Samsung opent eerste Belgische service center vlakbij Centraal Station in Antwerpen
iHLNIn Antwerpen heeft smartphoneproducent Samsung het eerste service center in België geopend, in aanwezigheid van Minister van Werk, Economie en Consumentenzaken Kris Peeters (CD&V). Samsung-gebruikers kunnen er terecht voor reparaties en advies bij het instellen van hun toestel.
Samsung is de eerste smartphonemaker die een service center opent in België. Met de dienst wil het bedrijf antwoord bieden op de gewijzigde verwachtingen van de consument: "Ze willen geen dag meer zonder toestel en zoeken een snelle oplossing voor hun probleem." Wie voor 15 uur langskomt, wordt dezelfde dag nog geholpen, belooft Samsung.
Herstellingen en advies
In het center, dat vlakbij het centraal station ligt, kan de klant ook terecht voor persoonlijk advies over zijn toestel. Dat daar vraag naar is, weet Samsung uit ervaring met de ‘Experience Store’ in Brussel en gelijkaardige service centers in Amsterdam en Rotterdam.
Er zullen in eerste instantie zes specialisten aan het werk gaan, op termijn zal dat aantal stijgen naar een vijftiental. Samsung schat dat het maandelijks ongeveer 3.000 klanten zal kunnen helpen en zowat 1.000 herstellingen zal doen.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
Apple komt met flinke aanpassingen tegemoet aan strenge EU-regels
-
Independer
Dit zijn de 5 populairste autokleuren en zo beïnvloedt de kleur van je wagen de prijs
Zwart, wit of grijs: het klinkt misschien wat eentonig, maar als je auto deze kleur heeft dan kun je rekenen op de nodige waardevastheid als je hem ooit wil verkopen. Daarnaast zijn er nog een paar andere elementen die de restwaarde van een voertuig bepalen. Independer.be maakt je wegwijs. -
PREMIUM
“We zullen echt merken hoe AI ons leven verandert”: wat brengt 2024 op vlak van artificiële intelligentie?
Dit jaar leek artificiële intelligentie plots overal, vooral omdat ChatGPT en concurrenten revolutionaire dingen liet zien. Er werd ook gepraat over ‘het einde van de mens’ en ‘iedereen die zonder job zal vallen’. Zo ver zijn we niet, maar volgend jaar wordt wel nog straffer dan dit jaar, zegt HLN-tech-expert Kenneth Dée: “We staan aan de start van heel wat grote doorbraken.” -
-
OpenAI beschuldigt The New York Times van “hacken” ChatGPT
-
3
GETEST. Met nieuwe Samsung S24 kun je telefoneren in andere taal: hoe goed werkt dat?
Een andere taal kunnen spreken zonder uren en uren cursussen te volgen: het is een droom van velen. Techneuten proberen al jarenlang dat probleem op te lossen, maar Samsung heeft met de nieuwe Galaxy S24-reeks een stap vooruit gezet. Een tafeltje in een Madrileens restaurant boeken zonder een woord Spaans te kunnen? We konden het vorige week een eerste keer kort uittesten. -
6
Apple plooit voor nieuwe regels EU: dit verandert er op je iPhone
Met frisse tegenzin heeft Apple aangekondigd hoe het bedrijf zich zal plooien naar nieuwe regels van de Europese Unie. De Digital Markets Act (DMA) gaat vanaf maart in en dat brengt veranderingen met zich mee op je iPhone. We sommen de belangrijkste voor je op. -
Samsung onthult nieuwe lijn budgetsmartphones met “grootste batterij ooit”
-
HLN Shop
Honderden euro’s besparen met een refurbished laptop? Deze voor- en nadelen moet je in rekening brengen
-
PREMIUM1
Ooit miljardenbedrijf en trendsetter, nu niets meer waard: verdwijnen steps van Bird na bankroet?
Het bedrijf dat eigenhandig de hype rond deelsteps gestart is, Bird, zit in bijzonder slechte papieren. In plaats van miljarden is het bedrijf nu quasi niets meer waard. De concurrentie is groot, maar het bedrijf wordt ook overspoeld met rechtszaken en heeft moeite om winst te maken. Het heeft een faillissmentsprocedure gestart. Ook bij ons zijn de steps te vinden in steden, maar hoe lang nog? -
Livios
Zonnepanelen met 40 jaar garantie: zijn ze echt van hogere kwaliteit of is het louter een verkooptechniek?
Solar Solutions Group - AEG’s leverancier van zonnepanelen, omvormers en thuisbatterijen - pakte onlangs uit met een nieuw model van zonnepanelen. Niet zozeer het paneel zelf sprong in het oog, maar wel de garantie van 40 jaar die eraan vasthangt. Maar betekent dat ook dat de zonnepanelen daadwerkelijk beter zijn? Of is de garantie eerder een marketingstrategie om de verkoop aan te zwengelen? Bouwsite Livios zoekt uit wat de regels rond garanties zijn. -
Mijnenergie
Benzine, diesel of elektrisch: wat is de goedkoopste brandstof?
0 reacties
Resterende karakters 500
Log in en reageer