Reizigers kwaad door grote panne bij NMBS: lange wachtrijen voor tickets

© BELGA

De ticketautomaten van de NMBS zijn in heel het land een tijdlang buiten dienst geweest. Hierdoor stonden lange rijen aan de loketten. Vele reizigers die een kaartje aan boord kochten zijn uiterst misnoegd dat ze een toeslag hebben moeten betalen. “Wie toeslag betaald heeft, mag die terugvorderen via onze klantendienst”, zegt de woordvoerder van NMBS. Omstreeks 12 u kon het probleem opgelost worden.

adm

“Door een IT-probleem zijn in heel het land alle ticketautomaten uitgevallen”, vertelde Dimitri Temmerman, woordvoerder van de NMBS. Reizigers die door lange wachtrijen een ticket aan boord kochten, zijn misnoegd dat ze zeven euro toeslag moesten betalen. “Wie toeslag betaald heeft, mag die terugvorderen via onze klantendienst”, aldus nog Temmerman.

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

Beste van Plus

Lees meer

Meest Gelezen