Will Smith luidt WK-finale in
MuzieknieuwsWill Smith, Nicky Jam en Era Istrefi hebben vandaag de sluitingsceremonie van het WK voetbal in Rusland opgeluisterd. In Moskou brachten ze samen het nummer 'Live It Up', het officiële anthem van het wereldkampioenschap.
Nicky Jam, een Amerikaanse reggae-artiest, mocht daarvoor ook solo zijn hit X ten gehore brengen. Era Istrefi is een Kosovaars-Albanese singer-songwriter.
Voor de openingsceremonie hadden de Russen ook al een bekende weten te strikken. Toen was het Robbie Williams die drie van zijn grootste hits mocht zingen. Hij zorgde daarbij voor controverse door zijn middelvinger op te steken naar de camera.
De finale van het WK voetbal gaat zondag tussen Frankrijk en Kroatië.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
MUZIEK
Katy Perry noemt Ariana Grande de “beste zangeres van onze generatie”
-
PREMIUMmuziek
“Pijnlijke voeten, geen tijd om te plassen, maar het allemaal waard”: zo beleefden onze collega’s Taylor Swift in Parijs
Meer dan 40.000 Swifties, zoals haar fans zich noemen, waren erbij afgelopen weekend in Parijs voor de aftrap van het Europese luik van ‘The Eras Tour’ van Taylor Swift (34). Onder hen ook vier medewerkers van deze krant. Hoeveel betaalden zij voor hun felbegeerde ticket? Hoe beleefden zij het magische concert? En welke tips hebben ze om de drukte te trotseren? “Ik heb drie kwartier aangeschoven bij de toiletten.” -
HLN Shop
Ken jij deze vijf types barbecue al? Van oldskool met houtskool tot Japanse verfijning
Tijdens het plannen van een grillfeest krijgen we al snel een luxeprobleem op ons... bord: het aanbod in de winkels beperkt zich niet meer tot een rooster met een bakje kolen onder. Anno 2024 vind je barbecues in alle denkbare soorten en maten. Hoe pik je hier het juiste exemplaar voor jou uit? HLN Shop plaatst vijf types barbecues in de kijker en bespreekt hun troeven en bijzonderheden. -
-
Muziek
KIJK. Linda Mertens is in topvorm aan zijde van Regi tijdens ‘generale repetitie’ voor festivalzomer
-
Muziek
“Is dit de reden dat Israël toch kon deelnemen?”: hoofdsponsor van Songfestival is Israëlisch bedrijf
Al sinds 2020 is Moroccanoil de hoofdsponsor van het Eurovisiesongfestival en dat was ook dit jaar niet anders. De naam van het haarverzorgingsmerk verscheen veelvuldig op het scherm. Al ligt dat dit jaar toch een stuk gevoeliger. Fans insinueren nu online dat de hoofdsponsor er voor verantwoordelijk is dat Israël niet geweerd werd. -
Livios
“Nu vraagt meer dan 50% van onze klanten hiernaar”: ken jij al dé nieuwe trend bij zwembaden in de tuin?
Volgens de Belgische Federatie van Zwembad- en Wellnessprofessionals (BFZ) is een smartpool dé hype van het moment. Een wat? En wat maakt een smartpool dan zo slim? Bouwsite Livios vroeg het aan: Patrice Dresse (directeur van BFZ), Jean Claude Jacobs (bestuurder G.Gil.Production-Zwembaden Waterair Belux) en Antoon Boeykens (directeur van LPW Pools). -
Muziek
KIJK. Metejoor maakt onaangekondigde comeback na wekenlange afwezigheid
-
PREMIUMSongfestival
Fanbase, streams en ticketverkoop exploderen: is diskwalificatie het beste dat Joost Klein kon overkomen?
-
PREMIUMSongfestival
Waarom Joost Klein de Songfestival-organisatie Siberisch koud laat: “Bij een Duitser was dit niet gebeurd”
De woede van Nederland (en ook van de vele Vlaamse Joost Klein-fans) richt zich na het debacle van zaterdagavond en masse op omroepkoepel EBU - organisator van het Eurovisiesongfestival. Maar of die daar echt onder de indruk van is, valt te betwijfelen. Zelfs als Nederland zich terugtrekt voor de volgende editie, zal dat met schouderophalen onthaald worden. Het draait immers om veel meer dan enkel de liedjeswedstrijd. -
Muziek
Nostalgie+ krijgt boete van 7.500 euro voor te veel non-stopmuziek: “Nauwelijks variatie”
De Vlaamse Regulator voor de Media (VRM) heeft SBS Media Belgium, een joint venture tussen mediabedrijven Mediahuis en Play Media, een boete van 7.500 euro opgelegd. Radiozender Nostalgie+ zendt te veel non-stopmuziek uit. De meerderheid van de programma’s bovendien bevat “nauwelijks presentatie of variatie” en is “grotendeels onderling inwisselbaar”, zegt de VRM woensdag. Nostalgie+ vervangt NRJ sinds 29 september op de FM-band. -
Independer
Ons gemiddelde internetverbruik stijgt stevig: hoeveel doen we maandelijks op? En hoe kan dit voor minder geld?
1 reactie
Resterende karakters 500
Log in en reageerLouis Heyens