© Thelma & Louise

Driedaagse pop-up met Belgische merken

Van donderdag 23 mei tot en met zaterdag 25 mei brengen de zaakvoerders van het label Thelma & Louise tien Belgische ontwerpers samen in hun winkel in de Emiel Banningstraat, die binnenkort de deuren sluit.

Marie Fabri

Het vrouwenkledinglabel Thelma & Louise heeft onlangs een nieuwe showroom geopend op de Plantijnkaai in Antwerpen. De twee CEO’s Marie Friling en Liza Tanghe stellen dit weekend hun oude pand in de Emiel Banningstraat op het Antwerpse Zuid open voor Belgische ontwerpers tijdens een driedaagse pop-up. Van donderdag 23 tot zaterdag 25 mei verzamelen twaalf Belgische start-ups in het pand in Emiel Banningstraat 39.

“De vrouwen achter Thelma & Louise willen met deze pop-up andere Belgische merken mee promoten. Voor kleine starters is het vaak financieel onmogelijk om een winkel te starten, zeker in een stad als Antwerpen. In de pop-up kunnen verschillende Belgische ondernemers hun producten aan de man brengen”, vertelt Jill Van Rillaer van het PR-bureau MOJO.

Naast Thelma & Louise zelf zal ook Alice et Maman er staan met nachtkleding voor vrouwen, PAJU Design met buitenkaarsen, De post op met handgemaakte kaartjes, Fresh ’n Rebel met hoofdtelefoons en geluidsboxen en nog veel meer Belgische ondernemers met bijzondere producten.

De jonge Gentenaars Ines en Frank van Lust & Dust voorzien drie dagen lang hapjes en drankjes in de pop-up.

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

MEER OVER