Men steld mij herhaalde malen vragen over het zakenvliegen in BELGIE in functie van de discutie in het FORUM over een voorstel voor een KB tot " VERBOD tot VLIEGEN" voor toestellen boven de 7 TON op afstanden van minder dan 150 km in Belgie voor COMMERCIAL AIR TRANSPORT( CAT)
Tevens zult u vaststellen dat beide FIRMA's reeds een voet naar het buitenland hebben gezet wegens de hier in Belgie negatieve benadering van de LUCHTVAART, zoals het iniatief om een KB in te voeren om vluchten in BELGIE te VERBIEDEN voor vliegtuigen in CAT boven de 7 TON
Reacties op bericht (2)
08-03-2007
EU-LOBBYIST AVIATION
Uit gegevens bekomen via EBAA en DG-ENV is gebleken dat BUSINESS AVITION operated are 6% of total EU operations cbut the EMISEION is only 1,2 % of the total IFR operations and this is also a low figure in the TOTAL EMISION in the EU
08-03-2007 om 18:11
geschreven door sdw
Welcome to Avicharter
Moeilijke discussie. www.Avicharter.eu probeert zoveel mogenlijk rekening te houden met de milieu aspecten. Toch als de klant besteld...dan wordt er gevlogen