REUTERS
Volledig scherm
© REUTERS

Ryanair schrapt meer vluchten dan gedacht en niet alle reizigers blijken op de hoogte

De Ierse luchtvaartmaatschappij Ryanair kondigde woensdag aan dat ze door stakingen van het personeel op 25 en 26 juli vijftig vluchten zou schrappen. Ryanair lichtte toen alle getroffen passagiers in, maar vandaag zijn er opnieuw vluchten geschrapt. Dit keer blijken niet alle reizigers op de hoogte te zijn.

25 reacties

  • Merlijn Picavet

    6 jaar geleden
    Kan me niet verdommen wie er binnen Raynair verantwoordelijk is, ik heb een contract met Raynair neit met de piloten, de poetsvrouw of de vluchtleiding. Rayon air brengt me schade toe en dient dat te vergoedene.
  • Wenda Smets

    6 jaar geleden
    Mensen hebben recht op terug betaling van gemaakte kosten wanneer,zoals wij,ze langer moeten verblijven op hotel en mensen mogen terug betaald worden van de kosten van hun hotel bij inkorting van hun vakantie...het is allemaal niet leuk maar die dingen gebeuren nu eenmaal!
  • peter maas

    6 jaar geleden
    @Roger Sartet,geen leugens verspreiden he,ik heb jaren geleden 11 dagen vast gezeten op Lanzarote (vulkaan IJsland) en ALLE kosten na 7 mnd teruggestort gekregen van Ryanair.Omdat ze het moesten van Europa en dat is nu niet anders.
  • Roland Peeters

    6 jaar geleden
    Waarom zou het bedrijf een schade vergoeding moeten betalen indien ze de reizigers op tijd hebben ingelicht,de staking is niet hun schuld.
  • Fons Casteels

    6 jaar geleden
    Is het "de schuld van de piloten en personeel" of "de schuld van de directie van Ryanair"? Beiden zijn even schuldig: het personeel omdat ze staken, de directie omdat ze niet toegeven. Wat veel erger is, is de manier waarop Ryanair haar klanten behandelt. Lees het artikel, lees de reacties van gedupeerden: mensen moeten vier van hun tien dagen vakantie inkorten, en ze krijgen geen enkele schadevergoeding.
  1. Van 9,1/10 op Booking.com tot jacuzzi met waanzinnig uitzicht: in deze 5 luxevilla’s uit ‘Liefde voor Muziek’ kun je zelf ook logeren
    PREMIUM
    BINNENKIJKER

    Van 9,1/10 op Booking.com tot jacuzzi met waanzinnig uitzicht: in deze 5 luxevilla’s uit ‘Liefde voor Muziek’ kun je zelf ook logeren

    Het VTM-programma ‘Liefde voor Muziek’ is niet alleen een lust voor het oor, maar evengoed voor het oog. Als kijker droom je telkens weg bij de idyllische omgevingen en wondermooie locaties waar de deelnemers logeren. Het goede nieuws is dat je in die prachtige villa’s op vakantie kunt, zelfs als je nog iets voor deze zomer zoekt. Kijk mee binnen in de huizen waar de muzikanten Vlaamse muziekgeschiedenis schreven, lees het verhaal erachter en ontdek hoeveel je betaalt voor een verblijf.
  2. Hoteluitbater Robin (58) vertelt hoe hackers op één uur 180 van zijn klanten oplichtten: “Het regent annuleringen en ik sta machteloos”
    PREMIUM
    33

    Hoteluitba­ter Robin (58) vertelt hoe hackers op één uur 180 van zijn klanten oplichtten: “Het regent annulerin­gen en ik sta machteloos”

    Wie een hotel boekt of gaat boeken in de komende vakanties, kijkt maar beter uit. Hackers hebben het gemunt op hotelgasten. Plots krijg je een dringende boodschap van Booking.com of van je hotel in je inbox: “Uw hotel kon uw betaling niet verwerken. Bevestig uw boeking hier.” Maar die vraag is niet wat het lijkt. Robin Schluter (58), hoteluitbater, vertelt hoe de hackers op één uur tijd zelfs 180 van zijn klanten viseerden. Hoe gaan oplichters te werk? En hoe voorkom je dat jij slachtoffer wordt?