De 7 dagen van de week zijn: zondag, zondag, zondag, zondag, zondag, zondag en zondag In deze dagen is dit blog aan het evolueren van een humoristische naar een sarcastische confrontatie met wat ons overkomt door deschuld van domme onverlaten die de regels niet kunnen respecteren tegen corona.Ze zijn seriemoordenaars!
12-11-2017
Geen file meer
Gedaan met files !
Dat files vervelend zijn, is oud nieuws. Onze ministers doen er niets aan, zeker Ben Weyts NIET!
onze Ben doet niets liever dan poseren voor fotografen en interviews geven voor de reporters.
De prangendste files zijn echter de opstoppingen (letterlijk!) aan de damestoiletten.
Iedereen weet stilaan dat aan de mannentoiletten een veel vlottere spoeling heerst.
Wij hebben echter de oplossing gevonden, dubbel rendement!
Het nieuwe circulatieplan van Filip Watteeuw doet ook letterlijk veel stof opwaaien.
Peter Sagan vernam tijdens de Ronde Van Vlaanderen welke absurde ingrepen plaats vonden in de Oost-Vlaamse provinciehoofdstad.
Hij probeerde enkele vuistregels te memoriseren, maar die brachten zijn immuunsysteem, zijn evenwichtszin, zijn zin voor richting en oriëntatie zodanig van streek, dat de gedachte alleen al fatale gevolgen had!
over de Schelde te bouwen, een ware attractie voor het verloederde Antwerpen, waar eigenlijk niets te zien is, buiten Borgerokko...
Die kans hebben we dus waarschijnlijk gemist.
Er zijn nog andere ideeën uit de verroeste breinen gerezen van wie er zich mee bemoeit of voor wie het nog iets kan schelen.
Een grote ring rond de ring lijkt een kans te hebben. Via de Liefkenshoektunnel en een nieuwe Tijsmanstunnel.
Wie deze omweg gebruikt, ontvangt per passage 2 EURO. Uit erkentelijkheid omdat de Antwerpenaars hierdoor alleen hun eigen stanklucht hoeven in te ademen.
Aangezien de scheepvaart op de Schelde ondermaats is wegens de bloeiende havens van GENT en BRUGGE, is er een nieuw alternatief:
In de Gentse haven kan men met zijn wagen inschepen en via Terneuzen het Antwerpse stadscentrum bereiken.
De overzetdienst zet de Japanse autoschepen in, wanneer die in de Gentse haven wachten om te mogen afvaren naar FUKUSHIMA.
Voordelen: ontlasting snelwegen naar Antwerpen, minder vervuiling van de lucht, geen files, geen stress onderweg.
Nadeel: de tocht duurt slechts 5.45 uur en wordt beloond met één gratis tankbeurt.
Om zogezegd verkeersslachtoffers te vermijden, zal hij nu enkele miljoenen uitgeven aan Trajectcontroles, met camera's die nummerplaten herkennen.
Hoe dom kan iemand zijn!
Er zijn twee soorten automobilisten.
De eerste groep respecteert alle snelheidsbeperkingen, en brengt dus nooit geld binnen in Weyts zijn zakken.
De tweede groep zijn de roekelozen, die de eerste groep voortdurend in gevaar brengen, niet omdat ze te snel rijden alleen, maar omdat ze gewoon niet kunnen sturen.
En WAT GEBEURT ER?
Als die weten dat er trajectcontrole is, drijven ze mee op de stroom.
Maar dan is het volle gas, tot de volgende controle, en DAAR gaan doden vallen.
TRAJECTCONTROLE = STRESS = ROEKELOOSHEID door TIJDVERLIES = ONGEVALLEN
Minister Ben Weyts is onze nationale geldverspiller bij uitstek.
Alle verkeersborden met snelheidslimiet 70 moeten weggehaald en vernietigd. Opbrengst oud metaal gaat ergens heen (15 cent /kg), maar WAARHEEN?
WIE BETAALT het weghalen en transport van die borden?
Met minstens 7000 boetes per dag kan hij al wat financieren!
Zelfs NUTTELOZE camera's!
Er is geen enkele nationale weg in het land waar je zelden meer dan 40km/uur kan rijden dan op de N42!
Tientallen kilometers lang MAG je NIET inhalen, fietsen of sneller dan 70, en dat op de enige verbinding tussen Gent en Zuid-Oost-Vlaanderen.
In meer dan 90% van de gevallen zit je gewoon achter een LANDBOUWVOERTUIG, dat GROND vervoert, en hardnekkig op de rijstrook blijft waar iedereen rijdt.
Op de foto ziet iedereen hoe breed de weg is: een ongebruikte middenstrook, een nutteloze fietsstrook voor mieren aan weerskanten van de weg, en tot in Oosterzele een strook naast de N42 die al sinds vorige eeuw onteigend is om er een 4baansweg van te maken.
Alleen in Zottegem zijn ze niet zot: daar mag je heel even meer dan 70, inhalen en rond de rotonde flaneren nadat je geflitst bent bij de commerciële buurt.
EN DAAR KOMT EEN TRAJECTCONTROLE !
Om de gelukzak te flitsen die tractoren kon inhalen op gevaar van eigen leven.
Als het van Ben Weyts afhangt, wordt ons wegennet één grote parking.
70 per uur, terwijl je tegen 100 in 50% minder tijd ter bestemming bent.
Of in het hospitaal.
En weg van de straat, zodat het andere verkeer beter doorkan.
De meeste chauffeurs die nu al te snel rijden in hun BMW of in de auto die ze voor een BMW aanzien, zullen zenuwachtiger worden, met meer stress hun weg verderzetten zodra ze de ruimte zien om het gaspedaal dieper in te drukken.
Gevolg: meer ongevallen, meer risicogedrag, meer verkeersdoden.
De voormalige Schepen van Ruimtelijke Ordening wordt nog in 2035 voor het gerecht gedaagd. De 90-jarige Rob Van de Velde (N-VA) was in 2016 schepen van Openbare Werken in Antwerpen.
Er werd toen beslist de Oosterweelverbinding uit te voeren met tunnels. Wetende dat men in België geen tunnels kan bouwen, is dat plan toch uitgevoerd. Al wist men reeds in 2016 dat de tunnels in Brussel een voor een aan het instorten waren!
Bovendien gebeurden er sinds de opening in 2028 dagelijks zware ongevallen, waarbij de evacuatie van wrakken en gewonden jaarlijks een paar duizend levens gekost heeft. En miljoenen euro's economische schade.
In de tunnels zelf kwamen in 2029 al overal boomwortels tevoorschijn, die doorheen de overkapping groeiden.
De parken op de overkapping bezoeken doet men op eigen risico. Het is wel toegelaten de honden daar te laten plassen en zo, de ingenieurs zien het verband niet tussen betonrot en hondenpoep.
Als je voortaan aangerand wordt op de trein, is er niemand om een beroep op te doen.
Met de uitgespaarde wedden kan men de drie directeurs en de ceo meer loon uitbetalen voor het onderling geruzie.
De sporen en infrastructuur moeten door de reizigers zelf onderhouden worden, als compensatie voor de forse toename van het zwartrijden, er wordt immers niet meer gecontroleerd.
Duurdere treintickets:
Om de wekelijkse herstelling van de betaalautomaten te financieren.
Verhoging van de perrons van 400 stations:
Om rolstoelpatiënten gemakkelijk te laten opstappen, want alle andere reizigers nemen voortaan de wagen.
Automatische treinen:
Als het echt verwezenlijkt wordt, gaat het vaak gebeuren dat je trein de verkeerde weg opgaat, want gpsjes voor die automatische piloten zijn niet gebudgetteerd.
Alleen het automatisch parkeren van de treinstellen gebeurt voortaan met minder blikschade.
De Belgen kopen minder dieselauto's dan vorig jaar.
Formidabel! Zuiverder lucht!
Maar goedkoper?
Wie meer dan 10 000 km op een jaar rijdt, is beter af met diesel. Ikzelf rijd twee keer per jaar naar mijn vakantiehuisje in Johannesburg, Zuid-Afrika, en ben beter af met diesel.
Trouwens, de meeste Belgen zijn kuddedieren, kopen Benzinewagens, zodat benzine schaars en duur gaat worden.
Diesel daarentegen komt minder in trek en zal NOG GOEDKOPER worden.
Waarom dan meedoen met de kudde schapen? Ik blijf dieselen!
Wie een ongeval veroorzaakt, draait voortaan op voor de kosten die een privéfirma aanrekent voor het aanbrengen van de gepaste signalisatie terwijl de politie de nodige vaststellingen doet.
Een goede raad: zorg zelf voor de signalisatie indien u verongelukt!
Volgende borden moeten zich voortaan in uw autokoffer bevinden, anders riskeer je per jaar 500 euro méér te betalen voor uw autoverzekering
Reken niet op mij !
Het is wel noodzakelijk dat je na het ongeval ZELF de signalisatie aanbrengt, vanaf 200 meter VOOR de plaats van het ongeval.
De NMBS kan nog 5 000 banen schrappen (wordt gezegd door een ex-bestuurder)
Geen bermonderhoudsarbeiders meer: het onkruid sterft af door de luchtverontreiniging.
Geen schoonmaakploegen meer: de zeep is op, de borstels zijn versleten en het water is te duur.
Geen graffitiverwijderaars meer: nieuwe treinen worden aangekocht MET GRAFFITI, en de mensen die nu in dienst zijn, hebben allemaal ziekteverlof wegens ARTROSE.
Geen spoorlopers meer om te controleren of alles ok is: spoorlopen kan niet meer door de struikelmatten en is trouwens verboden.
Geen spoorleggers meer: na elke ontsporing worden de sporen vervangen, onnodig dit op voorhand te doen;
Geen treinbegeleiders meer: de criminaliteit tegenover begeleiders zal tot nul worden herleid.
Geen zwartrijders meer: wegens de stakingen krijgen ze de kans niet meer, want
Nooit zoveel lucht verkocht als dit jaar op het autosalon!
Snufjes die er geen zijn, en vooruitzichten, te gek om verzwegen te worden:
Auto's rijden zelf, parkeren zelf, blijven vanzelf tussen de lijntjes...
Tot daar is het nog half betrouwbaar.
Maar: auto's die weigeren te rijden als ze een bom moeten afleveren (zelfmoordauto's dus) ...
Wagens die zelf tanken en eerlijk de rekening betalen met eigen bankkaart...
Vehikels die in de file transformeren tot fiets of motorfiets, zodat je tijdig ter bestemming bent...
Voertuigen die terugflitsen als flitscamera's te opdringerig worden, zodat de foto overbelicht en onleesbaar wordt...
Auto's die met je communiceren op je smartphone, zodat je weet wanneer ze motorpijn, dorst, te koud, geen stroom of geen zin hebben, die je vertellen als huun schoenen versleten zijn of wanneer ze bang zijn voor carjackers... Al gezien?