NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • HAMILTON WINT IN FRANKRIJK EN HERNEEMT WK-LEIDING
  • HAMILTON VERTREKT VANUIT POLE VOOR GP VAN FRANKRIJK
  • REGENMAKER MAAKT BOTTAS KUNSTMATIG SNELST, VANDOORNE ZESDE
  • HAMILTON BLIJFT SNELST IN SAAIE FP2 VOOR GP VAN FRANKRIJK
  • HAMILTON - MERCEDES - IN ZETEL NAAR SNELSTE TIJD IN FP1 IN LE CASTELLET
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    20-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE DUITSE AUTO VEROVERT DE - NIEUWE - WERELD
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Volkswagen heeft Toyota in de wereldverkoop voorbij gestoken door voor het eerst meer dan 8 miljoen auto's te maken en te verkopen. Het tweede is al straffer dan het eerste. Ferdinand PiŽch heeft zich bovendien voorgenomen tegen 2018 meer auto's te produceren dan General Motors. Niet alleen VW wint aan belang in groeiende economieŽn als China, Rusland, India en BraziliŽ, maar alle Duitse merken winnen veld in die groeilanden. Het is een goeie zaak voor Duitsland dat er daar zoveel wordt verkocht terwijl hier, in Europa, alles is ingezakt. Het roept gelijk een triest beeld op van de Europese situatie. Veertig jaar lang hebben overheden allerhande burgers wijsgemaakt dat landen ver weg allemaal apenlanden waren. In werkelijkheid is het al minstens dertig jaar andersom. De juist genoemde groeilanden maken dat "dikke bakken" ginder nog wel van de hand gaan. Zoals de nieuwste Mercedes 65 AMG, met V12 Biturbomotor...

    MaleisiŽ, waar zondag de gelijknamige GP Formule 1 doorgaat, is ook zo'n land waarvan vaak wordt gedacht dat het bevolkt is met onnozelaars. Wie Sepang bezoekt nabij Kuala Lumpur ziet daar het 5,543 lange circuit met, na Barcelona, 660 meter de langste rechte lijn na de start voor bocht "1". Een uitdaging voor ingenieurs ťn coureurs. Petronas is de allesoverheersende sponsor en doet de menseneters vergeten die nog in de jungles van MaleisiŽ huizen. Bij een voorstelling van de eerste Maleisische auto, de Proton, zijn autojournalisten bij hen op bezoek geweest. Ze zijn er levend en wel, zelfs goed doorvoed, van weergekeerd. Het waren zelfs beleefde mensen, die hun ongeŽvenaarde waarzeggers de pennenridders lieten doorlichten. Niet om te weten of ze met teveel haken en ogen in elkaar zaten - wat op de maag zou liggen - maar wel om donders te laten voelen, hoe ze in elkaar zaten. Freud in de jungle zou je zeggen.

    Wat de waarzegger zei was verbijsterend. Hoe hij dat allemaal kon weten, daar raakte niemand wijs uit. Vooral over de vrouwen. Plezierig en onplezierig, helemaal zoals ze zijn. De Maleisische dames - die mogen gezien zijn - denken manvriendelijker. Fundamenteel feminisme kennen ze niet echt. Ze willen nog behagen, niet bemeesteren. Ze worden evengoed belaagd door God en de Duivel (-niet de Duvel, want die is zaligmakend), heen en weer geslingerd tussen goed en kwaad, het is des mensen, maar ze zijn wars van drugs. Wie zich daaraan waagt en wordt betrapt die hangt letterlijk en figuurlijk. Geen immigratieland dus. Overigens zijn de meeste kannibalen geŽmigreerd. Naar grote autoconcerns waar ze werken in witte boord en met propere handen. Gedaan met vingers aflikken van lijkenvlees. Er gewoon overstappen, naar Bocuse vliegen en tafelen dat het een lust is. Neen, de kannibalen hadden het wel begrepen. Naar groeilanden uitwijken en niet de fout maken van de vroegere tempeliers die tijdens hun bachanalen bij voorkeur jonge kinderen als delicatesse aten...

    Dat is allemaal ver af van de tweede race om het WK F1 2012. Nochtans is die wereld van geld en glitter doordrenkt van de schone madammen. Ze hangen als geoliede tandwielen om en in de pits in de hoop een glitterboy te vangen. Kwestie van welgesteld niet levenslang in de fabriek of kantoor te geraken. Maar de jongens in de F1 knijpen minder de katjes in het donker. Ze pakken ze bij zonlicht. Zoals Hamilton terug bij zijn vriendin is, of vice-versa. Het heeft van hem een ander mens gemaakt verklaarde hij onlangs in De Morgen aan Jo Bossuyt. Vorige zondagavond liep hij nochtans gefrustreerd, net niet wenend, weg van zijn feestende spitsbroeders. Winnaar rijpe Jenson Button en lachebek Sebastien Vettel, die onder elkaar helemaal - nog - geen moeite hadden met de stand van zaken. Hamilton liet al weten op regelmaat rijdend de titel trachten te bemachtigen.

    Dat allemaal om te zeggen dat de welvaartswereld verschoven, weggeschoven is, van Europa naar nieuwe werelden waar tot voor kort mensen als apen werden beschouwd. Zij zijn het dus die nu de luxewagens kopen. Waar het geen zonde is in een Ferrari, Bentley of Mercedes AMG te rijden. Waar haat en nijd evengoed bestaan, maar waar presterende individuŽn niet op worden afgestraft. Hun verdiend geld is van hen. Tot nu toe moeten ze geen banken redden en geen tot 65% van inkomen afgeven. Daarom zie je bij ons lageloonkost ontstaan (bv:Duitsland en Griekenland) en zie je minder en minder prestigieuze automobielen bij ons. Meer kleine autootjes.

    Tuffertjes die alle waardigheid wegnemen, niet meer uitstotend maar verstotend. Daarmee ineens ook de economie, want wie onophoudelijk wordt bedreigd in zijn bestaan houdt de knip op de geldbeugel. Voor het geval daar nog iets mocht inzitten. Tot wat lektuur over een AMG-mobiel leidt. Om de conclusie te maken dat Duitsland er een goede zaak mee doet. Kwestie van de kwaliteit die altijd als model heeft gestaan, nu te kunnen verkopen aan de - destijds - veronderstelde "apen". Ferrari's, Porsche's, houterige Rolls' en flexibele Bentley's zijn eigenlijk ook drugs. Maar je kan je er alleen financieel aan verhangen. Zondag is de onberekenbare GP van MaleisiŽ en alle wereldkampioenen hebben al gezegd er grote winstkansen te hebben.(Tekst:Walter Rombauts/Foto's AMG)



    Bijlagen:
    Gewoon hemels is dit beeld i20312.jpg (1.2 MB)   
    Gewoonweg een V12 Biturbo, getekend AMG i20312.jpg (3 MB)   
    Wonen waar je hierover niet beschaamd moet zijn i20312.jpg (74.2 KB)   

    20-03-2012 om 18:24 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AMPERA IN RALLY VAN MONTE CARLO VOOR CO2-ARME AUTO'S
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De geruchtmakende Opel Ampera neemt op 22 maart a.s. deel aan de "Rally van Monte Carlo voor auto's op Alternatieve EnergieŽn". Die proef is sinds de bewustwording dat we van olie afmoeten, een klassieker geworden op de FIA-kalender van de specialiteit. Net als de Zolderse Clean Week 2020 een beeld geeft van wat de varianten kunnen zijn die naar minder masochisme leiden aan de benzine- en dieselpompen. De rally start vanuit het sprookjesachtige Annecy-le-Vieux, Clermont-Ferrand en Lugano om samen in Monaco een gezamelijk parkoers af te haspelen. Er is een puur elektrische klasse, waarin Tesla al eens de wet spelde, maar ook andere categorieŽn zoals diesels, hybride's en alle denkbare combinaties van mogelijke brandstoffen.

    De Opel Ampera kan niet in de puur elektrische klasse rijden omdat het in wezen een Plug-In-Hybrid is. De prestigieuze auto kan 60 ŗ 65 km op ZERO-uitstoot rijden en dan is de Lithium-Ion-batterij leeg. Een kleine benzine-verbrandingsmotor gaat dan als generator fungeren en die laadt de batterij weer op. Het Otto-motortje heeft geen enkel rechtstreeks verband met de wielaandrijving maar spuwt 17 g/100 km uit aan koolstofdioxyde (CO2) en moet daardoor in de CO2-arme klasse (tot maximum 115 g/100 km) rijden. In ieder geval krijgt Opel de kans om eens echt uit te pakken met de "Extended Range" waarover de meningen zo zijn verdeeld maar het succes ook zo duidelijk is. Met een Opel Ampera en zijn dubbelganger de Chevrolet Volt kan je zorgeloos 500 km afleggen.(wr/Foto:Opel)


    20-03-2012 om 12:57 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MET Z'N TWEE NEGEN WERELDTITELS ZWAAR
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze foto kan je niemand onthouden. Links, MichaŽl Schumacher (43) zeven wereldtitels zwaar. (1994, 1995, 2000, 2001, 2002, 2003 en 2004) Met Ross Brawn als grote drijvende ingenieur achter zijn auto's bij Benetton ťn bij Ferrari. Rechts, Sebastien Vettel (24), twee wereldtitels zwaar, met als eveneens fenomenaal ingenieur Adrian Newey achter zijn Red Bull-bolide. Het zijn allebei Duitsers. De "ouwe vos" wacht ongeduldig op de dag dat hij zich in de achteruitkijkspiegeltje van de "jonge knul" laat zien. Op dat duel zit iedereen te wachten. Of het er ooit van komt is zeer onzeker. Het konden wel vader en zoon zijn. Op die goeie ouwerwetse vaderdag van 19 maart is daarvan dromen toegelaten. Hoe dan ook, dit is een uniek document.

    Wat ze ondereen zeggen ? De jongste : "Ik heb je altijd bewonderd. En nu rijd ik voor je." De oudste: "Goed makker, ik hoop je ooit nog eens in te halen..." Waarop "junghans" niet anders kan dan zijn gave witte slagtanden blootlachen. In de race zie je die nooit. Dan blijven ze verbeten op elkaar. Want Sebastien Vettel wil een hattrick. Wereldkampioen in 2010 en 2011, en ja waarom niet, ook in 2012. Samen mijmeren ze over Fangio, en ook over Senna die Schumacher op die fatale 1 mei 1994 uit zijn gezichtsveld zag wegschuiven uit het leven in de Tamburellobocht in Imola. Voor de oudere "vaders" onder ons blijft Juan Manuel Fangio de grootste.

    Bescheidenheid was zijn handelsmerk. Alleen Sir Stirling Moss kan er echt ŗlles over vertellen. Hij reed er jaren gedwongen achter, zoals Rubens Barichello achter Schumacher. Dat heet strategie, zoals nu Webber achter Vettel. 't Heeft allemaal zijn prijs, zo'n vadertjedag. Voor het gemak geven we het Argentijnse monument ook nog mee. Dan hebben we 14 wereldtitels in de weegschaal in minstens vijf generaties. Alain Prost, Niki Lauda en andere Ayrton Senna's moeten voor de hemelpoorten nog wat wachten, want zij reden allemaal in een tijd dat een autocoureur eigenlijk op vijf jaar oud was. Nu gaan ze langer mee. (Tekst: Walter Rombauts/Foto:Mercedes)



    Bijlagen:
    Ayrton Senna i9510.jpg (281.5 KB)   
    Fangio, groter bestaat volgens velen niet.jpg (18 KB)   
    Samen goed voor negen wereldtitels i19312.jpg (1.8 MB)   
    Stirling Moss en Fangio British GP 1955 i10310.jpg (27.1 KB)   
    Vettel, de meester luistert naar Schumacher, de grootmeester i19312.jpg (1.4 MB)   

    19-03-2012 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEDEDELING VAN RACB SPORT
    Via een beschikking die vandaag werd uitgesproken door Mevrouw de Voorzitter van de Rechtbank van Koophandel te Bergen, zetelend in kortgeding, werd de vordering die door "Speedworld" werd ingesteld tegen de RACB, ontvankelijk maar ongegrond verklaard.

    De beslissing van de RACB om elke sportieve erkenning aan de groep Speedworld in te trekken, blijft dus van kracht.

    Mevrouw de Voorzitter was meerbepaald van oordeel dat Speedworld niet de bekwaamheid vertoont om in 2012 in alle veiligheid wedstrijden te kunnen organiseren, des temeer omdat de groep verscheurd blijft door interne twisten.

    De RACB zal zich nu verder toespitsen op het herstel van de door hen veroorzaakte schade en zal het circuitseizoen terug opstarten. De promotoren en organisatoren voor 2012 zullen binnenkort worden aangeduid, na een laatste overleg met de kandidaten en de circuits.

    Alle actoren van de autosport moeten nu worden gemobiliseerd om dit circuitseizoen, ondanks de vertraging, te laten slagen.

    Tijd dus voor de sport ! Eindelijk !

    19-03-2012 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DUBBELSLAG VOOR AUDI IN SEBRING, BAGUETTE OUT
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dindo Capello-Tom Kristensen-Allan Mc Nish hebben in een Audi R18 TDI de"12 Uren van Sebring" gewonnen. De tweede was ook een Audi, bestuurd door LoÔc Duval-Timo Bernhard-Romain Dumas. Deze race in Florida is de opener van het nieuwbakken World Endurance Championship dat met de 24 Uren van Le Mans op 16 en 17 juni zijn hoogtepunt kent. Bertrand Baguette moes door een motorprobleem aan de OAK-Pescarolo opgeven. Onze knappe vertegenwoordiger van het RACB National Team kijkt al uit naar de "Zes Uren van Spa" die een maand voor de klassieker worden gereden in Francorchamps. Daar ontmoeten ook Toyota en Audi elkaar voor het eerst. Bertrand Baguette neemt zowel deel aan Le Mans als aan de 500 Mijlen van Indianpolis....!!!(wr/Foto:RACB)

    19-03-2012 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!