Inhoud blog
  • RE: Septemberontmoeting
  • Communicatiecel CD&V-Eeklo
  • Vergadering communicatiecel CD&V-Eeklo
  • FW: Verslag vergadering communicatiecel CD&V-Eeklo
  • Vergadering communicatiecel CD&V-Eeklo
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wilfried.be
    voorzitter cdenv eeklo
    11-07-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RE: Septemberontmoeting
    Beste leden van de communicatiecel, 
    Akkoord voor het voorstel van de CD&V-vrouwen om deze septemberontmoetingsavond op 16/09/2015 te verzorgen. Dit rond de kinderkankerproblematiek en de overhandiging van de cheque van de opbrengst van het ontbijt. Voor de publicatie in het CD&V-magazine  had ik dan ook graag  een concrete tekst ontvangen  met praktische gegevens (info spreker, locatie, aanvangsuur, muzikale omlijsting......) omtrent deze problematiek, zodat dit kan gepubliceerd worden ( tweede helft augustus). Is er ook al duidelijkheid omtrent het tweede deel van de avond ? Is er een panelgesprek of een meer concrete getuigenis rond de problematiek van kinderkanker ?
    Vraag aan Simonne : graag ook één of meerdere foto's om deze problematiek in de verf zetten (en te publiceren op onze website). 
    Tot slot een vraag aan iedereen  : wat doen wij met de geplande tekst omtrent de woonproblematiek in Eeklo en meer concreet de toekomstige uitbouw van de Hartwijk? Kan er daaromtrent nog een korte tekst worden opgemaakt of verschuiven wij dit naar de eindejaarseditie ? 
    Zoals reeds gevraagd : alle teksten (en foto's) graag klaar voor 15/07, voor eerste  nazicht en overmaken aan eindredactie.

    Met vriendelijke groeten, 
    Wilfried Van KerrebroeckCoördinator communicatiecelAkkerstraat, 89900 EekloTel :   09/377 63 14GSM : 0479/23 90 42Mail :  wilfried_van_kerrebroeck@hotmail.com


    From: ann.dellaert@hotmail.com
    To: wilfried_van_kerrebroeck@hotmail.com; tina.bodurri@telenet.be; filipsmet@hotmail.com; fridavh@skynet.be; blommegertjan@hotmail.com; koen.loete@eeklo.be; odette.vanhamme@skynet.be; simonne.versmesse@skynet.be; wilfried1950enmarleen1954-b77ea8b45438@blog.seniorennet.be
    CC: dirk.vandevelde@eeklo.be
    Subject: Septemberontmoeting
    Date: Wed, 8 Jul 2015 21:29:49 +0200

    Beste,

    Op de laatste vergadering van de communicatiecel werd beslist om de situatie van de Hartwijk toe te lichten op de Septemberontmoeting.
    Er werd toen reeds gezegd dat het misschien voorbarig was om hierover op 16 september reeds uitgebreide info te geven aangezien het nog ter bespreking/goedkeuring moet worden voorgelegd aan de gemeenteraad.

    Vanuit de vrouwen hebben wij daarom het voorstel gedaan om een avond rond kanker bij kinderen en ziekenhuisbeleid/zorg te organiseren.
    Professor Benoit, stichter van het Kinderkankerfonds van het UZ te Gent, heeft vandaag toegezegd om aanwezig te zijn op de septemberontmoeting van 16 september a.s.
    Hij zal er een toelichting geven over de oprichting en de werking van Koester en hij zal de cheque van de ontbijtactie van de vrouwen in ontvangst nemen.
    Voor het tweede deel van de avond zijn we er nog niet helemaal uit. We zouden voor een bijkomende spreker of voor een panelgesprek gaan (met bv het hoofd van de dienst pediatrie van AZ Alma, iemand van de sociale dienst van de CM, een ouder van een kankerpatiëntje,...).
    Alle voorstellen of inbreng van jullie is welkom.

    Frida Van Hauwenhuyse heeft reeds een optie genomen op een zaal in de psychiatrie. Ze ging prijzen opvragen voor de receptie.
    We zouden ook een kort muzikaal intermezzo willen voorzien (bv. ? Roels die harp speelt).

    Vraag is of wij vanwege de vrouwen de avond verder mogen uitwerken.
    Is dit OK voor jullie?
    Mochten jullie interesse hebben om deel te nemen aan de voorbereidende vergaderingen dan zijn jullie zeker welkom.
    Het is zeker niet onze bedoeling om de communicatiecel voorbij te lopen, maar aangezien de teksten voor de CD&V-direct tegen 15 juli a.s. klaar moeten zijn, moet er snel gehandeld worden.
    Mochten jullie van mening zijn dat de organisatie door de communicatiecel moet gebeuren dan zijn wij, vanwege de vrouwen, zeker bereid om mee te werken.

    Groetjes,

    Ann Dellaert




    From: wilfried_van_kerrebroeck@hotmail.com
    To: ann.dellaert@hotmail.com; tina.bodurri@telenet.be; filipsmet@hotmail.com; fridavh@skynet.be; blommegertjan@hotmail.com; koen.loete@eeklo.be; odette.vanhamme@skynet.be; simonne.versmesse@skynet.be; wilfried1950enmarleen1954-b77ea8b45438@blog.seniorennet.be
    CC: dirk.vandevelde@eeklo.be; luc.verhulst@moorestephens.be; steven@dezetterij.be
    Subject: Communicatiecel CD&V-Eeklo
    Date: Fri, 26 Jun 2015 21:05:36 +0200

    Beste, Op donderdag 25/06 kwam de bijna voltallige communicatiecel CD&V-Eeklo samen ter voorbereiding van  ons lokale CD&V-zomereditie (tweede helft augustus). Ter info stuur ik u daarvan een beknopt verslag van deze eerste gedachtenwisseling. Aanvullingen van dit verslag en /of suggesties zijn uiteraard steeds welkom bij ondergetekende. Belangrijk, gelet op de vakantieperiode, is een goede timing en goede afspraken over wie wat voor zijn/haar rekening neemt. Graag bevestiging van uw engagement(en) voor dit krantje. 


    Met vriendelijke groeten, 
    Wilfried Van KerrebroeckCoördinator communicatiecel CD&V-EekloAkkerstraat, 89900 EekloTel :   09/377 63 14GSM : 0479/23 90 42Mail :  wilfried_van_kerrebroeck@hotmail.com

    11-07-2015 om 10:17 geschreven door

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Communicatiecel CD&V-Eeklo



    Beste, Op donderdag 25/06 kwam de bijna voltallige communicatiecel CD&V-Eeklo samen ter voorbereiding van  ons lokale CD&V-zomereditie (tweede helft augustus). Ter info stuur ik u daarvan een beknopt verslag van deze eerste gedachtenwisseling. Aanvullingen van dit verslag en /of suggesties zijn uiteraard steeds welkom bij ondergetekende. Belangrijk, gelet op de vakantieperiode, is een goede timing en goede afspraken over wie wat voor zijn/haar rekening neemt. Graag bevestiging van uw engagement(en) voor dit krantje. 


    Met vriendelijke groeten, 
    Wilfried Van KerrebroeckCoördinator communicatiecel CD&V-EekloAkkerstraat, 89900 EekloTel :   09/377 63 14GSM : 0479/23 90 42Mail :  wilfried_van_kerrebroeck@hotmail.com

    26-06-2015 om 21:05 geschreven door

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vergadering communicatiecel CD&V-Eeklo
    Beste , 
    Ter info aan Luc Verhulst en Steven De Dapper
    Zoals reeds eerder beslist op het  partijbureau van 13/05 willen wij een "zomereditie " van ons CD&V-magazine uitgeven. Op het partijbestuur van vorige woensdag 17/06 werd dit kort besproken. Deze editie zouden wij zoals in het verleden terug "in eigen beheer" doen en de eindredactie toevertrouwen aan Luc Verhulst met lay-out door Steven De Dapper. Bedoeling zou zijn dit midden augustus te verspreiden in alle brievenbussen van Eeklo. Naast een aantal inhoudelijke thema's is het ook de bedoeling om geplande activiteiten van CD&V ( BBQ jongeren, septemberontmoeting rond wonen in de nieuwe Hartwijk, ......) aan te kondigen. 

  • Naar inhoud toe werd aan schepen Dirk Van de Velde  gevraagd om een basistekst te maken omtrent de actuele en geplande lokale politieke thema's welke hij heeft behandeld op het partijbestuur. Hierbij  willen wij ook aan de burgemeester vragen om inhoudelijk bij te dragen voor deze editie. Alle teksten mogen aan mij bezorgd worden om voor te leggen aan de communicatiecel. 
  • Om dit alles te timen en voor te bereiden werd afgesproken om met onze communicatiecel nog deze maand samen te komen. Deze vergadering werd na intern overleg gepland op donderdag 25/06, dit ten huize van Odette Van Hamme (Mandeweegsken, 72). Om iedereen de kans te geven aanwezig te zijn werd het aanvangsuur vastgelegd om 18 uur.   
  • Tenslotte werd in het partijbestuur ook beslist om voor de verdeling van deze editie terug een beroep te doen op onze eigen verdelersgroep. Frida Vanhauwenhuyse is bereid op haar adres (B. L Pussemierstraat, 172) als "centraal verdeelpunt" te fungeren.  Om de verdeling optimaal te laten verlopen werd ook geöpteerd de laatste verdelerslijsten van Frida te actualiseren. Om allerhande redenen moesten sommige vrijwilligers afhaken en dit moet ondervangen worden met mogelijke nieuwe verdelers en/of herschikking van de wijken/straten. Op deze bijeenkomst van de communicatiecel kunnen wij hiervoor een eerste aanzet geven aan de hand van deze verdeellijsten. 

  • Hopelijk kan iedereen aanwezig zijn op deze bijeenkomst van de communicatiecel aanstaande donderdag om de basis te leggen voor onze zomereditie van de CD&V-direct. 

    Met vriendelijke groeten, 
    Wilfried Van KerrebroeckCoördinator communicatiecel CD&V-EekloAkkerstraat, 89900 EekloTel :   09/377 63 14GSM : 0479/23 90 42Mail :  wilfried_van_kerrebroeck@hotmail.com

    19-06-2015 om 10:59 geschreven door

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-11-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FW: Verslag vergadering communicatiecel CD&V-Eeklo



    Beste, 
    Graag wil ik terugkomen op de gemaakte afspraken op de communicatiecel van 15.11 ll.  ( zie bijlage verslag dd 16 november). Dit in de eerste plaats omtrent het indienen van teksten om de eindejaarseditie inhoudelijk te stofferen. 
    Ter herinnering : het aanleveren van teksten/aankondigingen  aan Luc Verhulst diende te gebeuren ten laatste eind november. 
    Luc verzorgt de eindredactie van de binnengestuurde teksten. Steven De Dapper verzorgt de aangepaste lay-out, dit  in overeenstemming met het beeld van de nationale eindejaarscampagne van CD&V. -->   Mijn vraag aan Luc : wat is de stand van zaken ivm toegestuurde teksten??? 

     PS : Zelf stuur ik dit weekend ter publicatie  nog een aankondiging  van een gepland bezoek aan de AZ Almawerf in januari. Dit is een organisatie van de CD&V-senioren uit Eeklo.  
    Met vriendelijke groeten, 
    Wilfried Van KerrebroeckCoördinator communicatiecelAkkerstraat, 89900 EekloTel :   09/377 63 14GSM : 0479/23 90 42Mail :  wilfried_van_kerrebroeck@hotmail.com


    From: wilfried_van_kerrebroeck@hotmail.com
    To: ann.dellaert@ocmwmaldegem.be; tina.bodurri@telenet.be; filipsmet@hotmail.com; fridavh@skynet.be; blommegertjan@hotmail.com; burgemeester@eeklo.be; raadslid.vanhamme@stad.eeklo.be; simonne.versmesse@skynet.be; raadslid.vankerrebroeck@eeklo.be
    CC: luc.verhulst@moorestephens.be; steven@dezetterij.be
    Subject: Verslag vergadering communicatiecel CD&V-Eeklo
    Date: Sun, 16 Nov 2014 12:19:18 +0100




    Beste, 
    Hierbij stuur ik in bijlage ter info een beknopt verslag van de bijeenkomst van de communicatiecel van CD&V-Eeklo op zaterdag 15 november laatstleden. Op deze vergadering werden een aantal afspraken gemaakt ivm de website en de publicatie van de eindejaarseditie van de CD&V-direct. 

    Met vriendelijke groeten, 
    Wilfried Van KerrebroeckCoördinator communicatiecelAkkerstraat, 89900 EekloTel :   09/377 63 14GSM : 0479/23 90 42Mail :  wilfried_van_kerrebroeck@hotmail.com

    27-11-2014 om 20:30 geschreven door

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vergadering communicatiecel CD&V-Eeklo
    Beste, 
    Zoals eerder dit jaar gepland, zal er eind 2014 terug een CD&V-direct aan de Eeklose bevolkinig worden bezorgd. Deze eindejaarseditie wordt binnenkort voorbereid, naar inhoud en naar vormgeving toe, zoals bij vorige edities. Daarom willen wij terug een beroep doen op Luc Verhulst ( voor inhoud) en op Steven de Dapper (voor lay-out). 
    Om de aanlevering van de teksten en de samenstelling van deze eindejaarseditie tijdig te kunnen plannen willen wij , zoals na het partijbestuur van 22.10 afgesproken, met onze communicatiecel bijeenkomen. De teksten voor deze editie kunnen dan in de tweede helft van november klaargemaakt worden. 
    Tevens kunnen wij van de gelegenheid gebruik maken om de praktische kant van de actualisering/herstart van de lokale CD&V-website te bespreken. 

     --->  Dit doen wij op zaterdag 15 november aanstaande om 10 uur , voorafgaand aan het Te Deum.  Dit in het bureel van de burgemeester op het stadhuis. 
    Nog ter herinnering:j 
  • voor mandatarissen GR en OCMW en bureauleden : ontbijtvergadering CD&V-fractie op dinsdag 11.11 om 8.30 uur (Zuidkaai) (met het nemen van een groepsfoto door Steven De Dapper) .  Dit voorafgaand aan  de plechtigheden van 11 november.
  • de samenstelling van de communicatiecel CD&V-Eeklo   (zie verslag bureau CD&V van 19.09.2014)

    • Voorzitster Eglantina Bodurri (bij verhindering Filip Smet)
    • burgemeester Koen Loete   ( bij verhindering Odette Van Hamme)
    • Gertjan Blomme (jongeren)
    • Ann Dellaert (vrouwen)
    • Frida Vanhauwenhuyse (senioren)
    • Simonne Versmesse (aanlevering afdelingsfoto's en opvolging lokale website)
    • Wilfried Van Kerrebroeck ( coördinator)

    Wij hopen op uw aanwezigheid op deze bijeenkomst van de communicatiecel op 15 november aanstaande !  
    Met vriendelijke groeten, 
    Wilfried Van KerrebroeckCoördinator communicatiecelAkkerstraat, 89900 EekloTel :   09/377 63 14GSM : 0479/23 90 42Mail :  wilfried_van_kerrebroeck@hotmail.com

    29-10-2014 om 15:29 geschreven door

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-01-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Inschrijvingen nieuwjaarsontbijt CD&V-Eeklo
    Beste bureauleden, 
    Vooreerst :  mijn beste wensen voor een voorspoedig en gezond 2014 !
    Vandaag 6 januari was het de laatste inschrijvingsdag voor het ontbijt van CD&V-Eeklo op zondag 12.01.
    Zojuist heb ik de inschrijvingslijst vervolledigd met alle binnengekomen inschrijvingen tot deze avond. Ik stel vast dat er "massaal" is ingeschreven voor ons nieuwjaarsontbijt. Ik noteerde nu reeds 86 inschrijvingen !
    Wat opvalt : 
  • heel wat nieuwe mensen komen af op het ontbijt ( en kunnen dan ook eventueel lid worden ) mits het ter plaatse betalen van  5 ¤.  
  • heel wat inschrijvers die lid zijn/waren  twijfelen of hun bijdrage nu reeds in orde is

  • Wat deze week nog zeker moet gebeuren : 
    • nazicht van de bijdragebetaling van de inschrijvers ( zal door Frida reeds gebeuren op basis van de laatste inschrijvingslijst die ik haar doormail, en de nieuwe lidkaarten)
    • planning van praktische afspraken voor zondagmorgen  oa :
      • Welkom, plaatsaanduiding ,  inleiding en bedanking  (attentie)  van onze gastspreekster Valerie Taeldeman  
      • ontvangst en verwelkoming van de aanwezigen,
      • nazicht op lidmaatschap en eventuele betaling van 5 ¤ voor niet-leden, eventuele inschrijving als nieuw lid,...       --> Onze ondervoorzitter Filip Smet ging daaromtrent afspraken maken wie wat doet op zondagmorgen
    • Morgen of ten laatste woensdag geef ik ( na afspraak met Odette) het exacte aantal ingeschrevenen door aan de uitbaatster van Olympos voor de  nodige voorbereidingen /bestellingen.
    • Indien nodig een korte voorbereidende bijeenkomst met een beperkt aantal bureauleden ??

    Tot zover mijn info omtrent de inschrijvingen voor dit ontbijt op zondag 12.01 aanstaande.

    Met vriendelijke groeten, 
    Wilfried Van KerrebroeckCommunicatie-coördinatorAkkerstraat, 89900 EekloTel :   09/377 63 14GSM : 0479/23 90 42Mail :  wilfried_van_kerrebroeck@hotmail.com

    06-01-2014 om 22:18 geschreven door

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ovonde op gemeenteraad mei 2011
    Aan de dagorde van de gemeenteraad van 16 mei 2011 werden enkele vragen toegevoegd betreffende problemen met de nieuwe ovonde in Eeklo. De voornaamste problemen werden inmiddels , na tussenkomst van de bevoegde diensten vorige vrijdag,  opgelost.
    Duidelijke verkeerssignalisatie moet alles in goede banen leiden en de oversteekplaatsen voor  fietsers werden met blokbelijning aangeduid.

    16-05-2011 om 00:18 geschreven door

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Proficiat!
    Proficiat!

    Uw blog is correct aangemaakt en u kan nu onmiddellijk starten! 

    Met vriendelijke groeten,
    SeniorenNet-team

    16-05-2011 om 00:08 geschreven door

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - ( Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 06/07-12/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 24/11-30/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 16/05-22/05 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!