Terre de Lumière is een landschap, een emotie, een verblindende herinnering. Calice Becker, Shyamala Maisondieu, Nadège Le Garlantezec. Deze drie getalenteerde parfumeurs ademden de avondlucht in terwijl ze het licht van het Gouden Uur in zich opnamen. Uit dit verrukkelijke moment werd Terre de Lumière geboren, geïnspireerd door de goudtinten van de ondergaande zon met rode en gele strepen. Het is verslavend, heerlijk en aromatisch, de geur van de lichtstralen die de Provence strelen voordat de nacht valt.
Licht vormt de ziel van de Provence. Het is een verrukkelijk ingrediënt, een levensbrengende honing vol energie die alle essenties van een zintuiglijk land met elkaar verbindt. Niets evenaart de zon van de Provence wanneer deze de lucht kleurt aan het eind van de dag. Dit is het Gouden Uur, een moment waarop het licht zo betoverend en verslavend is dat het kunstenaars van over de hele wereld heeft aangetrokken.
Lee Cooper x Oona Smet
Lee Cooper gelooft sterk in jong creatief talent van eigen bodem. Campagnes als 'The Makers' en 'Made to be different' zijn hier een mooi voorbeeld van. Het oudste jeanslabel van Europa sloeg dan ook de handen in elkaar met de Antwerpse fotografe Oona Smet om de wintercollectie visueel in te blikken. Het resultaat is een sterke fotoreeks dat perfect de urban identiteit van jeans en de authenticiteit van het merk uitstraalt. In hun verscheidenheid is er één constante bij de modellen: ze dragen jeans, elk op hun manier.
|