Zetels van Kempimeubel
Inhoud blog
  • Proficiat!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Type Neostyle fabrikant Mecam Group
    12-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    -In de maand juli 2007 is mijn vrouw door te leunen op de zijleuning van de tweezit door de leuning gezakt, dwz de plaat onder de stof was geplooid en de nietjes die deze plaat op zijn plaats moet houden waren gelost ,de stof en de naden zijn intact gebleven en hier is ook geen schade aan te zien. zie foto’s.

    -Wij hebben direct contact opgenomen met Kempimeubel, de winkel waar wij deze zetels gekocht hebben, hierop heeft de verkoper gezegd het nodige te zullen doen.

    -Na ons verlof eind augustus hadden wij nog steeds niets gehoord van de winkel.

    -Op 5 september heb ik de winkel terug gebeld en herhaald dat de leuning is weggezakt en we nog steeds wachten op een gepast antwoord van hun.Zij zeggen dat ze hiervan een klachtenbon aanmaken en vragen om terug te bellen indien ik 13/9/07 nog niets gehoord heb.

    - In de week van 17/9/07 is een vertegenwoordiger langs geweest , die man is een paar minuten binnengeweest en heeft de zetel van ver bekeken, mijn vrouw heeft hem gezegd dat het gebeurd is  toen ze met haar ene hand steunde op de leuning.

    De vertegenwoordiger vertrekt met de boodschap dat hij hiervoor een offerte zal maken.

    -17-10-07 krijgen we een telefoon van Kempimeubel om de melden dat het  180 euro zal kosten om dit te herstellen. Ik zeg hun dat ik niet akkoord ben omdat dit is gebeurd met normaal gebruik namelijk steunen op een leuning , en dat ik denk dat dit een constructiefout is.Zij zeggen dat er iets opgevallen moet zijn  omdat de stof gescheurd is , waarop ik hun zeg dat de stof niet beschadigd is en de naden ook niet gelost zijn.Ik zeg hun dat indien de vertegenwoordiger hun gezegd heeft dat de stof beschadigd is hij zeker niet goed gekeken heeft.

    -19-10-07 Terug gebeld met de winkel: Zij blijven erbij dat ik dit moet betalen.

    -19-10-07 Zelf bezoek gebracht aan de winkel : Na een heftige discussie over constructiefout of niet is er afgesproken dat zij de vertegenwoordiger gaan contacteren en vragen of hij contact opneemt met mij om af te spreken wanneer hij de zetel komt bekijken plus uitleggen hoe hij aan de conclusie komt dat het geen constructiefout kan zijn.

    -19-10-07 gebeld door kempimeubel en ze geven een telnr door van de vertegenwoordiger, zodat ik hem zelf kan contacteren..

    -22-10-07 Blijkt dat dit nr fout is, maar op maandag is de winkel niet open.

    -23-10-07 Langs geweest bij de winkel en ze geven me een telnr.

    -23-10-07 Gebeld met de vertegenwoordiger ( Ivo Meerts ) , hij blijft erbij dat dit geen constructiefout is.Ook al is de stof nog volledig intact en zijn er geen naden beschadigd.Hij zegt dat indien dit toch een constructiefout zou blijken bij controle, dat de herstelling nog steeds op onze kosten zal zijn daar de 2 jaar garantie voorbij zijn.Deze vertegenwoordiger zegt ook dat mijn vrouw hem verteld heeft  dat ze er met een knie op steunde, wat gelogen is.

    Ik zeg hem dat we van hun telkens een ander verhaal krijgen , eerst moet er iets op gevallen zijn daar de stof stuk zou zijn, daarna heeft mijn vrouw gezegd dat ze er met haar knie op steunde. De vertegenwoordiger weigert om ter plaatse te komen kijken.

    -Hierop heb ik zelf de zetel onderaan geopend en hersteld , en dus gezien wat er gebeurd is. Indien de andere leuningen op dezelfde manier gemaakt zijn is het gevaarlijk om oudere mensen in die zetels te laten zitten . Bij het terug recht komen uit de zetel zullen zij de leuning gebruiken om zich op te duwen en indien dat hetzelfde gebeurd zullen zij wel door de stof gaan en zich verwonden. Ik heb mijn twijfels over de veiligheid van deze zetels.

    Ik vraag mij af of dit geen verborgen gebrek is.

    -De leuning bestaat  uit 2 rechtopstaande vezelplaten 20mm dik  boven op deze platen is een kartonvezelplaat van 2mm dik geniet met nietjes  van 10mm, deze plaat ligt horizontaal en heeft een afmeting van 600mm diep op 135mm breed, deze horizontale plaat is nergens ondersteund en dit dient als zijleuning. Zie ook de foto’s in bijlage

    -Nadat ik de zetel open heb gemaakt en voordat ik hem heb hersteld  heb ik de winkel gecontacteerd en gevraagd om te komen kijken hoe dat de binnenkant eruit ziet, ik heb van 13u tot 16u gewacht en er is niemand geweest. De winkel ligt op ongeveer 3 km van mijn woonplaats.

    12-03-2008, 20:34 Geschreven door DVO
    Reageren (1)

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (7 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Proficiat!
    Proficiat!

    Uw blog is correct aangemaakt en u kan nu onmiddellijk starten! 

    U kan uw blog bekijken op http://blog.SeniorenNet.be/dvo

    We hebben om te starten ook al een reeks extra's toegevoegd aan uw blog, zodat u dit zelf niet meer hoeft te doen.  Zo is er een archief, gastenboek, zoekfunctie, enz. toegevoegd geworden. U kan ze nu op uw blog zien langs de linker en rechter kant.

    U kan dit zelf helemaal aanpassen.  Surf naar http://blog.SeniorenNet.be/ en log vervolgens daar in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Klik vervolgens op 'personaliseer'.  Daar kan u zien welke functies reeds toegevoegd zijn, ze van volgorde wijzigen, aanpassen, ze verwijderen en nog een hele reeks andere mogelijkheden toevoegen.

    Om berichten toe te voegen, doet u dit als volgt.  Surf naar http://blog.SeniorenNet.be/  en log vervolgens in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.  Druk vervolgens op 'Toevoegen'.  U kan nu de titel en het bericht ingeven.

    Om een bericht te verwijderen, zoals dit bericht (dit bericht hoeft hier niet op te blijven staan), klikt u in plaats van op 'Toevoegen' op 'Wijzigen'.  Vervolgens klikt u op de knop 'Verwijderen' die achter dit bericht staat (achter de titel 'Proficiat!').  Nog even bevestigen dat u dit bericht wenst te verwijderen en het bericht is verwijderd.  U kan dit op dezelfde manier in de toekomst berichten wijzigen of verwijderen.

    Er zijn nog een hele reeks extra mogelijkheden en functionaliteiten die u kan gebruiken voor uw blog. Log in op http://blog.SeniorenNet.be/ en geef uw gebruikersnaam en wachtwoord op.  Klik vervolgens op 'Instellingen'.  Daar kan u een hele reeks zaken aanpassen, extra functies toevoegen, enz.

    WAT IS CONCREET DE BEDOELING??
    De bedoeling is dat u op regelmatige basis een bericht toevoegt op uw blog. U kan hierin zetten wat u zelf wenst.
    - Bijvoorbeeld: u heeft een blog gemaakt voor gedichten. Dan kan u bvb. elke dag een gedicht toevoegen op uw blog. U geeft de titel in van het gedicht en daaronder in het bericht het gedicht zelf. Zo kunnen uw bezoekers dagelijks terugkomen om uw laatste nieuw gedicht te lezen. Indien u meerdere gedichten wenst toe te voegen op eenzelfde dag, voegt u deze toe als afzonderlijke berichten, dus niet in één bericht.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken over de actualiteit. Dan kan u bvb. dagelijks een bericht plaatsen met uw mening over iets uit de actualiteit. Bvb. over een bepaalde ramp, ongeval, uitspraak, voorval,... U geeft bvb. in de titel het onderwerp waarover u het gaat hebben en in het bericht plaatst u uw mening over dat onderwerp. Zo kan u bvb. meedelen dat de media voor de zoveelste keer het fout heeft, of waarom ze nu dat weer in de actualiteit brengen,... Of u kan ook meer diepgaande artikels plaatsen en meer informatie over een bepaald onderwerp opzoeken en dit op uw blog plaatsen. Indien u over meerdere zaken iets wil zeggen op die dag, plaatst u deze als afzonderlijke berichten, zo is dit het meest duidelijk voor uw bezoekers.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken als dagboek. Dagelijks maakt u een bericht aan met wat u er wenst in te plaatsen, zoals u anders in een dagboek zou plaatsen. Dit kan zijn over wat u vandaag hebt gedaan, wat u vandaag heeft gehoord, wat u van plan bent, enz. Maak een titel en typ het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks naar uw blog komen om uw laatste nieuwe bericht te lezen en mee uw dagboek te lezen.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met plaatselijk nieuws. Met uw eigen blog kan u zo zelfs journalist zijn. U kan op uw blog het plaatselijk nieuws vertellen. Telkens u iets nieuw hebt, plaats u een bericht: u geeft een titel op en typt wat u weet over het nieuws. Dit kan zijn over een feest in de buurt, een verkeersongeval in de streek, een nieuwe baan die men gaat aanleggen, een nieuwe regeling, verkiezingen, een staking, een nieuwe winkel, enz. Afhankelijk van het nieuws plaatst u iedere keer een nieuw bericht. Indien u veel nieuws heeft, kan u zo dagelijks vele berichten plaatsen met wat u te weten bent gekomen over uw regio. Zorg ervoor dat u telkens een nieuw bericht ingeeft per onderwerp, en niet zaken samen plaatst. Indien u wat minder nieuws kan bijeen sprokkelen is uiteraard 1 bericht per dag of 2 berichten per week ook goed. Probeer op een regelmatige basis een berichtje te plaatsen, zo komen uw bezoekers telkens terug.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met een reisverslag. U kan een bericht aanmaken per dag van uw reis. Zo kan u in de titel opgeven over welke dag u het gaat hebben, en in het bericht plaatst u dan het verslag van die dag. Zo komen alle berichten onder elkaar te staan, netjes gescheiden per dag. U kan dus op éénzelfde dag meerdere berichten ingeven van uw reisverslag.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met tips op. Dan maakt u telkens u een tip heeft een nieuw bericht aan. In de titel zet u waarover uw tip zal gaan. In het bericht geeft u dan de hele tip in. Probeer zo op regelmatige basis nieuwe tips toe te voegen, zodat bezoekers telkens terug komen naar uw blog. Probeer bvb. 1 keer per dag, of 2 keer per week een nieuwe tip zo toe te voegen. Indien u heel enthousiast bent, kan u natuurlijk ook meerdere tips op een dag ingeven. Let er dan op dat het meest duidelijk is indien u pér tip een nieuw bericht aanmaakt. Zo kan u dus bvb. wel 20 berichten aanmaken op een dag indien u 20 tips heeft voor uw bezoekers.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken dat uw activiteiten weerspiegelt. U bent bvb. actief in een bedrijf, vereniging of organisatie en maakt elke dag wel eens iets mee. Dan kan je al deze belevenissen op uw blog plaatsen. Het komt dan neer op een soort van dagboek. Dan kan u dagelijks, of eventueel meerdere keren per dag, een bericht plaatsen op uw blog om uw belevenissen te vertellen. Geef een titel op dat zeer kort uw belevenis beschrijft en typ daarna alles in wat u maar wenst in het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks of meermaals per dag terugkomen naar uw blog om uw laatste belevenissen te lezen.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken uw hobby. U kan dan op regelmatige basis, bvb. dagelijks, een bericht toevoegen op uw blog over uw hobby. Dit kan gaan dat u vandaag een nieuwe postzegel bij uw verzameling heeft, een nieuwe bierkaart, een grote vis heeft gevangen, enz. Vertel erover en misschien kan je er zelfs een foto bij plaatsen. Zo kunnen anderen die ook dezelfde hobby hebben dagelijks mee lezen. Als u bvb. zeer actief bent in uw hobby, kan u dagelijks uiteraard meerdere berichtjes plaatsen, met bvb. de laatste nieuwtjes. Zo trek je veel bezoekers aan.

    WAT ZIJN DIE "REACTIES"?
    Een bezoeker kan op een bericht van u een reactie plaatsen. Een bezoeker kan dus zelf géén bericht plaatsen op uw blog zelf, wel een reactie. Het verschil is dat de reactie niet komt op de beginpagina, maar enkel bij een bericht hoort. Het is dus zo dat een reactie enkel gaat over een reactie bij een bericht. Indien u bvb. een gedicht heeft geschreven, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze het heel mooi vond. Of bvb. indien u plaatselijk nieuws brengt, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze nog iets meer over de feiten weet (bvb. exacte uur van het ongeval, het juiste locatie van het evenement,...). Of bvb. indien uw blog een dagboek is, kan men reageren op het bericht van die dag, zo kan men meeleven met u, u een vraag stellen, enz. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.

    WAT IS DE "WAARDERING"?
    Een bezoeker kan een bepaald bericht een waardering geven. Dit is om aan te geven of men dit bericht goed vindt of niet. Het kan bvb. gaan over een bericht, hoe goed men dat vond. Het kan ook gaan over een ander bericht, bvb. een tip, die men wel of niet bruikbaar vond. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.


    Het SeniorenNet-team wenst u veel succes met uw gloednieuwe blog!

    Met vriendelijke groeten,
    SeniorenNet-team

    12-03-2008, 19:35 Geschreven door
    Reageren (0)

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - ( Stemmen)
    Archief per week
  • 10/03-16/03 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!