Tiense kringwinkel beloont creatieve klanten xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Doe iets leuks met een Kringding was de opdracht voor de Netlog wedstrijd van De Kringwinkel. Wie de leukste foto postte, won een fuif ter waarde van 1.700. De bezoekers van de site konden stemmen.
Meer dan 24.000 mensen bezochten de site, meer dan 1.500 bezoekers maakten zich vriend. Er waren 82 deelnemende klassen, vriendengroepen of jongeren individueel.
De klas van het 6e middelbaar van KA Pegasus Oostende. Wij willen een schoolfuif organiseren en vonden deze wedstrijd dus een bere(n)goed initiatief. Vandaar ook de knuffelberen die uit De Kringwinkel komen. Met een score van 9,4 op 10 en meer dan negenduizend stemmen veroverden ze de hoofdprijs: het ronde bedrag van 1.700 euro, te besteden aan een beestige fuif. Dat wordt dus een vette klasfuif! Directeur Jean Surmont: Ik ben erg trots op mijn leerlingen, die zowel hun zin voor initiatief hebben getoond als een sterke samenwerking.
Maar er is meer: De Kringwinkel was zo in de wolken met de creativiteit van de inzendingen, dat ze besloten om nog vier extra waardebons van 50 euro te schenken. Die gaan naar de creatiefste ideeën. Twee van de vier extra waardebons gaan naar Tiense inzendingen. Daarvan gaat er een naar de scouts Berkrakkers met hun skatekonijn en een andere naar Victoria Springer met een retrofoto uit het stadspark.
|