NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    08-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FORCASTING on SDW activity
    I ame now planning  to CANCEL 

     from 01/07/2011

     MY  Permanent Access to 

    the European Parliament in

     BRUSSELS

     I will only make ocasionel , 

     visits to the EP, 

    EC / DG-MOVE 

    and the EC / COUNCIL

     I will  weekly visit to EUROCONTROL HQ 

     UFN

    08-03-2011 om 16:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWEEFVLIEGEN in 2011
    Heden voorziet men op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN twee 

     GRATIS  VOORLICHTINGS AVONDEN over het ZWEEFVLIEGEN

    op  9 & 17 MAART   om 20:00 a uur

    Telf;473 91 31 31

    info@vza-weelde.be

     www.vza-weelde.be

    06-03-2011 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING WE SDW
    Saterday till 03/05  
    ANTWERP AIRPORT 
      0900 till 1100 BELAIR CAFETERIA  
     1100 - 1200 EURO PILOT CENTER

    SUNDAY 06/03; 
     0900 till 1000 EUROPILOTC ENTER
    1000 till 1130 BELAIR CAFETERIA
     RAAC 1130 till 1230

    ANY CHANGES ON YOUR ETA

     SYLVAIN.DW @ GMAILCOM

    04-03-2011 om 17:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WARNING by SDW-- URGENT
    URGENT NOTIFICATION


    ON MARCH 04 TH there will be some maintenance 

    on my PC

     May and I have some problems on connections

     Some CHANGES

    FAX .... May be abolished

    E-mail; SYLVAIN.DW @ GMAIL.COM

    HTTP: / / BLOG.SENIORENNET.BE/SYLVAIN70 /

    Telf .. 32 (0) 3 236 29 54 

    Saterday and Sunday at the Present at ANTWERP AIRPORT CAFETERIA BELAIR from 0900 till 1200

    Confirmation advised ASAP

    03-03-2011 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    01-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOBBYING at EU-INSTITUTIONS
    Concerning the LOBBYING at the EU INSTITUTION is there a urgent need to develop some

     GUIDE LINES  and make clear differences between;

     REPRESENTATION at the EU

     EXPERTS at the EU

    LOBBYIST at the EU

    This are three different activity

    In the past I have been involved in each of this FUNCTION on behave of

     GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS  aspect

    However this are three completly activity witch I will try to clarify in some

     aditional inputs towarth my BLOG..........ASAP ???

    01-03-2011 om 18:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BESLISSING
    OP 25 MEI 2011 to the Antwerp airport

      YOUTH AVIATION by weather and  

    WINGS  FOR CHILDREN  Day  for

     DISABLED CHILDREN 

     Today, They Anticipate 1400 Participants

     Also this is the first time since many years That  I do not

     active role to play ....... must give way to 

    YOUTH and only willing make my debut at

     The reception for the VIP!

    01-03-2011 om 17:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A INTRESTING STATEMENT
    Recently in a conversation with a intresting PILOT INSTRUCTER he made the

     folowing STATEMENT about the CAT;


     In the PAST  the AIRCRAFT where  LESS RELIABLE  but 

     the CREW  was HIGHLY QUALIFIED CREW

    PRESENTLY

    The NEW GENERATION  of AIRCRAFT are very RELIABLE

    but THE CREW  is LESS QUALIFIED



    Presently  is  the AIRPLANE so SOFISTICATED ...but the

     CREW is no more abel to master all the complex SYSTEMS 

    and the TRAINING is les INTENSE and mutch shorter to obtain 

    EXPERIENCE as in the PAST


    ZOU dit enkele  onverklaarbare 

    ongevallen verklaren ??

    28-02-2011 om 16:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ASAP
    BRUSSELS RAeS

    Visit to Parliament

    Contact;    joeri.deruytter@avilution.be

    28-02-2011 om 07:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RAeS BRUSSELS
    23/03/2011

    RAeS-BRUSSELS

    Meeting at 1800 hrs in the EP (European Parliament) Rue Wiertz in BRUSSELS

    SECURITY REGISTRATION MANDATORY in advance .... ASAP

    SYLVAIN.DW @ GMAIL.COM


    28-02-2011 om 04:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JOBDAY
     FLY TO YOUR DREAM


     10 MAART 2011


    VLIEGBASIS BEAUVECHAIN



    WWW.MIL.BE

    26-02-2011 om 15:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEZE BLOG
    DEZE BLOG bestaat sedert 25/04/2005

    Voor uw onderwerp   TYPE een contact woord in

    25-02-2011 om 19:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Saterday 26/02/2011
     0900 till 1200 BELAIR EBAW CAFETERIA

    SUNDAY 27/02/2011
    0900 till 1030 BELAIR EBAW CAFETRIA
    1030 till 1130 FREE-FLIGHT OFFICE
    1130 till 1230 RAAC
    1300 HOME


    SYLVAIN.DW @ GMAIL.COM


    25-02-2011 om 19:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    NEXT WEEK
     28/02 till 06/03/2011   NO MISSIONS at the EU- in BRUSSELS

     SORRY

    25-02-2011 om 17:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE
    Heden is het onvoorstelbaar hoe men via TV, KRANTEN ,E-MAILTJES

      onjuiste informatie verspreid om onze zienswijze te beinvloeden

      Heden krijg ik hier weer beelden  ttz een fotoreportage en ook videobeelden 

    van een bepaalde toestand waarvan ik duidelijk kan zien dat de gebruikte

     foto"s en beelden geheel niet overeenkomen met de waarheid, 

    maar die bij veel mensen zullen beschouwd worden als de waarheid die ze op 

    TV beelden hebben gezien

    Ook in de KRANTEN  tracht men ons te manipuleren


    WAAR 
    is 
    DE WAARHEID ???

    25-02-2011 om 15:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA/ATM and AIRPORTS ?
     I have the feeling thad the EASA ATM 

    and AIRPORT REGULATIONS 

    are going to be made for the BENEFIT of the

     LARGE INTERNATIONAL AERODROME 

     Involved in the CAT

    and neglect the smaller

     Regional Airport

     Where GA and AWO are Involved

    24-02-2011 om 11:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONCLUSION

     Yhe target of INCREASING the SAFETY

     in the EU AVIATION world  is stil a

     very CONFUSING SITUATION

     A participant of the

      EASA-ATM ADVISORY meeting

    Made a comment thad there is urgent 

    NEED to have clear REGULATIONS 
    who where missing on a number of 

    VITAL SAFETY ASPECTS recently

    -MODE S
    -8,33 Khz
    -ELT
    -VULCANIC ASCH
    -ENGLISC LANUAGE 

    To give a few subjects 

    24-02-2011 om 11:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRIEFING on SAFETY
    I was present on the Introduction of;

    EASA ATM ADVISORY MEETING at EUROCONTROL HQ in BRUSSELS

     The major groups clarification THE Rulemaking Process 

     and the task of the differential Involved PARTNERS

     The NAA (NATIONAL Aviation Authorities)

     The EASA

     The EUROCONTROL member states

     The JAA member states

     The SESAR

     The ECAC

     The DG-MOVE

      EU-SES commitie 

    The EP involvement

    The EU COUNCIL

    The ANSP

    The NSA

    The STAKEHOLDERS 

    WWW.IAOPA.EU is Involved with a expert on this subject on this for GA & AWO

    Their still for me Seems to be a not very clear or definetion Who Will be the final for AUTHORITY;

    Airworthiness
    OPS
    FCL
    ATM
    AERODROME

    The TARGET EASA UFN it but are still the NAA??

    To be followed up by the Airspace USERS ORGANISATIONS

    23-02-2011 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PILOOT voor één DAG
    Zie hiervoor;     WWW.RAAC.BE

    22-02-2011 om 14:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HUIDIGE TOEPASSING der WETGEVING in DE LUCHTVAART
    Een der huidige problemen in

     DE EU LUCHTVAART

     middens  is de toe te passen 

    WETGEVING en REGLEMENTEN

     De ICAO  ANNEXEN (SARPS)  zijn geen 

    Wetgeving maar moeten bevestigd worden 

    door NATIONALE wetgeving

     De EU heeft nu   een aantal bijkomende 

    WETGEVENDE verplichtingen ingevoerd

    Ook via EASA zijn er nu verplichtingen welk 

    door de NATIONALE CAA moeten worden

     toegepast maar  deze zijn niet altijd duidelijk!!

    Ook zijn er nu regels via EUROCONTROL

     welk door de

     EU als WETELIJKE VERPLICHTINGEN 

    worden gemaakt

    Er is dringend noodzaak volledig over te gaan 

    naar een  EU REGELGEVING

    MAAR ............dat is niet zo eenvoudig ook

     omdat men nog verplichtingen heeft via de JAA 

    Tevens tracht de EU zich in de plaats van ICAO 

     een aantal ICAO ANNEXEN aante passen als

     een verplichting in de 27 EU lidstaten........


    .MAAR ???

    SORRY een beter ANTWOORD kan ik u heden

     niet geven

    22-02-2011 om 14:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WARNING
    DUE to  COMPUTER  PROBLEMS

    I may have LOST some of YOUR MAILS

    PLEAS SEND the AGAIN


    SORRY

    21-02-2011 om 06:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • HTTP://BLOG.SENIORENNET.BE/SYLVAIN (SDW)
        op SLEET
  • M. (Van Holderbeke Roland)
        op SLEET
  • Fijne dag (Patricia)
        op WARNING by SDW-- URGENT
  • zo (jeanine)
        op TOEKOMST voor DE JEUGD
  • CHEERY , groot gelijk (CHEERY)
        op UITNODIGING
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!