Alexander Wang
Volledig scherm
© Alexander Wang

Waarom seks in reclames (niet) altijd verkoopt

Of het nu een half naakte man op een gigantische billboard is, of een vrouw die extreem zwoel in de camera kijkt. Seks blijkt nog steeds extreem goed te verkopen. Nu ja, dat denken we toch. Wetenschapsfilosoof Gustaaf Cornelis legt uit waarom dit niet altijd het geval is. 

6 reacties

  • Nico Herbots

    6 jaar geleden
    als het te ver gezocht of cliché is, illustreert het alleen maar hoe schraal het merk is. Slechte reclame kan echt tenenkrullend zijn en een gigantische turn off voor consumenten met meer dan 2 hersencellen.
  • Stefanie vanhouche

    6 jaar geleden
    Belachelijk is het waarom meer vrouwen as mannen. Tis1 en al vrouw dage ziet. Draai mss de rollen is om
  • gustaaf carpels

    6 jaar geleden
    Natturlijk moet er een minimum aan relevantie Zijn he maar dat ligt echt echt laag dat minimum
  • ka Van der Linden

    6 jaar geleden
    Dat weet ik nog zo niet hoor.
  • Jens van den Broeck

    6 jaar geleden
    De preutse krant schrijft weer