Ryanair heeft al meer dan 313.000 omboekingen en terugbetalingen verwerkt
Alle 315.000 klanten van Ryanair die in september en oktober te maken kregen met geschrapte vluchten, hebben een e-mail ontvangen en meer dan 313.000 omboekingen of terugbetalingen zijn verwerkt. Dat komt overeen met 99,4 procent van de klanten. Dat meldt de Ierse lowcostmaatschappij vanavond.
De overige 2.000 klanten (0,6 procent) hebben volgens Ryanair nog geen contact opgenomen met de luchtvaartmaatschappij.
Voor de wijzigingen in het winterschema hebben alle 400.000 klanten een e-mail ontvangen van het bedrijf. Meer dan 384.000 omboekingen of terugbetalingen (96 procent van de klanten) zijn verwerkt. De overige 16.000 (4 procent) hebben nog geen contact opgenomen met Ryanair.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
PREMIUM
7 tips voor een onvergetelijk verblijf op het eiland Texel, waar meer schapen dan mensen wonen: “Terwijl we lammetjes aaien, vergeten we al de rest: heerlijk!”
-
Spaargids.be
Mag je het geld op de rekening van je kind als ouder zelf gebruiken? En wat kan je zoon of dochter (zonder dat jij het weet)?
Het is de vrees van heel wat ouders: je hebt jarenlang flink voor je kinderen gespaard, maar eens ze 18 zijn, doen ze het verzamelde geld meteen op. En dan niet per se aan - in jouw ogen alvast - nuttige zaken. Hoe kan je dit vermijden? Spaargids.be geeft advies. -
Eurostar-tickets voortaan tot uur voor vertrek omwisselbaar
De uitbater van hogesnelheidstreinen Eurostar versoepelt de voorwaarden voor de omruiling en terugbetaling van tickets. Voortaan zullen standaardtickets bijvoorbeeld tot een uur voor vertrek kosteloos omwisselbaar zijn. -
-
België bij landen met meeste laadpunten in Europa: hoeveel zijn er in Frankrijk en Spanje?
-
PREMIUM33
Hoteluitbater Robin (58) vertelt hoe hackers op één uur 180 van zijn klanten oplichtten: “Het regent annuleringen en ik sta machteloos”
Wie een hotel boekt of gaat boeken in de komende vakanties, kijkt maar beter uit. Hackers hebben het gemunt op hotelgasten. Plots krijg je een dringende boodschap van Booking.com of van je hotel in je inbox: “Uw hotel kon uw betaling niet verwerken. Bevestig uw boeking hier.” Maar die vraag is niet wat het lijkt. Robin Schluter (58), hoteluitbater, vertelt hoe de hackers op één uur tijd zelfs 180 van zijn klanten viseerden. Hoe gaan oplichters te werk? En hoe voorkom je dat jij slachtoffer wordt? -
Ryanair belooft piloten opslag en meer werkzekerheid
Ryanair heeft haar piloten loonsverhoging en meer werkzekerheid beloofd. Dat staat in een brief van de Ierse luchtvaartmaatschappij aan het vliegend personeel die persbureau Reuters in handen kreeg. -
Ryanair geeft passagiers 40 euro per geannuleerde vlucht
-
Finnair past nummer 'ongeluksvlucht' 666 naar HEL(sinki) aan
-
Livios
In welke maanden leveren je zonnepanelen het meeste op en hoe komt dat?
Wil je weten hoeveel stroom je zonnepanelen jaarlijks, maandelijks of dagelijks opwekken? Bouwsite Livios legt uit hoe je dat makkelijk zelf berekent en welke factoren een invloed hebben op de opbrengst van je installatie. -
PREMIUMOverzicht
Waar parkeer je gratis of goedkoop aan zee? “Tot 8 uur gratis parkeren, maar je moet het aanvragen”
Het kwik klimt dit weekend naar 24 graden volgens het KMI en dus zet de Belgische kust zich schrap. Voor de dagjesmensen die met de wagen naar zee willen afzakken: waar parkeer je het goedkoopst of zelfs helemaal gratis in de tien kustgemeenten? We zetten alle opties op een rij - van Knokke-Heist tot De Panne - en delen interessante bespaartips. -
PREMIUM
Voordelig citytrippen met een local als gids: krijg je écht waar voor je vrijwillige bijdrage? “5 euro is een peulschil vergeleken met officiële tour”