Inhoud blog
  • Golf van Gewelddadige Tienerdoden in Frankrijk
  • Vogels voor de Kat
  • Terreur op Franse Scholen
  • Eerst presteren, daarna welbevinden
  • Hubert Brouns en Zoon
  • Serkan Bozyigit: "Ik ben 100 procent Vlaming"
  • De Tweede Kans van Conner Rousseau
  • Suikerfeest
  • Lieviaans Verzinseltje: Herziening Schoolplicht
  • Vluchtelingen brengen besmettelijke Ziekten mee
  • Zweedse Voetbalsupporters Doodgeschoten
  • Syriër valt Meisje aan met Mes
  • Paasfeest in Vlaanderen
  • 9 juni 2024
  • Een Waarschuwende Droom
  • Geen Lerarentekort, maar Leerlingenoverlast!
  • Moslims vechten onderling conflict uit in Vlaamse steden: “Importrellen”
  • Islamitische Staat
  • Zware Vechtpartij in Bree
  • Marokkaanse Miserie
  • Blogsentiment: Apart Onderwijs
  • Crevits haat Vlamingen
  • Het Mazelenvirus in Opmars
  • Politie zoekt Nieuwe Medewerkers
  • Reclameboodschappen op mijn Blog
  • "Justitie is rot tot op het bot"
  • De Islamleraar en de Ramadan
  • Tussendoor in Gaza
  • Kleuters bestormen het Buitengewoon Onderwijs
  • Tradwifes Movement
  • Die Sven Pichal toch
  • 31.000 Gesneuvelde Soldaten
  • Lieviaans Verzinseltje
  • De Ondergravers van onze Eigenheden
  • GRAAIEN . . .
  • De 1B-klas van het Middelbaar Onderwijs
  • Psychische Stoornissen en Rilatine
  • Migrantenwerkloosheid versus Vergrijzing
  • VIDEO: Brussel . . .
  • Het Wespennest van Blauwbaard
  • Afrikaans Crapuleus Tuig
  • Omvolking van de Schoolbevolking
  • Over Draaimolens
  • VIDEO: Amerika toen en nu . . .
  • Viespeuk Vangheluwe
  • Schietpartij op de Oxford High School
  • De Advocatenmoord
  • Tussendoor bij de Ensors
  • Onthullingen over Schoolartsen in de CLB's
  • Turtelhuisjes en Terugkeerhuisjes voor Illegalen
  • Enzovoort . . .
  • Klaus Van Isacker herstelt van Hersentrauma
  • Directeur Griezelmans van Basisschool Tuinwijk
  • De Doorstroomtoets, een Hollandse Uitvinding
  • Feministengezwam
  • Fietsongevallen
  • Het Geval Snelders
  • Waarom moeten Vlaamse Scholieren Moslims tolereren?
  • Tip voor het islamonderwijs
  • De Spreidingswet
  • De Overlevingsstrategie van Turkse Leerlingen
  • De “religie van de vrede”. . .
  • Tussendoor in de Politiek
  • De Croo en Lahbib in China
  • "Zijn Man"... Surrealistisch
  • Het Wespennest van Blauwbaard
  • Het Geval Gennez
  • Rilatine als legale Drug voor Schookinderen
  • Weg met alle Bushaltes!
  • “Weg met ons”. . .
  • Sven Pichal Voorwaardelijk Vrij
  • Antisemitisme bij Scholieren
  • Khalid Benhaddou over "relletjes"
  • Met een Wandelstok naar het Werk
  • Het Nieuwe Normaal
  • Gelukkig Nieuwjaar!
  • De Covid-Gifprik
  • Kwaadaardige opzet!
  • Mensen worden Dommer
  • Dutroux krijgt Eredoctoraat (Fictie)
  • Jaarwisseling vol Geweld en Onlusten?
  • 7 OKTOBER 2023
  • 25 december 2016: Last Christmas voor George Michael
  • Zalig Kerstfeest!
  • Spionnen in Brussel
  • Lieviaans Verzinseltje
  • Over Zwarte Lola en het Vlaams Blok
  • Kirill en Poetin tegen Westerse Decadentie
  • Tussendoor in ''t Café
  • Franse Cultuurstrijd in het Onderwijs
  • Zoek het Verband...
  • Horoscopen en Politici
  • "Aan zichzelf werken"
  • Het Prikschandaal en de Corona-hoax
  • Tweet van Raisa Blommestijn
  • Tussendoor over Wilders en de Islam
  • Ons Onderwijsniveau blijft dalen
  • Gratis Schoolmaaltijden
  • Europese Vrouwen Loslopend Wild?
  • Citaat Caroline Gennez
  • Islamitische Barbarismen
  • Ziekelijke Naastenliefde
  • Handen af van onze Sinterklaas!
  • Discriminatie van Vlaamse Leerlingen
  • Het Boek van De Croo
  • Lieviaans Fantaserietje
  • België ligt overhoop met Israël
  • Met de Enkelband naar de Psychiater
  • Monsterzege voor Wilders
  • "Helft van Brusselse Arrestanten is illegale Migrant"
  • Christel, de Mama van Conner
  • Sterven in de Vlammen
  • Over Onwettige Afwezigheden en Kindergeld
  • Moderne Slavernij...
  • De Natuur neemt Wraak!
  • "Het is Tijd voor Sancties"
  • Gesjoemel aan de KULeuven
  • Wispelturige Gwendolyn en Open Vld
  • Gwendolyn is er weer!
  • Ziekenhuisopvang voor Vluchtelingen
  • CLB-Verpleegster Zwarte Lola: "Zet 'm op"
  • Zzzzzzzzz…..
  • De mooiste Tijd van mijn Leven
  • Obesitas en Digibesitas
  • GEESTELIJKE NOOD . . .
  • De Advocatenmoord
  • Voorzichtig! Spelende Kinderen...
  • De Overgang naar het Lager Onderwijs
  • Gerechtelijke Vonnissen in verband met Terrorisme
  • Verloren Gelopen Dossiers
  • Corrupte Logopedie
  • Wie is de Blunderende Magistraat?
  • Over mijn Blog
  • Geldschieters van Zelensky worden Oorlogsmoe
  • Waarom moslims niet kunnen integreren
  • De zielige Kinderen van 2008 zijn de Terroristen van 2023
  • De Macht van de Media
  • Repatriëring 'Belgen' uit Israël
  • Asielzoekers op Jeugddomeinen?
  • Sihame El Kaouakibi alweer in de Penarie
  • De Regenboogloper: Genderwaanzin in Nederland
  • Witte Scholen en Zwarte Scholen
  • Loonkloof tussen Mannen en Vrouwen
  • 'Bruin Mannen'
  • "Een Man is een Man en een Vrouw is een Vrouw"
  • “Zattemansklap”
  • Tussendoor bij de Opticien
  • Het Geval Rousseau
  • Zonder Getuigschrift naar het Middelbaar
  • Het gaat helemaal fout in Zweden!
  • Het Onderwijs in de Septemberverklaring
  • Vlaams Belang, grootste partij van Vlaanderen
  • De Ongewenste Kus
  • Poëtisch Tussendoortje
  • Kinderopvangcrisis
  • Habib Mkada, het crapuul
  • Conner Rousseau weer in de Penarie
  • Verslavende Medicatie in Opmars
  • “Kindercriminaliteit”
  • Landloperij, de Grote Opkuisactie van De Wever
  • Tussendoor in de Tuin der Lusten
  • De Ongevraagde Kus
  • Victor Hugo
  • Protest tegen Lessen Seksuele Opvoeding
  • Ontboezemingen over mijn Bezoekjes aan de Kerk
  • Zwembadterreur
  • Over Luc Van den Bossche en dochter Freya
  • "Ik heb de Vrouw van mijn Leven ontmoet."
  • Asiel-chaos escaleert
  • Meester Peter en Kindermisbruik
  • Taaltest voor Anderstalige Nieuwkomers
  • Tussendoor met mijn Poesje
  • Veelwijverij
  • Het Geval Sven Pichal
  • Het Nieuwe Schooljaar
  • “Wetenschap” . . .
  • Alleenstaande Mannen
  • Lerarentekort
  • Oekraïense Vluchtelingen worden Overlast
  • Donald Trump
  • Cynthia Bolingo, de snelle sprinter
  • Tuigjongeren zonder geweten
  • Vrijdag 1 September
  • Verdronken na Zwemverbod
  • 'Barbie' ongewenst in islamitische landen
  • Rusland wordt steeds rijker
  • Een Boosaardig Meisje
  • ‘Vlaamse levens tellen ook’
  • Kinderopvang aan Zee
  • ‘Je moet de islam niet integreren, maar bekampen’
  • Nostalgie uit de Oude Blogdoos van Angeltjes
  • Islamonderwijs in Vlaanderen
  • Het Woord 'Regenboog'
  • Zelensky fleemt met het 'decadente' westen
  • Supermarkten zijn Graaidieven
  • Gendertransitieverlof
  • Hersenspoeling . . .
  • Assita Kanko, het N-VA-negerinntje
  • De Waarheid van Pim Fortuin
  • Strafregels
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Vlaand'ren mijn land

    De Noordzee bruist een lied dat brandt
    De zeewind draagt het mede
    Het zingt van vrijheid over 't land
    Van vreugd' in dorp en stede
    De zonne vuurt de blijheid aan
    Langs velden, weiden, stromen
    Waar steden met hun torens staan
    Waar woud en heide dromen
    Daar is 't waar ik geboren werd
    Waar moeder mij eens wiegde
    Mijn land is Vlaand'ren, U mijn liefde, U mijn hart
    O schone steden, trots en vroom
    Vol heilige feestvisioenen
    O stille dorpkens langs de stroom
    Waar veld en weide groenen
    Ik min U, stad vol klokgetril
    En dorp ik min U beide
    En 't is er, als ik dromen wil
    Zo vreedzaam in de heide
    Daar is 't waar ik geboren werd
    Waar moeder mij eens wiegde
    Mijn land is Vlaand'ren, U mijn liefde, U mijn hart

    Willem Gijssels (1875 - 1945)

    SCHOOLPERIKELEN (Vroeger)

    Avonturen met schooldirecties, leerkrachten, ouders, leerlingen, clb'ers. Vertellingen over vroeger en nu. En ook nog een beetje actualiteit met een korreltje zout.
    26-01-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schrijnend Relaas van een Kleuterjuf

    Juf Marleen had haar hele loopbaan in het derde kleuterklasje van een wijkschool gewerkt. Met hart en ziel bereidde ze haar kleutertjes voor op het lezen, schrijven en rekenen, werkte ze deskundig aan de ontwikkeling van hun sociale, zintuiglijke en motorische vaardigheden, ze stimuleerde hun creativiteit, hun zin voor schoonheid en harmonie, hun gevoel voor rechtvaardigheid en verantwoordelijkheid. Zij leerde hen aandachtig 'kijken' en 'luisteren', prikkelde hun nieuwsgierigheid en leergierigheid, kende de kneepjes van straffen en belonen. Zij wist als geen ander door te dringen tot het kinderzieltje!

    Met tranen in de ogen vertelde juf Marleen mij haar ontroerende verhaal. Schooljaar 1991-1992.

    "Ik heb de neergang van onze school lijdzaam moeten toezien vanaf het moment dat de eerste Turk hier binnenviel totdat de laatste Vlaming vertrok. De vernieling gebeurde zoals in een vertraagde film. Ik kan niet meer normaal werken in mijn klas met die bende ongedisciplineerde wildemannen, daarvoor ben ik niet opgeleid om met dat soort om te gaan. Ze weten niet eens wat het betekent om stil te zitten en aandachtig naar mij te luisteren, ze kunnen geen opdrachten uitvoeren, begrijpen geen instructies, doen ook niet de minste moeite om een woordje Nederlands in zich op te nemen, ze zijn echt onwillig. Niéts krijg ik hen bijgebracht... En ik kan hen ook niet straffen, want dan staan er boze vaders aan mijn deur... De directeur zegt dat ik verplicht ben om alle ouders te spreken die daar om vragen, maar hoe komt het dan dat er zo weinig Turkse vaders naar een ouderavond komen?!... De hele tijd heb ik in mijn klasje bekraste en versleten stoeltjes en bankjes gehad, kladderig behang, en mijn lessenaar stond op instorten. Nu het laatste Vlaams kleutertje vertrokken is, en ik alleen nog met Turkse kleuters zit, nu krijg ik eindelijk nieuw meubilair, nieuwe gordijnen, en behang. En dan het didactisch materiaal! Het kan niet sjiek en niet duur genoeg zijn. Als het dan nog aan hen besteed kon worden, maar dat betwijfel ik. Het gezellige ouderwetse speelgoed in de gammele kasten werd vervangen door gesofisticeerd spul, totaal onbruikbaar voor die bruin gasten, zonde van de verspilling! Voor die vreemden is er altijd geld in overvloed, geen besparingen... Nu heeft mijn dokter mij ziekteverlof voorgeschreven, spanningssyndroom, en ik moet pillen nemen om overeind te blijven... Ze krijgen je wel kapot!"

    26-01-2014 om 00:00 geschreven door lieve


    >> Reageer (5)
    23-01-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom zoveel Allochtoontjes het Eerste Leerjaar moeten overdoen

    Taalachterstand en zwakke thuismilieus zijn de afgezaagde excuusjes om het zittenblijven van allochtone leerlingen te verschonen. De toekomst van de zittenblijvertjes zal er nóg somberder gaan uitzien omdat het aantal allochtoontjes alsmaar blijft stijgen. Alsof ze aan de bomen groeien, of uit de hemel vallen.

    Door hun talrijke afwezigheden missen de kleine allochtoontjes hele brokken van het kleuteronderwijs en daardoor zijn ze onvoldoende voorbereid op het eerste leerjaar. Het dure gesofisticeerde didactisch materiaal en de intensieve begeleiding door migrantenwerksters en tolken kunnen het niet goedmaken. Verloren geld en verspilde energie!

    Daarbij komt nog dat de allochtone ouders vaak het advies om hun kind het derde kleuterklasje te laten overdoen, in de wind slaan, met een enorme achterstand in het eerste leerjaar als gevolg.

    Het is bekend dat de taalachterstand te maken heeft met de verknochtheid aan eigen thuistaal. En die is niet te breken, met geen enkel miljoenenproject. "Dweilen met de kraan open", zo beschreef taakleraar Jos S. zeer treffend zijn activiteiten bij de achterblijvers die thuis én op school constant omringd worden door hun moedertaal. De paar woordjes Nederlands die ze leren, zijn ze dan ook nog vergeten als ze van een lange vakantie in hun thuisland terugkeren naar hier.

    Dan zijn er de 'zwakke milieus' waaruit allochtone kinderen komen. Ik herinner me nog goed de allochtone huishoudens, waar moeder Nederlandsonkundig was, en vader geen tijd maakte om zijn kindjes te helpen met huiswerk omdat ie het te druk had in de moskee of in het café.

    Het is begrijpelijk dat vele scholen het zittenblijven aanmoedigen. Dat zit zo: als leerlingen 2x blijven zitten en ze worden 12 jaar, dan mogen ze het vijfde en zesde leerjaar overslaan (!). Logisch vervolg: beroepsonderwijs. Met een hopeloze taalarmoede loop je toch verloren in het ASO. Opgeruimd staat netjes. Zo werd de zwakke allochtone meerderheid geweerd uit het ASO. Anders was het onderwijsniveau in het middelbaar nóg lager! 

    Thuis en overal Turks blijven tetteren, afkerigheid tov het Nederlands, afwezigheden op school, niet opvolgen van adviezen, geen schoolse begeleiding thuis, blijven kleven aan eigen taal en cultuur... Nog verwonderd dat ze niet meekunnen met de leerstof? Het leek er ook op dat de allochtone ouders zich genoegzaam wentelden in hun 'achtergestelde' situatie, ze maakten er geen probleem van. Het was de Vlaamse overheid, in haar hang naar gelijkheid in het multiculturele landschap, die er zélf een probleem van maakte!

     

    23-01-2014 om 00:00 geschreven door lieve


    >> Reageer (6)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vlaanderen

    Gelezen bij http://blog.seniorennet.be/johan1944

    Vlaanderen

    Uw welvaart is op aan het drogen

    ge wordt door parasieten leeggezogen

    uw regeerders duwen u naar beneden

    weer terug naar uw grauwe verleden

    ----

    zal er ooit nog iemand op gaan staan

    om de hand aan de ploeg te slaan

    of om weer het zwaard te hanteren

    en zo onze vrijheid te forceren?

    ----

    zal men in eendracht uw lof nog zingen

    kan men alle krachten nog eens dwingen

    om samen voor onze vrijheid te gaan

    en te scheiden van die bedelende haan?

    22-01-2014, 14:20 geschreven door johan v.d.b

    23-01-2014 om 00:00 geschreven door lieve


    >> Reageer (5)
    22-01-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Verwording van de Mens
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De VRT noemt het Eurovisie Songfestival het "Feest der Verscheidenheid"...?!?! Ik zou het eerder een "Feest van de Decadentie" willen noemen.

    De Oostenrijkse deelnemer, Conchita Wurst, als symbool van de Verwording van de Mens, lijkt op een 'tussen-mens', een seksloze tussensoort, noch man, noch vrouw, een kaakslag voor gezonde mannen en gezonde vrouwen, een kaakslag voor de normale mens.

    Beelden van deze wanstaltige karikatuur van 'de mens' zetten aan tot het tolereren van idioterie. Het lijkt er op dat men via het Eurovisiegebeuren perversies en afwijkingen wil legaliseren.

    22-01-2014 om 00:00 geschreven door lieve


    >> Reageer (6)
    21-01-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moskee in Ninove?

    Gelezen bij http://blog.seniorennet.be/polkun

    VAN INZENDER

    Neen tegen een moskee in Ninove!

    http://www.petities24.com/forum/75018/start/175

     

    Mogen wij op uw steun rekenen?

     

    Dit tegen de islamisering van Vlaanderen.

    Voor het behoud van ONZE WAARDEN.

    Voor het behoud van onze VRIJHEID!

    Marnix

    21-01-2014 om 00:00 geschreven door lieve


    >> Reageer (5)
    20-01-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In Gemengde Klassen daalt het Onderwijsniveau
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het Centrum merkte op dat ik té vaak de allochtonen in een kwaad daglicht stelde in mijn blogberichten, dat er teveel negatieve verhalen over hen verspreid werden op mijn blog.  Daarop kan ik alleen maar zeggen dat het de allochtonen zélf waren die mij stof leverden om herhaaldelijk te vertellen over hun misstappen, over hun onwil om te presteren, over hun onwil om resultaten te bereiken, enz.

    Witte scholen, zwarte scholen, gemengde scholen, concentratiescholen... Ik heb ze allemaal gezien en meegemaakt, daarom is het mij gegund om erover te vertellen, over mijn belevenissen en over mijn gedachten en gevoelens die ik daarbij had. Het is mij gegund dat ik in herhaling val, dat deden allochtone leerlingen zélf ook, dagelijks in herhaling vallen, dagelijks dezelfde fouten maken, dagelijks dezelfde foute attitude aankleven. Het is mij gegund om te vertellen over het contrast tussen de Vlaamse leerling en de allochtone leerling. Het is mij gegund om te vertellen over de voorrangsbehandeling die allochtonen kregen in een multiculturele klas. Dat is mij allemaal gegund.

    Als allochtonen in herhaling vallen, dan mag Lieve dat ook. Daarom volgt er nu de herhaling van een oud blogberichtje over de toetakeling van het onderwijsniveau als er allochtonen in de klas zitten.

    Studies over gemengd onderwijs wijzen allen in dezelfde richting: "Gemengde scholen zijn niet bevorderlijk voor de onderwijsprestaties", "Autochtone leerlingen scoren slechter in een klas met allochtonen"... Die studies zijn een wetenschappelijke bevestiging van wat ik al 25 jaar geleden vaststelde toen multiculturele klassen een hype begonnen te worden. De start van de uitholling van ons onderwijs! De uitbouw van multiculturaliteit in het onderwijs  werd een prioriteit en dwarsliggers werd het zwijgen opgelegd.

    Overal om me heen zag ik het lesniveau dalen, daar waar allochtonen in de klas zaten. Vlaamse leerlingen kregen geen volwaardig onderwijs meer, omdat leerkrachten hun leerstof aanpasten aan de zwakke allochtone groep. De overheid ontkende met klem dat allochtonen iets te maken hadden met een verlaging van het lespeil.

    De Jantjes en de Miekes die tot hun twaalfde naast een Turk in de klas zaten, konden daarna in een witte school niet meer volgen met de leerstof, omdat ze te weinig bagage meekregen vanuit het basisonderwijs! Ik heb niet één leerling gekend die de overstap van een multicul-klas naar een witte klas overleefde... Dat zegt genoeg over de kwaliteit van een multicurele klas...

    Door het streven naar multiculturaliteit wilde men allochtone leerlingen zich laten optrekken aan autochtonen, maar dat deden die allochtonen niet. Wél sleurden ze Vlaamse leerlingen mee in de afgrond. Beiden tuimelden naar beneden. Niemand werd er beter van. Dat kan ook niet in een smeltkroes waar uiteenlopende geaardheden bijeenzitten. Voorbeeldje van de onverenigbaarheid van verschillende godsdiensten binnen één school: na de islamles komen de moslimleerlingen als een bende losgeslagen wildebrassen naar buiten gestormd, na de les katholieke godsdienst gedragen Vlaamse leerlingen zich als ingetogen misdienaars...

    Multicultureel onderwijs is een utopie. Omdat allochtonen ons niets kunnen bijbrengen, ons niets te leren hebben, ze hebben niets om ons te verrijken, en zeker de moslims niet. 

    De islamcultuur is bezig met langzaam binnen te dringen langs de gastvrije poriën van de westerse samenleving om daar een plekje te veroveren, maar het blijft wringen, en in mijn glazen bol zie ik nu al wie de verliezers en wie de winnaars zijn...

    20-01-2014 om 00:00 geschreven door lieve


    >> Reageer (8)


    Startpagina !

    Blog als favoriet !



    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Zoeken in blog


    Laatste commentaren
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Vogels voor de Kat
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Terreur op Franse Scholen
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Serkan Bozyigit: "Ik ben 100 procent Vlaming"
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Vluchtelingen brengen besmettelijke Ziekten mee
  • Stop met islamisten ontoerekeningsvatbaar te noemen! (lieve)
        op Syriër valt Meisje aan met Mes
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Syriër valt Meisje aan met Mes
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Paasfeest in Vlaanderen
  • Hallo Lieve (Jean)
        op 9 juni 2024
  • invoercrapuul (Simone Cornelis)
        op Moslims vechten onderling conflict uit in Vlaamse steden: “Importrellen”
  • Dag Lieve (jef)
        op Moslims vechten onderling conflict uit in Vlaamse steden: “Importrellen”
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Moslims vechten onderling conflict uit in Vlaamse steden: “Importrellen”
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Islamitische Staat
  • Hallo Guido (Jean)
        op Islamitische Staat
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Marokkaanse Miserie
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Crevits haat Vlamingen
  • Zeker het beluisteren waard. (eddy meuris)
        op Het Mazelenvirus in Opmars
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Reclameboodschappen op mijn Blog
  • Volhouden Lieve (Erik)
        op Reclameboodschappen op mijn Blog
  • Dag Lieve (jef)
        op De Islamleraar en de Ramadan
  • Hallo Lieve (Jean)
        op 31.000 Gesneuvelde Soldaten
  • Hallo Lieve (Jean)
        op 31.000 Gesneuvelde Soldaten
  • Oekraïne… (Geronimo )
        op 31.000 Gesneuvelde Soldaten
  • Wens u nog een hele fijne dag (Dirk)
        op VIDEO: Brussel . . .
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Migrantenwerkloosheid versus Vergrijzing
  • En ze lopen er nog in ook, de kiekens zonder kop. (Geronimo )
        op Migrantenwerkloosheid versus Vergrijzing
  • Hallo Lieve (Jean)
        op VIDEO: Brussel . . .
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Afrikaans Crapuleus Tuig
  • Zonder Commentaar . . . (lieve)
        op Afrikaans Crapuleus Tuig
  • Dat arme vogeltje (lieve)
        op Over Draaimolens
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Over Draaimolens
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Viespeuk Vangheluwe
  • Een goeie zondag zegen (linecia)
        op Viespeuk Vangheluwe
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Enzovoort . . .
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Fietsongevallen
  • Dag Lieve (jef)
        op De Spreidingswet
  • Archief per maand
  • 04-2024
  • 03-2024
  • 02-2024
  • 01-2024
  • 12-2023
  • 11-2023
  • 10-2023
  • 09-2023
  • 08-2023
  • 07-2023
  • 06-2023
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 10-2022
  • 09-2022
  • 08-2022
  • 07-2022
  • 06-2022
  • 05-2022
  • 04-2022
  • 03-2022
  • 02-2022
  • 01-2022
  • 12-2021
  • 11-2021
  • 10-2021
  • 09-2021
  • 08-2021
  • 07-2021
  • 06-2021
  • 05-2021
  • 04-2021
  • 03-2021
  • 02-2021
  • 01-2021
  • 12-2020
  • 11-2020
  • 10-2020
  • 09-2020
  • 08-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 01-2019
  • 12-2018
  • 11-2018
  • 10-2018
  • 09-2018
  • 08-2018
  • 07-2018
  • 06-2018
  • 05-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!