TIPS. Natuurlijke make-up en een legendarisch jasje

© *

Elke week tippen lifestyleredactrices Tinnie en Hanne trends, places to be en de leukste hebbedingen.

Schoonheid uit Parijs

Keten &Other Stories liet zich inspireren door de natuurlijke schoonheid van de Parisienne voor zijn nieuwe make-upassortiment Paris Atelier. “Ons gamma is geïnspireerd op de gemeenschapstuintjes in Parijs. We haalden actieve ingrediënten uit vruchten, groenten en bomen, allemaal gecertificeerd van Franse oorsprong”, zegt Catarina Åberg, in-house laborante van & Other Stories. De lijn bevat foundation, poeder, lippenstift, lipgloss, nagellak en blush, net als een nagellakremover die 100% uit natuurlijke ingrediënten gemaakt werd en dus bijzonder zacht is voor nagels en nagelriemen. Vanaf 5 oktober te koop bij & Other Stories en op www.stories.com

Hippe regenjas voor kleintjes

De Belgische herfst gaat gepaard met heel wat regen en wind, maar die kunnen nu ook de allerkleinsten trotseren met een regenjas van het Belgische label Stutterheim. Het label heeft modellen voor de mini's in de collectie. Je kleintje kan kiezen tussen een vrolijk gekleurd model zoals geel, groen en roze of een meer basic exemplaar in donkerblauw. De jassen worden net als de volwassen versie met de hand gemaakt in Europa in rubberized katoen. Mooer weer? Dan neem je de kap er gewoon af. Verkrijgbaar voor 175 euro.Meer informatie: stutterheim.com

Kate Moss in een flesje

Modefotograaf Mario Sorrenti is dol op fotograferen en toen hij verliefd was op topmodel Kate Moss, kon hij niet stoppen met kiekjes van haar te maken. Zijn obsessie voor de Britse schone werd in 1993 samengevat in de parfumcampagne van Obsession met een naakte Moss als uithangbord. Dat iconische moment vormt nu de basis voor de vernieuwde Calvin Klein-geur Obsessed, die speelt met het oproepen van herinnering door reuk. Het parfum - het eerste dat wordt gelanceerd terwijl landgenoot Raf Simons aan het roer van het modehuis staat - is verkrijgbaar in een vrouwen- en mannenuitvoering. Damesparfum: 69 euro (50ml) herenparfum: 59 euro (75 ml) Meer informatie: www.calvinklein.be

Een iconisch jasje

Het iconische ‘Trucker’ jasje van Levi’s is 50 geworden en dat vierde het merk met een feestje in Los Angeles, waarvoor vijftig beroemdheden hun truckerjasje een make-over gaven. Onder hen Solance, Chance The Rabber, Virgil Abloh en Justin Timberlake, maar ook het Belgische ontwerpduo A.F. Vandevorst, dat kenmerkende kruis op het jasje zette. Speciaal voor deze verjaardag bracht Levi’s ook een jasje uit met ene ‘golden touch’, afgewerkt met gouden draad, die verkrijgbaar is in een beperkte oplage van slechts 505 stuks.

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

Beste van Plus

Lees meer