James Arthur
Volledig scherm
© James Arthur

Bpost zet volop in op pakjesbedeling

Het postbedrijf bpost trekt de komende jaren voluit de kaart van de pakjesbedeling, onder impuls van het toenemende succes van de e-commerce. 

9 reacties

  • Anoniem

    6 jaar geleden
    Ook opgehouden te bestellen en leveringen via b post ,kan niet zijn dat je voor 10 u besteld en 4 dagen ,ja zelfs eens 7 dagen later je zending krijgt terwijl ze de dag van bestelling op de post zijn gegaan,wie betaald uiteindelijk verzendingskosten. Neen ,nee alles via bol.com en sites die servies bieden,vandaag bestellen,morgen aan de deur en waarom gaat het bij die wel en niet in Belgie,nu geen probleem meer .B post zet zichzelf buiten spel,overigens buitenland is ook nog goedkoper
  • james vroman

    6 jaar geleden
    ook meegemaakt was geleverd maar niets ontvangen ...2 dagen later kwamen ze terug ze hadden het gevonden het lag onder de zetel dan mail gezonden naar die website dat ik er niets meer koop als ze nog met bpost leverden ...als ik hen zie staan bij levering annuleer ik de bestelling ..liever post .nl.
  • jan boden

    6 jaar geleden
    Alles pakjes gaan bij hen verloren en nooit hoor je daar nog iets van. Je kan je geld net zo goed door de WC trekken als daar een pakje op te sturen.
  • rik lagrou

    6 jaar geleden
    Ja investeren in buitenlandse verliesbedrijven Maar hier ??post te grabbel voor een ieder Vertrouwen in personeel kapot maken Door beleid X%pakjes die niet goed aankomen Klanten verliezen -papier post niet belangrijk vinden Enkel directieloon +postjes =klant en postbode ??flexi ??
  • emiel wouters

    6 jaar geleden
    ja, dan krijg je veel geschuurde pakjes binnen en een sticket er op "beschadigd tijdens transport". in feite leeggehaald en opgevuld met een DVD van "David Cassidy, hoe snel rijk worden". kan niet cynischer. Hoeveel van die DVD's hebben jullie nog in voorraad?