Ook een diepvriestas kan blijkbaar mode zijn

© Instagram

Eerste was er de peperdure Ikea-tas van Balenciaga en nu pakt Helmut Lang uit met een al even prijzige diepvriestas. Dagelijkse gebruiksvoorwerpen blijven populair bij ontwerpers en grote modehuizen.

flb

Helmut Lang heeft zopas een dure tas geïntroduceerd die zo in de diepvries gestopt kan worden. Het treedt daarmee in de voetsporen van heel wat andere grote modehuizen die dagdagelijkse voorwerpen gingen pimpen en er vervolgens een flink prijskaartje aan vasthingen. Een van de eerste was Demna Gvasalia die voor Balenciaga de Ikea-tas lanceerde. Daarna volgde onder meer ook Moschino dat onder leiding van Jeremy Scott een jas uitbracht die uit een droogkuiszak bestond en ga zo maar verder.

Ook Helmut Lang laat zich dus niet onbetuigd. Zo bracht het eerder dit jaar in het spoor van Maison Margiela, Louis Vuitton en Jil Sander een luxueuze 'vuilniszak' uit. En dit keer heeft het de diepvrieszak onder handen genomen. Het gaat om een tas uit de koelhoudende stof waarvan de binnenkant van zo'n diepvrieszak is gemaakt, met daarop het logo van het modehuis. Prijskaartje: 320 dollar (270 euro) voor de grote en 295 dollar (250 euro) voor de kleine versie. Daar krijg je wel een modieuze diepvriezer voor in de plaats.

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

Beste van Plus

Lees meer