Theo Francken en premier Michel maken reclame voor verse producten van Lidl

Van Theo Francken tot minister van Justitie Koen Geens en zelfs premier Michel, allemaal maken ze vandaag reclame voor verse producten van warenhuisketen Lidl.

tg

Warenhuisketen Lidl pakt uit met een ludieke en opvallende campagne. Op tal van plaatsen in Vlaanderen en Wallonië hebben ze een extra affiche gehangen bij de verkiezingsaffiches van politieke zwaargewichten. “We hebben in enkele gemeentes onderaan of naast de verkiezingsaffiche een extra affiche geplakt met daarop eigen reclame: een bord verse producten. Zo lijkt het alsof de politicus in kwestie het bord zelf vast heeft. Lidl lanceert deze campagne met een duidelijke knipoog naar de verkiezingen”, klinkt het.

Minister van Justitie Koen Geens (CD&V) noemt het een “originele campagne, ze gebruiken de verkiezingen op een positieve manier. Daarvoor alleen al vind ik het hartverwarmend, maar in mijn Vlaams-Brabant zijn de groenten altijd vers”, klinkt het.

bekijk ook

Hoe breng je zondag een geldige stem uit?

Waarvoor moeten we stemmen op 26 mei?

Hoe worden de zetels verdeeld na de verkiezingen?

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

Beste van Plus

Lees meer

Meest Gelezen