Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    22-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REFRESCH YOUR MEMORY on INTERCEPTION PROCEDURES
    Via some contacts at the Military level was I informed thad there is a need thad the GA/AW

    PILOTS do REFRESCH their knowledge of the INTERCEPTION PROCEDURES


    SEE:   WWW.ASF.ORG/INTERCEPT

    Also be aware it is MANDATORY  in many COUNTRY to have a copy of the SIGNALS on baord ...???


    WWW.ASF.ORG/QUIZARCHIVE.

    22-08-2008 om 11:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REFRESCH YOUR MEMORY on INTERCEPTION PROCEDURES
    Via some contacts at the Military level was I informed thad there is a need thad the GA/AW

    PILOTS do REFRESCH their knowledge of the INTERCEPTION PROCEDURES


    SEE:   WWW.ASF.ORG/INTERCEPT

    22-08-2008 om 11:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL MD80 te MADRID
    Heden kan ik niet meer vertellen over dit ongeval dan wat een mijner ex-leerlingen  LUDO GIJSELS als Expert in de GVA verteld  !!

    Ik ga de vele iondividuel E-mailtjes hier over niet beandwoorden en wacht het officieel verslag af maar dat kan wel enkele maanden duren( 18) hoor .......?????????

    22-08-2008 om 06:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROPESE ERESENAAT
    Wat betrefd de 47TH EUROPESE ERESENAAT ben ik betrokken viça de BVSE bij de BRAINSTORMING SESSION welk plaats vond op 21 Augustus 2008 in de lokalen van de BVSE te ANTWERPEN onder het voorzitterschap van:
     KANSELIER  Walter KUNNNEN

    met:
     -Herman SUYKERBUYK voorzitter V/D ERESENAAT
     -Prof  Paul DOMS  Vice voorzitter BVSE
     -Herman SAANEN  Beheerder BVSE




     Ik hoop dat deze toelichting een inzicht geeft van de gebruikte procedure tot toewijzing van deze personen

    Zie: WWW.USERS.BELGACOM.NET/BVSE


    Alsook de volgende uitgave van EUROPA  EEN FEDERALISME nummer 4 -2008

    BVSE
    Prins Boudewijnlaan 323 bus 4 te B2610 te ANTWERPEN/WILRIJK

    telfoon: 03 449 39 00
    Fax      03 449 45
    E-mail   BVSE@SKYNET.BE

    22-08-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IFAIMA
    I receiced today confirmation of the OFFICIAL creation of the IFAIMA.

    WWW.IFAIMA-FEDERATION.BLOGSPOT.COM

    20-08-2008 om 12:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEERSVOORSPELLINGEN
    Wat betrefd de WEERSVOORSPELLINGEN voor DE LUCHTVAART zijn deze veel nauwkeuriger dan welk men op TV kan zien hoor.

     MAAR:

     Wij krijgen een voorspelling mits het opgeven van
    -PLAATS en UUR van opstijgen
    -VLIEGHOOGTE-VLIEGTIJD
    -BESTEMMING
    -UITWIJKVLIEGVELDEN

    er zijn ook dosiers beschikbaar voor de PILOOT met voorafbepaalde ROUTE FORCAST
    Er zijn ook  ZONE FORCAST beschikbaar


    Speciale voorspelling voor:
    ZWEEFVLIEGEN
    BALLONVAREN
    ZICHTVLUCHTEN ( VFR) op lage hoogte

    Als wij niet opstijgen binnen de 60 minuten van de voorziene opstijgtijd moeten we een hernieuwde FORCAST bekomen

    Tevens zijn er nog veel bijkomende documenten ter onze beschikking met de ACTUELS  ( waarnemingen op de VLIEGVELDEN) en de TAF (VOORSPELLINGEN per VLIEGVELD )

    De WEERKUNDIGE voorbereiding door de PILOOT is zeer grondig in functie van de voorziene vlucht.

    Ik hoop dat deze toelichting van nut is anders bijkomende vragen stellen op:

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    19-08-2008 om 08:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. 47ste EUROPESE ERESENAAT 2009

        De 47ste EUROPESE ERESENAAT heeft oplaats op ZONDAG 1 Februari 2009  om 1400

    uur  in het

    T'ELZENVELD    Lange gasthuisstraat 45 te ANTWERPEN

    Deelname is GRATIS maar voorafgaande inschrijving is noodzakelijk vanwege de  VIP beveiliging


    BVSE@SKYNET.BE

    19-08-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
    Tijdens het WE van 23 en 24 AUGUSTUS is er de FLY-IN te ZOERSEL op het vliegveld te MALLE

    WWW.EBZR.BE



    Ik ben er aanwezig de ZATERDAG om 0900 uur

    17-08-2008 om 18:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
    Heden was volgens mijn gevoel de 25th OLD TIMER FLY IN een succes op verschillende gebieden:

    Zeer veel intrzsante OLD TIMERS aanwezig.

    Een goede aanwezigheid van allerlei luchtvaartuigen

    Zeer veel bezoekers

    Voor mij persoonlijk ontmoeting met een aantal collega piloten

    Ook het bezoek van enkele Ambtenaren van EUROCONTROL,EUROPEESE COMMISIE en zelfs EUROPEES PARLIAMENT alsook een aantal SENIOREN waarbij ik voor een viertal der BABBELTJES een rondleiding kon doen tussen de vliegtuigen via de hulp van MME VALVEKENS wee heeft GUY VALVEKENS voor een zeer belangrijk evenement kunnen zorgen ter bevordering van de LUCHTVAART in BELGIE in samenwerking met de" leden van DAC.

    HTTP://FLYIN.DAC.BE

    Tevens was het intresant te zien voor de belangstelling van de bezoekers voor de GRATIS bechikbare exemplaren van de PASC@L N° 9


    Ik kijk uit naar de 26th uitgave in Augustus 2009

    17-08-2008 om 18:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLYING to USA
    CAUTION when FLYING to USA with a PRIVAT FLIGHT there is the requirement to have a VISA;

    Flying with SCHEDULED AIRLINES there is the requirement to complete the: 

    ESTA on the  WWW.USA.GOV/

    17-08-2008 om 15:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATION
    Een bron met veel gegevens over de luchtvaart vind men bij:

    http://www.bamfbamrs.be/Dillien/

    17-08-2008 om 15:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAA MEDICAL
    Gisteren op de OLD-TIMER  FLY-IN te SCHAFFEN - DIEST  EBDT vroegen enkele


    piloten mij informatie over de FAA MEDICAL in het ANTWERPSE daarvoor gelieve



    contact te nemen met Dr ERIC VERTENTEN:

     EV@EVERTAIR.NET

    17-08-2008 om 10:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    14-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STAKING te ZAVENTEM
    Men voorziet weer een STAKING te ZAVENTEM in SEPTEMBER via


     AVIAPARTNER ???

    14-08-2008 om 20:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COMPLAINTS
    i receive a number of E-mails from outside Belgiuim compaining thad lmost of my information is not avaible in English.

     You must be aware thad this Blog is a personel iniatif and thad I do NO  more represent IAOPA at the EU level in Brussels but only active ben as EU-LOBBYIST for the NON CAT AIRSPACE USERS activity in function of my own opinion.

     For information contact the European Associations such as:

    -WWW.IAOPA.ORG
    -EAS
    -PPL/IR
    -FAI

    or  via your NATIONAL ORGANISATIONS

    14-08-2008 om 20:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    13-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CRISIS in CAT
    Today there was a CRISISMEETING at EUROCONTROL concerning the situation of the CAT in EUROPE between:


    -EUROCONTROL
    -IATA
    -ECAC
    -EU

    A number of AIRLINES are in very bad financial situation and may be required to stop their activity on the end of 2008 if no very strong solutions are found to reduce the cost of operations.

    Also a number of companys are reducing a number of flights during the last trimester of 2008 and placing a number of persons out of a job..


    WAIT & SEE ???

    13-08-2008 om 14:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    11-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRUSSEL NATIONAAL
    Verneem zo juist dat er vandaag niet kan gevlogen worden van uit ZAVENTEM wegens een staking
     
    van het Bagagepersoneel !!

     Dat gaat voor nog bijkomende problemen zorgen want heden is er een serieus probleem voor een
     
    aantal LUCHTVAARTMAATSCHAPIJEN welk voor gevolg zal hebben dat er een aantal vluchten

    geschrapt en ook een aantal afdankingen voor gevolg hebben tegen het einde van dit jaar

    DIT gaat zeer doen ............ voor de LUCHTVAARTINDUSTRIE zowel in EUROPA als in USA en CANADA  ??????

    11-08-2008 om 15:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    10-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ECONOMISCH VLIEGEN
    Heden zeer intresante discutie en vragen over het probleem van hoe men met minimaal verbruik kan vliegen in functie van een artikel in  A& P  N° 414 Juillet 2008.

    Een eerste opmerking is dat dit slechts ALGEMENE RICHTLIJNEN zijn en dat het gebruik van de ORIGINELE FLIGHT MANUEL van het betrokken VLIEGTUIG moet gebruiken en AANGEPAST met de AMENDEMENTEN van de CONSTRUCTEUR.

    Voor de W/B moet men rekening houden met de gegevens van de laatste WEGING van het toestel welk bij de CN zit en ook met het gewicht van de passagiers en ook DE PILOOT en niet met de cijfers van het SAMPLE in de FLIGHT MANUAL.

     Ook het LEANEN is een belangrijk onderwerp welk men ook moet bekijken met de gegevens van de updated FLIGHT MANUAL.


    Zie A&P bldz 36 tot 43 als ALGEMENE RICHTLIJNEN


    Comments welkom ASAP  ;  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    10-08-2008 om 13:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOORSTEL voor LUCHTDOPEN
    Het voorstel voor DE LUCHTDOPEN in BENELUX is gelijkaardig als het FRANSE DGAC Article D510-7 du CODE de L'AVIATION CIVILE
    insere par decret N°98-884 du 28 Septembre 1998 art 1 du J.O du 03 OCTOBRE 1998


    COMENTAAR welkom;  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM   ASAP

    10-08-2008 om 09:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Vandaag op de LUCHTHAVEN te ANTWERPEN tot 1230

    Deze week enkele dagen in de EU-ARENA

    ZATERDAG 16 AUGUSTUS  vanaf 0900 uur te SCHAFFEN/DIEST op de OLD-TIMERS FLY-IN en hoop enkele vrienden PILOTEN en SENIOREN te ontmoeten

    EEn berichte ware nuttig hoor !!!

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    10-08-2008 om 06:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTDOPEN
    Wat betrefd het uitvoeren van LUCHTDOPEN in een VZW is er voor de ogenblik enige verwaring ontstaan door NATIONALE voorschriften welk in tegen strijd zijn met de EU-REGELGEVING.

    Voor zover ik de verschillende teksten bekijk is het in de toekomst mogelijk om in een VZW RONVLUCHTEN, LUCHTDOPEN en INIATIEVLUCHTEN te doen met toestellen  eigendom    van de  VZW en door LEDEN van DE CLUB

    Wel te verstaan dat deze vluchten geen COMMERCIEEL katakter mogen hebben en moeten terugkeren naar de plaats van vertrek zonder tussenlanding  en ook beperkt in tijdsduur.

    EU-OPS is enkel toepasselijk op CAT ( COMMERCIAL AIR TRANSPORT)

    Zie:  WWW.EASA.EUROPA.EU

    Deze toestand moeten wel nauwkeurig volgen in de toekomst via FAI, EAS , PPL/IR en IAOPA

    10-08-2008 om 05:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!