben genoten van het ingerichte SENIORENFEEST in de Kursaal, alhoewel wij het Kursaal reeds kende was het wel even zoeken van waar wat gebeurde alhoewel de informatie beschikbaar was maar door de grote toeloop om 11;00 uur hebben we die gemist.

    Wij hebben veel der standen kunnen bekijken enkel de VITELMA  cholesterol test hebben we niet kunnen doen gezien we niet het gedult hadden om daar zo lang voor aan te schuiven

    Hebben hu vele gezichten kunnen plaatsen om de verschillende NICKS en bevestigt ddo een aantal STEVIGE KNUFFELS met een STEVIGE HANDDRUK voor de MANNEN en 3 zachte kussen(antwerpse gewoonte) voor de DAMES van mijn zijde en de omgekeerde zin door mijn vrouwtje ANNABEL natuurlijk.

    Wij hebben ook kunnen kennismaken met een aantal der SENIOREN MEDEWERKERS die samen met PASCAL VYNCKE het SENIORENNET hebben uitgewerkt .

    Wij WENSEN het ganse TEAM SUCCES en hebben 2011 in onze agenda ingeschreven om het TIENJARIG JUBILEE in het ANTWERPS SPORTPALEIS te vieren zodat elke SENIOR die het wenst kan aanwezig zijn!!!!!!!!!!!

    Ik hoop dat deze korte samenvatting u reeds een antwoord geeft op de vragers over dit gebeuren, wij hebben er tevens een zeer aangenaam lang W.E van gemaakt met nog een aantal intresante uitstapjes langs de BELGISCHE KUST

    01-05-2006 om 20:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TERUG OPERATIONEEL
    01 Mei  Maandag om 19;45 u terug thuis en achter de PC, het zal wel even duren alvorens ik de 220 nieuwe E-mailtjes heb doorlopen en jullie een antwoord per individueel antwoord bezorgen of door een onderwerp op mijn BLOG te plaatsen

    01-05-2006 om 19:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZATERDAG 29 APRIL 2006
    Vandaag voor een lang W.E naar ZEE met vandaag het 5 jarig bestaan van SENIORENNET in de CASINO van OOSTENDE op onze agenda en met ontmoeting van vele bekende van het FORUM,BLOG en CHAT  voorzien in werkelijke lijve

    29-04-2006 om 04:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPZOEKEN in mijn BLOG
    Nog steeds krijg ik vragen per E-MAIL welok reeds in mijn BLOG werden behandelt daarom raad ik aan om aan de linkerzijde in het vak " ZOEKEN IN BLOG"  een trefwoord van het door u gezochte in te typen en dan vindt u reeds een aantal gegevens in mijn BLOG  en bekomt u sneller het gezochte en indien onvoldoende dan kunt u me nog een E-MAILTJE zenden hoor.

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    28-04-2006 om 15:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELANGRIJKE DAG in EP over 112 + E-CALL
    Gisteren was het voormij een belangrijke dag met de STEMMING in het EUROPEESE PARLIAMENT in de MINNI-PLENAIRE te BRUSSEL  van wat men nu de E-CALL project noemt en welk in 2009 zou moeten toehepast worden in de 25 EU lidstaren +de 2 nieuwe staten alsook ZWITSERLAND op al de NIEUWE AUTOS   en op ALLE AUTO's op 2012.

    Dit is echter een zeer lang verhaal dat zijn aanvang nam in 1970 toen ik als helicopterpiloot betrokken werdt bij mijn eerste medisch vervoer van een slachtoffer van een ongeval in de streek van VIRTON !!!

    In 1973 samen met mijn ECHTGENOTE stelden wij toen een dossier op over wat wij toen MEDICOPTER noemde met het gebriuk van de helicopter voor eerste hulp bij ongevallen.

    Er werden later enkele pogingengedaan met succes door de burgerlijke bescherming en het SINT JANS HOSPITAAL (oude ligging) te BRUGGE

    Een der moeilijkheden om zeer snel een RAMPENDOKTER binnen de 60 minuten op de plaats van het ongeval te brengen via de baan of via de lucht

    In 1980 bracht ik tijdens de initiele gespreken over GALILEO(het EU satelietsysteem) de gedachte naar voor om via GPS de diensten van de toenmalige 900 te verwittigen van de plaats van het ongeval( via IAOPA)

    Later werdt er een voorstel gedaan om de voertuigen uit te rusten met een automatische ongeval meldend systeem bij een inpact (via EURAMI)

    Hieruit groeide de noodzaak om een gemeenschapelijk NOODNUMMER voor de toen 12 EU lidstaten gaande van de ons bekende 900 nar de 100 en nu verplicht naar de 112

    Gisteren in het EP na de interventie van de raporteur Mr TITLEY en de steun van Mvr REDING ( EU commisaris) en een levendig depat met de aanwezige MEP kwam het omstreeks te 12:00 uur tot een POSITIEVE STEMMING

    Nu nog de aanvaarding door de EU COUNCIL om tot een uitvoering te beginnen naar wat we de INTILIGENTE CAR noemen

    Meer informatie op : WWW.EUROPARL.EU.INT.

    En bijkomende vragen steeds welkom via; SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    28-04-2006 om 04:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REGIONALE POLITIEK
    Alhoewel ik meestal vooral bezig ben met aspecten der LUCHTVAART welk van INTERNATIONAAL of EUROPEES belang zijn hou ik nog steeds een oog en oor open voor wat er in BELGIE gebeurt en vooral in VLAANDEREN!!

    Een der grote problemen voor VLAANDEREN is dat men in de POLITIEKE middens geheel geen kennis heeft van uit wat de LUCHTVAART bestaat  en welk de gevolgen zijn van de verschillende onderdelen der LUCHTVAART op het ECONOMISCHE gebeuren voor de REGIONS in het toekomstige EUROPA.

    Men realiseerd niet dat in de huidige MOBILITEITS ontwikkeling er noodzaak is om buiten AIRPORT BRUSSELS en de twee REGIONALE LUCHTHAVENS ANTWERPEN en OOSTENDE in de toekomst zal moeten beschikken over nog een aantal kleindere LUCHTHAVEN voor het BUSINEES en GENERAL AVIATION gebeuren alsook voor AERIAL WORK operations ten behoeve van de SME(KMO), alsook voor de OPLEIDING van gemotiveerde jongeren voor de 92 LUCHTVAART BEROEPEN.
    Ook de noodzaak om over VLIEGVELDEN te beschikken voor het beoefenen van de LUCHTSPORTEN worden in VLAANDEREN geheel uit het oog verloren.
    Schijnbaar hebben de VLAAMSE POLITIEKE MIDDENS geheel geen voeling met de toekomstige ontwikkelingen in het EUROPEESE gebeuren?????????

    Men kijkt niet naar de TOEKOMST van de VLAAMSE INGEZETENE in het NIEUWE EUROPA der TOEKOMST  van onze JEUGD !!!!!

    27-04-2006 om 04:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VANDAAG
    Vandaag ben ik weer weg naar BRUSSEL in de hoop van in de MINI-PLENAIRE van het EP enkele naar mijn persoonlijke opinie belangrijke voorstellen te zien gestemt worden waarvan we de eerste gevolgen in 2010 moeten verwachten voor de EU ingezetene

    HOOP doet LEVEN zegt men !!!!!!!

    27-04-2006 om 04:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHTEN op CHINA
    Enkele SENIOREN stekllen mij vragen via E-MAIL over de nieuwe vluchten voorzien om van uit BRUSSEL naar CHINA te vliegen met een directe vlucht.

     Zoals ik reeds eerder vermelde ben ik geheel niet betrokken bij het organiseren van VLIEGREIZEN en heb via SN-BRUSSELS vernomen dat de HAINAN AIRLINE voorziet om 4 maal per week een directe vlucht te organiseren van BRUSSEL naar BEIJING en SHANGAI
    verder heb ik hierover geen informatie en vermoed dat                   SN-BRUSSELS en BIAC hierover in de toekomst de juiste gegevens zullen beschikbaar maken?????


    WWW.FLYSN.COM
    WWW.BIAC.BE

    26-04-2006 om 14:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIDAIR COLISION
    Wat betreft de botsing kleine vliegtuigen  met 5 slachtoffers in ALASKA  op  zondag  23 April moet men dat in de context plaatsen dat in deze staat er zeer veel gevlogen wordt en dat er tevens soms zeer slechte weersomstandigheden heersen.
     Volgens de eerste informatie betreft het hier twee CESSNA op zicht (VFR) vliegende toestellen die zelf instaan voor hun separatie en niet onderworpen aan ATC begeleiding.
    meer hierover later!!!!

    26-04-2006 om 14:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!