Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    24-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPSE DUIVEL
    Gisteren op "CANVAS" was er e'en zeer intresante uitzending over JAN OLIESLAGERS de ANTWERPSE DUIVEL welk als ANTWERPSE jongen uit de volksbuurt het tot MOTORRIJDER en PILOOT bracht tot wereldprestaties in de jaren 1900(1903-1942)
    Toen was BELGIE een der leidinggevende landen op gebied van LUCHTVAART !!!!!!!!!
    dit stemt tot nadenken:

    En waar staat BELGIE nu in de 21th EEUW en waarom ???????

    24-06-2005 om 10:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MISVERSTAND
    Uit een aantal E-mails en tussenkomsten op het FORUM blijkt dat er nog steeds het misverstand bestaat dat al deze kleinere vliegtuigen maar enkel gebruikt worden voor SPORTVLIEGEN.

    Zoals ik reeds vroeger trachte duidelijk te maken de groote van het vliegtuig heeft niets te maken met welk soort gebruik er van gemaakt wordt.

     Er zijn drie manieren van gebruik volgens de ICAO(internationale afspraken tussen 189 landen)

     CAT= COMMERCIAL AIR TRANSPORT
     GA = GENERAL AVIATION
     AW = AERIAL WORK

    Ik ben vooral betrokken bij de twee laatste en slechts onrechtstreeks bij de CAT omdat een aantal van mijn ex-leerlingen actief zijn indeze vorm der luchtvaart als piloot of een der 92 beroepen die hiervoor nodig zijn.

    GA bestaat vooral  ten behoeve van het privaat of zakelijke verplaatsingen en dus geen sport maar is niet commercieel

    Een bepaalt deel maar niet onbelangrijk bestaat uit luchtvaartsporten met allerlei luchtvaartuigen.

    AW kan commercieel of niet commercieeel zijn en wordt uitgevoerd door KMO of door VZW.
    een belangrijk onderdeel hiervan is de opleiding van piloten welk in de drie vormen van luchtvaart aktief zullen zijn.
    deze opleiding geschiedt in FTO ( FLIGHT TRAINING ORGANISATIONS) of  RG (REGISTERED FACILITY)
    maar hier ga ik nu niet verder op in tenzij er specifieke vragen over komen.

    In GA worden luchtvaartuigen gebruikt zoals een NIPPER of CRI-CRI welk eenzitters zijn tot en met de AIRBUS A340-600 waarvan er nu een VIP versie wordt afgeleverd aan een SUADIA-ARABIA individueel voor zijn persoonlijk lange afstand verplaatsingen.
    dit zijn slechts enkelingen en de meeste GA toestellen zijn de kleindere toestellen ( twee of vierzitters) die men in de pers onder de naam SPORTVLIEGEN  t'en onrechte bestempelt 

    Hoop dat dit bepaalde misverstanden weg werkt, maar reacties zijn steeds welkom via deze BLOG.

    23-06-2005 om 08:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART GESCHIEDENIS te SCHAFFEN-DIEST

    ik kijk reeds uit naar de 21th INTERNATIONALE OLD TIMER FLY-IN die zal doorgaan tijdens het weekeinde van 12 tot en met 14 augustus 2005 te SCHAFFEN-DIEST en welk een iniatief is van de DIEST AERO-CLUB onder de inpuls van GUY VALVEKENS.
    Deze plaats welk een belangrijke plaats in nam in de belgische luchtvaart geschiedenis is dan de verzamelplaats van vele honderden historische vliegtuigen welk van over gans EUROPA toekomen.
    Gezien mijn luchtvaart ervaring terug gaat tot 1954 heb ik op vele dezer toestellen gevlogen in EUROPA maar tevens te SCHAFFEN in de jaren 60 toen het clubhuis een romp van een DC3(DACOTA) was.
     In de winter ons verwarmend rond een DUIVELTJE en vliegende met een DH(TIGERMOTH).
    Mij voorkeursdag is de ZATERDAG  12 AUGUSTUS waar ik dan ook de ganse dag daar aanwezig ben; en mogelijk somige van de leden van de SENIORENNET te ontmoeten.

     INFO: WWW.DAC.BE 

    U moogt mij ook persoonlijk contacteren via E-MAIL:
     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    TOEGANG is GRATIS

    opgelet tussen de SYLVAIN en D en tussen D en W underscore typen _   niet - of .

    22-06-2005 om 09:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPOTTERS te EBAW
    Enkele personen stellen vragen over de aktiviteiten van een spaans militair vliegtuig403 O 007 een CASA212 welk reeds enkele dagen van uit "antwerpen/deurne" vertrekt en aankomt.
     Via de "SPOTTERS" verneem dat het hier enviromental observatie vluchten betreft ten behoeve van VITO(  WWW.VITO.BE).
     En  het toestel uitgerust is met speciale cameras om milieu vervuiling in kaart te brengen.
     Dit verklaart ook waarom het toestel zo een langdurige voorbereiding nodig heeft voor het opstijgen de bemaning van 8 heeft heel wat nazichten en instellingen uit te voeren van deze speciale aparatuur

    20-06-2005 om 15:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEDER
    Vandaag was het een zeer warme dag maar tevens een uitzonderlijk  zeer goede zichbaarheid in vlucht met een uitzonderlijk mooi uitzicht in vlucht

    19-06-2005 om 18:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PARACHUTISME
    In functie van een uitzending op TV zijn er minder validen welk belang stellen om een TANDEMSPRONG per parachut uit te voeren.

     Op zaterdag 18 JUNI is er een speciale dag te SCHAFFEN/DIEST

    Zie PARA CENTER VLAANDEREN  WWW.PCV.BE

    17-06-2005 om 18:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRUSSEL NATIONAAL
    Verschillende der E-mails die ik bekom in functie van deze BLOG hebben betrekking op de problemen rond BRUSSEL NATIONAAL of ZAVENTEM dossier.
    Ik heb hier daarover geen dialoog aangegaan gezien ik dit onderwerp heb staan in het FORUM onder de titel POLITIEK benaming BRUSSEL NATIONAAL.
    Bepaalde technische aspecten zijn wel aanwezig op de BLOG,  zoals de elementen die invloed hebben bij het opstijgen van een vliegtuig;

    16-06-2005 om 14:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AAN STUDENT XXXX !!!
    Met dank voor het toegezonden eindwerk van een STUDENT welk nergens zijn naam vermeld nog zijn E-mail en zal na het doorwerken mijn komentaar via de BLOG kenbaar maken.

    15-06-2005 om 04:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A380 gegevens
    Veel vragen mij naar de gegevens van de nieuwe A380-800 welk nu werdt voorgesteld door AIRBUS(EADS).

    Daarvoor verwijs ik om via GOOGLE de tekst A380 in te typen en men komt bij "AIRLINERS.NET  'THE AIRBUS A380 '

    Welk zeer vele en goede gegevens beschikbaar maakt
     

    14-06-2005 om 08:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LE BOURGET
    Mijn planing voorziet dat ik op VRIJDAG 17 juni de AIRSCHOW te LE BOURGET zal bezoeken .
     Ik hoop enkele van de vroegere vrienden te ontmoeten zoals CLAUDE LELAY van AIRBUS en AOPA-FRANCE alsook BERNARD CHABERT welk als piloot en journalist nog zeer aktief is in de grote luchtvaart familie.
     Tevens intresant te gaan  zien naar de leden van FLAG nu met meerdere aanwezig zijn.

    14-06-2005 om 08:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A380
    Ik hoop dat julie de zeer intresante reportage over de A380 op FRANCE 2 hebben kunnen zien, deze wordt nog terug uitgezonden op latere datums

    13-06-2005 om 04:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STUDENTEN
    Studenten vragen regelmatig informatie over LUCHTVAART voor hun eindwerk in hun SCHOOL zou gaarne een exemplaar van julie eindwerk bekomen omdat dit een klankbord is voor ons om ons aan de JEUGD aan te passen en bepaalde onderwerpen te verduidelijken

    12-06-2005 om 08:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RED BULL
    Een aantal E-mails stellen vragen over de REDBULL demonstraties welk plaats vinden.

     De tweede DEMONSTRATIE heeft plaats in ROTERDAM vandaag 12juni.

     Zie; WWW.REDBULLAIRRACE.COM

    Dit zijn piloten welk een zeer gespecialiseerde opleiding en training hebben genoten met hiervoor zeer kostelijke en speciale vliegtuigen voor ACROBATIE.

     De privaat piloot heeft in zijn opleiding van ACRO ondergaan, als beroepspiloot hebben wij enkele basis figuren uitgevoerd maar zijn niet gespecialiseerd.

    Bij de militaire opleiding is zulks wel het geval

    Voor de BURGERPILOOT bestaat er de mogelijkheid om een gespecialiseerde opleiding ACRO te volgen met hiervoor voorziene type van vliegtuigen.

    12-06-2005 om 05:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bezoek der stad ANTWERPEN
    Enkele lokale organisties stelde belang in ANTWERPEN te bezoeken en daarvoor tevens een bezoek aan de ANTWERPSE LUCHTHAVEN inbegrepen.
     Wij bekwamen de volgende voorstel:

     0800  ontbijt  in BELAIR cafetaria bestaande uit croisant + koffiekoek + koffie of thee  kost 4,5€

    0900 tot 1100  Bezoek LUCHTHAVEN en STAMPE museum met GIDS
    kostprijs 5€ per persoon met een minmaal bedrag van 100 per groep

    1200 LUNCH speciale tarieven voor groepen vanaf  20 personen.
    voorbeeld: koninginnehapje + slaatje + frietjes en drankje + koffie inbegrepen kost 11€ zo zijn er nog andere suggesties.

    1300 vrij bezoek der stad ANTWERPEN

    Voor afspraak en reservaties kunt u contact opnemen elke dag behalve  woensdag,zaterdag en zondag gesloten.

    Ingrid de BOIS
    VZW LUCHTVAART
    antwerpen luchthaven bus35 B-2100 ANTWERPEN,BELGIUM
     tel + 32.(0)3 285.67.69
    fax + 32 (0)3.230.87.03
    mail: ingrid.de.bois@finserve.be


    10-06-2005 om 16:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOLDOENING
    Het was met zeer veel voldoening dat ik heden morgend tijdens een vluchtje van een uur met een CESNNA 172 met een colega examinator kon vaststellen dat de kandidaat met zeer goede nauwkeurigheid de gevraagde oefeningen  beheerste en een duidelijk gevoel van  bevelvoering vertoonde.
     Deze vlucht was vooral  gezien het een 66 jarige dame betrof welk nu na haar taak als  echtgenote moeder (grootmoeder) haar droom verwezenlijkte welk zij als 16 jarige niet kon doen wegens de tegenstand van haar ouders en gebrek aan financiele middelen.
    EINDELIJK een LEVENSDROOM welk in vervulling ging

    09-06-2005 om 17:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LE BOURGET
    Volgende week heeft de LE BOURGET AIRSCHOW plaats de vrijdag  17 Zaterdag 18 en zondag 19  juni zijn de dagen open tot het publiek.
    Ik voorzie daar aanwezig te zijn op 17;18 en 19 juni via FLAG. indien de beloofde zending wordt bevestigd.
    Meet informatie zie:
      WWW.FLAG.BE
      WWW.salon-du-bourget.fr

    08-06-2005 om 05:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ULM- CANCELATION
    Wij vermelden in het verleden dat op 11 JUNI te HERON het BELGISCHE KAMPIOENSCHAP  ULM zou plaats vinden.
     Wij bekomen heden op 07 JUNI het bericht dat dit niet doorgaat

    07-06-2005 om 12:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AUTOMATISCHE PILOOT
    VELE vragen mij wat is een automatishe piloot of die men vroeger  ook CHARLY noemde??
     
     Eerst ging het om motoren gekoppelt aan de roeren die het vliegtuig zijn hoogte en richting lieten houden.
     Dan werden ze gekoppelt aan de navigatiesystemen zoalsNDB,VOR,DME,LORAN C,INS,ILS,MLS, GNSS
     Nadien werdende controle van de snelheid der straalmotoren en de landinsmidelen gekoppelt voor een automatische landing./
      Alle moderne vliegtuigen hebben nu meerdere automatische piloten met uiterst verfijnde computersystemen die in staat zijn om het vliegtuig volledig autonoom van A naar B te brengen.
     95% van de vluchttijd zal de automatische piloot vliegen onder de giudance van de FMS.
     DE PILOTEN volgen dit steeds op wat we monitoren noemt en kan aanpassingen doen en kan steeds manueel ingrijpen als het moet.
     Het opstijgen gebeurt nog altijd manueel en vele landingen gebeuren ook nog manueel, behalve op de meest moderne toestellen  kan  dit  volledig  automatisch  voor zover de luchthaven hiervoor is uitgerust en internationaal goedgekeurt voor het automatisch landen

    06-06-2005 om 10:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BALLONMEETINGS
    Verschillende E-mailtjes hebben betreking over de BALLOMEETINGS .                                                                             Ik beloofde de gegevens van de INTERNATIONALE BALLONMEETING in SINT NIKLAAS later te bezorgen, deze heeft plaats op 3,4 en 5 september met 100 ballons  , meer gegevens volgen later.

     OP 2 en 3 JULI is er een BALLONMEETING te ZWIJNDRECHT met deelname van 25 ballons met ook enkele special shape.
     De locatie is industrieterrein westpoort tegen over de VTB-VAB gebouwen met begin om 1400uur.
    met ook een aantal  kermisattracties,muziek, demonstraties VLUCHTSIMULATORS .
     2 juli CANDLE LICHTING SHOW om 2300 uur
     meer informatie via VTB en  BALLONVLUCHTEN mogelijk bel 03/252.66.21

    06-06-2005 om 09:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEERVOORSPELINGEN
    In mijn aktiviteit in de LUCHTVAART sedert 1954 hebben wij geleerd om dagelijks het weder te bekijken  gezien dat zeer veel onze dagelijkse aktiviteiten bepaalde.
     Gezien ik aktief was als PILOOT-INSTRUCTEUR voor beginopleiding van piloten en dit gebeurt met lichte eenmotorige vliegtuigen vliegend in VFR moet het weder VMC zijn , tevens is de windsterkte en windrichting een belangrijke factor tijdens deze fase.
     Het voorspelen van weder is geen wetenschap en is beinvloed door vele onbekende factoren.
      Een der grootmeesters in de weerkunde in frankrijk in de jaren 50 waar ik met werkte stelde dat wij in de voorspelingen toen met 6 elementen werkte van de 96 welk een rol spelen in de weersvoorspeling voor een bepaalde plaats.
      Nu met de moderne communicatie en satelietbeelden heeft men een beter beeld maar blijft een voorspeling toch nog altijd zeer complex.
    Als piloot krijgen wij gegevens en voorspelingen van de FORCASTER en bestuderen dan de verschillende documenten,
    zoalsvoorspelingen,,weerkaarten,satelietbeelden,radarbeelden ,
    waarnemingen om een beslissing te nemen over de voorziene vlucht.
     Als piloot is men minstens 60 minuten voor het opstijgenbezig met de vlucht voor te bereiden en de gegevens te bestuderen welk reeds een ganse team heeft voorbereidt op gebied van allerlei informatie.

    06-06-2005 om 04:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!