Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    29-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAARTOPLEIDING
    WWW.SLPL.BE.

    29-05-2006 om 14:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP
    During the STAMPE FLY-INN at ANTWERP AIRPORT on 27 & 28 May where ther visitors from a number of foriegn country's whe where intrested in the DC2

    for this I supply here the www.dutchdakota.nl.

    29-05-2006 om 14:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART MUSEUM
    In functie van de informatie over SPYER kreeg ik een reactie dat er tevens een AVIATION PARK is te LELYSTAD AIRPORT:, welk bestaat uit het vroeger te SCHIPHOL gevestigde AVIODROME

      www.aviodrome.nl

    29-05-2006 om 13:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAARTMUSEUM
    Ook van uit DENEMARKEN schijnt men ons te bezoeken want kreeg de vermelding in het engels dat zij een intresante collectie hebben:

     www.flymuseum.dk

    29-05-2006 om 13:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORISCHE OPZOEKINGEN vervolg
    Bekwam via contacten reeds reactie over de gesneuvelde piloot A WYMEELS  van de BELGISCHE LUCHTMACHT welk in KAMINA  tijdens een vlucht als instructeur  in acrobatie van de 126th promotie verongelukte met zijn leerling
    Bijkomende informatie zal mij worden opgezonden per brief.

    29-05-2006 om 09:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIE's
    Zal trachten de 200 bekomen E_MAILTJES vandaag te beantwoorden maar beloof niets hoor want het is een zeer drukke dag vandaag !!!!!

    Ook zijn er een aantal vragen die u het antwoord reeds kunt zien door het onderwerp in deze BLOG op te vragen

    29-05-2006 om 06:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHTEN naar CHINA
    Enkele der collega's piloten zijn heden betrokken bij vluchten met CARGO naar CHINA.
     
    Een der aspecten die zij ervaren dat er geheel geen kennis van het ENGELS is op de RESTAURANTS om aan een maaltijd te geraken en dat zij nu daar hun eten op zicht bestellen zonder te weeten wat ze eten alhoewel sommige zaken leker zijn!!!!!!!

    28-05-2006 om 19:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOOPVLUCHTEN en RONDVLUCHTEN
    Ik heb in mijn BLOG een aantal orgenisaties vermeld welk op ANTWERP AIRPORT luchtdopen en rondvluchten organiseren en moet hier ook nog "TOURFLIGHT vermelden:


    WWW.TOURFLIGHT.BE.

    28-05-2006 om 18:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELICOPTER VLIEGEN
    Men wees mij er heden op dat het ocasioneel landen met HELICOPTER moet voldoen aan bepaalde veiligheidsvoorschriften welk de PILOOT zelf zal beoordelen.

    Als het echter het regelmatig landen op een bepaalde plaats betreft gaat men rekening moeten houden met de CIRCULAIRE GDF 02 welk het noodzakelijk maakt om een aantal opmetingen te doen uitvoeren door een bevoegde LANDMETER.
    Hiervoor heb ik een collega PILOOT en LANDMETER die de eigenaar van de HELIHAVEN (tijdelijk of permanent)zal bijstaan om dit zeer complex dossier op te maken

    28-05-2006 om 18:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STAMPE FLY-INN
    Na het slechte vliegweder van vrijdag en zaterdag voor ZICHTVLUCHTEN op de STAMPE FLY-INN te ANTWERPEN hebben de WEERGODEN ons op ZONDAG toch een beetje goed gezind geweest.

    Met gevolg dat er een mooie formatie werdt grvlogen door de CHIPMUNKS van de CHIPMEET te ZOERSEL-OOSTMALLE en door de SV4 van uit ANTWERPEN-DEURNE.

    Natuurlijk nu veel publiek en ook het terugvinden van oude collega's uit de                                               LUCHTMACHT,LANDMACHT en BURGERLUCHTVAART

    later hierover meer via de verschillende SPOTTERS van A-S-A

    28-05-2006 om 17:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORISCHE OPZOEKINGEN
    Ben aan het zoeken waar men gegevens over de gesneuvelde PILOOT van de BELGISCHE LUCHTMACHT in KAMINA
    tot op heden hebben een aantal gespreken niets opgeleverd maar ik vermoed dat we daar wel iets zullen over vernemen!!!

      het betreft  A WYMEELS

    28-05-2006 om 17:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OP ZOEK
    Ik ben op zoek voor een collega piloot naar een MODEL van een BOEING 707 in de kleuren van SABENA welk hij wenst aan te kopen????

    28-05-2006 om 17:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY
      "SAFETY DEPENDS ON LESSONS LEARNED"

    Is de SLOGAN van de CALLBACK-ASRS

    welk een aanvang nam op 15 APRIL 1976

    Reeds in 1970 was ik aktief betrokken via de                     AVIATION SAFETY INSTITUTE te OHIO in de USA met de heer JOHN B. GATIPAULT via MONITOR in het verzamelen van NAAMLOOSE INCIDENT RAPORTEN in de LUCHTVAART

    Later werdt dit iniatief overgenomen door de FAA om nadien te worden in de hand genomen van NASA

    http://asrs.arc.nasa.gov.

    CALLBACK

    26-05-2006 om 10:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW activity

    Deze morgend was ik aanwezig te  ZOERSEL-OOSTMAL
    LE (EBZR) voor de 2006 CHIPMEET welk daar plaats heeft op   25-26-27-28 Mei  zie WWW.CHIPMEET.COM.

    De CHIPMUNK DHC1 heeft een speciale plaats in mijn LUCHTVAART ervaringen welke oficiel plaats vonden    in 1958  te  MORET EPISY   met mijn EERSTE SOLO op een JODEL 112    F-OTAN op 16/6/58 en eerste SOLO op zwever SA103 op 3/8/58  mijn eerste  VOLTIGE op TIGERMOTH op 26/6 en  op een engelse (RAF)  DHC1 er een demonstratie  acrobatie kreeg  op 22/11/58 van BIANCOTTO de franse kampioen in acrobatie

    Deze 8th CHIPMEET is tevens een verjaardag voor de CHIPMUNK welk zijn eerste vlucht deed op  22 MAY 1946 

    Deze CHIPMEET is een samenkomst van PILOTEN?EIGENAARS welkover deze 4 dagen samen een bijscholing doen op dit toestel.

    Zaterdagmorgend om 0900 uur vond ik in de druipende regen ,laag wolkendek en slecht zicht dat er de woensdag  er reeds 5 DHC1 aanwezig waren .

    Na een WEATHER BRIEFING  en toewijzing van de  TRAINING SECTORS  was er tijd om enkele zeer intresante gespreken met een aantal der aanwezige ervaren CHIPMUNK piloten en uitkijkend naar een weersverbetering in de namiddag

    Tot mij spijt kon ik wegens andere verplichtingen niet ter plaatse blijven maar zal mogelijk nog een bezoekje trachten te maken

    25-05-2006 om 20:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGVELDEN in BELGIE
    Een aantal problemen doen zich voor op de VLIEGVELDEN in BELGIE:

    FROIDCHAPELLE (     )is nu gesloten

    AMOUGIES (EBAM)is gesloten voor MOTORVLIEGTUIGEN

    BRASCHAAT (EBBT)verdwijnt het LICHTE VLIEGWEZEN

    SINT TRUIDEN (EBST)is schijnbaar nog steeds niet 100% bevestigd voor gebruik maar nu tocg open on PPR

    ZOERSEL(EBZR)  wordt verlaten  door de LUCHTKADETTEN voor BERTRIX

    WEVELGEM (EBKT) staat onder zeer zware druk  om open te blijven

    ANTWERPEN(EBAW) is de aanpassing voor de RWY nog steeds niet uitgevoerd

    BRUSSEL blijft de discutie over de geluidsnormen toe te passen zorgen dat er een aantal FIRMA's uitkijken naar andere oorden

    Dit stemt tot nadenken over de toekomst van BELGIE in het EUROPA van de 25( 30) EU lidstaten

    Dit zijn geen officiele standpunten of informatie ,toelichting en uw reactie is steeds welkom

    25-05-2006 om 16:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE SELECTION 2
    Concerning the SELECTION of AIRSPACE project do I receive a number of motivated reactions by PILOTS of FRENCH,GERMAN,ITALIAN and UK!!!!!!

    However a UK PILOT drawn my attention to a possible valuable raison to maintain CLASS "D" AIRSPACE instead of CLASS"C"

    According the UK AIP it will not be possible to FLY in the CLASS "C" AIRSPACE in CRUISE above the TRANSITION ALTITUDE since the utulisation of the QUADRANTAL FLIGHT levels has no VFR FLIGHT LEVELS avaible above the TA avaible and only climbing or descending flights in VFR are allowed

    I have not verified this vieuw ?????

    COMMENTS are WELCOM ASAP

    25-05-2006 om 16:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO NATIONALE AIP
    Ik verwijs nogmaals naar de mogelijkheid om de NATIONALE AIP van een aantal EU staten GRATIS te raadplegen en zelfs delen af te drukken via   WWW.EUROCONTROL.INT;  en te zoeken naar EAD en u GRATIS te REGISTREREN

    Indien moeilijkheden bij de registratie gelieve contact op te nemen met;

     BORIS.KUMMER@EUROCONTROL.INT

    u moogt mij ook steeds contacteren hoor via:  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR.

    25-05-2006 om 12:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AOPA -PILOT
    In de AOPA-PILOT(usa) van de maand Mei 2006 is er in de inleiding van PHIL BOYER over zijn bezoek te BRUSSEL een fout ingeslopen en moet men in de plaats van 2000 het cijfer 200 lezen

    EUROCONTROL steld in totaal 2136 ( 2004 figure) personen  van 36 nationaliteiten in 7 verschillende landen te werk waarvan 1300 in BRUSSEL verdeelt over drie afdelingen :
      HQ
      CFMU
      CRCO

     Deze laatste dienst is degene die de ROUTE CHARGES voor de IFR boven 2000kgr berekend en doet betalen ten behoeve van de LIDSTATEN welk dit geld bekomen en welk een 150 personen te werk steld.

    voor meer hieover zie  WWW.EUROCONTROL.INT

    25-05-2006 om 08:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERP INTERNATIONAL AIRPORT
    Heden is er een kennisgeving over een PLAN-MILIEUEFFECRAPPORT beschikbaar voor kommentaar via:

    WWW.MERVLAANDEREN.BE.

    DOCUMENT is ook ter inzage op de gemeentehuizen der betrokken gemeente en het provinciehuis te ANTWERPEN

    Kommentaar of informatie in te dienen ASAP

    Ik stel ook belang in uw reactie ??   SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    24-05-2006 om 21:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE SELECTION
    As you may be aware there is a TASK FORCE in EUROCONTROL actively involved in the redefinition of the ICAO TYPE AIRSPACE to be selected for the lower CONTROLLED AIRSPACE.
    From the EXPERTS they are proposing to use for the CTR's the AIRSPACE ICAO CLASS  "C"
    A number of state ATSP or CAA and AIRSPACE USERS are strongly recommending to have the CTR using the ICAO CLASS "D"
     Very soon there will be a TASK FORCE ALPHA meeting  with this topic on  the agenda !!!
     Any AIRSPACE USER having strong arguments to select the ICAO CLASS "D" AIRSPACE instead of the proposed CLASS "C" schould introduce his motivated reasons via the AIRSPACE ORGANISATIONS( EAS,IAOPA,EBAA,) delegate who is present in this TASK-FORCE.

    Also transmitting his motivated selection would be welcom to my E-MAIL  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    Whe must realise this aplication is not for today but for the future when whe may expect a strong increase in IFR operations

    Whe also must realise thad a number of EUROCONTROL memberstate have changed CLAA "A" (only IFR) AIRSPACE to CLASS"C" meaning thad VFR flights are now possible under certain conditions.

    I received some reactions as mentioning                                            A) whe dont like it.
     B)whe don't like to change from "D" to "C"

    This are NO JUSTIFICATIONS
     

    24-05-2006 om 20:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!