Nieuwe Verkeers Agressie
Allen in de file !
Vanaf 2017 mag het verkeer nergens nog vooruit gaan ! Zelfs niet op gewestwegen.
Op onze snelwegen kan je nog 120 km/uur rijden, maar dat lukt amper: ofwel zit je in een structurele file, een onverwachte file, achter een gekantelde vrachtwagen, achter een tractor, een vuilniswagen, een gemummifieerde ouderling die al lang geen gewone senior meer is, een ongeval van een vrachtwagen die op een file is ingereden, ofwel in wegwerkzaamheden.
Op de gewestwegen mag je vanaf 2017 nog maar 70 rijden. Daar zullen de wekelijkse zondagsrijders zelfs in de week nog maar amper 60 rijden, zodat er files of accordeon-gedoe zullen ontstaan bij de minste kat die de weg oversteekt.
In de bebouwde kom mag je theoretisch nog 50, en in Gent zelfs maar 30.
Koop dus allemaal een step, een stegway of steel een fiets, het is zuiniger en sneller dan met een auto in België rondrijden!
50 jaar geleden werden er tenminste nieuwe wegen aangelegd.
Daarna werden ze verbreed.
Daarna werden ze versmald.
Vroeger lagen de wegen effen, PLAT...
Nu worden er bloembakken, allerlei hindernissen, hekken en verkeersremmers ( bulten, plinten, putten, plateaus,...) aangelegd boven op de mooie nieuwe wegen.
Als men opgravingen doet over 500 jaar, en vaststelt op welke wegen wij in de 21ste eeuw reden, noemt men ons achterlijk en onbekwaam op verkeersgebied.
En nu we eindelijk voor een niet traditionele partij gekozen hebben, komt het schrandere verkeersgenie BEN WEYTS met het ultieme middel om het verkeer in ons land compleet LAM TE LEGGEN !
N-VA = Niets Voor Automobilisten
Niet Vooruit, ACHTERUIT !
Nooit Verkeersproblemen met Autoboycot
Nog Verkeersdoden Aangevraagd
Waarom deze laatste?
Omdat alles wat men tegenwoordig verzint zogezegd om het aantal verkeersdoden te beperken, een AVERECHTS EFFECT heeft !
Op de zeldzame plekken waar men gas kan geven, zijn vele chauffeurs van BMW, Audi, Seat, plus degenen die dromen van zo een wagen te besturen, de regels nog meer aan hun laars gaan lappen.
Wie niet begrijpt dat dit verkeersbeleid een negatief effect heeft, is al lang niet meer op de Belgische wegen geweest.
Daar is alles aanwezig om een chauffeur te frustreren en onverantwoord te doen gas geven zodra de weg een beetje vrij is.
|