REUTERS
Volledig scherm
© REUTERS

Ryanair schrapt meer vluchten dan gedacht en niet alle reizigers blijken op de hoogte

De Ierse luchtvaartmaatschappij Ryanair kondigde woensdag aan dat ze door stakingen van het personeel op 25 en 26 juli vijftig vluchten zou schrappen. Ryanair lichtte toen alle getroffen passagiers in, maar vandaag zijn er opnieuw vluchten geschrapt. Dit keer blijken niet alle reizigers op de hoogte te zijn.

25 reacties

  • Merlijn Picavet

    6 jaar geleden
    Kan me niet verdommen wie er binnen Raynair verantwoordelijk is, ik heb een contract met Raynair neit met de piloten, de poetsvrouw of de vluchtleiding. Rayon air brengt me schade toe en dient dat te vergoedene.
  • Wenda Smets

    6 jaar geleden
    Mensen hebben recht op terug betaling van gemaakte kosten wanneer,zoals wij,ze langer moeten verblijven op hotel en mensen mogen terug betaald worden van de kosten van hun hotel bij inkorting van hun vakantie...het is allemaal niet leuk maar die dingen gebeuren nu eenmaal!
  • peter maas

    6 jaar geleden
    @Roger Sartet,geen leugens verspreiden he,ik heb jaren geleden 11 dagen vast gezeten op Lanzarote (vulkaan IJsland) en ALLE kosten na 7 mnd teruggestort gekregen van Ryanair.Omdat ze het moesten van Europa en dat is nu niet anders.
  • Roland Peeters

    6 jaar geleden
    Waarom zou het bedrijf een schade vergoeding moeten betalen indien ze de reizigers op tijd hebben ingelicht,de staking is niet hun schuld.
  • Fons Casteels

    6 jaar geleden
    Is het "de schuld van de piloten en personeel" of "de schuld van de directie van Ryanair"? Beiden zijn even schuldig: het personeel omdat ze staken, de directie omdat ze niet toegeven. Wat veel erger is, is de manier waarop Ryanair haar klanten behandelt. Lees het artikel, lees de reacties van gedupeerden: mensen moeten vier van hun tien dagen vakantie inkorten, en ze krijgen geen enkele schadevergoeding.