De Romeo’s verkopen 1 miljoen Frikandel XXL-en: dat verdient een award
Vrijdagochtend kregen De Romeo’s in de Antwerpse haven, in de iconische frituur The Club, een bijzondere award van snackproducent Vanreusel voor de verkoop van meer dan 1 miljoen stuks van 'De Romeo’s Frikandel XXL' het voorbije jaar.
De Romeo’s scoren niet alleen met hun optredens en platenverkoop, ook in de Belgische frituren zijn ze een hit. Dit dankzij hun 35 centimeter lange, licht gekruide ‘Romeo’s Frikandel XXL’. “Het is werkelijk ongelofelijk dat er op één jaar tijd meer dan 1 miljoen worsten verkocht zijn. Ik moet zeggen, de mensen blijven hem lekker vinden, want wij krijgen wekelijks foto's binnen via onze sociale media van mensen met onze worst", zegt Chris Van Tongelen.
En het houdt niet op, want ook het komende jaar promoten Vanreusel en De Romeo’s hun frikandel, maar dit keer doen ze dat in samenwerking met Make-A-Wish. "Elke centimeter verkochte frikandel brengen we in kaart en verrekenen we met een donatie aan deze vereniging. Make-A-Wish is vaak een groot lichtpunt voor zieke kindjes. Wij hebben alledrie kinderen en we kunnen ons niet voorstellen dat ze morgen te maken zouden hebben met een levensbedreigende ziekte. Op zo’n moment ben je blij dat Make-A-Wish de dromen van je kinderen waarmaakt. Hun pijn wordt daardoor verlicht en daar werken wij met De Romeo’s én Vanreusel graag aan mee. Ik zou iedereen willen aansporen om zoveel mogelijk ‘De Romeo’s Frikandel XXL’ te bestellen in de frituur, of waar je hem kan consumeren, want hoe meer je hem eet, hoe meer kinderen er blij gemaakt kunnen worden door Make-A-Wish”, zegt Gunther Levi. “We gaan voor meer dan 400 km aan Frikandel XXL. Dat komt overeen een afstand vanuit Hamont naar Parijs, Hamburg of Londen", klinkt het.
De actie start begin maart in alle frituren en loopt gedurende één jaar.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
Neem nu deel aan de Gouden Giro en maak kans op de hoofdprijs van 5.000 euro dankzij HLN
-
CELEBRITIES
KIJK. Hollywood-hartenbreker Chris Pine ziet er plots “verwilderd” uit op rode loper: “Ik geef er geen fuck meer om”
Er vielen heel wat monden open tijdens de première van de nieuwe film ‘Poolman’ in Los Angeles. Acteur Chris Pine stapt er de rode loper op met een heel andere look dan we gewoon zijn van de acteur, die anders altijd strak in het pak zit. Pine heeft nu lange haren en een verwilderde baard. Hij koos ook voor een korte short en een ‘I love L.A.’-T-shirt. “Er komt een punt in je leven dat je geen ‘fuck’ meer geeft over anderen hun mening en dat je aandoet waar je zin in hebt. Ik zit duidelijk op dat punt”, verklaart de Amerikaanse acteur. -
Livios
Is een architect verplicht als je je woning wil renoveren?
Bij nieuwbouw is het vanzelfsprekend dat je een architect inschakelt, maar hoe zit dat bij een renovatieproject? Moet je daar ook verplicht ééntje onder de arm nemen? Of zijn er uitzonderingen? Bouwsite Livios geeft uitleg. -
-
Celebrities
CELEB 24/7. Bella Hadid feliciteert zus Gigi en Salma Hayek viert vijftiende huwelijksverjaardag
-
celebrities
KIJK. “Haar stem klinkt zo anders”: gebruikt Kim Kardashian AI in nieuwe reclamespot voor SKIMS?
Fans lijken er helemaal van overtuigd, Kim Kardashian gebruikt in haar nieuwe reclamespot artificiële intelligentie. In bovenstaande video die de Amerikaanse realityster op Instagram deelde, promoot ze de nieuwe applicatie van haar modemerk SKIMS. -
CELEBRITIES
Kanye West heeft zijn social media verwijderd na heisa rond plannen voor eigen pornobedrijf
Deze week kwam het nieuws naar buiten dat Kanye West (46) overweegt om een Yeezy Porn-studio op te starten. Het regende boze reacties op de sociale media van de rapper - en dat is niet de eerste keer. Kanye is het duidelijk beu en haalde ondertussen zijn socialemediakanalen weg. -
CELEBRITIES
Nieuwe modecollectie van Victoria Beckham neergesabeld: “Helaas zijn ‘dikkerds’ niet welkom”
-
PREMIUMCelebrities2
Zieke Céline Dion vertelt voor het eerst hoe het écht met haar gaat: “Ik hoop op een mirakel”
-
PREMIUM
Oeps, foutje?
-
Celebrities
“Die tepel was er te veel aan”: deze ‘controversiële’ foto van Take That mocht 20 jaar lang het daglicht niet zien
Take That liet in de jaren 90 menig vrouwenharten sneller kloppen - maar niet overal ter wereld. Zo bleef hun succes in Amerika uit. Al hebben ze wel alles in de strijd gegooid in de Verenigde Staten: een fotoshoot op het strand van Miami moest het Amerikaanse publiek verliefd doen worden op Robbie Williams, Gary Barlow en co, maar een bepaald lichaamsdeel gooide roet in het eten. Dat vertelt fotografe Janet Macoska, die de foto’s nu deelt, aan ‘Mirror’. -
Celebrities
“Beste nacht ooit”: Spice Girls-reünie op feestje voor Victoria Beckham, die door haar man naar de auto wordt gedragen
0 reacties
Resterende karakters 500
Log in en reageer