Inhoud blog
  • Qoozii verlicht je vrije tijd
  • Yves Lampaert kiest voor Quick Step Cascada
  • Ervaar zelf de schoonmaakrevolutie
  • Hansgrohe X pandox hotels
  • Bell & Ross: officiële partner Rafale Solo display
  • Vrijmarkt Bremen 2025:
  • ittala's aw25 collectie debuteert met geurkaarsen en nieuw glaswerk
  • Emblème, een canvas van zelfexpressie
  • Tips om je routine te resetten na de zomer
  • Bad Boy Elixir
  • American Vintage
  • Sosol and Sea : La Pelosa
  • Million Gold for her parfum
  • JEAN PAUL GAULTIER LANCEERT DIVINE ELIXIR
  • Van een doffe en vermoeide naar een stralende huid
  • Philips Home Ron 5000-serie
  • Iconische Slow Chair
  • Cétautomatix' in Parc Astérix
  • Wees geen prinses op de erwt: slapen als een roos in Wallonië
  • American Vintage opens a new store in Waterloo
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    05-09-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Qoozii verlicht je vrije tijd

    » DRAADLOZE TAFEL- EN VLOERLAMPEN - » MULTI-INZETBAARHEID QOOZII VERLICHTING - » NIEUWE MODELLEN: ELBA MINI GOUD, LANA

    Je werk zit erop, maar je hoofd is nog niet leeg. Hoog tijd om je bezig te houden met wat jij graag doet, of dat nu lezen, koken of iets anders is. Elke bezigheid vraagt natuurlijk om een bepaalde sfeer en, niet te vergeten, licht. De collectie snoerloze ledverlichting van Qoozii regelt beide. De lampen zijn meer dan lichtbronnen: ze combineren esthetiek en functie, en voorzien je interieur van warmte. Elke lamp geeft een gezellige gloed, precies daar waar jij het wilt.

    Hoofd uit, gezelligheid aan : Een dag vol to-do’s, typen en telefoontjes vraagt ontspanning achteraf. Je mag dan wel je laptop dichtklappen, maar heb je je werkmindset echt uitgeschakeld? Met een tik op de Malta-lamp verander je je bureau van werkplek naar rustplek. Het klassieke silhouet en de moderne afwerking passen naadloos in je interieur. De overgang van 9 to 5 naar 5 to 9 gaat op jouw tempo, want jij bepaalt hoe fel de dimbare lamp brandt. Wat een kleine verandering lijkt, wordt al snel een bewust ritueel dat je helpt om de dag achter je te laten.

    Licht doet lezen : Een goed boek verdient goed licht. Geen flikkerende plafondlamp of blauwige ledlampen die je ogen vermoeien. Wel het zachte, verstelbare licht van Qoozii’s nieuwste model: de Elba Mini in goud. Dit compacte design straalt elegantie uit en maakt je leesmomenten nog gezelliger. De dimbare lamp met aanpasbare kleurtemperatuur is een droom voor elke boekenwurm, zonder gedoe met kabels of stopcontacten. Of je je nu terugtrekt in je leeshoek of vroegtijdig je bed opzoekt: het licht van Qoozii staat je overal bij.

    Sfeer op het menu : Wat je ook serveert, van een gastronomisch diner tot een snelle maaltijd of een picknick op het balkon, de juiste verlichting tilt je smaakbeleving naar een hoger niveau. Wie dacht dat je enkel romantiek op de eettafel brengt met kaarsen, heeft de lamp Kos nog niet ontmoet: een toonbeeld van ingetogen elegantie, met een dimbare, warme gloed die uitnodigt tot tafelen.

    Een gloed voor huid en huis : Zorgen voor je huid en jezelf wordt steeds meer een mindfulnessritueel. Met een warme handdoek en een voedend serum heb je alles op zak voor een kalmerende avondroutine. Of toch bijna alles, want die felle badkamerlamp ruil je het best in voor Bora. Die is compact, verfijnd en waterbestendig. Waar jij gaat, volgt Bora: op de rand van het bad of naast je badkamerspiegel, en overal voegt de lamp een tikkeltje licht en luxe toe.

    Binge-buddies : Neerploffen na het werk; voor sommigen bestaat er niets beters. Je serie of film staat klaar, maar enkel de juiste setting ontbreekt nog. Tv-tijd is geen tijd voor grote, felle lampen, maar voor warme, dimbare lichtbronnen. Met de Ibiza Mini bracht Qoozii al een stijlvolle oplossing. Het zachte licht biedt net genoeg helderheid om je popcorn en afstandsbediening te vinden. Nu komt daar de nieuwe Lana bij. Die elegante variant onderscheidt zich door afgeronde hoeken en organische vormen. De lamp brengt niet alleen licht, maar voegt ook rust en zachtheid toe aan elk interieur. qoozii.com









    05-09-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-09-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Yves Lampaert kiest voor Quick Step Cascada

    de parketvloer waar écht op geleefd mag worden

    In het hartje van West-Vlaanderen bouwden wielrenner Yves Lampaert en zijn vrouw Astrid hun droomwoning: modern, licht en helemaal afgestemd op hun actieve gezinsleven. Voor de vloer kozen ze bewust voor iets dat mooi en praktisch is: de waterdichte Cascada parketvloer van Quick-Step.

    Design dat rust uitstraalt - Stijlvolle eenvoud met karakter

    De woning werd gebouwd op het terrein van een oude boerderij en bestaat uit twee delen die met elkaar verbonden zijn door een glazen passerelle. De architectuur is strak en zorgvuldig ontworpen, met warme accenten in hout en natuursteen. Centraal in het ontwerp staat leefbaarheid: ruime, open kamers die harmonieus in elkaar overlopen, én een interieur dat bestand is tegen intensief gebruik.

    “Onze zoon Aloïs stormt vaak met modderlaarzen naar binnen,”  lacht Yves Lampaert. “We wilden een vloer die dat aankan én er mooi blijft uitzien. Cascada-parket was voor ons de perfecte match.”

    De Cascada naturelle eik extra mat (CASC 6032) ligt in de leefruimtes en slaapkamers en straalt rust en eenvoud uit. Het subtiele kleurenpalet en de fijne houtstructuur sluiten naadloos aan bij het serene ontwerp van de woning en zorgen voor een tijdloze uitstraling. Astrid vult aan: “De vloer speelt een grote rol in de sfeer van je interieur. Ik hou van een minimalistische stijl die rust uitstraalt, maar toch warm en natuurlijk aanvoelt. De houtlook geeft net dat tikkeltje extra karakter, warmte en klasse aan onze ruimtes.”

    Mooi zonder vlekkenstress - Cascada is meer dan een mooie vloer.

    Dankzij de waterbestendige technologie dringen vuil en vocht niet door in de voegen of de textuur van het hout. Daardoor is de vloer niet alleen esthetisch, maar ook functioneel een duurzame keuze, en laat dagelijks gebruik geen sporen na. De eikenhouten vloer is makkelijk te onderhouden en dus ideaal voor gezinnen met kinderen, huisdieren en onverwachte morsmomenten.

    “Een huis bouwen is een marathon, geen sprint,” zegt Yves. “Met jonge kinderen, heb je een vloer nodig die tegen een stootje kan. Hier mogen we écht leven – van speelgoedautootjes die door de woonkamer racen tot gezellige avonden met vrienden. En het mooie is: de vloer blijft er altijd even goed uitzien. Dat geeft elke dag opnieuw een gevoel van rust.”









    04-09-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-09-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ervaar zelf de schoonmaakrevolutie

    het Philips OneUp Huis komt naar jou toe

     

    Philips lanceert Philips OneUp, een elektrische dweil die schoonmaken sneller, schoner en eenvoudiger maakt dan ooit. Om dit te vieren, trekt Philips door heel België met het interactieve OneUp Huis: een pop-up waar je zélf ervaart hoe moeiteloos dweilen kan zijn.

    Sneller dweilen, altijd met schoon water, zonder emmer

    Philips OneUp reinigt je vloer continu met schoon water, terwijl vuil water direct wordt opgezogen. Dankzij de unieke technologie van Philips wordt het schone water automatisch door het systeem gepompt, en het vuile water opgevangen in een apart reservoir. Nooit meer met emmers sleuren, dweilen wringen of in vuil water moeten soppen: met Philips OneUp dweil je altijd snel en efficiënt. Ideaal voor drukke huishoudens die tijd willen besparen zonder in te boeten op hygiëne.

    “Met Philips OneUp hebben we een apparaat ontwikkeld dat niet alleen dweilen sneller en makkelijker maakt, maar ook de manier van leven thuis en hoe je je huis schoonmaakt helemaal verandert. Het is een must-have voor elk modern huishouden.” – Vivienne Schuuring, Marketing Manager Floorcare bij Versuni

    Maak kennis met Philips OneUp – live en in actie

    Benieuwd hoe het werkt? In het OneUp Huis ontdek je in een huiselijke setting zoals bij jou thuis hoe Philips OneUp werkt. Tijdens live demonstraties zie je de electrische dweil in actie en leer je meer over de innovatieve functies die de manier van schoonmaken helemaal transformeren en moderniseren.

    Bezoekers maken elke dag kans om een Philips OneUp te winnen, ontvangen leuke goodies én worden verrast met een unieke beleving die helemaal in het teken staat van sneller en schoner schoonmaken, zonder emmer.

    Kom naar het OneUp Huis en test het zelf uit : 5 en 6 september, Wijnegem Shopping Center - 12 en 13 september, Docks Bruxsel - 19 en 20 september, Médiacité Luik

    Prijs en verkrijgbaarheid:

    Philips OneUp 3000 serie is verkrijgbaar aan de adviesprijs van €109,99 - Philips OneUp 5000 serie is verkrijgbaar aan de adviesprijs van €159,99. De uiteindelijke verkoopprijs wordt bepaald door de verkoper.







    03-09-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hansgrohe X pandox hotels

    innovatief waterbeheer voor duurzame toekomst

     

     

    Waterbesparing en duurzaamheid als pijlers! De vraag naar duurzame oplossingen wordt steeds urgenter, zeker in de hotelsector waar water- en energieverbruik dagelijks hoog zijn. Om de ecologische voetafdruk te verkleinen, bundelt Pandox Hotels de krachten met badkamerspecialist Hansgrohe. Deze samenwerking toont hoe innovatieve technologieën niet alleen bijdragen aan het milieu, maar ook economische voordelen opleveren zonder in te boeten aan comfort. 

    Duurzaamheid als drijfveer

    Pandox – lid van de World Sustainable Hospitality Alliance - zet grote stappen richting een duurzamere toekomst door het verminderen van hun ecologische voetafdruk. Om deze ambitie te verwezenlijken, richt het bedrijf zich op het drastisch terugdringen van energie- en waterverbruik in hun hotelpanden. In samenwerking met Sensorea, - specialist op het gebied van energie-audits en monitoring - en Hansgrohe worden verschillende technologieën ingezet om deze doelstellingen te behalen. Sensorea analyseerde het water- en energieverbruik van de hotels en bood gerichte oplossingen aan. Hansgrohe speelde een belangrijke rol door innovatieve waterbesparende douchesystemen aan te leveren, zoals duurzame hand- en hoofddouches.

    “Bij Pandox zien we waterbesparing als een essentieel onderdeel van onze duurzaamheidsstrategie. Het waterverbruik wordt in onze hotels beïnvloed door dagelijkse activiteiten zoals douchen, afwassen, schoonmaken, en doorspoelen. Bovendien is dit ook nauw verbonden met onze hotelbezetting. Dankzij de innovatieve waterbesparende technologieën kunnen we niet alleen onze ecologische voetafdruk verkleinen, maar ook economische voordelen realiseren zonder toegevingen te doen aan het comfort van onze gasten”, benadrukt Willem van der Zee – Algemeen Directeur Pandox Belgium.

    Testfase levert opmerkelijke resultaten op 

    De eerste testen vonden plaats in vijf Pandox hotels - The Hotel, DoubleTree by Hilton Brussels City, Hilton Grand Place Brussels, Hotel Hubert & Indigo Hotel - waar bestaande douches met verbruik van 10 à 12 liter werden vervangen door modellen die acht liter water per minuut verbruiken. Een van de hotels rapporteerde opmerkelijke resultaten met een geschatte waterbesparing van 45 liter per guest night. Sinds de installatie van de hansgrohe douchesystemen in augustus 2024 werd er al 1.252 m³ water bespaard, wat neerkomt op een financiële besparing van ongeveer € 5.000. Op jaarbasis wordt een totale besparing van 4.000 tot 6.000 m³ verwacht.

    “De samenwerking tussen Pandox en Hansgrohe toont hoe gerichte analyses en de inzet van slimme technologieën kunnen leiden tot substantiële besparingen. Door efficiëntie te combineren met duurzaamheid, maken we een tastbaar verschil voor zowel het milieu als de operationele kosten van de hotels”, zegt Chloé Ponsart – General Manager bij Sensorea. 

    Stapsgewijze implementatie

    De installatie van de waterbesparende hansgrohe systemen verliep soepel en werd in verschillende fases uitgevoerd per verdieping, waardoor de hinder voor hotelgasten minimaal was. Naast het verminderen van het waterverbruik leidde het project ook tot lagere energiekosten, omdat er minder warm water nodig was. Deze gecombineerde besparingen dragen direct bij aan de duurzaamheidsdoelstellingen van Pandox, waaronder het behalen van de SBTi-doelen en het verlagen van de CO₂-uitstoot. “Dankzij het positieve resultaat van de testfase hebben we beslist om de waterbesparende oplossingen van Hansgrohe verder uit te rollen in onze volledige hotelportefeuille in België”, bevestigt Willem van der Zee, Pandox Belgium. 

    Hansgrohe-producten in Pandox hotels : De opmerkelijke waterbesparingen zijn er gekomen dankzij verschillende innovatieve hansgrohe douchesystemen die efficiëntie combineren met duurzaamheid. 

    EcoSmart: duurzaamheid en comfort in harmonie : De EcoSmart-technologie is speciaal ontwikkeld voor een milieubewuste levensstijl. Met een waterbesparing tot 60% in vergelijking met standaardmodellen, verlaagt deze technologie niet alleen het waterverbruik, maar ook het energieverbruik dat nodig is om het water te verwarmen. Dit resulteert in aanzienlijke kostenbesparingen en een kleinere ecologische voetafdruk, zonder dat gasten hoeven in te boeten aan douchecomfort.

    Pulsify S 105 EcoSmart+ Handdouche : Met een indrukwekkend laag waterverbruik van slechts 6 liter per minuut biedt de Pulsify S 105 EcoSmart+ een milieuvriendelijke doucheoplossing. Deze technologie vermindert het waterverbruik met maar liefst 60% in vergelijking met conventionele douches. Dit leidt tot lagere water- en energiekosten, en draagt bij aan de bescherming van waardevolle natuurlijke hulpbronnen.

    Pulsify S 260 EcoSmart Hoofddouche : De Pulsify S 260 EcoSmart verbruikt tot 40% minder water dan traditionele douches, terwijl het een luxueuze douche-ervaring biedt. Dankzij de innovatieve PowderRain-technologie, die het lichaam omhult met duizenden microfijne waterdruppels, wordt douchen een rustgevende ervaring voor lichaam en geest.  De Pulsify S 260 EcoSmart hoofddouche is zo’n 700 keer voorzien in 3 hotels en de Pulsify S 105 EcoSmart+ handdouche is zo’n 1000 keer voorzien in 5 verschillende hotels.

    Rainfinity Showerpipe EcoSmart : Voor The Hotel werden er zo’n 200 Rainfinity EcoSmart Showerpipes op maat geproduceerd. Voor projecten van meer dan 30 stuks is dit een service die Hansgrohe op vraag kan verwezenlijken. Voor dit hotel werd de originele hoofddouche vervangen door een Pulsify S 260 EcoSmart. Zo is de thermostaat voorzien van een handig tablet en de CoolContact technologie, waardoor de buitenkant altijd aangenaam koel blijft. Dit maakt douchen veiliger, zodat gezinnen met kinderen ook een aangename hotelervaring beleven zonder zorgen. Dankzij de regelknop op de thermostaat kan de waterstroom nauwkeurig worden aangepast, wat zorgt voor een bewuste en efficiënte omgang met water.

     “Bij Hansgrohe geloven we dat duurzaamheid en comfort hand in hand gaan. Onze water- en energiebesparende oplossingen, zoals EcoSmart maken echt het verschil. Ze zorgen ervoor dat hotels zoals die binnen de Pandox Group hun ecologische voetafdruk kunnen verkleinen zonder in te boeten op kwaliteit. We werkten met enthousiasme mee aan dit partnership dat nogmaals aantoont dat slimme waterbeheeroplossingen zowel duurzaam als economisch voordelig zijn”, besluit Jan Goedert, Managing Director bij Hansgrohe.  Illustraties hans grohe- the hotel

     

     







    03-09-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-09-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bell & Ross: officiële partner Rafale Solo display

    Afgelopen juni, tijdens de 55e editie van de Paris Air Show (Salon International de l'Aéronautique et de l'Espace - SIAE) op Le Bourget, onthulde Bell & Ross officieel haar samenwerking met de Rafale Solo Display, het officiële vluchtdemonstratieprogramma van de Rafale dat wordt uitgevoerd door de Franse lucht- en ruimtemacht. Deze samenwerking versterkt verder de band tussen het merk en de luchtvaart professionals.

    Gedreven door gedeelde waarden van innovatie, precisie en prestaties, Bell & Ross-al een partner van de Patrouille de France-nu de krachten bundelt met deze ambassadeur van de Franse lucht- en ruimtevaart, wiens missie is om de uitmuntendheid van de Rafale demonstreren door middel van perfect gechoreografeerde lucht prestaties.

    Bell & Ross: instrumentenhorloges voor luchtvaartprofessionals sinds 1994

    In de cockpit van de Rafale voelt een Bell & Ross-horloge zich helemaal thuis. Het gaat niet alleen om design, ook al zijn de esthetische codes van het merk in perfecte harmonie met de dashboardvlieginstrumenten. Het is vooral een filosofie en een eis voor uitmuntendheid. De precisie van de piloot tijdens de vlucht weerspiegelt die van het instrument - ze worden één.

    Nauw verbonden met de luchtvaartwereld sinds haar oprichting en gekozen door vele civiele en militaire professionele piloten, heeft Bell & Ross haar betrokkenheid op dit gebied verstevigd door middel van tal van belangrijke partnerschappen, met name met elite-eenheden en luchtmachten. Een van de meest emblematische is natuurlijk de samenwerking die in 2021 werd aangegaan met de Patrouille de France.

    Rafale Solo Display: een virtuoze ambassadeur van Frans luchtvaarttalent

    De Rafale is ongetwijfeld een van de beste gevechtsvliegtuigen ter wereld. Zijn technologische superioriteit en wendbaarheid tijdens de vlucht maken het tot het vlaggenschip van zijn fabrikant, Dassault Aviation, en tot een symbool van uitmuntendheid voor de Franse lucht- en ruimtevaartindustrie. Om zijn uitzonderlijke vliegcapaciteiten te tonen, organiseert de Franse lucht- en ruimtemacht adembenemende luchtdemonstraties. Het Rafale Solo Display-team bestaat uit piloten en monteurs van de lucht- en ruimtemacht. Het maakt deel uit van de officiële ambassadeurs van de Franse lucht- en ruimtemacht en vertegenwoordigt met trots de Ailes Françaises (Franse vleugels)!

    Met 9 minuten aan spectaculaire manoeuvres die met absolute precisie worden uitgevoerd, kan de Rafale Solo Display zich aanpassen aan alle weersomstandigheden om het publiek te boeien. Precisie, behendigheid, kracht... deze displays verbazen het publiek op internationale airshows en luchtvaartevenementen. Ze benadrukken ook de elegantie van de Rafale - trouw aan de filosofie van Marcel Dassault, die altijd tegen zijn ingenieurs zei dat ze artistieke creativiteit moesten inspireren: “Een mooi vliegtuig is een vliegtuig dat goed vliegt.” Een filosofie die Bell & Ross volledig omarmt.

    BR-03 Chrono Rafale Solo Display: een precisie-instrument voor de Rafale Solo Display-piloot. Elke Rafale Solo Display vlucht is een boeiende show en een prestatie van uitzonderlijke precisie. Aan het stuur van de Rafale vliegt de piloot met snelheden tussen 200 en 1100 km/u. Hij moet kunnen vertrouwen op de onmiddellijke en perfecte afleesbaarheid van zijn cockpitinstrumenten. Tijd is een beslissende factor voor de veilige en foutloze uitvoering van elke manoeuvre.

    De nieuwe BR-03 Rafale Solo Display chronograaf is ontworpen voor hoge prestaties in extreme omstandigheden. De robuuste kast is gemaakt van hightech zwart keramiek dat bestand is tegen krassen. De chronograaf is nauwkeurig en wordt aangedreven door een automatisch uurwerk, het BR-CAL.301 kaliber, met een gangreserve van 42 uur. De afleesbare wijzerplaat heeft visuele elementen die geïnspireerd zijn op de wereld van straaljagers, zoals de gele stippellijn rond het datumvenster, en benadrukt precisie-indicatoren, vooral door de twee oranje wijzers voor de chronograaffunctie. De indexen en subdials zijn gecoat met fotoluminescent materiaal voor optimale leesbaarheid in het donker.

    Tot slot verschijnt het Rafale Solo Display-logo aan de onderkant van de wijzerplaat, als teken van kwaliteit voor een chronograaf die wordt gebruikt en goedgekeurd door een elite gevechtspiloot. Nauwkeurig, snel en efficiënt, deze exclusieve gelimiteerde oplage van 500 stuks staat als een bewijs van de vertrouwensrelatie tussen Bell & Ross en piloten.

    Ontworpen voor Rafale piloten en aangeboden aan liefhebbers van elite luchtvaart, de BR-03 Chrono Rafale Solo Display horloge viert de uitzonderlijke prestaties van dit toestel en illustreert Bell & Ross's voortdurende toewijding aan de wereld van de luchtvaart.









    02-09-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-09-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijmarkt Bremen 2025:
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    het volksfeest in het noorden opent zijn deuren

     

    De Vrijmarkt Bremen, een van de oudste en grootste volksfeesten van Duitsland, nodigt van 17 oktober tot 2 november 2025 uit tot onvergetelijke belevenissen. Op de Bürgerweide, in het hart van de Hanzestad, kunnen bezoekers een kleurrijke mix van fantastische attracties, culinaire hoogstandjes en traditionele marktdrukte verwachten.

    Met een geschiedenis die teruggaat tot 1035, is de Vrijmarkt Bremen  een integraal onderdeel van het culturele leven van de stad aan de Weser en wordt zelfs beschouwd als het 5e jaargetijde.  Jaarlijks trekt hij miljoenen mensen aan en biedt een uitgebreid programma voor groot en klein, dat bezoekers onderdompelt in de Noord-Duitse levensvreugde.

    Van achtbanen tot middeleeuwse markt

    Ongeveer 50 attracties, waaronder reuzenraderen en achtbanen, zorgen dit jaar voor sensatie, en bovendien kunnen bezoekers zich verheugen op verschillende exposanten, lokale specialiteiten en spannende evenementen. Naast de hoofdmarkt op de Bürgerweide lokt het marktplein in de binnenstad met historische kraampjes en nostalgische draaimolens. Tussen het stadhuis en de Onze-Lieve-Vrouwekerk voert u de middeleeuwse markt terug naar de tijd van oud vakmanschap en allerlei lekkernijen uit de houtkachel en herinnert u aan het begin van de "vrije markt".

    De vrijmarktoptocht

    De traditionele vrijmarktoptocht op zaterdag 25 oktober 2025 vertegenwoordigt een verder hoogtepunt van het evenement. Prachtig versierde wagens en muziekgroepen trekken door de straten van Bremen en zorgen voor enthousiasme bij de toeschouwers, die hun zakjes met "Bremer Bonschen" (in Bremen gemaakte bonbons), vullen. De parade start om 10 uur in de Bremer Neustadt, van daaruit gaat het via het marktplein naar het centraal station. Aan het einde wacht de traditionele bekroning van de mooiste en meest creatieve praalwagens, die plaats vindt in de Bayernzelt op de Bürgerweide.

    Overnachtingsmogelijkheden voor bezoekers

    Voor iedereen die de Bremer vrijmarkt van dichtbij wil meemaken, zijn er tal van overnachtingsmogelijkheden beschikbaar, van charmante hotels in het oude stadscentrum tot moderne accommodaties in de buurt van het evenemententerrein. De stad verheugt zich erop, gasten uit de hele wereld te verwelkomen en hen kennis te laten maken met de schoonheid en gastvrijheid van Bremen. Bezoekers vinden een goed overzicht van de accommodaties in Bremen en omgeving op het hotelportaal van de stad. Illustratie wfb Melanka-helens-Jacobs

    01-09-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-08-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ittala's aw25 collectie debuteert met geurkaarsen en nieuw glaswerk

    Iittala onthult de herfst/wintercollectie 2025, met een aantal belangrijke nieuwigheden: een breder aanbod voor de Solare-glaswarelijn en de allereerste collectie geurkaarsen van het merk.

    EEN DIALOOG MET DE SEIZOENEN : Het aanbod voor herfst/winter 2025 is geïnspireerd op natuurlijke elementen en traditionele Finse materialen, waarbij tactiliteit, elementaire schoonheid en emotionele resonantie centraal staan.

    “Voor AW25 hebben we gekeken naar het ritme van het seizoen - hoe de natuur vertraagt, verdiept en transformeert”, zegt Janni Vepsäläinen, Creative Director bij Iittala. "Deze collectie onderzoekt hoe zintuiglijk design en verfijnd vakmanschap objecten creëren die comfort en diepte brengen in alledaagse rituelen. Het zet onze dialoog met het Scandinavische landschap voort, van de materialen die we kiezen tot de verhalen die we vertellen door middel van vorm en kleur."

    De seizoenscollectie wordt gepresenteerd op de 3 Days of Design in Kopenhagen, waar bezoekers de nieuwste lanceringen zelf kunnen ervaren. Geworteld in Iittala's erfgoed en Fins vakmanschap, omarmt de collectie het warme licht en de introspectie van de Scandinavische herfst.

    VORM ONTMOET GEUR : Voor de eerste keer introduceert Iittala een lijn geurkaarsen, geïnspireerd door de elementaire krachten van vuur, zand en water, die centraal staan in het glasproductieproces van het merk. De collectie bestaat uit drie unieke geuren, variërend van de frisse koelte van een briesje aan de oever van een meer tot de aardende noten van eikenmos, suède en cederhout.

    De kaarsen zitten in herbruikbare keramische houders die geïnspireerd zijn op de sculpturale designtaal van Alvar Aalto en combineren zintuiglijke functie met duurzame vorm.

    EEN SEIZOENSPALET GEWORTELD IN DE NATUUR : Het hart van de collectie is het Solare-glaswerk, nu verkrijgbaar in een nieuw seizoenspalet geïnspireerd op het veranderende licht van de Scandinavische herfst. Deze gedempte, natuurlijke tinten roepen stilte op en versterken alledaagse momenten van samenzijn en gastvrijheid.

    Elk stuk wordt met de mond geblazen in de Iittala fabriek in Finland, waar bekwame ambachtslieden traditionele technieken gebruiken om vormen te creëren die licht vangen en breken.

    ULTIMA THULE: EEN VIERING VAN LOKALE MATERIALEN : Iittala presenteert een speciale Finse zandeditie van Ultima Thule-glaswerk. Deze gelimiteerde versie wordt traditioneel gemaakt met Belgisch zand, maar gebruikt zand uit Karvia, Finland, wat resulteert in een kenmerkende groene tint die op natuurlijke wijze ontstaat, zonder kleurstoffen of toevoegingen.

    Elk stuk wordt met de mond geblazen door Iittala's ambachtslieden, die de nalatenschap van ontwerper Tapio Wirkkala voortzetten. Ultima Thule is geïnspireerd op smeltend ijs en heeft een gestructureerd oppervlak dat is ontstaan door een ingewikkeld proces van vormsnijwerk, waarmee de schoonheid van Finse materialen en deskundig vakmanschap wordt getoond.

    Tijdloos design sinds 1881.

    Wat ooit begon als een glasfabriek in Iittala, Finland, viert nu generaties van essentiële objecten die het dagelijkse leven van mensen verrijken. Wij vinden dat objecten onderscheidend, combineerbaar en multifunctioneel moeten zijn – tijdloos design dat nooit wordt weggegooid.









    31-08-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-08-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Emblème, een canvas van zelfexpressie

    » NIEUWE COLLECTIE MUURBEKLEDING 2025: EMBLÈME

    Je muren zijn meer dan een achtergrond. Ze zijn het canvas van je leven, een weerspiegeling van wie je bent. De gloednieuwe Emblème-collectie van Arte geeft je interieur een ziel; één die jouw karakter, stijl en verhaal tot leven brengt. Ben jij een dromer, een denker, een rebel of een minimalist? Elke wandbekleding vertelt een ander verhaal dat naadloos past bij jouw identiteit.

    Voor de eeuwige optimist

    De sierlijke, gouden lijnen van Joie maken gelukkig. Dit vreugdevolle dessin vertaalt jouw optimisme naar de wand. Vrolijk en verfijnd, maar altijd oprecht. Met speelse krullen en geometrische details die de ruimte inpalmen.

    Voor de artistieke ziel

    Voor wie leeft volgens een rijk palet aan emoties is er Impasto. Deze wandbekleding neemt het woord canvas letterlijk, met motieven die doen denken aan de gelijknamige schildertechniek, waarbij verf in dikke, expressieve stroken wordt aangebracht voor extra textuur en diepte. Arte voegt een eigentijdse flair toe door metaalfolie te gebruiken. Impasto is het uitgelezen dessin voor artistieke zielen met gevoel voor detail en contrast.

    Voor verhalenzoekers

    Voor zij die leven in verhalen is er Under the Sycamore Tree: een adembenemend panorama in houtfineer. Handgemaakt, haast als een herinnering aan zomerse ochtenden onder oude bomen, of juist aan winterse rust. Verlies jezelf in dit landschap, waar verbeelding en vakmanschap samenvloeien.

    Voor de liefhebber van verfijning

    Pyxis roept niet, maar fluistert. Tijdloos, ingetogen en elegant, voor wie schoonheid vindt in nuance en eenvoud. De geplisseerde structuur brengt leven in de wand, als nerven in een blad. Een kalme aanwezigheid, subtiel maar onmiskenbaar.

    Voor de denker en dromer

    Dromers vinden hun plek in Cloud. Het tactiele 3D-dessin voelt aan als een luchtig textiel en lijkt dromen tastbaar te maken. Mysterieus en geruststellend tegelijk: Cloud prikkelt je zintuigen, terwijl je wegzakt in zachtheid.

    Voor wie houdt van minder

    Pristine is voor de perfectionist. Dit dessin zoekt verfijning en structuur op in een open, gaasachtige weving van matte en lurexdraden. Alles is in evenwicht, met ruimte voor verbeelding, maar zonder toeval.

    Voor de durvers met een voorliefde voor het grafische

    Coti spreekt tot de rebellen onder ons. Gedurfd en stoer, maar met oog voor harmonie. Het dessin vertaalt gevlamd hout, of Bois coti, in een krachtig grafisch patroon. Voor wie zijn onbevreesdheid wil vangen in interieurvorm.

    Wie Arte zegt, zegt niet zomaar behang, maar stijlvolle, gesofistikeerde en high-end muurbekleding. Arte zoekt voortdurend naar esthetiek, innovatieve productiemethoden en eersteklas, verrassende materialen, zonder daarbij de trends uit het oog te verliezen. Het is wereldwijd gekend voor haar verfijnde ontwerpen die schitteren in zowel klassieke interieurs, als in grootse architectonische bouwwerken, van residentieel tot projectinrichtingen. Met haar doordachte dessins maakt Arte al sinds haar oprichting in 1981 wonen mooier.

    Ieder jaar schitteren de nieuwste collecties in meer dan 80 landen overal ter wereld. De dessins moeten niet alleen vernieuwend en trendbepalend zijn, maar ook van superieure kwaliteit. Ongeveer de helft van de producten wordt intern vervaardigd met behulp van milieuvriendelijke procedés. De productie van een kleiner aantal muurbekledingen wordt toevertrouwd aan externe partners die dezelfde kwaliteits- en duurzaamheidsnormen hanteren. Arte mag zichzelf om die reden trots een CO2-neutrale onderneming noemen. Maatschappelijk verantwoord ondernemen behoort dan ook tot een van haar uitgangspunten en dit label is het bewijs dat Arte zich oprecht inzet voor het klimaat.









    30-08-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    29-08-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tips om je routine te resetten na de zomer

    Haal meer uit je ochtend met slimme apparaten van Philips :  • Van outfits organiseren, maaltijden voorbereiden tot snelle koffies zetten — Philips huishoudelijke apparaten maken je ochtenden gemakkelijker • Laat je inspireren door tijdbesparende recepten en meal prep-ideeën – allemaal beschikbaar via de HomeID-app, zodat je elke dag met minder stress en meer gemak begint

    Na een deugdoende zomervakantie kost het altijd even tijd om weer in het ritme van werk en school te komen. Maar terwijl we opnieuw wennen aan deze routines, staat Philips klaar om je ochtend soepeler en aangenamer te laten verlopen. Met slimme apparaten die het leven thuis eenvoudiger maken, haal je meer uit je tijd.

    Hier zijn de toptips van Philips en hoe huishoudelijke apparaten je kunnen helpen je routine terug te winnen:

    1. Bereid je ’s avonds voor

    Besteed elke avond slechts 10–20 minuten aan het organiseren van je essentials, zoals het klaarleggen van je outfit voor de volgende dag. Deze simpele routine geeft je een voorsprong in de ochtend. De Philips Steamer 5000-serie helpt je er op je best uit te zien door zelfs de meest delicate stoffen zoals zijde voorzichtig glad te stomen – met een garantie dat ze niet verbranden. Deze kledingstomer is binnen 35 seconden opgewarmd en werkt zonder strijkplank.

    2. Bespaar tijd met voorgeprogrammeerde functies

    Apparaten met vooraf ingestelde functies besparen tijd. Met de Philips LatteGo 5500-serie volautomatische espressomachine kan je de sterkte, hoeveelheid en melkvoorkeuren opslaan in vier gebruikersprofielen via het intuïtieve display. Met één druk op de knop zet je thuis kwaliteitsvolle koffie met verse bonen – van een krachtige espresso tot een romige cappuccino of zijdezachte latte. Dankzij QuickStart-technologie sla je het opwarmen en doorspoelen over en zet je meteen je eerste kopje.

    3. Creëer gedeelde routines

    Stem je routines af met je huisgenoten. Of het nu gaat om samen ontbijten, een ochtendwandeling of samen meal preppen – gedeelde routines zorgen voor verbondenheid, maken de overgang naar structuur makkelijker en zorgen voor een gevoel van samenwerking.

    De Philips Airfryer met dubbele manden en stoomfunctie is ideaal voor meal prepping. Met twee aparte compartimenten bak je in de ene mand je havermout met bessen en in de andere frittata-muffins. Terwijl de Air Steam-technologie tot 87% meer voedingsstoffen behoudt in vergelijking met koken, zorgt RapidAir Plus voor een knapperige bite met tot 90% minder vet.

    4. Visualiseer je dag

     Neem ’s ochtends een paar minuten om je ideale dag voor te stellen. Door je acties af te stemmen op je doelen blijf je gefocust en vergroot je je kans op succes. Visualisatie bereidt je brein voor op een goede dag, zodat je zelfverzekerd elk obstakel tegemoet kunt treden. En terwijl jij je dag visualiseert, maakt de Philips HomeRun Robot jouw huis schoon.

    De Philips HomeRun 5000 Series stofzuigt en dweilt tegelijk voor een vlekkeloze glans op harde vloeren zonder jezelf uit te hoeven sloven. Met dubbele roterende dweilen en 10.000 Pa zuigkracht verwijdert hij hardnekkig vuil en haren moeiteloos. Het automatische leegstation met 3 liter S-bag zorgt tot 70 dagen voor onderhoudsvrij gebruik. Precisienavigatie met lijnlaser vermijdt kleine obstakels, werkt bij weinig licht en overbrugt drempels tot 20mm, dus geen probleem voor rondslingerend speelgoed of schoenen. Kortom uw ideale partner!

    “Of je een ouder bent die het nieuwe schooljaar van de kinderen organiseert, een student die aan een nieuw semester begint, of een pendelaar die terug naar kantoor gaat – de huishoudelijke apparaten van Philips zijn ontworpen om het leven thuis beter, eenvoudiger en aangenamer te maken. Neem controle over je ochtenden met een beetje hulp van Philips-innovaties die je routine makkelijker maken.”  — zegt, Sabrina Heymans, persverantwoordelijke bij Versuni

    Voor meer tips en inspiratie voor ontbijtjes en lunchboxen om op voorhand klaar te maken, download de HomeID-app en ontdek ons receptenboek in de app.

    Prijs en beschikbaarheid:

    • Philips Airfryer Dual Basket 5000 is verkrijgbaar aan de adviesprijs van 259,99 euro

    • Philips Steamer 5000 is verkrijgbaar aan de adviesprijs van 69,99 euro

    • Philips LatteGo 5500 is verkrijgbaar aan de adviesprijs van 699,99 euro

    • Philips HomeRun 5000 Series is verkrijgbaar aan de adviesprijs van 649,99 euro

    Adviesprijzen zijn indicatief. De verkoper is vrij om de eigen verkoopprijs te bepalen.





    29-08-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-08-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bad Boy Elixir

    DE FLACON ALS BLIKSEMSCHICHT MET EEN TWIST

    Zet je schrap want de bliksem is klaar om opnieuw in te slaan... De gloednieuwe Bad Boy Elixir is tot nu toe de meest elektrische en luxueuze versie van Carolina Herrera's Bad Boy, herengeur gehuld in een flacon als bliksemschicht. Met tonen van aromatische salie, verfijnd leer en cederhout symboliseert deze krachtige geur de smeulende hitte die je ervaart na een tumultueuze storm. Als aanvulling op de gewaagde en originele Bad Boy en de uiterst populaire Bad Boy Cobalt, biedt Bad Boy Elixir een verfijnde en warme geurbeleving met een high-end en coole houding.

    Parfumeurs Quentin Bisch, Louise Turner en Jordi Fernández creëerden Bad Boy Elixir als een ode aan het premium leerwerk van het modehuis Herrera. Denk aan weelderig, doorleefd en handgemaakt leer dat zich vertaalt via de intens levendig bruine kleur van de nieuwe flacon als bliksemschicht. De zeste van pittige bergamot van de originele Bad Boy is terug, maar deze keer gecombineerd met de zoete toets van mandarijn en kruidige noot van salie. Een high-end twist van lavandin onthult een vleugje zachtheid gevolgd door de mystiek van cacao en wierook. Bad Boy Elixir, ook verkrijgbaar als aftershave, is het perfecte, waardevolle cadeau voor de rebel in jouw leven.

    Bad Boy werd gelanceerd in 2019 en werd instant een symbool van hippe rebellie. De geur onderscheidde zich met een gevoel voor mystiek en complexiteit dankzij de tonen van peper, groene bergamot en salie in combinatie met de stoutmoedigheid van cederhout, mysterieuze tonkaboon en sensuele cacao. De flacon, een prachtig kunstwerk dat alle zwaartekracht lijkt te tarten, vertegenwoordigt dan ook perfect de levendige en krachtige geurbeleving erin vervat. “Bad Boy, waarvan de ontwikkeling drie jaar duurde, overtrof al onze verwachtingen. Hij is wereldwijd een bestseller en bovendien een van de beroemdste herengeuren”, zegt Carolina A. Herrera. “Tijdens het creëren van deze geur ter belichaming van een hippe rebel hebben we het concept van de fougère herbekeken. Deze peiler in de herenparfumerie is zowel klassiek als baanbrekend tegelijkertijd.

    Carolina Herrera Bad Boy Cobalt Elixir is vanaf 1 oktober 2025 exclusief beschikbaar bij alle ICI PARIS XL-winkels in België. Bad Boy Elixir Eau de Parfum : 50 ml - € 113,28 - 100ml -  € 157,50 - 150ml - € 195,78

    Het fashion en beauty huis Carolina Herrera staat internationaal bekend voor een kleurrijke, speelse en zelfverzekerde levensvisie. Opgericht in 1981 door Carolina Herrera presenteert het gelijknamige merk ready-to-wear kledij (vertegenwoordigd door Creative Director Wes Gordon), accessoires voor zowel dames, heren als kinderen en daarnaast ook bruidsjurken, geuren en make up. Het olfactorisch avontuur van het huis begon in 1988 met de lancering van Carolina Herrera’s eerste eau de parfum. In 1996 trad haar dochter Carolina A. Herrera in haar voetsporen en lanceerde de geur 212 waarna ze uiteindelijk benoemd werd tot Beauty Creative Director. Tegenwoordig omvat de geurdivisie 20 merken – waaronder de Herrera Confidential-collectie, Bad Boy en de uiterst succesvolle geur Good Girl – en dit in meer dan 120 landen. Het op en top New Yorks bedrijf staat bekend om het omarmen van elegantie in combinatie met een vleugje speelsheid en de collecties van het merk weerspiegelen de iconische stijl en het verfijnde karakter van de oprichtster, Carolina Herrera.

     

     

     

     





    28-08-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 01/09-07/09 2025
  • 25/08-31/08 2025
  • 18/08-24/08 2025
  • 11/08-17/08 2025
  • 04/08-10/08 2025
  • 28/07-03/08 2025
  • 21/07-27/07 2025
  • 14/07-20/07 2025
  • 07/07-13/07 2025
  • 30/06-06/07 2025
  • 23/06-29/06 2025
  • 16/06-22/06 2025
  • 09/06-15/06 2025
  • 02/06-08/06 2025
  • 26/05-01/06 2025
  • 19/05-25/05 2025
  • 12/05-18/05 2025
  • 05/05-11/05 2025
  • 28/04-04/05 2025
  • 21/04-27/04 2025
  • 14/04-20/04 2025
  • 07/04-13/04 2025
  • 31/03-06/04 2025
  • 24/03-30/03 2025
  • 17/03-23/03 2025
  • 10/03-16/03 2025
  • 03/03-09/03 2025
  • 24/02-02/03 2025
  • 17/02-23/02 2025
  • 10/02-16/02 2025
  • 03/02-09/02 2025
  • 27/01-02/02 2025
  • 20/01-26/01 2025
  • 13/01-19/01 2025
  • 06/01-12/01 2025
  • 30/12-05/01 2025
  • 23/12-29/12 2024
  • 16/12-22/12 2024
  • 09/12-15/12 2024
  • 02/12-08/12 2024
  • 25/11-01/12 2024
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 15/06-21/06 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 07/09-13/09 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!