Samsung opent eerste Belgische service center vlakbij Centraal Station in Antwerpen
iHLNIn Antwerpen heeft smartphoneproducent Samsung het eerste service center in België geopend, in aanwezigheid van Minister van Werk, Economie en Consumentenzaken Kris Peeters (CD&V). Samsung-gebruikers kunnen er terecht voor reparaties en advies bij het instellen van hun toestel.
Samsung is de eerste smartphonemaker die een service center opent in België. Met de dienst wil het bedrijf antwoord bieden op de gewijzigde verwachtingen van de consument: "Ze willen geen dag meer zonder toestel en zoeken een snelle oplossing voor hun probleem." Wie voor 15 uur langskomt, wordt dezelfde dag nog geholpen, belooft Samsung.
Herstellingen en advies
In het center, dat vlakbij het centraal station ligt, kan de klant ook terecht voor persoonlijk advies over zijn toestel. Dat daar vraag naar is, weet Samsung uit ervaring met de ‘Experience Store’ in Brussel en gelijkaardige service centers in Amsterdam en Rotterdam.
Er zullen in eerste instantie zes specialisten aan het werk gaan, op termijn zal dat aantal stijgen naar een vijftiental. Samsung schat dat het maandelijks ongeveer 3.000 klanten zal kunnen helpen en zowat 1.000 herstellingen zal doen.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
Google-medeoprichter Sergej Brin over hun AI-tool Gemini: “We hebben daar absoluut de bal misgeslagen”
-
“Apple stopt ontwikkeling elektrische auto”
Apple stopt de inspanningen om een elektrische auto te bouwen. Dat meldt het persagentschap Bloomberg op basis van anonieme bronnen. Er werkten bijna 2.000 mensen aan het project, dat al jaren liep. -
Independer
Van 30 tot ruim 100 euro: dit kan je jaarlijks besparen als je je decoder afdankt en tv-kijkt via een app
Het klassieke tv-abonnement met een decoder is al lang niet meer de enige manier om tv te kijken. Met de opkomst van streaming en bijhorende apps kan je ook makkelijk tv-kijken via het internet. Providers spelen daar handig op in met aangepaste abonnementen die vaak goedkoper zijn dan de klassieke formules. Independer.be ging na hoeveel je kan besparen. -
-
HLN Shop
Oortjes versus hoofdtelefoon: zo kies je de juiste optie voor onderweg, op het werk en tijdens het sporten
-
KIJK. Uitvinder bouwt vliegende paraplu: “Tijd aangebroken waarin we het niet zelf moeten dragen”
De paraplu is een eeuwenoude uitvinding waar doorheen de jaren amper aan gesleuteld is. De jonge uitvinder van het YouTube-kanaal ‘I Build Stuff’ wil daar dringend verandering in brengen. “Het is 2024, ik vind dat er een tijd is aangebroken waarin we onze paraplu niet zouden moeten vasthouden”, vertelt hij in zijn YouTube-video. En daaruit wordt het idee geboren om een vliegende regenbeschermer uit te vinden. -
4
Samsung toont slimme Galaxy Ring die gezondheidsgegevens verzamelt: lancering “later dit jaar”
Het Zuid-Koreaanse Samsung bereidt de lancering voor van de Galaxy Ring, een geconnecteerde ring die gezondheidsgegevens verzamelt van de drager. Het apparaat zou later dit jaar op de markt moeten komen. -
Topman bedrijf ChatGPT: “Energiedoorbraak nodig voor toekomst AI”
-
Samsung onthult nieuwe lijn budgetsmartphones met “grootste batterij ooit”
-
Livios
Vermijd tot 20% rendementsverlies: zo reinig je je zonnepanelen (niet)
Voor een optimaal rendement van je zonnepanelen, is een regelmatige onderhoudsbeurt geen overbodige luxe. Maar hoe vaak moet je je zonnepanelen reinigen? Welke producten gebruik je daarvoor? En kan je dit zelf doen? Deze tips van bouwsite Livios helpen je op weg. -
PREMIUM
GETEST. Apple Vision Pro is peperduur, maar wat kan je er eigenlijk mee?
Bijna elke VR-bril die de afgelopen jaren is uitgebracht, heeft HLN-techjournalist Kenneth Dée getest. Nu is het de beurt aan misschien wel de belangrijkste: de Vision Pro van Apple. Hoe bedien je deze bril? Werkt dat goed en wat zíe je juist? “Nog nooit was het beeld zo scherp”, zegt onze techexpert. Maar de prijs van het hightech snufje doet duizelen: is deze bril zijn geld waard? -
Independer
Vooral grote operatoren voerden prijzen op: dit betaal (en krijg) jij vandaag meer voor je telecomabonnement
0 reacties
Resterende karakters 500
Log in en reageer