Nieuwe campagne toont Selena Gomez als stoere ballerina

© Instagram

Selena Gomez is het nieuwste gezicht van Puma en kruipt voor de lancering van hun nieuwe sneakermerk in de rol van prima ballerina. In een strakke legging toont de zangeres dat de rol van danseres haar heel goed ligt.

elvh

Voor haar tweede campagne voor sportmerk Puma liet Selena Gomez (25) zich inspireren door de dansers van the New York City Ballet. En Pointe is de nieuwe sneakercollectie van het merk en de schoenen doen een beetje denken aan de balletschoenen uit de danszaal.

Op de foto's zien we zangeres Selena Gomez als heel stoere danseres. In een gouden legging toont ze dat ze bijzonder lenig is en dat de rol van ballerina haar goed ligt.

"Ik ben heel blij dat ik lid mag zijn van de Puma-familie", zei Selena Gomez eerder over haar samenwerking met het merk. "Puma straalt kracht uit, zelfvertrouwen en een zekere dapperheid." Volgens Puma is Gomez de perfecte partner omdat ze niet bang is om uitdagingen aan te gaan, en omdat ze een vechter is. En dat is precies waar Puma voor staat.

Eerder waren ook al Rihanna, Kylie Jenner en Gomez' ex-vriend The Weeknd het gezicht van het gekende sportmerk.

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

Beste van Plus

Lees meer