Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    01-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UPDATING
     YESTODAY was a very long day in BRUSSELS with a number of very intresting contacts at various EU INSTITUTIONS  and present at some speeches of  GUY VERHOFSTAD,URSULA PLASSNIK,WILFRIED MARTENS,INGO FRIEDRICH,UDO VAN KAMPEN.

     TODAY follow up on the  EU-OPS1 and the COM(2005) 579 !!!!!
      meer hierover later!!!!!!!

    01-06-2006 om 04:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.30 MEI
    Het was vandaag EUROPEESE BURENDAG en wij hebben met een aantal der BUREN een straatparty gehouden wat te knabelen , wijn en lekkere warme soep.

     Heden waren we wegens de KOUDE NATTE avond slechts met 4 koppels aanwezig maar volgend jaar zullen we met meer trachten te zijn.

    30-05-2006 om 21:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTINGEN

    Als bijkomende toelichting over mijn PROFIEL moet ik u vermelden dat ik  01 october 1954 de BELGISCHE LUCHTMACHT vervoegde en dan in de jaren 60 overging naar de LANDMACHT bij het LICHTE VLIEGWEZEN van de LANDMACHT en deze verliet voor de BURGERLUCHTVAART  in 1977( na te zien) als              1th SERGEANT-MAJOOR.

     Sedert vele jaren was ik aktief in de BURGER LUCHTVAART als INSTRUCTEUR-PILOOT van ZWEVERS,VLIEGTUIG en PILOT HELICOPTER en als SIMULATOR en lesgever voor de THEORETISCHE examens voor  de BELGISCHE,FRANSE,NEDERLANDSE en AMERIKAANSE  vergunningen


    Van 1980 tot 2004 was ik aktief als LIAISON OFFICER voor IAOPA bij de EUROPEESE INSTELLINGEN,EUROCONTROL en de vele LUCHTVAART STRUCTUREN in BRUSSEL.

    Nu ben ik aktief als geregistreerde EU-LOBBYIST

    tevens lid van een aantal LUCHTVAARTORGANISATIES in BELGIE en BUITENLAND

    En nu beschikbaar om bijstand en informatie  te bezorgen aan wie belang steld in de LUCHTVAART en de EUROPEESE POLITIEK

    30-05-2006 om 18:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING
    WENDSDAY 31th mai and THURSDAY 1th june I will be present for two days in the EP in BRUSSELS and to follow up a number of contacts for the benefit of the NON-CAT-AIRSPACE USERS

    30-05-2006 om 15:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.op 29 MEI
    Gisteren waren er op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN( het plein) een aantal rondvluchten met een DC3.

    Dit mooie vliegtuig riep mij herineringen op van lang verleden tijden bij het ontstaan van DAT of DELTA AIR TRANSPORT met JAN VAN RISSEGEM en nog andere dat ik vluchten op de DC3 heb mogen uitvoeren als piloot op de linker zetel met instructeur  van uit ANTWERPEN met  zelf uitgevoerde landingen op SCHIPHOL en LUXEMBURG

    30-05-2006 om 05:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100 LL CAUTION
    Verneem nu door mijn vriend "LARS" dat er voor het nazicht van de klopvastheid van de 100LL er slechts één LABO in gans EUROPA zou zijn dat nog over een TESTMOTOR beschikt om de kwaliteit van 100LL te bepalen.

    Ik ga toch trachten  op de HEARING over " AVIATION FUEL" morgen in het EP  te BRUSSEL aanwezig te zijn!!!!!

    Kan daar mischien nog intresante informatie en kennis opdoen

    30-05-2006 om 05:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voor AMORFATI
    Had getracht een bericht in je GASTENBOEK te plaatsen maar dat lukt niet!!!

    Maakte een wederbezoek aan je zeer relax gevende BLOG

     PROFICIAT
       SDW

    29-05-2006 om 17:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OORLOGSMUSEUM
    Bij het bezoek van het STAMPE-VERTONGEN MUSEUM op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN  wees een persoon mij op het bestaan van de :

     V-vzw BUNKER en VLIEGTUIG  te ANTWERPEN

    Gelegen in het BRAND-PARK aan de ingang in de accacialaan te WILRIJK is er de SK1 BUNKER dkie voor een groot gedeelte in zijn originele toestand teruggebracht en goed bewaard gebleven is.
     De volledige inrichting voor de verluchtingen de originele schuif deuren zijn teruggeplaatst.
     Dit was tijdens de WWII de komando post ter verdediging van de BELGISCHE KUST en de SCHELDEMONDING.

     OPEN
     iedere eerste week-end van de maand
     ZATERDAG van 13 tot 17 uur
     ZONDAG van 10 tot 17 uur
    afspraken voor groepen  en scholen mogelijk na telefonisch contact op 03-218.66.10 of 03-321.96.36 na 20 uur

    29-05-2006 om 14:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITNODIGING
    In mijn E-MAILTJES vind ik een uitnodiging van een DEENSE PILOOT om deel te nemen aan de KZ RALLY op 11 JUNE 2006  te STAUNING  ( EKVJ)

      www.kzclub.dk

    Iemand die er belang in steld ???

    29-05-2006 om 14:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAARTOPLEIDING
    WWW.SLPL.BE.

    29-05-2006 om 14:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP
    During the STAMPE FLY-INN at ANTWERP AIRPORT on 27 & 28 May where ther visitors from a number of foriegn country's whe where intrested in the DC2

    for this I supply here the www.dutchdakota.nl.

    29-05-2006 om 14:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART MUSEUM
    In functie van de informatie over SPYER kreeg ik een reactie dat er tevens een AVIATION PARK is te LELYSTAD AIRPORT:, welk bestaat uit het vroeger te SCHIPHOL gevestigde AVIODROME

      www.aviodrome.nl

    29-05-2006 om 13:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAARTMUSEUM
    Ook van uit DENEMARKEN schijnt men ons te bezoeken want kreeg de vermelding in het engels dat zij een intresante collectie hebben:

     www.flymuseum.dk

    29-05-2006 om 13:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORISCHE OPZOEKINGEN vervolg
    Bekwam via contacten reeds reactie over de gesneuvelde piloot A WYMEELS  van de BELGISCHE LUCHTMACHT welk in KAMINA  tijdens een vlucht als instructeur  in acrobatie van de 126th promotie verongelukte met zijn leerling
    Bijkomende informatie zal mij worden opgezonden per brief.

    29-05-2006 om 09:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIE's
    Zal trachten de 200 bekomen E_MAILTJES vandaag te beantwoorden maar beloof niets hoor want het is een zeer drukke dag vandaag !!!!!

    Ook zijn er een aantal vragen die u het antwoord reeds kunt zien door het onderwerp in deze BLOG op te vragen

    29-05-2006 om 06:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHTEN naar CHINA
    Enkele der collega's piloten zijn heden betrokken bij vluchten met CARGO naar CHINA.
     
    Een der aspecten die zij ervaren dat er geheel geen kennis van het ENGELS is op de RESTAURANTS om aan een maaltijd te geraken en dat zij nu daar hun eten op zicht bestellen zonder te weeten wat ze eten alhoewel sommige zaken leker zijn!!!!!!!

    28-05-2006 om 19:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOOPVLUCHTEN en RONDVLUCHTEN
    Ik heb in mijn BLOG een aantal orgenisaties vermeld welk op ANTWERP AIRPORT luchtdopen en rondvluchten organiseren en moet hier ook nog "TOURFLIGHT vermelden:


    WWW.TOURFLIGHT.BE.

    28-05-2006 om 18:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELICOPTER VLIEGEN
    Men wees mij er heden op dat het ocasioneel landen met HELICOPTER moet voldoen aan bepaalde veiligheidsvoorschriften welk de PILOOT zelf zal beoordelen.

    Als het echter het regelmatig landen op een bepaalde plaats betreft gaat men rekening moeten houden met de CIRCULAIRE GDF 02 welk het noodzakelijk maakt om een aantal opmetingen te doen uitvoeren door een bevoegde LANDMETER.
    Hiervoor heb ik een collega PILOOT en LANDMETER die de eigenaar van de HELIHAVEN (tijdelijk of permanent)zal bijstaan om dit zeer complex dossier op te maken

    28-05-2006 om 18:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STAMPE FLY-INN
    Na het slechte vliegweder van vrijdag en zaterdag voor ZICHTVLUCHTEN op de STAMPE FLY-INN te ANTWERPEN hebben de WEERGODEN ons op ZONDAG toch een beetje goed gezind geweest.

    Met gevolg dat er een mooie formatie werdt grvlogen door de CHIPMUNKS van de CHIPMEET te ZOERSEL-OOSTMALLE en door de SV4 van uit ANTWERPEN-DEURNE.

    Natuurlijk nu veel publiek en ook het terugvinden van oude collega's uit de                                               LUCHTMACHT,LANDMACHT en BURGERLUCHTVAART

    later hierover meer via de verschillende SPOTTERS van A-S-A

    28-05-2006 om 17:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORISCHE OPZOEKINGEN
    Ben aan het zoeken waar men gegevens over de gesneuvelde PILOOT van de BELGISCHE LUCHTMACHT in KAMINA
    tot op heden hebben een aantal gespreken niets opgeleverd maar ik vermoed dat we daar wel iets zullen over vernemen!!!

      het betreft  A WYMEELS

    28-05-2006 om 17:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!