Proximus zoekt 250 nieuwe medewerkers
Telecombedrijf Proximus gaat 250 nieuwe technische medewerkers en digitale specialisten aanwerven. Het gaat voornamelijk om lassers voor de koper- en glasvezelnetwerken, technici voor interventies bij residentiële en professionele klanten, en nieuwe digitale functies als data scientists, veiligheidsexperts en digital marketeers. Dat heeft het bedrijf maandag bekendgemaakt.
Om de juiste profielen te vinden lanceert Proximus een grote aanwervingscampagne, voornamelijk via de sociale media en binnenkort ook via de technische voertuigen van Proximus.
Investeringsplan van 3 miljard voor glasvezel
Proximus lanceerde in december 2016 het programma "Glasvezel voor België", een investeringsplan van 3 miljard euro in de komende tien jaar om nog sneller glasvezel uit te rollen in België. "Om dergelijke ambities waar te maken moet een bedrijf kunnen rekenen op performante teams", klinkt het. Proximus is met zijn 13.600 medewerkers al een van de grootste werkgevers van het land en gaat nu actief op zoek naar 250 nieuwe medewerkers.
De visuals van de aanwervingscampagne zijn gebaseerd op emoticons, "omdat iedereen vandaag het vaakst naar emoticons grijpt om gevoelens uit te drukken".
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
Independer
Bijna geen cabrio’s meer onder de 35.000 euro: 4 zaken om rekening mee te houden als je er één koopt
-
Spaargids.be
Volgend jaar gaat de pensioenleeftijd omhoog: hoeveel kost het om een jaar vroeger te stoppen met werken?
De wettelijke pensioenleeftijd in ons land bedraagt 65 jaar. Vanaf 1 februari 2025 stijgt die naar 66 jaar, en in 2030 gaat de lat naar 67 jaar. Kijk jij al uit naar je pensioen? Wil je zelfs vroeger stoppen dan je wettelijke pensioenleeftijd? Dat kan, maar daar hangt wel een prijskaartje aan vast. Spaargids.be maakt de (be)rekening. -
Winst Duitse autobouwers Mercedes en Volkswagen keldert
De Duitse autobouwers Mercedes-Benz en Volkswagen zagen de verkoopcijfers van hun auto’s - en daarmee ook de winst - flink dalen in de eerste drie maanden van het jaar. Dat komt onder andere door de “matige vraag” naar elektrische auto’s volgens Mercedes. “Zoals verwacht begint het jaar traag”, zegt financieel topman Arno Antlitz van Volkswagen. -
-
PREMIUM12
Belg leent minder voor auto en renovatie: aantal consumentenkredieten op afbetaling op laagste niveau in 10 jaar
-
17
Russisch staatsgasbedrijf Gazprom maakt voor het eerst in 25 jaar verlies
Gazprom heeft vorig jaar voor het eerst sinds 1999 een verlies geleden. Na de grootschalige inval van Rusland in Oekraïne verkocht het Russische staatsgasbedrijf steeds minder gas aan Europa, waarmee een lucratieve exportmarkt is weggevallen. -
Independer
Ons gemiddelde internetverbruik stijgt stevig: hoeveel doen we maandelijks op? En hoe kan dit voor minder geld?
Volgens de nieuwste cijfers van het BIPT (Belgisch Instituut voor postdiensten en telecommunicatie) steeg het gemiddelde verbruik van vast internet eind vorig jaar tot 278 GB per maand, tegenover 251 GB een jaar eerder. Het gaat om een stijging met tien procent. Welk abonnement is het voordeligst, als jij - net als zovelen dus - heel wat internet nodig hebt? Independer.be overloopt je opties. -
PREMIUM24
De blunder van 1,6 miljoen euro: waarom de CEO van AB InBev zo fors moest inleveren op zijn loon
-
Goudprijs naar recordniveau na dood van Iraanse president
-
Lamborghini vindt het te vroeg voor volledig elektrische sportauto: “Brullend geluid van V10-motor valt niet zomaar na te bootsen”
De Italiaanse sportwagenfabrikant Lamborghini wacht voorlopig met het volledig elektrisch maken van zijn sportwagens. Volgens Lamborghini-baas Stephan Winkelmann is het op zich geen probleem om snelle elektrische auto’s te produceren. Alleen emotionele aspecten, zoals het brullende geluid van de V10-motor van de Huracan, kunnen niet zomaar worden nagebootst. -
Marc Van Hool wil verkoop trailerafdeling Van Hool ongedaan maken: “Ons bod was op alle vlakken beter”
De Belgische investeringsmaatschappij CIM Capital wil het biedingsproces voor de afdeling ‘Industriële Voertuigen’ van busbouwer Van Hool uit Lier laten heropenen. CIM Capital is gedeeltelijk in handen van Marc Van Hool, deel van de familietak die geen aandelen in het busbedrijf bezat. -
2
Prijs robusta-koffie op hoogste niveau in 45 jaar
1 reactie
Resterende karakters 500
Log in en reageerGerd Van nieuwenhove