Nieuwe collectie Viktor & Rolf speelt in op sociale media

© AP

© EPA-EFE

© EPA-EFE

© EPA-EFE

© AP

© AFP

© AFP

© AFP

© EPA-EFE

© EPA-EFE

© AFP

© EPA-EFE

© EPA-EFE

© EPA-EFE

© EPA-EFE

© EPA-EFE

© EPA-EFE

© AFP

1 / 18
thumbnail: null
thumbnail: null
thumbnail: null
thumbnail: null
thumbnail: null
thumbnail: null
thumbnail: null
thumbnail: null
thumbnail: null
thumbnail: null
thumbnail: null
thumbnail: null
thumbnail: null
thumbnail: null
thumbnail: null
thumbnail: null
thumbnail: null
thumbnail: null

De modeshow van het Nederlandse ontwerpersduo Viktor & Rolf ging niet onopgemerkt voorbij. De modellen gingen in Parijs de catwalk op in bombastische jurken van tule met elk hun eigen boodschap: van ‘less is more’ tot ‘i’m not shy i just don’t like you’. Op sociale media werden de jurken, van maagdelijk wit tot neon groen, alvast positief onthaald. Enkele fans van het merk opperden zelfs om GIF-afbeeldingen en emoticons voortaan achterwege te laten en te kiezen voor (foto’s) van de jurken.

lla
Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

Beste van Plus

Lees meer