Goed nieuws voor reality-kijkers: streamingdienst Hayu nu beschikbaar in ons land
TVAlle fans van realityreeksen als ‘Keeping Up with the Kardashians’ of ‘The Real Housewives’ zullen het ongetwijfeld graag weten: de Amerikaanse streamingdienst Hayu is beschikbaar in ons land. Het platform, dat onderdeel is van NBCUniversal, biedt meer dan 150 titels aan binnen het genre en kost 5,99 euro per maand.
In Amerika is Hayu al langer een populaire dienst. Het is voor veel kijkers dé manier om op de hoogte te blijven van het reilen en zeilen van realitysterren als de Kardashians of de zusjes Hadid. Nu zijn ze volop bezig met uitbreiden: na een introductie in een aantal nieuwe landen, is Hayu nu ook in België beschikbaar.
Een abonnement bij Hayu kost 5,99 euro per maand. De dienst is beschikbaar op computers, via smartphones en tablets, en via een app op je smart-tv. Je kan je registeren via deze website.
Meer dan 150 shows
De streamingdienst ging de afgelopen tijd al live in Canada. Kort daarvoor was het al de beurt aan het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Australië en de Scandinavische landen. Kijkers kunnen kiezen uit meer dan 5.000 afleveringen van liefst 150 shows, zoals ‘The Millionaire Matchmaker’, ‘Jersey Shore’ of ‘Topchef’. Bovendien wordt het aanbod ieder jaar uitgebreid met meer dan 750 episodes.
“Gezien het feit dat reality zo ontzettend populair is zijn we verheugd te melden dat we nu wereldwijd nog meer fans van het genre kunnen bedienen”, aldus Hendrik McDermott van NBCUniversal. “We kijken ernaar uit om Hayu voor te stellen aan volledig nieuwe gemeenschappen en hopen nieuwe innovatieve samenwerkingen op te zetten, zoals we dat ook in andere markten en taalgebieden hebben gedaan.”
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
Jobat
Wie krijgt vakantiegeld? Om welk bedrag gaat het? En wanneer wordt het uitbetaald?
-
TV
KIJK. Brandweerteam in ‘Onder vuur’ krijgt versterking: dit zijn de nieuwe gezichten van seizoen 3
Seizoen 3 van ‘Onder vuur’ verwelkomt nieuw acteertalent. Naast Louis Talpe en Lien De Graeve maken nu ook Anushka Melkonian, Vincent Van Sande, L’Hamiti Izzy Ismael en Ellen Sterckx hun debuut in de serie als jonge brandweerlieden. De nieuwe gezichten zullen vanaf 6 juni te zien zijn in het derde seizoen op Streamz. -
HLN Shop
Pollen in de lucht: deze toestellen voorkomen gesnotter
Ben je een hooikoortslijder? Dan kan je heel wat doen om klachten te voorkomen en verminderen: van vaker stofzuigen en een zonnebril dragen tot pillen slikken. Onder de efficiëntste wapens in de strijd bevinden zich ook luchtreinigers. HLN Shop focust op twee toestellen. -
-
TV
Vierde seizoen ‘Emily in Paris’ wordt opgesplitst in twee delen
-
TV
Muziekzender MENT verdwijnt en ruimt plaats voor MENTpop en MENT55: “We zetten in op verjonging”
De nieuwe Vlaamse poplichting, met Metejoor, Pommelien Thijs en CAMILLE als bekendste uithangborden, krijgt haar eigen tv-zender. Deze week verdwijnt muziekzender MENT om meteen plaats te maken voor de twee nieuwe 24/7-themakanalen MENTpop en MENT55. -
Mediawatchers
‘Sing Again’-kandidaat Pim Symoens: “Zonder mij was er wellicht nooit sprake geweest van ‘Blokken’”
Hij werd in 2005 na zijn finaleplaats in de talentenschool ‘Star Academy’ gebombardeerd tot opvolger van Koen Wauters, maar eigenlijk zal Pim Symoens vooral in de Vlaamse tv-geschiedenis worden ingeschreven als de jongen die ervoor zorgde dat Vlaanderen ‘Blokken’ kreeg. “Ik had zolang bij mijn ouders gezaagd voor een GameBoy. Toen ze bezweken voor mijn gezaag, was het vooral mijn vader die Tetris speelde en zo op het idee van Blokken kwam. De rest is tv-geschiedenis”, zo vertelt Pim Symoens in de podcast ‘HLN Mediawatchers’. -
HLN Shop
Pretpark (extra voordelig) meepikken vóór de grote drukte? Vier hoogvliegers voor de hele familie op een rij
-
TV1
Koen Crucke stond oog in oog met tijger op set van ‘Samson & Gert’: “Aan de dood ontsnapt”
-
TV
“Zijn jullie nu aan het zagen, of zijn jullie blij?”: Gert-Jan ‘kan wel wenen’ wanneer hij z’n huis ziet in ‘Blind gekocht’
“Het ziet er een beetje raar uit.” Nee, het perfecte optrekje van Heike en Gert-Jan blijkt allesbehalve een makkelijke opgave in ‘Blind gekocht’. De verwachtingen van het koppel zijn hoog, en dat bezorgt makelaar Kinga en interieurvormgever Christophe kopzorgen. “Blije mensen zien er anders uit...” -
tv
KIJK. “Er mag iets meer pit inzitten”: boer Bert weet al na één date of een vrouw bij hem past of niet
Vlasser Bert (28), die in de vorige aflevering van ‘Boer zkt vrouw’ werd geïntroduceerd, mag opnieuw op date. Zijn eerste afspraakje met Isaline was niet meteen een succes, maar misschien valt Celine wel in de smaak. Bert is wel een believer van liefde op het eerste gezicht, en dus moet de vonk voor hem meteen overslaan. De boot waarin hij Céline mee op date neemt, heet ‘Sjansaar’. Zou het een metafoor kunnen zijn voor Bert vandaag? -
PREMIUMTV
Nieuwe liefde voor Chloë en Silke is nog vrijgezel: zo gaat het met de twee vrouwen die zelf opstapten bij boer Thomas
0 reacties
Resterende karakters 500
Log in en reageer