Paris Jackson uit de kleren voor Calvin Klein
Paris Jackson - inderdaad, de dochter ván - postte gisteren een foto op sociale media waarin ze niets anders draagt dan een eenvoudige grijze slip van het merk Calvin Klein. Geen toeval, want het model tekende onlangs een contract met het merk dat haar maar liefst zeven cijfertjes op haar bankrekening opleverde.
Haar deal met het modemerk bevestigt nog maar eens dat de 19-jarige Paris momenteel dé it-girl van Hollywood is. Zo stond ze ook al op de cover van Vogue Australia, werd ze gecast in een film van Charlize Theron en zal ze schitteren naast Amanda Seyfried.
"Het is de bedoeling dat Paris het nieuwe gezicht en lichaam wordt van Calvin Klein," aldus een medewerker van het modemerk, waar onze eigen Raf Simons momenteel aan het roer staat. "De deal is gigantisch, het levert haar heel wat miljoenen op. Het ziet er naar uit dat we Paris in heel wat campagnes zullen zien, en natuurlijk op de rode loper in creaties van Calvin Klein." Daarmee treedt de jonge Paris in de voetsporen van Kate Moss, Justin Bieber en Christy Turlington.
En die deal neemt Paris duidelijk serieus, want gisteren postte ze alvast een foto waarop ze enkel een Calvin Klein onderbroek draagt. "Comfortable in my rolls," luidt het onderschrift. Al kan dat ook moeilijk anders, met zo'n bedrag op je bankrekening.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
PREMIUM
Die blozende wangen wijzen misschien op rosacea. “Bepaalde prikkels kunnen de huidaandoening verergeren”
-
Steeds meer Vlamingen helen gebroken hart met een ‘divorce ring’: “Ik heb ook goede herinneringen aan de scheiding”
Terwijl we vroeger na een mislukt huwelijk onze trouwring diep en duister opborgen, blijven we er nu vaker mee pronken. Dat merken Vlaamse juweliers. Mensen die hun trouwring bij hen tot een nieuw design laten herwerken, zien het als een deeltje van hun leven dat ze willen blijven koesteren: “Sommigen beginnen te huilen.” -
PREMIUM
GETEST. Iedereen wil de nieuwe Dyson Airstrait, de opvolger van de Airwrap. Maar is hij echt 499 euro waard?
Na hun peperdure, maar gehypete Airwrap lanceert Dyson nu de Airstrait: een ‘stijltang’ die met slimme technologie je natte haren instant steil maakt. Zónder hitteschade. Prijskaartje? 499 euro, 50 euro minder dan de Airwrap die wel zés tools in een is. Is Dysons nieuwe creatie dat geld waard? Is hij echt zo bijzonder? Onze beautyredactrice test hem: “Blijkbaar houd ik ’m op zijn kop. Tip: níét doen.” -
-
Deze 10 goedkope beautyproducten worden ook gebruikt door professionals: “Contouren was nog nooit zo makkelijk”
-
River Island verkoopt een jas voor wie het altijd koud heeft
Zit jij ook altijd meteen te kleumen van de kou, van zodra het geen terrasjesweer meer is? Dan heeft de Britse modeketen River Island dé oplossing voor jou. Het verkoopt namelijk een jas die nog het best te omschrijven valt als een slaapzak vermomd als winterjas. -
Spaargids.be
Hoeveel geld mag er op jouw spaarrekening staan vooraleer de fiscus passeert?
Op een eerste schijf van 1.020 euro spaarrente per belastingplichtige betaal je geen roerende voorheffing. Wat betekent dat concreet? Hoe zit het dan met een gezamenlijke rekening? En wat doe je best met de rest van je centen? Spaargids.be biedt antwoorden. -
Jobat
Hoeveel werknemers krijgen maaltijdcheques? En wie mag op een dertiende maand of smartphone van het werk rekenen?
-
OPROEP. Ben jij grote fan van Dries Van Noten en wil jij op de foto?
-
PREMIUM
“Zodra je oestrogeen daalt, verliest je huid stevigheid.” 20, 30, 40 of 50+: expert tipt de beste huidverzorging per leeftijd
Acne op je dertigste, de eerste rimpels rond je veertigste of volumeverlies op je vijftigste: hoe jong je je ook voelt, je huid vertelt soms een ander verhaal. Onderzoeksarts Jetske Ultee legt uit welke skincare essentieel is op elke leeftijd en geeft de juiste timing om preventief zonnebescherming of anti-aging te smeren. “Vanaf je dertigste verlies je sowieso 1 procent collageen per jaar.” -
Prijzen van 18 tot 46 euro en gepatenteerde formule: Beyoncé lanceert verzorgingslijn voor álle haartypes
Beyoncé lanceert een haarverzorgingslijn: Cécred. Is dit de zoveelste ster die haar naam met een lucratief merk uitbuit? Ja, al gaat het dit keer om acht producten waar de beautywereld wél op zat te wachten. Want Cécred mikt niet alleen op een groep die veel te lang over het hoofd werd gezien, maar op alle haartypen. Laila Alaoui van Curls and Fro’s neemt Cécred onder de loep én is enthousiast: “Maar dit product zou ik slechts met mate gebruiken.” -
PREMIUM
Hoe ‘train’ je je haar om minder snel vet te worden?